ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 19.11.2017
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 07.07.10
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
AUG-2017
DURATA: 7 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
73.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 138 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 19 MIN

Delphin Imperial... dezamăgitor

TIPĂREȘTE

Desi m-am intors de 2 luni din concediu, nu am vrut sa scriu impresiile la cald, le-am lasat sa mai dospeasca. Cu toate astea, enervarea de care am avut parte nu a trecut nici acum… asa ca am decis sa istorisesc cele traite acolo.

Am sa incerc sa pastrez pe cat posibil un echilibru intre partile bune si partile rele, fara sa vorbesc cu patos… nici despre unele, nici depre celelalte. Le voi descrie in mod amestecat pentru a nu-mi pierde sirul ideilor.

Voi incerca sa subliniez in acest review ceea ce altii nu au povestit sau au povestit doar tangential.

Incep prin a spune ca perioada concediului nostru a fost 26 august – 2 septembrie, transport avion.

Prima impresie a resortului (din strada din spatele geamului microbuzului) a fost aceea ca acesta nu pare atat de mare si de impozant ca in fotografii.

Ajunsi in fata intrarii, desi am coborat 5 persoane pentru a ne caza, ghida (o domnisoara tinerica interesata sa isi vanda doar excursiile optionale) a stat langa microbuz fara sa ne asigure sprijinul la receptie… urata atitudine pentru personalul unei agentii de turism renumita.

Cu bagajele in mana (si nu putine) ne uitam si noi dupa bellboy sa vina cu un carucior sa ne ajute, asa cum se procedeaza in toate resorturile de 5* care se respecta, insa am ramas doar cu privirea. Un prim minus.

Am intrat in hotel unde ma asteptam sa vad cupola imensa si candelabrul urias din pozele turistilor dar… nada, niente pt ca astea se gaseau in sala urmatoare. Locul in care am intrat prima oara a fost unul anost si putin intunecat, care ne-a creat impresia de hotel mic si modest. Un alt minus.

Ne-am asteptat sa fim intampinati asa cum se obisnuieste de o gazda a hotelului cu rahat si sampanie, dar nu se vedea nimeni care sa ne ureze bun venit. Era doar o frapiera maricica undeva pe acolo cu dulciuri si bauturi la rece. Alt minus.

Am poposit in fine la receptie, tragand si impingand trolerele. Receptionerul destul de prompt, ne-a solicitat voucherele (era ora 15.50) si uitandu-se pe le, ne-a contra-ofertat imediat cu propunerea de a ne da el o camera superioara la care zicea ca ne face reducere de 400E, noi ramanand sa ii mai achitam doar 300 E.

I-am comunicat politicos ca dorim doar tipul de camera pentru care am platit… si ne-a dat-o imediat, dar se citea pe fata lui indignarea pe fondul refuzului nostru. Un alt minus in privinta atitudinii.

Am urcat bucurosi la et 6 si am cautat camera… si am cautat-o bine pana am gasit-o. Aer conditionat… hmmm doar la parter si cam pana la etajul 3. La noi la 6 era sufocant… asa a fost in tot sejurul, dar si in lift. Mare minus la capitolul asta.

Camera frumoasa spatioasa, insa nimic deosebit fata de camerele din alte hoteluri… poate putin la design, insa aici am tinut cont ca in ultimii 2-3 ani au aparut o gramada de hoteluri noi cu camere modern decorate si accesorizate…. asemanatoare cu cea de aici. Chiar pot afirma ca cea de la Aquasis a fost mai frumoasa (si ma refer la una normala).

Prima impresie a fost ca se facuse curat in mare graba dupa cei care o eliberasera si parca nu avusesera timp sufficient sa aranjeze bine cearsafurile, pernele si cuverturile… deh, am zis ca ni se pare. Am trecut la inspectia normala a acesteia, manati de curiozitate si am gasit in baie recipientul cu sapun de maini ruginit, curgand pe la orificiul de apasare… dar totusi umplut cu sapun. In camera am gasit pe masa recipientul de “coffeta” cu continut mucegait (neagra pe pereti), iar cand a venit in final bellboy-ul cu bagajele de la receptie (ca nu aveam voie sa urcam cu ele), i-am adus la cunostinta despre aceste mici neajunsuri. In 30 minute ni le-a schimbat, insa recipientul de sapun (cel nou) tot curgea… dar ne-am lasat pagubasi, nu voiam sa ne stricam concediul doar pt atata lucru. Cu toate astea … un alt minus pentru primire.

Dezamagirea mare a fost cand am iesit pe balcon unde aveam vedere catre Delphin Palace, intre noi si acest hotel era un imens teren oarecum viran (o sa va pun o poza), care ne-a creat imaginea ca suntem in pustietate, la tara. E adevarat ca se vedea si marea… cumva partial in lateral, dar pacat de restul privelistii. Asa ca pe viitor, solicitati camera cu vedere la piscine… e altceva si se vede si marea. Sa se fi suparat oare receptionerul ca l-am refuzat cu camera superioara si ca nu i-am dat bacsis? Greu de spus, insa nu am avut ce comenta… se vedea marea … si pana la urma asta am platit.

In balcon multe urme atat pe jos cat si pe pereti de insecte storcite si lichid, necuratate de cameriste (si asa au ramas pana la sfarsitul sejurului), iar unuia din scaunele de langa masuta i se scurgea impletitura de ratan pe picior (o sa pun poza) … insa in fine, am trecut si peste asta. Dar am notat un alt minus.

Barul ok, plin cu de toate (2 beri Efes normale, 2 beri Efes 100% malt, 2 pepsi normale, 2 pepsi light, 2 sticle cu suc de portocale acidulat, 4 cutii de suc neacidulat, 1 cutiuta lapte, 2 ape plate, 2 ape minerale, o punga chipsuri si o punga sticks-uri - sper ca nu am uitat ceva), reumplut zilnic cu produsele care se consumau. Sticlele erau de 250 ml si 200 ml. In plus era 1 sticla de vin alb si una de vin rosu ambele la jumatate de kilogram. Daca se consumau primeai a doua zi altele. Un plus… mare.

Zis si facut, trecem la dus… si apoi hai sa incepem concediul. Aici insa era sa o patesc rau de tot din pricina gresiei extrem de alunecoase si a caditei de dus putin cam inalta. Dupa ce am facut baie, am pus piciorul sa ies din cabina si alunecand imediat, am dat cu subsemnatul de podea cu toata impotrivirea mea. Am cazut pe una din palme si mare minune ca nu mi-am rupt incheietura la greutatea pe care o am… saraca nevasta-mea auzind zgomotul puternic si neputand deschide usa (din cauza corpului meu sprijinit de aceasta) se gandea deja sa cheme ajutoare de la receptie. Noroc ca m-am ridicat strangand din dinti si strigand cat ma tinea gura… I’m ok, … I’m ok! Desi am stat prin multe hoteluri, nu am mai patit asa ceva, nu am intalnit o gresie atat de alunecoasa. Din acel moment am pus pe jos nu unul… ci doua prosoape de picioare pt siguranta deplina. Dar pun aceasta intamplare doar pe seama mea, intrucat nu am fost suficient de precaut si de atent. Totusi mai era ceva nepotrivit la baie: wc inghesuit in spatele usii, iar in fata acestuia era un opritor de fier (pt usa) infipt in podea in care mi-am rupt degetele de la picioare aproape de fiecare data cand mergeam la toaleta… nococ ca in ultimele 2 zile ma invatasem cu el (chestia asta a mai patit-o si o alta persoana cu care ne-am cunoscut acolo… deci nu se poate spune ca doar eu fusesem neatent). Un alt neajuns la baie este ca samponul… desi l-am cautat, nu l-am gasit… insa in a treia zi am citit pe sticla de sapun lichid … si scria (sapun + sampon), adica un fel de struto-camila. Sa se spele ei cu el pe cap… noroc ca aveam samponul meu la mine. Multe minusuri aici.

Mesele au fost in general ok, mancare suficienta si de calitate. Plusul fata de alte hoteluri era ca gaseai 3 feluri de carne (vita, peste, pui) la fiecare masa + fructe de mare foarte bune. In rest, celelalte feluri servite erau cam la fel. Un minus mare dau faptului ca mai toata lumea dorea carnea … la gratar, iar afara erau doar doi bucatari care puneau pe gratar cate 7-8 bucati de peste, sau de vita. Va dati seama ca la cati turisti erau, se forma o coada imensa (cred ca am stat o singura data) … astfel ca lumea se satura de asteptare si lua carne prajita in ulei din alte tavi. Bauturile ti le luai singur sau erai servit de ospatari. Sucurile la cutie si la sticla, la fel si berea (Efes si Becks). Se mai servea si vin alb si rosul. Dimineata multe freshu-uri. Plusuri… plusuri.

Cel mai mare plus il voi da insa ospatarilor, incredibil de amabili… te luau in primire de cand intrai in terasa sau separeurile restaurantului, te conduceau la masa (daca era un loc liber in zona lor de lucru… daca nu, iti cautai singur o masa) si te serveau imediat. Erau foarte multi, astfel ca daca pe timpul mesei mai doreai ceva, imediat aparea cate unul langa tine si iti lua comanda... iar servirea se facea in maxim 1 minut. Bravo lor.

Ceea ce nu mi-a placut insa era felul salilor in care era structurat restaurantul. Un fel de separeuri care incercau sa creeze intimitate, insa eu unul nu am simtit asa ceva..., chiar daca uneori pe terasa mai lalaiau niste artisti amatori. De multe ori ma pierdeam de nevasta-mea cand mergeam sa ne luam de mancare, pt ca abia dupa ce iti luai ceva pe farfurie… puteai ocupa o masa (altfel nu o mai gaseai libera). Faptul ca nu puteai cuprinde totul dintr-o privire iti crea un discomfort maxim, asa ca mai mereu am ales sa stam pe terasa afara unde din pacate era cald atat ziua cat si seara. Cat despre intimitate … hmmm, nu putea fi vorba de asa ceva. Aici ii voi ruga pe cei care au copii mici sa ma scuze, insa la acest resort vin turisti si cu copii, dar si fara. Noi, cei fara copii cred ca eram in proportie de 1/30. In jurul nostru doar copii (intre 1 si 3 ani) … cu zecile, asa ca servitul mesei se facea cu urlete, plansete, muci, bale, murdarie pe la gura, stranuturi, s. a. m. d. Erau si parinti care isi lasau pur si simplu copii la masa tipand si plecau sa ia de mancare… cam asta a fost atmosfera. Parintii erau fericiti doar pt ca gaseau mancare variata pt cei mici, dar si pentru ei… cred ca era momentul lor de multumire maxima in resort.

Intr-una din seri a fost Seara Turceasca, mancarea in general avand la baza mielul, insa ceea ce mi-a displacut total a fost primirea in restaurant. Erau 4-5 amarati care se tanguiau de mama focului la intrarea in restaurant cantand la niste instrumente traditionale atat de urat si de fals ca iti venea sa o iei la fuga, insa ceea ce a fost cel mai urat, era ca nici bine nu ieseai din lift sa intri in restaurant… ca primul cantaret se uita la tine si iti facea semn obsesiv sa pui bacsis pe o tava; Practic uitase sa cante la instrument, fiind mult prea preocupat sa gesticuleze semnul banilor… nici macar nu aveai timp sa asculti ce cantau, ca erai indemnat in mod agasant sa le dai bani. Credeti-ma ca in fiecare concediu in alte resorturi am avut parte de seara turceasca, dar asa ceva nu am mai vazut vreodata… chiar am sesizat aceasta mizerie a doua zi la guest relation. Mareeee minus.

Mergem mai departe si ajungem la plaja… nisip ok, apa calda, nisip in apa, intrarea putin cam abrupta, insa pentru noi a fost extraordinar, cu exceptia amenajarii plajei. Sezlongurile foarte departe de apa marii, iar copertinele de deasupra aveau cam 1,40 m latime astfel ca trebuia sa tragi ori capul ori picioarele de pe sezlong ca sa nu te arda soarele… extrem de inconfortabil. Un alt neajuns a fost ca barul era situat pe ponton, adica si mai departe de unde stateam (indiferent de locatie), motiv pentru care mergeam dupa o bere extrem de rar… tocmai pentru a nu ma opari soarele ucigator, multumindu-ma cu sucul si apa oferite de un nene cu caruciorul ce se plimba din cand in cand printre sezlonguri. Atunci cand am mers totusi dupa bere la bar, am constatat ca niciodata nu era aglomerat… tocmai pentru faptul ca era foarte departe de sezlonguri..., iar lumea nu se inghesuia. Am facut de pe ponton chiar si un filmulet (pe care il voi posta), in care eram entuziasmat (fiind vorba de inceputul sejurului), astfel ca laudam aspectul ca erau bauturi de calitate… insa nu a fost chiar asa (voi descrie mai tarziu acest subiect).

Mai exsita barul de langa plaja (unde era si amfiteatrul), dar tot departe de zona sezlongurilor era situat.

Pe plaja erau 3 sau 4 randuri de sezlonguri, adica mai putin de jumatate din latimea acesteia… iar restul nisip gol. Pe malul din partea dreapta al plajei erau cateva baldachine contra-cost, in rest o gramada de loc nefolosit. Nu am inteles nici macar acum de ce nu ni se daduse voie sa tragem un sezlong langa apa… dar asta a fost. Pacat de marea superba fara pietre in apa.

Zicem noi atunci, … hai la piscine ca poate o fi mai frumos… mai multa ambianta… insa nici acolo nu a fost asa. Intram in apa si URIASA SURPRIZA NEPLACUTA…. apa rece. Noroc cu soarele ca o incalzea in timpul pranzului, insa dimineata si dupa amiaza… apa era inconfortabila. Deh, ca sa vezi si sa mai crezi ce zic unii pe site cand pentru acest lucru iti recomanda sa nu mai mergi la resorturi ieftine ci la unele mai scumpe… ca asa e de bon ton. Deci si la casele mai mari se poarta apa rece. De-aia e bine sa te interesezi inainte de achizitionarea unui sejur la cei care “aumaifostacolo”… despre conditii.

Pe langa apa rece, la piscine am gasit alte lucruri deranjante: inghesuiala de nu aveai unde sa arunci un ac… sezlonguri peste sezlonguri plus zeci de carucioare cu copii mici. Si colac peste pupaza … multa mizerie, resturi de pepene si hamburgeri cam peste tot, fapt carea atragea mustele ce te enervau cumplit. Cel mai mare minus in opinia noastra.

In plus de asta, apa din piscina mirosea puternic a clor (nu am intalnit asemenea miros in piscinele altor resorturi). Un conational de-al nostru era nervos in piscina langa fetita lui bagata in colac, iar in momentul in care a intrat in apa si sotia lui, s-a otarat la ea: nu mai veneai ba odata, ca fac naibii pe mine si nu pot de asta mica”. L-am urmarit dupa acest moment si l-am observat cum se indeparteaza incetisor de membrii sai de familie… dar nu pentru a iesi afara si a merge la wc… ci pentru a se usura la cativa metri distanta, direct in apa. Satisfactia i se citea pe chip, dupa care s-a intors langa cei dragi. Am concluzionat atunci ca si clorul ala in exces era bun la ceva.

Nu stiam unde sa mai stam, insa nici la piscina de relaxare nu ne-am incumetat sa intram pentru ca in sejurul nostru venise si un grup de arabi, turci sau ce or fi fost ei, ai caror copii adolescenti (14-17 ani, toti tunsi la chelie) urlau si sareau dupa cum li se nazarea. Nimeni nu a luat vreo masura. De asemenea niste amici cu care ne-am cunocut acolo si care aveau vedere la piscine, ne povestisera ca intr-o seara anterioara, in piscina de relaxare se intamplasera “momente romantice” intre doi indragostiti.

Trecem la distractie: ZERO BARAT, nimic pentru turistii fara copii cu exceptia unor amatori care din cand in cand … lalaiau jalnic. Ca sa rezum distractia: prima seara cica retro party… muzica asa si asa, dar ambianta varza – un fel de constructie metalica neterminata care se voia discoteca in aer liber, cu cateva fete ce dansau pe boxe. Penibil… lumea nu prea a dansat, sunetul se auzea prost… si a durat doar vreo 2 ore si jumatate.

In alta seara la barul de langa hotel (Aqua Pool Bar) s-a dorit a fi o seara a anilor 1960-1970 si cantau 2 “artisti” atat de fals incat nici cei in varsta de peste 60 de ani nu au mai ramas sa ii asculte. Au reusit sa stranga doar 4 spectatori, noi si o alta pereche … care probabil nu avea ce face si nici nu voia sa mearga la nani (am sa pun poza in acest sens).

In alta seara spuneau ceva de un spectacol cu artisti bulgari la barul de langa plaja, insa au fost doar unii care au batut la tobe si atat… extrem de comun moment. Cred ca toti concurentii de la “ Romanii au talent” erau mai buni decat aia.

Dupa acest spectacol ce credeti ca a urmat pentru distractie: - Jocul de BINGO. Really, Bingo? In secolul 21 Bingo? Intr-un resort de 5 stele Bingo? Hai sa fim seriosi…. Am reclamat de asemenea la guest relations aceasta enormitate… putin le-a pasat. Ei stateau mai mult de forma acolo…

In alta seara au facut unii cica …. niste acrobatii pe role… hmmm… am plecat dupa 5 minute… atat de captivant era momentul.

Sa nu credeti ca nu am incercat sa ne distram… in alta seara am fost si la Mini Disco… in lipsa de altceva. Doamne ce slabi au fost cei de la entertainment, topaiau fara ritm… noroc ca erau copiii mici si nu s-au prins (o sa pun o poza sau un film).

In alta seara a mai cantat o formatie niste hituri ceva mai actuale… nu a fost cine stie ce, dar macar a mai dansat lumea (o sa pun un filmulet). Practic a fost cam singura data cand ne-am simtit cat de cat bine… pacat ca a durat doar 2 ore.

Aleea resortului avea cateva bancute si balansoare care cu greu sustineau 2 persoane de 60 kg fiecare. Asa ca nimic romantic… doar odihna.

Totodata acest resort nu are fotolii sau canapele de ratan la baruri (cu exceptia barului de langa lobby – unde se statea doar seara) … ci doar scaune inguste, ale caror manere ma raschetau continuu la picioare. Oi fi eu mare, dar la fel de mare eram si in celelalte resorturi in care am fost si in care am gasit atat acele fotolii … dar si scaune cu deschiderea mai larga. Deh, la cat de mare si plin era hotelul, trebuia ca acei turisti sa incapa cu totii pe undeva.

In alta seara zic, hai la barul de pe ponton ca poate e mai ok seara. Aici am sa dau un nou plus ospatarilor care te prelua imediat si te conduceau la o masuta libera (daca era). Te serveau de indata si mereu cu zambetul pe buze. Daca cereai alune iti aduceau ditamai castronelul cu alune de calitate… nu ieftine. Si mereu iti suplimentau orice comanda chiar daca mai era un minut pana la ora inchiderii (24.00 h). De admirat…

Cat priveste minusul descoperit aici … hai sa vi-l povestesc: in seara in care am stat la barul de pe ponton pana mai tarziu, am constatat ca la ora 24 (fara doua sau trei minute) lumea se ridica brusc de la masa (dupa ce cu cateva momente inainte un tip anuntase ca barul se inchide) si o taia repejor spre aleea din resort. Eu, tacticos am mai cerut un pahar de vin (ca sa imi termin tigarea) si l-am primit bine-nteles. Pe la ora 00.07 m-am ridicat intrucat nu mai era nimeni, iar barmanii isi strangeau si ei paharele cu lumina stinsa. Am pornit spre curtea resortului... pe aleea ce strabatea plaja. Cand mai erau vreo 10 m pana la iesirea de pe plaja, vad portile inchise si ferecate cu lacatul, iar paznicul ce ziua statea acolo, se indrepta cu pasii repezi in sus spre hotel. Am inceput sa alerg si sa strig dupa el cat ma tinea gura… Hey… mister… mister…! Acesta s-a intors si dupa ce m-a dojenit ca nu am parasit barul la ora 24.00 fix, mi-a pus in vedere sa nu uit altadata ca poarta spre plaja se inchide la acea ora … cu lacatul. Nimeni nu mai avea voie sa se plimbe pe plaja sau sa stea pe sezloange dupa ora aceea. Poftim!!!? …. lacat la plaja seara in resort de 5 stele… Doamne unde s-a mai pomenit asa ceva. Imediat dupa ce a inchis poarta, au mai aparut alte cateva cupluri (unii chiar cu un carucior) dinspre hotel, care voiau sa se plimbe pe plaja… si care bine-nteles au fost trimisi la plimbare de paznic. Toti au plecat bolborosind cuvinte de dulce la adresa managementului resortului (voi pune o poza edificatoare).

Oameni buni, ce mai tura-vura, in acest resort nu ai ce face, te plictisesti de moarte… NU EXISTTA MUZICA NICI LA PLAJA NICI LA PISCINA. Uneori la piscine, cand au loc 2-3 jocuri extrem de neinspirate se mai aude cateva minute si muzica… dar doar cateva minute pt ca in rest vorbeste unul la microfon de la entertainment. Sanatoriu curat….

Am vazut pe plaja oameni mai in varsta, de 58-64 de ani ce isi puneau telefonul pe muzica… de plictiseala. Cred ca daca mi-as fi luat boxa portabila cu mine … as fi fost ovationat pentru inspiratie de toti cei de acolo… credeti-ma pe cuvant.

Resortul seara era luminat doar pe aleea principala si foarte putin dreapta –stanga…, pur si simplu nu aveai chef sa te plimbi, plus ca exista seara dar mai ales ziua o mare problema: gardurile laterale nu lasau aerul sa circule astfel ca, fiind vorba de o curte mica… exista peste tot un efect de sera care te topea din picioare. Nu am vazut niciun ventilator prin nicio zona a resortului unde erau barurile asa cum am vazut in ex Rixos Lares, Concorde sau Limak Atlantis (la Venosa nu era nevoie… la ce vant batea acolo).

Dupa ce am studiat hotelul mai cu rabdare pot spune ca mi s-a parut destul de kitschos, acele capete de vultur aurite pe marginea balcoanelor stricau tot efectul constructiei. De asemenea podul de peste piscine era facut din beton…. oare cum e posibil asa ceva cand mai toate resorturile au podetele din lemn? Barul de langa hotel mi s-a parut cel mai urat din toate barurile resorturilor vizitate pana acum. Trestie pe tavan… urat asezata si beton… oribil (parca eram in Neptunul anilor ’80).

De fapt niciunul din baruri nu mi-a atras atentia… ca si loc de relaxare. De asemenea gresia din hotel alb/negru extrem de stearsa si urata, in totala contradictie cu opulenta candelabrului din sala principala. Gresia din subsol semana cu cimentul de pe timpuri din hotelurile ieftine din Romania, iar barurile si restaurantele a la carte de aici… pareau un fel de hrube (neiluminate natural) unde se servea mancare si dulciuri.

In tot resortul ti se parea ca ceva era facut “ca nuca-n perete’: restaurante la subsol fara ferestre, culori aruncate anapoda (ex: rama din plastic si de culoare rosie la oglinzile din baia restaurantului principal… in total contrast cu faianta si gresia), discoteca in aer liber neterminata, s. a. m. d.

Daca ospatarii erau ok, barmanii parca intotdeauna aveau ceva de impartit intre ei… vesnic se impungeau din nu stiu ce motive personale. In special cei de la barul de langa hotel (Aqua Pool Bar), pe care dupa amiaza sau dupa ora 22.30 ii gaseai certandu-se in camera din spatele barului si mai niciodata la “tejghea”. Intr-una din seri, pana la inchidere, intrucat nu prea aveau clienti se apucasera de curatenie… si pusesera ditamai cosul de gunoi, direct pe barul unde se serveau bauturile (am sa pun poza in acest sens). Unul din barmani, care seara facea si pe ospatarul, ne-a cerut odata sa ii dam niste bani… nu am inteles din ce motiv… insa ne tot arata o mana de monede… l-am trimis la plimbare. Cu aceeasi nonsalanta s-a dus la o alta masa unde a dat peste o pereche de nemti mai in varsta, care uluiti si ei de solicitarea acestuia… de rusine i-au dat. Si nu a facut-o doar intr-o seara… ci si in altele, dar pe la noi nu a mai trecut.

Lifturile din hotel, pe langa faptul ca nu aveau AC, prezentau pe toata durata zilei geamurile murdare de urme de maini. Si in alte hoteluri sunt lifturi exterioare … dar si copii, insa asa lipsa de atentie din partea personalului insarcinat cu curatenia nu am mai vazut.

Si ca tot vorbim de curatenie, stiti cand ni se facea noua curat in camera? In fiecare zi de la 14.00 la 16.45… adica mereu cand voiam sa ne odihnim. Inteleg o data… hai de doua ori… dar mereu …. Am vazut ca faceau camerele pe sarite... probabil aveau informatii in care camere erau copii. Totusi, nu mi se pare normal sa fie mereu sacrificati doar turistii care nu aveau copii… si noi plateam aceeasi bani pentru serviciile acestui resort, nu? Trebuia facut curat prin alternanta. In unele zile, rapusi de caldura amiezii am pus pe usa “Do not disturb” pana la 16.30… si pana la 17 nu au mai venit nimeni sa ne faca curat. In camera aveai un pliant in care scria ca daca nu primesti curatenia pana la 17 NU TI SE MAI FACE decat a doua zi. Am urmarit si noi ce se intampla si… a doua zi, imediat dupa ce am iesit pe usa la 8.30 ne-am uitat in urma, iar camerista instant s-a dus sa ne faca curat. Aha … deci daca tine faza cu dormitul… fac si ele camera odata la doua zile…. urat. Un alt minus.

Revenind la baruri, pot spune ca, cel mai frumos era cel din afara lobby-ului, pe terasa dinspre Delphin Diva (unde asa cum am relatat anterior gaseai si fotolii si canapele de ratan). Pacat ca nu puteai sta acolo decat seara, pt ca ziua nu era pic de umbra sau vreo umbrela protectoare. Iar programul acestuia inceapa parca pe la ora 21.

Si am ajuns si la capitolul bauturi, care era unul forte al resortului conform informatiilor oferite turistilor prin intermediul agentiilor de turism dar si conform site-ului propriu, asa ca hai sa va zic cum sta treaba si cu ele.

In general sunt bautor de vin si ocazional bere si/sau tarie… astfel ca pana in a 5-a zi nu m-am prins de “spilul” gandit de managerii hotelului. Astfel ca in seara in care ma plictiseam de moarte la barul de langa plaja (in seara de bingo), m-am dus la bar si am cerut un Chivas. Raspuns barman… nu avem. Atunci un Jack, sau JB … si iar raspuns: nu avem. Dar ce whiskey aveti… raspuns doar cel local: River Queen. Intreb: mereu aveti doar acest tip… raspuns... da (am verificat pe net, costa 8 Euro sticla). Am cerut sa vad cum e…. brrrr … slabut rau… ca la restul resorturilor care nu se lauda cu bauturi de import. Am cerut o vodka Absolut… mi-a replicat ca nu au decat vodka locala. Atunci mi s-a aprins un beculet. Imi iau nevasta de mana si zic, hai la barul de pe ponton sa vedem ce servesc. Surpriza… aceleasi tipuri de tarie locala ca si la barul de langa plaja. Si ma intreb si eu… unde servesc tariile de import? A doua zi ma informez ca aceste bauturi se serveau suta la suta la lobby bar… si cica si la barul de langa hotel. Am cerut un cocktail pentru sotie si am observat ca se facea cu bauturi straine, acesta avand cu totul alt gust decat cel servit de ospatari la restul barurilor. Merg seara pe la ora 22 la barul de langa hotel si cer un Chivas… raspunsul primit a fost ca tocmai s-a terminat sticla, dar ca imi dau un Jack. Wow… ce mizerie, m-am simtit ca la bulgari. Cum sa spui ca s-a terminat sticla si ca imi dai altceva decat am cerut. Pai trebuie sa te aprovizionezi cu tot ceea ce e in oferta atat timp cat ai program. Nu am vrut sa ma mai cert cu nimeni… in urmatoarea zi plecam acasa, dar am prins ideea.

Oameni buni, pai cine naiba vine la mare sa stea in lobby sau la barul de la hotel … fara sa vada marea… sau macar piscinele… ca sa guste bauturile de import? Nimeni. Lumea normala… ”plebea” … ca sa nu zic altfel, sta pe toata durata zilei (si chiar seara) la plaja sau piscine si se serveste de la barul de langa plaja si de la barul de pe pontoon… unde ghici ce gasim? Local drink… normal.

Turcul nu e prost si niciodata nu va iesi in pierdere, asa ca dragi turisti cand mergeti la Delphin Imprial nu cereti pur si simplu whiskey… ca vi se va aduce doar local. Spuneti Chivas, sau Jack, sau JB sau J. Walker… si veti vedea daca il primiti pe plaja… sau doar in lobby. Acest lucru e valabil pentru orice tarie cu care se lauda cei de la Delphin Imperial ca ofera turistilor. Pacat ca nu spun si unde anume sevesc asa ceva. Adica mereu acolo unde e cel mai putina lume. Asta ca sa vedeti ca diferentele nu sunt mari fata de ce ofera si alte resorturi mai slab cotate.

De asemenea vinul IDOL (care se gasea in sticle in orice frigider din resort – un plus) era gama chardonnay mai aspru si acrisor la gust (un minus), nu Sauvignon Blanc sau Riesling cum in mod normal ar fi trebuit sa fie un demisec, asa cum am gasit in alte resorturi. Vinurile din camera marca Kulup (cel alb) si Dolce Vita (cel rosu) … erau mult mai bune… pacat ca le gaseam doar in camera.

In alta ordine de idei, aruncandu-mi un ochi catre Delphin Palace sau Delphin Diva am observat aceeasi atmosfera de ‘sanatoriu de lux” … nu tu o muzica seara, nu tu lumini… nu tu artificii. Am vazut uitandu-ma in zare … poate la Venezia Palace sau mai departe … artificii mai mereu si lumini pe cer (probabil se si dansa), iar peste drum de Delphin Palace… un nou resort unde in cel putin 2 nopti am vazut lumini, lasere, fum pe ringul de dans si am auzit muzica (voi posta un filmulet sugestiv).

In ceea ce priveste oamenii intalniti in acest resort… ce sa zic… multi din ei in varsta… si familii cu copii foarte mici. Putinii tineri intalniti (din toate tarile) mi-au parut snobi si cumva needucati… in sensul ca seara dupa 23.30 ii vedeai cu berile in mana prin lift, galagiosi, s. a. m. d.

In ceea ce priveste romanii (destui), majoritatea erau din Ardeal si Moldova, multi dintre ei lucrau in strainatate ca faiantari, soferi, cameriste. Stand seara la cate un bar si numarand alunele din farfurie, le-am tot ascultat povestile de viata (ca le rosteau in gura mare, ca deh asa-I romanul dupa un pahar in plus) … filozofau cu accentele zonei de bastina pe tema femeilor batute din Vaslui sau ce de bani castiga ei acolo din soferie, etc. Altii la plaja povesteau ce masina de spalat si-au cumparat in Italia… ”cu uscator nene”. Pacat ca la un asa hotel, isi luau la masa doar cartofi prajiti cu friptura si salata de rosii cu castraveti si ceapa, iar la bar femeile cereau un cocktail rosu … sau albastru cum vedeau la altii in pahare. Unii povesteau pe plaja ca dupa ce rezervasera un restaurant a la carte, se oprisera la lobby bar si au cerut ca si altii de acolo un”sex on the beach”… si l-au primit: intr-un “ditamai turloiul”, concluzia a fost dupa savurarea acestuia ca… ”ba da’ bun a mai fost”. Toate astea le gaseau la orice alt resort fara pretentii… in rest no coment, fiecare face ce vrea cu banii lui.

Revenind la hotel adaug ca internetul mergea slabut peste tot, in lobby sau in camere abia puteam trimite o poza pe w-up.

Peisagistul… sau ma rog… degnerul de exterior al resortului mi s-a parut neinspirat, aglomerand verdeata in fata si in lateralele hotelului astfel ca vederea de ansamblu iti era obturata, creand imaginea de lipsa de spatiu, de inghesuiala. In plus aerul nu patrundea bine in resort si tinand cont si de gardurile laterale …. atmosfera a fost sufocanta… ca in niciun alt resort pe care l-am vizitat pana acum.

Ca sa inchei cu un plus dar si cu un minus al resortului, la plecare ni s-au tinut bagajele intr-o camera separata de receptie, ne-au lasat la masa pana seara la 21 si la orice bar, ne-au last cardurile prosoapelor de plaja si ne-au permis sa facem dus la spa de la subsol. Minusul a constat ca dusurile de la spa erau vai steaua lor, curgeau pe langa robinet, nu aveau cuier, putin mucegai in sala in care iti schimbai hainele.

Si daca tot am vorbit de bai, am observat ca in tot resortul dar si in camere, obiectele sanitare erau din gama Serel (am vazut deunazi marca asta intr-un spital din Bucuresti) … nu tu Grohe… nu tu Geberit… astfel ca functionarea lor era in acord cu firma… mai curgeau sau nu functionau… chestii de-astea. In niciun pisoar nu am vazut vreodata un odorizant… oare faceau economie la aceste produse?

In incheiere voi spune ca desi am recomandat resortul in casuta tehnica (pentru mancare si bauturi), noua nu ne-a placut si nu credem ca vom mai reveni vreodata aici, dar nici in lantul Delphin pana nu vor umbla la capitolul distractie… cel putin. Poate in Delphin Be Grand (fostul Rixos Lares) unde am mai fost si unde am vazut ca arata frumos … cel putin din prezentarea de pe site.

Pentru noi o vacanta intr-un resort din Turcia nu inseamna doar mancare si bautura… ci si distractie, piscine incalzite, plaja accesibila, s. a. m. d.

Cam asta a fost concediul nostru in acest resort, sper ca nu mi-am atras antipatii… dar asta am gasit acolo.

Voi atasa cateva poze si filmulete.

youtu.be/6XGbK_SFRu8 - prezentare camera

youtu.be/43mp9O6vpn4 - seara dansanta live atmosfera buna

youtu.be/uzkFKTBy6-w - seara retro in aer liber

youtu.be/0UipUwBAF3g - resortul filmat de sus

youtu.be/kNwgNV9TvAk - cu liftul

youtu.be/kNwgNV9TvAk - in holul principal

youtu.be/CDqLw2wjBb4 - barul de pe ponton

youtu.be/wsn8dGheEqE - distractie la un hotel vecin xxxx linistea mormantala

youtu.be/Q6nibjdS4_U - distractie la un hotel vecin 2

youtu.be/GaBGvwXlclM - turisti goniti de pe plaja seara


[fb]
---
Trimis de gioko in 19.11.17 19:03:34
Validat / Publicat: 19.11.17 20:10:04
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: CONCORDE REORT (Lara), ex RIXOS LARES (Lara), LIMAK ATLANTIS (Belek), VENOA RESORT (Didim), AQUASIS RESORT (Didim)
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 13678 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

40 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (gioko); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P14 priveliste dinspre ponton
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 26300 PMA (din 28 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 138.35 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review - pg. 1 / 2

    40 ecouri scrise, până acum

    se afișează ecourile [1 - 30] din total 40
    calincheita
    [19.11.17 21:06:55]
    »

    Interesant review ați scris. Mie mi se pare că deși inițial s-a vrut ca hotelul să fie vârful de gamă al lanțului Delphin a intrat până la urmă în malaxorul turismului de masă, prețurile foarte mari nereușind să țină departe turistul de Eforie Sud, iar acesta a cauzat in final și o reducere a turiștilor premium. Poate o variantă bună ar fi să adopte politica gen Calista Luxury unde nu se depășește niciodată 80-85% capacitate de cazare.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    giokoAUTOR REVIEW
    [19.11.17 21:25:14]
    »

    @calincheita: Buna observatie... "a intrat in malaxorul turismului de masa".

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [19.11.17 23:40:22]
    »

    @calincheita:

    Mie mi se pare că deși inițial s-a vrut ca hotelul să fie vârful de gamă al lanțului Delphin a intrat până la urmă în malaxorul turismului de masă, ...

    Chiar dacă Imperialul este în continuare cel mai scump hotel Delphin, nici Be Grand nu este prea departe la preţ, şi oferă în continuare te miri ce şi mai nimic în plus faţă de celelalte hoteluri din lanţ, niciodată hotelurile Delphin nu au fost considerate ca fiind unele exclusiviste. Şi-au câştigat prestigiul prin serviciile deosebite oferite şi prin fidelizarea clienţilor, dar nici serviciile nu mai sunt la nivelul de altădată.

    Poate o variantă bună ar fi să adopte politica gen Calista Luxury unde nu se depășește niciodată 80-85% capacitate de cazare.

    Nu ştiam de această politică aplicată de Calista, dar ştiu sigur că nici Imperialul nu a fost nici pe departe plin anul trecut, pentru că altfel nu ar mai fi avut niciun motiv să menţină reducerile maxime de preţ pe perioade atât de lungi de timp. Am fost în iunie la alt Delphin alături şi preţul în acel moment era mai mic decât cel plătit de mine în ianuarie, iar reducerile s-au menţinut şi după acea dată. Am vizitat din nou şi Imperialul doar pentru a mă convinge că nu prea merita diferenţa de preţ.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    calincheita
    [20.11.17 00:01:44]
    »

    @nicole33: Am văzut șezlongurile din cutia cu sardine aflată lângă piscina de copii de la imperial și am simțit nevoia să ies puțin din casă, să iau o gură de aer. Și eu am pățit același lucru cu Deluxe anul trecut, rezervând in Decembrie am platit cu vreo 30 euro în plus față de ianuarie.

    calincheita
    [20.11.17 00:09:07]
    »

    @nicole33: Da, managerul lor spunea asta. Și mai spunea că pentru ei ar fi ușor să atingă 100% grad de ocupare.

    Mai mult, anul ăsta spuneau că allinclusiv-ul lor va cuprinde și masaj, spa șamd. gratuit (în concept încă nu a apărut scris, doar verbal - conceptul a-la-carte allinclusiv îi zice) și momentan e pe la 2450 euro la 2+1 in concurență cu Imperialul ce ajunge aproape de 2200 cu seaside sau sea View deci diferența nu așa mare. Inexplicabil

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    ageafer
    [23.11.17 15:16:54]
    »

    Waw, pina la acest ecou toate au fost pozitive ptr imperial și ne-am luat și noi un pachet pentru 2018, acuma după ce am citit ecoul Dvs parca îmi pare rău!

    calincheita
    [23.11.17 15:29:14]
    »

    @ageafer: Dacă va referiți la preț eu sunt %sigur că nu o să scadă

    ageafer
    [23.11.17 15:53:58]
    »

    @calincheita: nu ma refeream la preț, ma refeream in general la condițiile și serviciile de la imperial!

    calincheita
    [23.11.17 16:13:23]
    »

    ????. Eu mi-am făcut un top 10 al hotelurilor pe care mi-ar plăcea să le vizitez împreună cu soția și copilul de 6 ani, Imperial e unul dintre ele și singurul cusur pe care l-am găsit a fost că există posibilitatea să fie puțin aglomerat la piscina de copii. Eu am văzut că majoritatea opiniilor sunt favorabile și sunt sigur că acei oameni au avut un sejur extraordinar dar mai sunt și alți oameni care merg cu niște așteptări pe care nu le găsesc și de asta sunt ușor dezamăgiți. Uite, cineva vorbea într-un review de faptul că e puțin înghesuit pentru capacitatea lui dar nu poți avea pretenția ca un hotel de 5 hectare (care sunt totuși ceva) să aibă spatiu ca unul de 12 hectare.

    Sunt alții care caută plajă cu nisip și intrare lină. Poate în loc de Imperial alegeai Royal Dragon și probabil ai fi avut un sejur la fel de frumos cum o să-l ai pe cel de la Delphin Imperial.

    Sau și mai bine facem ca Nicole 33, mergem de două ori pe an în Antalya.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    giokoAUTOR REVIEW
    [24.11.17 11:26:45]
    »

    @ageafer: Daca observatiile facute de mine in review nu prezinta mare importanta pentru asteptarile dvs de concediu, atunci puteti avea la anul un sejur reusit. Daca nu... din pacate va trebui sa va multumiti cu ceea ce veti gasi, iar informatiile mele sper sa va fie utile. Nu sunt genul de persoana care daca a platit un sejur sa il si laude daca tot a dat banii. Laud doar ce merita laudat... ce nu... NU.

    La acest resort nu m-am dus cu superasteptari... ci doar cu unele normale pentru un resort de 5* cu reviewuri pozitive. Daca ar fi sa clasific pe ce loc l-as situa comparativ cu restul resorturilor la care am fost in Turcia, topul ar arata cam asa:

    1) Limak Atlantis (Belek)

    2) Ex. Rixos Lares (actualmente Delphin Be Grand - Lara);

    3) Aquasis Resort (Didim)

    4) Concorde Resort (Lara)

    5) Delphin Imperial (Lara)

    6) Venosa Resort (Didim)

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    ageafer
    [24.11.17 13:03:11]
    »

    @gioko: Buna ziua, chiar am fost pus pe gânduri după review-ul dvs ptr ca oricine are așteptări la un resort de 5 stele. Acuma ce pot sa fac, avansul a fost plătit deja și sper ca pina la anul sa se imbunătățească ceva! Mulțumesc mult pentru raspuns

    tm67bru CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [24.11.17 13:21:52]
    »

    @ageafer: mai demult, gioko cumpărase un sejur la Limak Atlantis și, ce să vezi, înainte de plecare cineva a postat un review ”de rău” despre acel hotel. Iar el era ”o țâră” neliniștit.

    I-am scris atunci: du-te liniștit, *pentru tine* va fi ok.

    (Și până la urmă, văd că are Limak Atlantis pe primul lor în topul său)

    La tine nu am datele necesare (pe unde ai fost, ce ți-a plăcut etc - ce termen de comparație ai), dar intuiția îmi spune că... ești în ABSOLUT aceeași situație în care a fost el, atunci

    Așa că zic: mergi liniștit, pentru tine va fi (super) OK. Te vei întoarce mulțumit / super mulțumit de acolo.

    giokoAUTOR REVIEW
    [24.11.17 13:30:58]
    »

    @ageafer: Sper si eu sa se imbunatateasca ceva pentru cei care vor merge acolo. Ca sfaturi utile:

    - incercati sa mai mergeti cu cel putin un cuplu ca sa nu va plictisiti in lipsa distractiilor;

    - daca doriti o "tarie de import" comandati in lobby cand aveti drum pe acolo sau in barul de langa hotel" Aqua pool bar"... insa insistati asupra marcii... nu cereti pur si simplu whiskey sau vodka... ci marca preferata, altfel veti primi bauturi locale (si sa priviti ce va pune in pahar). Ca si pont... pe mesele din laterala lobby bar veti gasi plinate cu bauturi (pentru sotie veti gasi peste 30 de cockteiluri). Tot pe langa acele mese (mai in spate veti gasi barul cu cafele... specialitati... programul parca este intre 13-16... dar sunt intr-adevar de clasa.

    - pe terasa de langa lobby, seara functioneaza un alt bar care are cateva bauturi de import... si atmosfera e ok;

    - alune gasiti mai bune la lobby bar si la barul de pe ponton. La barul Aqua Pool bar de langa hotel le amesteca cu ghinde. Cele mai bune au fost la barul de pe ponton. In engleza (peanuts normal) sau in turca "findic";

    - daca sunteti amator de spritz cereti white sau red whine - SHARAP (adica spritz in limba turca). Unii ospatari au mai prins ideea si de spritz (i-am invatat eu... dar si altii).

    -incercati sa solicitati camera cu vedere spre piscine sau spre Delphin Diva... nu spre Delphin Palace (strecurati un mic bacsis... fraier am fost ca pentru prima oara nu am facut-o);

    - puneti prosoapele de picioare pe jos in baie cand faceti dus ca sa nu alunecati asa cum am patit-o eu si luati-va sampon de acasa.

    - daca sunteti amatori si de putina muzica va recomand o boxa portabila mica si un loc pe plaja mai in margine (ca sa nu existe discutii ca ati deranja pe cineva);

    - mergeti la mese in primele minute de la deschidere ca sa nu gasiti aglomeratie.

    Daca doriti si alte informatii vi le dau cu placere... chiar si pe mesaj personal pe acest site.

    ageafer
    [24.11.17 13:34:56]
    »

    @tm67bru: Mulțumesc mult sper sa aveți dreptate și de data asta cu mine! Oricum la întoarcere promit sa va spun cum a fost concediul. O zi buna va doresc și va mulțumesc!

    ageafer
    [24.11.17 13:40:24]
    »

    @gioko: Va mulțumesc mult pentru aceste informații, camera rezervată este cu vedere spre mare și am înțeles ca 10$ sint de ajuns la Recepție sa primesc o camera buna. Va mulțumesc încă o data și asteptam vara

    giokoAUTOR REVIEW
    [24.11.17 13:48:21]
    »

    @ageafer: si eu am avut camera cu vedere spre mare... insa cereti pe partea cu Delphin Diva si piscine... nu pe partea cu Delphin Palace ca veti avea privelistea mea. 10 - 15 euro sunt ok... zic eu

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [25.11.17 11:03:48]
    »

    @gioko:

    daca sunteti amator de spritz cereti white sau red whine - SHARAP (adica spritz in limba turca).

    Bună asta cu şpriţul . De fapt, în limba turcă, şarap înseamnă vin şi ATÂT! , şpriţul fiind o invenţie românească, o enormitate pentru francezi, de exemplu. Şpriţul este preferat de băutorii de cursă lungă care preferă cantitatea în detrimentul calităţii.

    daca sunteti amatori si de putina muzica va recomand o boxa portabila mica si un loc pe plaja mai in margine (ca sa nu existe discutii ca ati deranja pe cineva);

    Un sfat şi mai incredibil de... genial. Ne mai mirăm apoi că ni s-a dus buhu prin toată lumea, că suntem discriminaţi fără motiv, dar uităm că doar comportamentul nostru duce uneori la reacţii de respingere. Oamenii civilizaţi au înţeles rostul căştilor care vin la pachet când cumperi orice telefon mobil, tocmai acela de a nu-i deranja pe ceilalţi, alţii... aleg varianta boxelor portabile. Nu-mi doresc să mă nimeresc cu tine în acelaşi timp în acelaşi hotel vreodată.

    Topul tău personal este o confirmare a faptului că suntem extrem de diferiţi în gusturi şi aşteptări .

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [25.11.17 11:17:12]
    »

    @ageafer:

    chiar am fost pus pe gânduri după review-ul dvs ptr ca oricine are așteptări la un resort de 5 stele. Acuma ce pot sa fac, avansul a fost plătit deja și sper ca pina la anul sa se imbunătățească ceva!

    Nu este dracu nici pe departe atât de negru la Delphin Imperial pe cât reiese din articolul de faţă.

    În ultimii doi ani calitatea serviciilor oferite de hotelurile Delphin a scăzut, asta este o realitate, personal nu cred că se va îmbunătăţi ceva, dar speră ca măcar să se menţină la nivelul actual şi tot va fi suficient pentru a avea un sejur reuşit.

    La fel ca şi colegul Tm67bru, îşi spun să mergi liniştit la Imperial pentru că va fi foarte bine.

    Băuturile de import nu sunt disponibile la toate barurile. În broşura pe care o vei primi de la recepţie în momentul cazarii se specifică exact la care baruri poţi găsi şi băuturi de import şi la care găseşti doar băuturi locale. Există şi traducere în limba română. Este suficient să o citeşti cu mare atenţie şi să te orientezi în consecinţă. La barurile care au şi băuturi de import trebuie să specifici exact marca dorită. Chiar dacă ei te vor trimite să stai la o masă urmând a fi servit acolo, sfatul meu este să rămâi la bar să vezi exact ce-ţi pune în pahar, în caz contrar putând avea surprize

    Vacanţă plăcută!

    calincheita
    [25.11.17 11:38:24]
    »

    @nicole33: La Delphin Palace ați fost? De fapt " Și BE Grand oferă te miri ce" , probabil la el ați fost

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [25.11.17 11:49:35]
    »

    @calincheita:

    La Delphin Palace ați fost?

    Da. Am fost anul acesta în iunie la Delphin Palace. A fost ultimul hotel din primul sejur, ales special doar pentru relaxare. Am plătit vedere laterală la mare şi am solicitat o cameră pe partea cu piscina de relaxare pentru a beneficia de linişte la orice oră şi cu vedere la Imperial. Am primit imediat ceea ce am cerut, fără şpagă şi fără comentarii.

    Am vizitat Imperialul şi anul acesta şi acum doi ani şi chiar de la o simplă vizită de maxim o oră am putut sesiza unele diferenţe.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    calincheita
    [25.11.17 12:09:21]
    »

    @nicole33: Totuși, cred că peste 90 % din turiștii ce frecventează hotelurile Delphin se întorc la casele lor încântați. În primul meu review de la Deluxe din Alanya am spus că va fi un etalon de acum înainte în alegerea hotelurilor.

    Am citit foarte mult despre foarte multe resorturi și despre caracteristicile stațiunilor turcești in planificarea vacanțelor familiei noastre și am observat că toate, dar toate hotelurile au și părți pozitive și negative și întotdeauna am luat în considerare inițial părțile pozitive ce se pliază pe nevoile noastre.

    Impresia mea despre Imperial și nu numai despre el este că e puțin cam scump față de ce oferă pentru majoritatea turiștilor.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    giokoAUTOR REVIEW
    [27.11.17 15:32:04]
    »

    @calincheita:

    " Bună asta cu şpriţul. De fapt, în limba turcă, şarap înseamnă vin şi ATÂT! , şpriţul fiind o invenţie românească, o enormitate pentru francezi, de exemplu. Şpriţul este preferat de băutorii de cursă lungă care preferă cantitatea în detrimentul calităţii. "

    "Un sfat şi mai incredibil de... genial. Ne mai mirăm apoi că ni s-a dus buhu prin toată lumea, că suntem discriminaţi fără motiv, dar uităm că doar comportamentul nostru duce uneori la reacţii de respingere. Oamenii civilizaţi au înţeles rostul căştilor care vin la pachet când cumperi orice telefon mobil, tocmai acela de a nu-i deranja pe ceilalţi, alţii... aleg varianta boxelor portabile. Nu-mi doresc să mă nimeresc cu tine în acelaşi timp în acelaşi hotel vreodată"

    Draga "calincheita" (dar si aviz "ageafer"), ... avand in vedere replicile de mai sus, transmise indirect CU ATAC EVIDENT LA PERSOANA SUBSEMNATULUI de catre "nicole 33", tin sa va informez (pentru ca nu stiti probabil istoricul), ca eu si aceasta domna sau domnisoara nicole33 (am sa o numesc de acum incolo simplu: INDIVIDA), am avut ceva schimburi de pareri in contradictoriu in trecut pe diverse teme (vezi istoric ecouri la rubrica Aquasis, Ex. Rixos Lares si Saturn Palace).

    M-a apostrofat pentru ca cer informatii de la cei care au fost acolo la resortul Saturn Palace in privinta apei calde din piscine, spunandu-mi transant ca daca vreau apa calda sa merg la hoteluri mai cu staif (si nu la alea amarate). Iaca... am fost la Delphin Imperial si am gasit apa neincalzita in piscine.

    De asemenea la Aquasis resort a afirmat (contrar celor impartasite de catre toti userii care au scris in 2016) ca ea ar fi gasit si whiskey de import la acest hotel in afara celui local (deh... sa fie ea mai cu motz decat restul).

    Pentru faptul ca am prins-o cu matza-n sac in ceea ce priveste realitatea celor afirmate, nu numai ca m-a atacat virulent in diverse ecouri, dar constat si acum ca inca considera ca trebuie sa mai plateasca polite... desi am igonarat-o cu desavarsire inca de atunci.

    Am sesizat la acel moment si administratorii site-ului despre respectivele atacuri... insa nu am vazut vreo sanctinune care sa ii fie aplicata.

    Aceasta INDIVIDA, desi povesteste de multe ori chestiuni interesante in reviewurile pe care le scrie, tine mortis (din pacate) sa certe si sa apostrofeze apoi prin ecouri pe toti cei care nu au pareri identice cu ale ei si pe toti cei care indraznesc sa o contrazica. Intotdeauna trebuie sa aiba ea ultimul cuvant si intotdeauna trebuie sa faca ea educatie tuturor acestora (va rog sa ii urmariti ecourile... asa in general)

    Intrucat in speta de fata este vorba de reviewul meu si tinand cont si de aspectul ca in ecori, aceasta INDIVIDA, in traducere libera: "m-a facut betiv (pentru ca prefer vinul cu apa minerala" si "taran (pentru ca am adus in discutie o boxa portabila)", tin sa va pun in vedere urmatoarele:

    - in ceea ce priveste vinul cu apa minerala, consider ca fiecare trebuie sa aiba propriile moduri si placeri de a-l consuma... fara sa fie categorisit pentru asta in vreun fel sau altul. De asemenea, chelnerii din Delphin Imperial m-au informat ca sarap/sharap are aceeasi insemnatate cu spritz (si nicidecum cu vin simplu... - daca are obiectii sa se duca sa ii lamureasca asupra faptului ca ea a gasit o alta traducere la acest termen pe google). Ce cred francezii despre acest aspect (vin+apa) e doar problema lor, nu si a mea. Spre exemplu nici mie nu imi place vinul de Bordeaux... desi l-am re-degustat chiar in inima Parisului, in considerentul faptului ca ar fi de la mama lui;

    - in ceea ce priveste boxa portabila, arat ca cele scrise de mine ca raspuns la ecoul lui ageafer si anume:"daca sunteti amatori si de putina muzica va recomand o boxa portabila mica si un loc pe plaja mai in margine (ca sa nu existe discutii ca ati deranja pe cineva) ", relatarile mele contineau suficiente informatii si masuri de precautie pentru a nu deveni deranjant fata de cei din jur. Am indrumat catre un loc din marginea plajei (pentru ca erau o gramada de sezlonguri libere acolo) tocmai in ideea de a nu deranja pe cei din jur, iar cand am adus in discutie o "boxa mica"... pai exact la asta m-am referit... adica la o o sursa MICA de zgomot care la volum scazut reuseste sa ofere basi PROFUNZI. Daca nu cunoaste ce insemna boxa mica DE CALITATE am sa ii recomand boxele BOSE SOUNDLINK REVOLVE, sau JBL FLIP 4, sau BEATS... toate sunt de dimensiunile unei doze de cola, insa sunetul e grozav la volum mic.

    Cat priveste chestia legata de civilizatie care ar fi trebuit sa se reflecte in folosirea castilor, tin sa argumentez ca, in primul rand nu toata lumea suporta castile in ureche (eu unul nu... plus ca nu as mai putea sa vorbesc cu cel de langa mine fara sa le dau jos -deci extrem de inconfortabile), iar in al doilea rand, asa cum am fost educat de tatal meu (medic)... boxele reprezinta CEL MAI MARE DUSMAN AL URECHILOR... indiferent de volum. Ii recomand sa citeasca site-uri de specialiate in acest sens.

    Chiar si boxele actuale AKG de la S8 si Note 8 (pe care eu si sotia le avem in dotare), desi sunt realizate in mod revolutionar de catre cei de la Harman Kardon... tot imi creeaza disconfort atunci cand le pun in urechi. Pe de alta parte nu stiam ca in magazinele care vand boxe portabile ar exista si informatia " ca sunt pentru tarani"! Ele sunt puse la dispozitia noastra a tuturor pentru diverse intrebuintari in aer liber (acasa majoritatea avem un Home cinema mai puternic ca sa ascultam muzica sau sa vizionam filme).

    Nu uitati oameni buni ca in toate resorturile exista muzica in difuzoare (doar la Delphin Imperial nu). Pana si in trecut... in Romania exista Radio Vacanta care se auzea in difuzoare aproape pe toate plajele de pe litoralul nostru.

    Insa INDIVIDA a citit informatiile mele doar printre randuri, fara sa analizeze... si s-a aruncat rapid sa ma critice prosteste... scopul era doar sa o faca si gata.

    Pe de alta parte, cultura si educatia turistica in afara tarii mi le-am facut incepand cu anul 1987 (inca din vremea comunistilor - sic), cand am vizitat Elvetia, Germania de Est si Bulgaria.

    Fata de considerentele de mai sus, incerc sa arat ca nu am nevoie sa primesc sfaturi de la aceasta INDIVIDA in privinta educatiei si a civilizatiei, cu atat mai mult cu cat provin dintr-o familie respectabila de intelectuali, ... eu la randul meu fiind Director de Departament Juridic in cadrul unei societati comerciala private cu peste 2.500 de angajati. Stiu ca scopul reviewurilor de pe acest site este unul de informare a turistilor in privinta destinatiilor privind concediile si nu de precizare a functiilor detinute de useri, insa atat timp cat administratorii site-ului nu cenzureaza elucubratiile scrise de altii prin care se realizeaza atacuri la persoane, nu pot decat sa imi apar demnitatea si integritatea.

    Nu am dorit sa folosesc ironia fina sau diplomatia in cele scrise anterior pentru simplul motiv ca pe de o parte, de astfel de abilitati inteleg sa ma folosesc doar in instanta sau in discutiile private cu interlocutori mult mai onorabili, iar pe de alta parte pentru ca sunt o persoana ocupata... care nu are timpul necesar sa le "imbrace si frumos"... asa cum reuseste sus-numita INDIVIDA in lipsa de ocupatie.

    In alta ordine de idei, am vorbit despre Delphin Imperial si cu bune si cu rele. Din pacate pentru mine minusurile au contat mai mult... raportandu-ma la pretul platit. Daca descrierile mele se pliaza pe necesitatile unora sau ale altora... nu poate fi decat un lucru util, daca nu... fiecare sa are dreptul sa traga propriile concluzii din reviurile scrise de toata lumea si sa procedeze in consecinta... asa cum fac si eu.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    calincheita
    [27.11.17 16:22:42]
    »

    Deși cel mai probabil ați greșit " adrisantul", vrând să o interpelați pe " Individa" Nicole 33, epistola dumneavoastră ajungând în dreptul meu mă simt îndreptățit să fac o remarcă și anume faptul că, citind cu atenție review-ul dumneavoastră am observat reiesind că experiența dumneavoastră la acest resort a fost o înșiruire de lucruri neplăcute care într-un final v-a făcut să calificați acest hotel ca fiind dezamăgitor.

    Nefiind un turist cazat vreodată la Delphin Imperial ci doar la fratele mai modest din Alanya, Deluxe, dar citind foarte multe review-uri despre el, vizualizând filmulețe pe YouTube și întrebând in stânga și în dreapta am ajuns totuși la concluzia că sunteți ușor nedrept cu "Perla" lanțului Delphin în măsura în care mare parte din aspectele negative semnalate de dumneavoastră sunt ușor de dibuit, chiar și la o studiere superficială astfel încât greșeala de a alege acest resort ar fi putut fi ușor evitată.

    Spun că sunteți ușor nedrept deoarece dumneavoastră ați avut niște așteptări de la Delphin Imperial pe care acesta nu a reușit să vi le satisfacă (însuși dumneavoastră în debutul review-lui ați spus că la intrare vă așteptați să găsiți holul imens cu candelabrul uriaș dar în schimb ați nimerit in anticamera lui, ceea ce, evident a fost un mare minus) și nu cred că a fost neaparat din vina hotelului ci mai degrabă datorită faptului că dumneavoastră nu vi se potrivește acest tip de resort și cred că data viitoare cu siguranță veți alege ceva care să fie pe placul dumneavoastră.

    Catalogând hotelul Delphin Imperial ca fiind dezamăgitor răpiți puțin șansa unor familii de a beneficia de avantajele absolut remarcabile pe care le oferă hotelul celor care cu adevărat se pot cufunda în spiritul lui.

    tm67bru CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [27.11.17 16:36:30]
    »

    @calincheita: așa e; Delphin se adresează unei CU TOTUL alte categorii decât cea a cheflangiilor, obișnuiți să unească mese în restaurant, să petreacă TARE (și, de obicei, cu muzică) etc șamd.

    Precizez în mod expres și explicit că NU mă refer la autorul gioko - în opinia mea eu cred că lui totuși i- PLĂCUT, per ansablu, aici, dar încă e supărat că nu a primit ceea ce s-a așteptat - plătind mai mult ca la LImak, se aștepta să primească ȘI MAI MULTE petrecerii ca acolo , evident. Astfel că nu poate, încă, aprecia părțile bune, chiar și pentru el, văzându-le doar pe cele ”rele” (mă rig, astfel percepute de el) și real-rele (o scădere calitativă în servici a mai fost sesizată și de alți useri)

    S-a orientata, ales pur și simplu greșit = un hotel nepotrivit pentru el și - prea supărat ca să-și recunoască partea de vină (majoritară, imho), încearcă s-o arunce asupra hotelului...

    giokoAUTOR REVIEW
    [27.11.17 17:30:34]
    »

    @calincheita: adresantul nu l-am gresit... pt dvs era... pt ca pe ecoul dvs am primit gratificarile din partea Individei. V-am explicat si de ce v-m trimis mesajul. Ma rog n... nu mai conteaza.

    Important este ceea ce am perceput eu in acest resort. Daca pt unii nu prezinta interes... nu pot decat sa le urez concedii placute.

    In rest... povesteam doar de atacurile la persoana... neprovocate... atat. A pune in discutie si a critica gusturile unora sau ale altora... e cam prea mult

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [27.11.17 17:36:39]
    »

    @Webmaster:

    Apreciez afirmaţiile userului gioko sau individului , pentru că văd că preferă această exprimare, drept jignitoare şi depăşind limita Regulamentului:

    Insa INDIVIDA a citit informatiile mele doar printre randuri, fara sa analizeze... si s-a aruncat rapid sa ma critice prosteste...

    Individul nu este în măsură să facă astfel de aprecieri la adresa mea.

    Nu am dorit sa folosesc ironia fina sau diplomatia in cele scrise anterior pentru simplul motiv ca pe de o parte, de astfel de abilitati inteleg sa ma folosesc doar in instanta sau in discutiile private cu interlocutori mult mai onorabili...

    Nici despre "onorabilitatea" mea nu este în măsură să facă vreo apreciere.

    Consider că ar trebui luate măsuri pentru temperarea unor asemenea "ieşiri ".

    Despre restul poveştilor mă abţin să comentez, chiar dacă sună similar anunţurilor de pe site-urile de matrimoniale , iar eu nu sunt nicidecum interesată în vreun fel de persoana domnului director

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    giokoAUTOR REVIEW
    [27.11.17 17:37:59]
    »

    @gioko: si in ce priveste '' treaba cu cheflangii cu mese intinse... care mai asculta si muzica''... intr-adevar cele scrise de tm67bru... ma abtin de la orice comentarii... raportat la istoricul ecourilir dintre noi. Raman doar la ideea ca fiecare... trebuie aa aiva parte de ceea ce ii place... si sa mearga in resortul dorit. Exact cum am scris si in review... nu m-am dus Imperial doar sa ma umflu de mancare si bautura... ci sa ma mai si distrez.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    giokoAUTOR REVIEW
    [27.11.17 17:43:14]
    »

    @gioko: scuze pt greselile de ortografie... scriu de pe telefon... in graba... O seara placuta tuturor.

    giokoAUTOR REVIEW
    [27.11.17 17:52:42]
    »

    @gioko: webmaster... luati domnule masuri la ecourile anterioare ale Individei. Aici intelegem clar jignirile... chiar daca se doresc ascunse in cuvinte frumos mestesugite... doar nu este un site pt pamflete.

    calincheita
    [27.11.17 17:57:51]
    »

    @gioko: Eu am luat exact ce aveam nevoie să iau din expunerea dumneavoastră de mai sus și am tras unele învățăminte care cu siguranță îmi vor fi de folos in alegerile viitoare așa încât nu pot decât să vă mulțumesc.

    În ceea ce privește userul Nicole 33 ce dorește să aducă oarecare limpezime in aprecierile mele despre Turcia nu prea pot să cenzurez opiniile dumneaei dar având mai multe surse de informare asupra vastei experienței in Antalya a doamnei respective trebuie să recunosc faptul că mare parte din concluziile doamnei sunt surprinzător de obiective.

    O ușoară diferență de opinie am avut totuși în ceea ce privește Gural-urile din Belek și Tekirova si pentru mine mai potrivit e cel din Tekirova cum pentru dumneavoastră mai bine s-ar fi potrivit poate alt hotel.

    Opinia e întotdeauna personală, altfel e pleonasm.

    Eu totuși consider că ar trebui să luați în spirit de glumă aprecierile despre boxe, șpriț și alte românisme și să nu puneți la suflet, doar suntem intre prietenii acestui site, nu?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    6 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    ageafer, artemisa24, calincheita, gioko, luckhass, Virgil81
    Alte impresii din această RUBRICĂDelphin Imperial Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.082872867584229 sec
    ecranul dvs: 1 x 1