ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 06.06.2012
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 06.06.12
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUN-2012
DURATA: 4 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
CADRUL NATURAL:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
29.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 3 MIN

De evitat

TIPĂREȘTE

Vreau sa va informez ca am fost la acest hotel in perioada 01-05.06.2012 (desi trebuia sa plec pe 06.06.2012) si ca predecesorii mei am fost dezamagit de conditii. Totul a pornit de la un e-mail primit de la ei cu "oferta verii" - 5 nopti/160 lei/ persoana. Am luat decizia sa plec cu sotia, sa ne odihnim o perioada. Am ajuns pe data de 01.06.2012 la ora 23-23:20 si am suferit primul soc: mi s-au solicitat toti banii inainte (asta dupa ce platisem in avans 50%) si nu mi s-a cerut sa dau un buletin pentru a mi se lua datele; prin urmare, nici nu am fost acolo (legal vorbind). Pot demonstra cu corespondenta avuta cu hotelul si cu poze din camera respectiva ca am fost acolo. Dar, data fiind ora inaintata, am platit pentru 5 nopti si mi s-au dat cheile de la camera 114A (corp A). A doua zi de dimineata, am mai constatat o chestie: mucegai in baie, lipsa usita de vizitare la cadita de dus, se vedea rugina si mizeria existenta, finisaje de doi bani (gauri in faianta, pe langa tevile de apa calda pentru calorifer si nu numai). Am facut si poze, daca este cineva interesat sa le vada, le pun la dispozitie. In timpul celor 4 nopti cat am stat am mai constatat urmatoarele:

- orice se strica nu se repara (regula de baza a hotelului) (de vineri pana duminica au fost 63 copii intr-o tabara si balustrada s-a desprins dintr-un surub de prindere, care nu s-a fixat pana cand am plecat, acesta facand un zgomot ingrozitor daca te tineai de balustrada),

- totul este sa se faca cat mai multi bani, cu investitie cat mai mica (produse cumparate de la Lidl si apoi revandute la preturi de cateva ori mai mari ex. : apa minerala care costa maxim 1 leu-1,4 lei, ei o vand cu 4,5-5 lei parca; o cola la 0,5 l costa 5 lei, de parca ai fi la mall in Bucuresti),

- cearceafurile nu s-au schimbat niciodata,

- prosoapele s-au schimbat o data.

Sa mai intrebi de papuci de unica folosinta? deja era considerat moft? sapun, gel de dus, sampon? doar sapun lichid marca aro, cel mai ieftin de la Metro. A, si sa nu iut usa de la camera chiar daca era din termopan, nu se inchidea perfect. se poate remarca o diferenta maricica la coltul de jos, pe unde circula curentul in voie. Doamne fereste sa tii deschisa usa de la balcon ca te lua curentul pe sus.

Si ultima chestie: cand a venit femeia de serviciu, banuim ca a bagat aspiratorul, a luat gunoiul menajer si a schimbat prosoapele. Dar nu a dat cu un mop pe balcon/terasa unde era mizerie, nu a sters praful dupa masuta ce se afla pe terasa.

Ca sa ti se ia comanda dureaza 20-25 minute in conditiile in care nu erau mai mult de 7 masini in parcare. Apoi, ca sa ti se aduca mancarea... alte 30 minute...

In concluzie, un loc de evitat, marea mea intrebare fiind cum poate functiona un hotel de 3 stele in asemenea conditii.


[fb]
---
Trimis de danvoicuxxx in 06.06.12 14:18:35
Validat / Publicat: 06.06.12 16:01:16
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2516 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (danvoicuxxx); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1800 PMA (din 4 voturi)

ECOURI la acest review

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂDiana Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.36602902412415 sec
    ecranul dvs: 1 x 1