ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 12.12.2025
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Popesti-Ilfov [IF]
ÎNSCRIS: 03.05.19
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
OCT-2025
DURATA: 7 nopți
Prieteni
8 AD. + 2 COPII -- v: 15,17
PREȚ SEJUR 2770
cu AVIONUL
CAZARE ÎN DblStd
REGIM MASĂ UAI
Raport PREȚ/CALITATE:
DEZASTRU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
60.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 5 MIN

Mare grija cu problemele digestive. Eu nu recomand acest hotel!

TIPĂREȘTE

De evitat, părerea mea!

Pentru că am mai fost în Hurghada pot face o comparație între hoteluri și vacanțe organizate de două firme românești diferite.

Pentru că am experiență cu țările arabe am fost mereu cu garda sus.

Încă de la cazare la Desert Rose surprizele au apărut, am fost despărțiți de grupul nostru deși am protestat, am primit brățară de All INCLUSIVE și cazare la un corp de clădire modest. Noroc că ne-am întâlnit cu prietenii la o cină sărăcăcioasă târzie (că avionul a întârziat 7 ore) și ne-au alerta că am fost păcăliți. Înapoi la recepție cu un bacșiș am rezolvat problema dar nu cu POOL VIEW conform pachetului. Am trecut peste acest lucru. Bagajele s-au rătăcit prin hotel și le-am primit în jurul orei 4 dimineața. Obosiți și nervoși am adormit și am ratat jumătate din prima zi de vacanța, de fapt trebuia să fie a doua.

Următoarea surpriză: Ultra All Inclusive/UAI nu era chiar așa, la baruri era doar o sticlă de whisky fake, dacă voiam o licoare adevărată era cu plată, ce primeam era botezat, iar acel tur al restaurantelor A LA Carte în fiecare zi câte unul, era din nou o păcăleală, ori era cu extra charge ori nu aveai acces pe platforma hotelului pe internet. Am reușit doar la două restaurante unde am fost foarte dezamăgit de încercările lor de a ne păcăli.

Dar cea mai urâtă și ingenioasă jecmăneală a turiștilor, este acea contaminare a apei curente cu o bacterie care, ce să vezi, răspundea numai la tratamentul clinicii din resort Pyramid Clinic. Ni s-a comunicat că în acest secol al igienei, administrația hotelului Desert Rose Resort nu a putut eradica o bacterie și noi vom suferi dacă ne spălăm pe dinți, pe față, pe gură, chiar și dușul era cu risc (ni s-a asigurat apă îmbuteliată e drept). În schimb toate cele 3 familii am avut probleme, plus românii întâlniți, deci repede la clinică unde am primit creme de plajă și spray de mâini expirate de un an (am poze) și niște pastile de 5 lei folia (am găsit pe net). Dar ne-au obligat să completăm formulare pentru deschidere dosar de daună la firma de asigurări medicale din țară, obligându-ne să nu asistăm la completarea de către ei a formularului. Așa am aflat în țară că figuram că am stat la ATI pe perfuzii cu injecții și tratament de specialitate de mii de euro. Ingenios să îmbolnăvești premeditat (supoziția mea) turiștii pentru jecmăneala firmelor de asigurări. Am avut probleme digestive cam o lună după întoarcere.

Mai sunt multe amănunte dar mă opresc aici cu sugestia de a evita DOCTOR FISH din resort, acolo unde există tratament cu pești de acvariu la picioare, încă mai dau cu creme pe picioare după acel tratament.

O altă surpriză urâtă sunt- excursiile opționale organizate în hotel. Pentru reducerea cheltuielilor, [... ] a angajat egipteni care vorbesc un fel de română. Acești egipteni au transformat excursiile în afaceri personale, de exemplu LUXOR - Valea Regilor:

Un ghid egiptean a luat 50 de turiști (la firma concurentă un ghid român lua 15 turiști), astfel eram tratați ca recruții armatei egiptene puși în formație de câte 4 pentru deplasare și mai ales numărare continuă, umilitor. Cunoștințele în istorie a ghizilor sunt limitate și ideologizate, astfel nu ai ce informații pertinente să primești, nu mai vorbesc de timpul foarte limitat de vizită. Imediat ce am ajuns în autocar, ni s-a prezentat alt program decât cel planificat cu bani suplimentari, pentru 10 euro o plimbare cu trăsura în piața locală și 10 euro vaporașul pe o insulă a bananelor, maimuțelor și crocodililor. Nu s-a pus problema că nu ne dorim, ni s-a comunicat să ne descurcăm sau să stăm în autocar ore în șir. Pentru mine a fost revoltător pentru că s-a redus timpul de vizită la Templul Karnaka, Coloși, Valea regilor (10 minute de mormânt) și s-a sărit peste vizita templului Hapchesput. Cu firma concurentă am stat pe îndelete cu ghid român cu explicații istorice pertinente la fiecare site și fără afaceri conexe egiptene. Nu am vrut să merg la parfumerie unde ultima dată mi-au vândut fake-uri la fel și la fabrica de alabastru de unde cumpărasem suficiente suveniruri în sejurul trecut. Am fost amenințați că dacă întârziem la site-urile istorice vom fi abandonați, dar la afacerile lor unde ajutau la vânzări și eram încurajați să cumpărăm, timpul era nelimitat. Ca exemplu la Luxor o pereche de turiști au fost abandonați, astfel că la Valea Regilor toți eram fleașcă de transpirație, alergați, speriați la final să ajungem la timp, să nu fim abandonați pe acolo. Cel mai grav în excursia la Luxor a fost lipsa clară de siguranță, am fost lăsați pe mâna unor minori, cu trăsura era să facem două accidente, iar cu barcazul un minor nepriceput ne-a lăsat în derivă de trei ori pe șenalul navigabil, unde eram să fim loviți și scufundați de un super pasager (atenție sunt de meserie marinar și am fost foarte îngrijorat). Călătoria pe insulă a lăsat fiicei mele de 15 ani probleme emoționale din cauza modului cum erau tratate animalele, maimuțe înfometate, crocodili cu botul legat cu scotch, caii bătuți (atenție nu glumesc cu chinuirea animalelor și atitudinea europeană privind protecția animalelor– fiica mea a plecat plângând)

La [agenția românescă] plătești de fapt ce primești, ne-am bucurat că este ofertă la târgul de vacanțe și am plătit pentru 7 nopți dar am primit doar 5 zile, cum au reușit? Manipulând programul de zbor, în loc de plecare dimineața la 7 cu Animawings plecare la 7 seara cu Nesma, ajungere la hotel la 2 dimineața, culcare la 4. In loc de plecare seara la 8, plecare la 16.00, deci 12 de la hotel. În total 2 zile pierdute și 4 mese ultra all inclusive.

AmFostAcolo fără reclame?

  • Utilizatoriii LOGAȚI văd o versiune cu mai puține reclame
  • Ai dori o versiune COMPLET fără reclame? — devino membru afaFanClub -- citește mai mult

[fb]
---
Trimis de nisstor in 12.12.25 20:09:33
Validat / Publicat: 13.12.25 11:21:01
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în EGIPT. A mai fost în/la: Hurghada

VIZUALIZĂRI: 96 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj
Adn. FAVORIT

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (nisstor); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5850 PMA (din 7 voturi)

ECOURI la acest review

4 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[13.12.25 11:18:36]
»

Bun revenit pe site, cu impresii

-

Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... =117937&hid=394.

Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat ceva, ar fi chiar util — link încărcare video.

webmasterX
[13.12.25 11:19:37]
»

IMPORTANT: Prețul completat în caseta tehnică trebuie să fie ÎNTOTDEAUNA corelat cu nr de persoane.

Prețul completat — 2770 € — NU PARE să fie pentru nr de persoane specificat = 8 ad + 2 (15,17 ani)!

Pentru câte persoane — câți adulți, eventual care copil / copiii — a fost prețul de 2770 €?

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / EGIPT
[13.12.25 12:57:48]
»

@nisstor:

Înapoi la recepție cu un bacșiș am rezolvat problema dar nu cu POOL VIEW conform pachetului. Am trecut peste acest lucru.  

Puteai reclama acest lucru şi solicita a doua zi schimbarea camerei cu una corespunzătoare rezervării.

Dar cea mai urâtă și ingenioasă jecmăneală a turiștilor, este acea contaminare a apei curente cu o bacterie care, ce să vezi, răspundea numai la tratamentul clinicii din resort Pyramid Clinic. Ni s-a comunicat că în acest secol al igienei, administrația hotelului Desert Rose Resort nu a putut eradica o bacterie și noi vom suferi dacă ne spălăm pe dinți, pe față, pe gură, chiar și dușul era cu risc (ni s-a asigurat apă îmbuteliată e drept).

Nicăieri în Egipt apa de la reţea NU este potabilă, iar turiştii sunt mereu atenţionaţi în acest sens. Greu de crezut că doar la Desert Rose sunt bacterii în apa de la robinet. Povestea pare cusută cu aţă albă chiar şi pentru un turist aflat la prima vacanţă în Egipt.

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / EGIPT
[13.12.25 13:11:29]
»

@nisstor:

În schimb toate cele 3 familii am avut probleme, plus românii întâlniți, deci repede la clinică unde am primit creme de plajă și spray de mâini expirate de un an (am poze) și niște pastile de 5 lei folia (am găsit pe net). Dar ne-au obligat să completăm formulare pentru deschidere dosar de daună la firma de asigurări medicale din țară, obligându-ne să nu asistăm la completarea de către ei a formularului. Așa am aflat în țară că figuram că am stat la ATI pe perfuzii cu injecții și tratament de specialitate de mii de euro. Ingenios să îmbolnăvești premeditat (supoziția mea) turiștii pentru jecmăneala firmelor de asigurări. Am avut probleme digestive cam o lună după întoarcere.

Nu era mai simplu să mergi la cea mai apropiată farmacie şi să iei o cutie sau mai multe de ANTINAL, un medicament foarte ieftin şi extrem de eficient, care costă doar 1 USD cutia, în loc să te complici cu clinica lor chiar dacă aveai asigurare?

Nu cred că problemele digestive se pot trata cu cremă de plajă

Dacă nu deschideai dosar de daună te puneau să plăteşti din buzunar consultaţia şi tratamentul ăla miraculos

Nu cred că ai fost îmbolnăvit cu premeditare, situaţia fiind frecventă.

Următoarea surpriză: Ultra All Inclusive/UAI nu era chiar așa, la baruri era doar o sticlă de whisky fake, dacă voiam o licoare adevărată era cu plată, ce primeam era botezat,

Whisky-ul oferit gratuit în cadrul conceptului sigur nu era "fake", ci doar whisky local, dar într-adevăr foarte prost.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
adrianaglogo, hlli
Alte impresii din această RUBRICĂDesert Rose Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2025 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • LOGAT? = DA (IntC=1)
  • pagină generată în 0.034170150756836 sec
    ecranul dvs: 1 x 1