ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 06.07.2020
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Turnu Măgurele
ÎNSCRIS: 29.08.10
STATUS: PARTENER
DATE SEJUR
JUL-2020
DURATA: 5 nopți
Familie
2 AD. + 2 COPII -- v: 2 şi 6 ani
Raport PREȚ/CALITATE:
EXCELENT

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
91.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 8 MIN

O locaţie de vis pentru copii!

TIPĂREȘTE

Anul acesta am vrut să găsesc un hotel în staţiunile din sudul litoralului românesc, care să ofere all inclusive, facilităţi pentru copii, mâncare bună, curăţenie şi, nu în ultimul rând, un raport bun calitate/preţ. După mai multe variante analizate, bazându-mă pe impresiile de pe AFA, am ales Hotelul Delta din staţiunea Jupiter, care promitea tot ceea ce noi ne doream. Sejurul a fost achiziţionat prin programul early booking, 5 nopţi, în perioada 29.06.2020-04.07.2020, la preţul de 2450 lei familie cu doi copii sub şapte ani.

Hotelul face parte din grupul Cohotels, alături de Hotelul California, Babyland-ul din staţiune, Galaxy water park, Teatrul de Vară, şi mai nou, Hotelul Poseidon de 4 stele.

Grupul Cohotels a făcut eforturi financiare deosebite ca să ridice nivelul staţiunii Jupiter şi să o facă atractivă pentru familiile cu copii, pentru că cele două hoteluri din grup sunt renovate în urmă cu câţiva ani, oferă servicii de calitate şi au investit în divertisment, pentru că fără divertismentul creat de acest grup nu prea ai ce face în Jupiter.

Drumul a fost foarte bun, relativ liber pentru că am evitat perioada weekend-ului şi am ajuns destul de repede la hotel. Chiar am apreciat calitatea drumului care leagă staţiunile din sudul litoralului, pentru că noi mai fusesem în trecere pe acolo în urmă cu 10 ani şi atunci drumurile erau cu gropi, urâte, iar acum chiar am fost plăcut surprinşi.

Prima impresie a fost una bună, ştiam ce voi găsi la faţa locului, pentru că analizasem înainte o multitudine de poze, precum şi imaginile de pe googlemaps. Staţiunea fiind construită în pădurea Comorova, am remarcat verdeaţa din staţiune, iar pentru mine copacii şi spaţiile verzi reprezintă o adevărată încântare în orice loc m-aş afla.

Ţin să precizez că în perioada sejurului nostru a existat o ofertă last minute, preţul fiind cu 20% mai mic decât cel plătit de noi în luna noiembrie. Am înţeles faptul că din cauza pandemiei au fost nevoiţi să scoată asemenea oferte, însă mie mi-a lăsat un gust amar şi pe viitor voi fi reticentă la a mai achiziţiona sejururi cu early booking în situaţia în care voi mai reveni la acest hotel. Oricum, chiar şi în aceste condiţii, preţul plătit de noi este Ok ca raport calitate/preţ şi sejurul a meritat din plin preţul plătit.

În perioada sejurului nostru a fost filmată o ştire de către Protv cu impresiile turiştilor cazaţi acolo. Eu aş fi vrut să ataşez review-ului doar video-ul, însă nu am reuşit să fac acest lucru, aşa că dau un link către ştirea respectivă. În video se obsevă multe imagini de la hotelul Delta. https://stirileprotv.ro/stiri/travel/hotelurile-cu-servicii-all-inclusive-au-dat-lovitura-in-acest-an-cat-costa-o-saptamana-la-malul-marii. html


despre SERVICII

În ceea ce priveşte serviciile, noi am fost mulţumiţi, pentru că nu am avut incidente neplăcute şi totul a decurs frumos şi relaxant. Încă de la intrarea în recepţie mi-a plăcut că se respectă regulile de protecţie sanitară, ceea ce este deosebit de important în această perioadă. Domnişoarele de la recepţie poartă corect masca de protecţie, există plexiglas între ele şi clienţi şi în ciuda disconfortului cauzat de mască, au dat întotdeauna dovadă de amabilitate şi disponibilitate de a ne rezolva toate solicitările. Şi restul personalului, ospătarii, persoanele care deserveau bufeturile, cameristele, erau amabili şi emanau o stare de bine. Conducerea hotelului era prezentă aproape în permanenţă şi urmărea ca totul să se desfăşoare cum trebuie.


despre CAMERE & COND. CAZARE

Referitor la dotările camerelor, nu am avut nicio surpriză neplăcută, totul fiind aşa cum văzusem şi citisem anterior. Mi-am luat feonul de acasă, aşa că pentru mine nu a fost o problemă faptul că nu există feon la baie. Am apreciat curăţenia din cameră, de la baie, era praful şters pe mobilă, deci nota 10 pentru curăţenie. Mărimea camerei, pot spune că este rezonabilă, 20 mp, în cameră având un pat matrimonial de 1,60 m şi încă unul pentru o persoană. Singurul minus care există la capitolul cameră îl reprezintă mirosul de vechi/mucegai care există în zona biroului, însă nu este un miros insuportabil şi chiar ne-am obişnuit cu el după prima zi.

Am dormit foarte bine, saltelele fiind de calitate, din spumă cu memorie. Dormeam cu uşa deschisă şi am apreciat faptul că noaptea era o linişte deplină.

Prosoapele erau schimbate ori de câte ori le lăsam pe podea, iar lenjeria a fost schimbată după trei zile. Zilnic se făcea curăţenie în cameră, se ridica gunoiul şi se completa hârtia igienică.

Există şi aer condiţionat pentru care am primit o cartelă de la recepţie, cartelă care este comună cu cea de la parcare. Nu am folosit aerul condiţionat, pentru că temperatura din cameră era ok şi nu am avut nevoie. Camera noastră era îndreptată spre răsărit, la etajul 2, iar în faţă erau copaci, care au contribuit la menţinerea unei temperaturi optime, în condiţiile în care afară era caniculă.

Pentru parcare se plăteşte 10 lei pe zi, însă noi am fost mulţumiţi pentru că parcarea este imensă, păzită cu barieră şi găseam oricând loc de parcare.


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Bucătăria reprezintă punctul forte al hotelului. Mesele au fost servite în regim bufet suedez, pe terasa acoperită a hotelului. Mâncarea era servită de personal, căruia îi spuneam ce dorim să ne pună în farfurie. Mie mi-ar plăcea ca acest sistem să se păstreze în continuare şi după ce trece pandemia, pentru că este mai igienic să fii servit de un ospătar cu mănuşi, decât să-şi bage lingura toţi turiştii prin tăvile de mâncare. În plus, am observat că nu existau farfurii umplute cu vârf ca înainte de pandemie, presupun că le era ruşine să-i ceară ospătarului să îndese mâncărurile.

Mâncarea era delicios preparată, motiv pentru care am apreciat bucătarul, şi relativ diversificată.

La micul dejun se serveau ouă sub diferite forme (ou fiert, ochi, omletă, omletă la cuptor), cremvurşti, două feluri de şuncă presată de bună calitate, caşcaval, măsline, unt cu dulceaţă, miere, legume, orez cu lapte, cereale, lapte, ceaiuri, cafea, sucuri la dozator, prăjituri.

Gustarea de dimineata : fructe, fursecuri, crostata, chec etc.

Prânzul: o ciorbă de legume, o ciorbă cu carne (fasole cu afumătură, peşte, de pui a la grec, etc) şi o supă cremă, mai multe feluri de mâncare gătită, legume simple şi sosuri, din care îţi puteai prepara salate, şi prăjituri delicioase, care nu aveau gustul de chimicale. Cel mai important pentru copii este faptul că atât la prânz, cât şi seara, se serveşte pizza.

Gustarea de după-amiază : pizza, inghetata, porumb fiert, fructe, etc.

La cină erau cam aceleaşi feluri de mâncare ca şi la prânz, mai puţin ciorbele.

Ne-a plăcut foarte mult mâncarea şi nu ne-am plictisit de ea până în ultima clipă petrecută la hotel, ceea ce nu s-a mai întâmplat până acum în alte sejururi.

De precizat faptul că la mesele principale nu existau fructe, ci doar la gustări. Uneori existau jumătăţi de măr la micul dejun.

Sucurile la dozator erau Santal şi din gama Pepsi, vinurile erau Cotnari, iar berea parcă Skol. Sucurile şi cafeaua se puteau servi oricând de la dozator, iar berea şi vinurile doar în timpul programului de masă. Barul de pe plaja copiilor funcţiona între orele 8-19.00.


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Hotelul deţine 3 plaje: Plaja Copiilor şi Plaja California, unde există beach-bar gratuit pentru clienţii hotelului şi şezlonguri gratuite, câte 2 per cameră. Aceste două plaje se află în apropierea hotelului şi sunt efectiv golfuleţe. Noi am frecventat plaja copiilor pentru că este potrivită copiilor, apa fiind de mică adâncime în tot golful, astfel că copiii puteau intra singuri în apă şi fără riscuri. Partea urâtă este că pe fundul apei sunt pietre şi alge. Deşi ştiam că voi găsi aşa ceva şi ne pregătisem psihic şi cu încălţăminte adecvată, nu prea ne-a picat bine, aşa că după prima zi ne-am dus şi la plaja Jupiter, care se află la o distanţă de vreo 800 m de hotel. La plaja Jupiter nu beneficiam de sezlonguri gratuite, nici de băuturi gratuite la all inclusive, iar cel mai important aspect care ne-a determinat să nu mai mergem acolo, era distanţa destul de mare faţă de hotel, în condiţiile în care căram copii mici şi bagajele aferente. Restul sejurului am mers numai la plaja copiilor, fiind cea mai ok pentru noi.


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Factorul determinant în alegerea acestui hotel l-au reprezentat şi posibilităţile de distracţie şi relaxare. În fiecare seară aveam spectacole pe terasa hotelului, exista o formaţie care cânta muzică de calitate, iar uneori venea şi un magician spre încântarea copiilor.

Babylandul reprezintă punctul forte pentru distracţia copiilor sub 12 ani, iar copiii cazaţi la hotelurile Delta şi California aveau gratuitate, în timp ce pentru ceilalţi copii preţul intrării era de 20 lei/copil.

Programul la babyland este între orele 16,30-22.00, iar la începutul programului se organizau cursuri de pictură, actorie, dans, însă noi nu am participat, pentru că de obicei ne duceam după cină, după orele 20.30. Copiilor le plăcea să se dea în toboganele gonflabile. Existau şi animatori care făceau diverse jocuri, atât dimineaţa pe plaja copiilor, cât şi seara.

Aveam acces la piscina hotelului California şi puteam consuma băuturi la barul de la piscină.

Am avut incluse în preţul sejurului două bilete la parcul de aventură Paradisland şi o intrare de familie la Galaxy water park. Noi am fost foarte încântaţi atât de paradisland, dar mai ales de Galaxy water park.


[fb]
---
Trimis de cris1982 in 06.07.20 19:28:10
Validat / Publicat: 06.07.20 22:21:03
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în JUPITER / AURORA

VIZUALIZĂRI: 4781 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

14 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (cris1982); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P16 Plaja copiilor
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 22700 PMA (din 23 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

14 ecouri scrise, până acum

mishu
[07.07.20 07:17:27]
»

@cris1982:  Un articol cu o prezentare atenta a vacantei si o buna recomandare, insa poate cel mai mult mi-a placut remarca ta privind mancarea, cu servirea de catre personalul restaurantului si astfel si masurile de igiena sunt ceva mai respectate, dar nici nu se mai umplu ochi farfuriile.

Si uite ca asa ai avut parte de o vacanta reusita, felicitari, votat cu mare drag.

krisstinnaPHONE
[07.07.20 08:03:56]
»

@cris1982:  S-a și terminat vacanța? ​​

​​Ai avut ceva emoții dar uite că totul a fost bine ​​

​​Mă bucur pentru voi, dar mai ales pentru cei mici, copiii sunt cele mai importante persoane din viața noastră, când ei sunt fericiti totul este minunat, părinții se pot relaxa. ​​

​​O vară frumoasă vă doresc!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
nrs †
[07.07.20 08:55:51]
»

in afarsit vad un pret normal pe litoralul romanesc!

tata123 🔱
[07.07.20 09:28:32]
»

@cris1982:  Felicitări pentru alegerea făcută și pentru vacanța reușită în această perioadă de criză medicală. Hotelurile și facilitățile de petrecere a timpului liber reunite sub umbrela grupului Cohotels au prețuri corecte și se adresează cu precădere familiilor cu copii​.

​Am experimentat și noi acest concept în 2018, dar la hotel Delta (vezi impresii). Am fost mulțumiți de raportul calitate-preț (80%), deși unele servicii se mai puteau îmbunătăți (la nivelul anului 2018). Plaja are ceva probleme, pe care le-ai menționat în articol, o soluție ar fi deplasarea spre Neptun, dar bagajele și copiii îngreunează această acțiune

Numai bine! ​

cris1982AUTOR REVIEW
[07.07.20 13:08:18]
»

@krisstinna:  S-a terminat vacanţa!   Doar se ştie că ce este frumos trece repede! Am avut emoţii pentru că era prima dată când mergeam la acest hotel şi am citit diverse păreri, unele de bine, altele de rău, iar alegerea hotelului mi-a aparţinut şi mă simţeam responsabilă pentru alegerea făcută atât în privinţa familiei mele, cât şi pentru prietenii noştri care ne-au însoţit. Pentru mine, în calitate de vechi membru AFA, ar fi fost dezonorant să aleg o locaţie proastă.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
cris1982AUTOR REVIEW
[07.07.20 13:13:39]
»

@nrs:  Adevărul este că şi eu eram obişnuită cu preţuri mai mari, iar preţul mic de la acest hotel a constituit şi el un motiv al emoţiilor mele, pentru că mă gândeam că este posibil să găsesc„De atâţia bani, atâta peşte! "  

Oricum, trebuie să ţinem cont şi de faptul că eu am fost la începutul sezonului​, iar în plin sezon vor fi preţuri ceva mai mari.  

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
cris1982AUTOR REVIEW
[07.07.20 13:26:52]
»

@tata123:  Am citit review-ul tău despre hotel California şi ţin să precizez că a fost unul dintre review-rile determinante pentru alegerea locaţiei. Acum am văzut că am scris şi un comentariu cu nişte întrebări la care nu ai răspuns. Între timp am găsit singură răspunsurile la întrebările respective.

Chiar am fost impresionată de tot ceea ce ţine de Cohotels, pentru că se vede că oamenii îşi dau interesul ca turiştii să petreacă un sejur frumos şi nu sunt interesaţi doar de bani.

Săptămâna viitoare vor inaugura hotelul Poseidon (fostul hotel Atlas) renovat în această primăvară şi dacă nu aş fi avut un sejur achiziţionat deja la un alt hotel pentru luna august, aş fi mers la Poseidon.

tata123 🔱
[07.07.20 15:57:36]
»

@cris1982:  Scuze pentru scăparea de anul trecut, nu știu cum s-a strecurat acel ecou cu întrebări fără a oferi răspunsuri necesare atunci. Plaja și intrarea în apă „scârțâie” puțin, dar... Îmi aduc aminte că am achitat șezlonguri pentru toată perioada sejurului și am avut reducere de 50%.

Călătorii frumoase și reușite în continuare! ​

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Dan&EmaPHONE
[07.07.20 22:51:22]
»

Se poate si la preturi rezonabile, asta e o dovada. Pare ca a fost o vacanta ok cu toata ciudatenie asta care ne-a bulversat inceputul de an. ​​

​​Felicitari pentru articol, sa vina repede urmatorul sejur! ​​

Pe plaja multe alge, dar asta se intampka din cand in cand pe la noi. ​​

Numai bine! ????

​​

cris1982AUTOR REVIEW
[09.07.20 15:02:18]
»

@Dan&Ema:  A fost o vacanţă frumoasă pentru noi şi nu am avut probleme cauzate de respectarea măsurilor de protecţie sanitară. Trebuie să ne adaptăm noii realităţi, că altă variantă nu avem. Iar faptul că am plătit un preţ rezonabil este un mare atu pentru acest hotel. În ultimele 2 zile ale sejurului nostru, fiind weekend, se umpluse hotelul de turişti, ceea ce înseamnă că serviciile oferite şi preţul rezonabil sunt atractive pentru multă lume.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Lexxxxx
[19.08.21 13:05:15]
»

@nrs: Pretul a fost normal doar anul trecut, din pacate. Anul asta s-a dublat...

Lexxxxx
[19.08.21 13:08:50]
»

@cris1982: Am citit recenzia cu atentie, ai detaliat perfect totul, mi-am regasit trairile in totalitate

Am fost anul trecut si noi la Delta, de 2 ori. Confirm tot ce ai scris aici.

Daca si plaja si marea ar fi fost amenajate corect si decent, ar fi fost o locatie excelenta.

In rest, hotelului nu am ce sa ii reprosez.

Poate doar preturile de anul asta, care au sarit in sus grav.

webmasterX
[19.08.21 14:28:27]
»

@Lexxxxx: Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

Daca doreşti, copiază textul de mai sus şi reincarcă-l - cu eventuale ajustări, completări etc - folosind linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI

cris1982PHONEAUTOR REVIEW
[20.08.21 15:06:36]
»

@Lexxxxx: La toate hotelurile au sărit prețurile în sus comparativ cu anul trecut, și în special la cele all inclusive, pentru că au crescut prețurile la alimente. Inflația, bat-o vina!

În ceea ce privește apa și plaja, se pare că de anul viitor nu va mai exista plaja pe care o știm, pentru că va fi modernizată, refăcută, în cadrul proiectului de modernizare a plajelor românești.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
cris1982, Dan&Ema, Lexxxxx, mishu, tata123 🔱
Alte impresii din această RUBRICĂDelta Hotel [Jupiter]:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.0676109790802 sec
    ecranul dvs: 1 x 1