ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.09.2015
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 05.09.10
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
AUG-2015
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 9

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
86.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 5 MIN

E loc de mult mai bine!

TIPĂREȘTE

Ne-am intors aseara de la Delphin Botanik Lara si mi-am propus sa scriu review-ul cat am impresiile proaspete in minte.

Am ales acest hotel intrucat a fost preluat de lantul Delphin si asta a atarnat mult in balanta. In plus, nici nu prea aveam alte optiuni intrucat am luat biletele pe la sfarsitul lunii mai, cand preturile pentru un sejur in luna august erau mult peste bugetul alocat vacantei.

Nu vreau sa reiau ceea ce s-a mai spus, Nicole33 a scris pe larg tot ce se putea despre acest resort. Vreau doar sa punctez ce mi-a placut & displacut in mod deosebit.

In primul rand check-in s-a facut foarte greu. A fost pentru prima data cand am asteptat fix pana la ora 14, desi am cotizat cu suma de 20 euro in pasaport. In schimbul ei mi s-a oferit o camera land view, desi eu achitasem la agentie sea view, pe care am refuzat-o in mod politicos, in pofida argumentelor pe care mi le aducea receptionerul (camera land view fiind mai spatioasa decat cea cu sea view).

Am intrat in camera. Aici ma mai astepta o “surpriza” curatenia fusese facuta pe fuga. Toaleta, desi avea banderola pe colac, nu fusese igienizata, fiind ingrozitor de murdara. De asemenea, masuta din camera era murdara de suc, asa ca mi-am suflecat manecile si am trecut la curatat. Intrucat am un copil, care pune mana peste tot, nu plec fara sprayul cu dezinfectant pentru suprafete asa ca am facut eu ceea ce trebuia sa faca menajera (a nu se intelege ca sunt o persoana carcotasa, care cauta praful dupa draperii si petele la colturile mochetelor, dar chiar nu puteam folosi toaleta in halul in care era). N-am avut asteptari mari de acasa, stiam ca voi gasi mobilierul vechi, ca vor renova din septembrie, insa n-au nici o scuza sa predea o camera in halul in care am gasit-o noi.

A doua zi, m-a abordat d-na M.K de la guest relation, dansa a fost dornica sa ne ajute, astfel incat curatenia sa se faca intre orele 8,00 – 14,00. In acea zi lasasem in camera 5 euro pentru camerista, rezultatul a fost cel asteptat, cand ne-am intors la ora 14,00 aveam decorurile obisnuite de pat si camera & baia igienizate. A treia zi, n-am mai lasat nimic, asa ca la ora 14,30 am constatat ca nici nu trecuse prin camera. Am reclamat la receptie si le-am spus si de episodul din ziua de check-in. Din ziua urmatoare pana la sfarsitul sejurului s-a facut curatenie in fiecare zi, s-a schimbat lenjeria de pat la 2 zile si s-a aspirat. In ultima zi, camerista chiar mi-a batut la usa sa ma intrebe daca mai e vreo problema si daca am completat formularul cu feedback-ul (pe care l-am avut in camera din prima zi). L-am completat si l-am lasat la receptie.

Un alt aspect neplacut pentru mine: in restaurantul principal vesela era impropriu spalata. Chelnerul ne-a adus la masa un pahar cu urme mai mult decat vizibile. La fel erau si farfuriile, a nu se intelege ca absolut toate erau de nefolosit, dar de cele mai multe ori aveau pete pe ele.

Inca nu au dotat minibarul cu desfacator de sticle, asa ca ne-am perfectionat tehnica desfacand sticlele cu lingurita pe care am gasit-o la setul de cafea/ceai.

Cam astea au fost aspectele neplacute din punctul meu de vedere.

Pana la seara de gala, chelnerii parca se miscau in reluare, ca sa ma exprim asa, insa dupa aceasta seara, au schimbat o parte din personal si parca totul a intrat in normal. Debarasau repede, gaseai mese desi resortul era full, ce sa zic, foarte eficienti. Tot din acea seara, managementul si-a facut aparitia mai des atat prin restaurant cat si prin incinta hotelului.

Am apreciat efortul intregii echipe pentru a face sederea turistilor cat mai placuta. Spectacolul de gala a fost unul reusit, la fel cele din serile precedente. Pe 30 august a fost ziua Turciei (a victoriei lor) si ne-au rasfatat cu torturi tematice si decoruri deosebite.

Plaja si marea au facut toti banii. Plaja este lata, cu nisip fin, intrare lina in mare. Am gasit intotdeauna la ora 8,00 sezlonguri libere in primul rand. Apa a fost nemaipomenita, limpede si calda.

Am avut parte de o vreme incredibil de frumoasa, cu temperaturi mai mult decat suportabile, cred ca a fost chiar mai frumoasa decat in iunie (de ani buni am mers numai la sfarsitul lunii iunie, acesta este al doilea an in care am fost la sfarsitul lunii august insa prima data n-am avut asa o vreme buna ca acum)

Nu pot sa spun ca am vazut personalul curatand sezlongurile in fiecare zi, din tot sejurul meu, intr-o singura zi am vazut menajerele echipate cu perii curatandu-le dimineata si stergand masutele de nisip.

Mi-au placut gradinile si zona de relax. Mi-a placut promptitudinea fetelor care serveau pe role si a celorlalti angajati care serveau cu zambetul pe buze desi erau probabil franti de oboseala dupa atatea ore de munca…...

Mi-a placut, de asemenea, faptul ca aveau frigidere cu apa si sucuri la indemana celor de pe plaja / ponton si ca nu trebuia sa te deplasezi prea mult ca sa-ti iei ceva sa te racoresti.

N-am lasat aspectele neplacute sa-mi strice vacanta pe care am asteptat-o atat de mult. As mai reveni in acest hotel pentru ca sunt sigura ca serviciile vor atinge la un moment dat standardele binecunoscute ale lantului Delphin, dorinta managementului de a ridica stacheta este mai mult decat vizibila. Overall a fost un sejur frumos si recomand acest hotel, poate ca situatia mea a fost o intamplare nefericita si singulara, din cauza numarului foarte mare de turisti din aceasta perioada, nu trebuie generalizata si nu trebuie sa umbreasca imaginea de ansamblu a hotelului. Este un hotel bun in care, cu siguranta, fiecare va gasi ceva pe placul lui, iar faptul ca e situat aproape de aeroport si ca are o plaja atat de frumoasa constituie niste atuuri importante.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de celena2 in 01.09.15 17:59:02
Validat / Publicat: 01.09.15 22:38:45
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Bodrum, Marmaris, Alanya, Antalya, Kemer, Kusadasi
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2822 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (celena2); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P02 Vedere din balcon
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 13250 PMA (din 15 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂDelphin BE Grand Resort:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.03870701789856 sec
    ecranul dvs: 1 x 1