ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 18.08.2014
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: constanta
ÎNSCRIS: 28.08.12
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2014
DURATA: 12 nopți
familie cu copii
2 adulti ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
PLAJA şi MAREA:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
35.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Nu-ti convine, treaba ta!

TIPĂREȘTE

Disconfortul a inceput inca de la sosire: pentru cazare, am asteptat mai bine de jumatate de ora (fara sa fie cine stie ce ingramadeala). Intr-un tarziu doamna de la receptie ne-a aratat cu un vag ton de scuza niste registre contabile care erau mai importante decat cazarea turistilor si a catadicsit sa ne ceara scurt biletele. Cat s-a uitat pe ele a mai repezit cateva persoane, inclusiv pe cineva la telefon “Nu pot sa va fac legatura, mai sunati odata".

Cu cheia in sfarsit capatata, am ajuns in camera. Minuscula, daca o persoana sta in picioare, cealalta musai trebuie sa stea in pat sau la baie. Televizorul cu diagonala cat telecomanda lui ("Sport" sau cum se numeau televizoarele alea foarte mici, de bucatarie). Pe noptiere si in baie, legiuni intregi de furnici. Am coborat la receptie, am cerut alta camera (din motive de furnici), am obtinut o privire sictirita si alta cheie. Aici acelasi “spatiu”, acelasi televizor, fara furnici, in schimb nu functioneaza aerul conditionat. Am incercat sa sunam la receptie, telefonul mort, urma sa aflam ca trebuie sa platim pentru deblocare. Pentru convorbiri cu receptia!!! Cu greu a aparut o camerista care a schimbat bateriile la telecomanda AC.

Pe tot sejurul de 12 zile in camera s-a aspirat doar o data si nici macar o singura data nu s-a spalat in baie.

Hartie igienica a trebuit fie sa cerem de la camerista, fie sa ne cumparam singuri. Paturile mai aveau, peste salteaua obisnuita, inca o saltea mai mica si foarte subtinre. Plina de pete galbene.

Personalul de la receptie indolent cu tendinte de obraznicie, in special un domn fara ecuson, dar cu atitudine dictatoriala, atat fata de colegele lui cat si fata de turisti.

Personalul clinicii asemeni: mici Dumnezei, obisnuiti sa alinieze pacientii dupa bunul plac. Pacienti tratati “pe banda rulanta”, cozi la cabinete, lipsa de coordonare la programarea procedurilor, asistente sictirite ("Haideti doamna, ca daca am sta asa dupa fiecare …"). Obtinerea unei facturi la sfarsitul perioadei de proceduri de recuperare … aventura de vacanta.

Locatia departe de plaja. Oferta zice ca sunt mai putin de 500 metri. Or 499 si la intoarcere de la plaja sunt la deal! . Aviz celor cu copii!

Singurul punct care ridica oarecum nota este micul dejun: tip bufet suedez, cu excelenta idee de a servi felii de pepene rece. De altfel si aici, daca ajungeai ceva mai tarziu, adica 9.00 - 9.30 (in conditiile in care se presupune ca esti in vacanta), mancai in trancanit de vase si scaune)

Si totul pe 70 euro/noapte pe camera. La oferta!

Sub nicio forma 3 stele! Maxim 2 daca nu ai pretentii prea mari!

Personalul, atitudinea, toate sunt in defavoarea turistului, pe principiul "L-am prins, l-am jumulit" si "Nu-ti convine, ghinionul tau"


[fb]
---
Trimis de janinatr in 18.08.14 19:23:14
Validat / Publicat: 18.08.14 21:42:51
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în NEPTUN / OLIMP.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2235 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (janinatr); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2250 PMA (din 3 voturi)

ECOURI la acest review

6 ecouri scrise, până acum

Michaell
[19.08.14 09:30:47]
»

@janinatr: Buna, imi pare rau sa aud asemenea lucruri despre aceasta destinatie - mai ales in privinta Clinicii. Anul acesta n-am apucat dar anii precedenti am fost relativ multumit de serviciile oferite la centrul de recuperare. Pacat.

PS.

Zilele trecute era vorba in mai multe ecouri de problemele de pe litoral iar o doamna din Eforie tot dadea vina pe autoritati. Stimata doamna, in acest context si citind relatarile din acest review, ramineti cu parerea ca autoritatiile sunt devina? In privinta comportamentului pe care angajatii l-au afisat fata de autoarea review-ului, ce vina au autoritatiile? Va spun eu de unde vine aceasta atitudine: este sictirul, lenea si prostia din capul unora - ramasa de pe vremea celuia din Scornicesti. Aici este buba - nu la autoritati si la politicieni.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
janinatrAUTOR REVIEW
[19.08.14 10:14:17]
»

Salut @Michaell

Evident, autoritatile nu au absolut niciun amestec in discutia asta. Unui bun gospodar nu trebuie sa-i spuna primarul, notarul sau partidul cum trebuie sa se poarte cu clientii.

Ce autoritate sa-i explice asistentei ca trebuie sa-si adapteze ritmul si la puterile mele si la cele ale doamnei de peste 80 de ani de langa mine?! Sau cel putin sa foloseasca un ton decent cand solicita/ explica ceva!

Ai dreptate, problema este in atitudinea "las' ca merge si-asa". Sau cum spuneam in review: "l-am prins, l-am jumulit"

Asta e... invatatura de minte. Nu putem decat sa speram

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Michaell
[19.08.14 10:45:39]
»

@janinatr:

Exact asa este. Nu mai am nimic de adaugat.

Mai am totusi o intrebare: Vad ca esti din Constanta, deci de-a locului, cum s-ar spune. Cum de nu esti in posesia de informatii mai ,,calde,, in privinta unei destinatii mai rentabile si cu servicii mai de calitate? Ce sa spunem noi, cei care venim de la sute de km daca ti se intimpla tie asemenea lucruri care esti din zona...

De la Constanta si pina jos in Mangalia sunt o sumedenie de destinatii care ofera tratamente si s-ar putea ca in unele locuri sa fi tratat mai bine ?!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
janinatrAUTOR REVIEW
[19.08.14 10:57:07]
»

@Michaell:

Sejurul asta nu a fost planificat, a fost o ocazie, scopul a fost evident tratamentul balneo.

Iar cu ponturile... stii cum e... cizmarul n-are cu ce se incalta. Nici acum n-as putea sa ofer un sfat referitor vacanta pe litoral, in mod normal noi ne straduim sa fugim spre munte

Zi buna! Si mai ales, vacante frumoase!

Michaell
[19.08.14 11:19:45]
»

@janinatr: Scurtul schimb de pareri cu tine mi-a facut placere.

La fel iti doresc si eu tie - toate cele bune si sa-ti fi ajutat totusi tratamentul. Eu unul am fost foarte multumit de efectul simtit.

gdm
[09.06.15 11:40:36]
»

@janinatr - De acord. O singura modificare: daca pe vremea comunistilor faceai plangere la partid ca esti muncitor si hotelierii isi bat joc de oamenii muncii atunci iti garantez ca respectivii ajungeau la canal sau paznici si femei de serviciu (din directori) la cine stie ce wc public din Sighetul Marmatiei. Astazi poti sa faci reclamatie si la OPC si la Garda si la Politie sau oriunde iti trece prin cap fiindca iti garantez ca nu vor schimba nimic daca nu inchid fortat hotelul si nu le spun ca se va redeschide atunci cand se conformeaza standardelor obligatorii. Nu pot sa nu ma intreb cum de asemenea hoteluri isi mai pastreaza stelele, cu furnici, camere minuscule, usi cojite etc. Si hai sa fim seriosi: camerele la 3*** este obligatoriu sa fie mai mari nu de genul debaralelor. Oare cum au primit gradarea de prima data?

Partea proasta este ca foarte multi romani sunt saraci sau umili si accepta orice fara sa comenteze sau comentand de forma.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
gdm, janinatr, Michaell
Alte impresii din această RUBRICĂDoina Hotel [Neptun]:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.052693128585815 sec
    ecranul dvs: 1 x 1