ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 10.06.2014
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 03.10.11
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
JUN-2014
DURATA: 2 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
0.00%
Sub orice critică
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
0.00%
Sub orice critică
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
3.12%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 1 MIN

Nu mai mergem acolo

TIPĂREȘTE

Am fost cazati in acest hotel in perioada 7-9 iunie 2014.

Ce am vazut pe net nu este ceea ce am gasit acolo. Hotelul arata ok in exterior, in incinta receptiei si pe culoarele etajelor. Insa camerele... nu mai vrem sa auzim de acest hotel.

De cand am intrat s-a simtit miros de mucegai, inclusiv paturile emanau acest miros. Paturile sunt vechi, pline de praf, asternuturile sunt aspre si miros urat. Baia, insa, a fost "la piece de resistance" :)))) Toata din plastic, mai sa cadem cu ea. Cabina era proaspat renovata cu... silicon :))) Se vedeau urmele, nici macar nu s-au obosit sa curete.

Scaunele de pe balcon sunt foarte proaste, era sa ne rupem picioarele cu ele.

Noi nu mai mergem acolo si sper sa ocoliti cat se poate acest hotel.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de alex_baiasu10 in 10.06.14 08:15:21
Validat / Publicat: 10.06.14 09:27:25

VIZUALIZĂRI: 2350 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

9 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (alex_baiasu10); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 900 PMA (din 2 voturi)

ECOURI la acest review

9 ecouri scrise, până acum

webmaster26
[10.06.14 08:24:27]
»

Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

Mulţumesc.

alex_baiasu10AUTOR REVIEW
[10.06.14 08:59:24]
»

@webmaster26: da, este foarte bine

alex1968
[10.06.14 09:58:50]
»

@alex_baiasu10,

Eu am fost tot in aceasta perioadă si am stat la Hora. Am fost mai mult de nevoie, pentru că mama mea avea bilet de tratament acolo şi a trebuit să o duc. Am văzut la exterior hotelul Cupidon şi în sinea mea am regretat că nu am făcut rezervarea pentru cele două zile cât am stat la acest hotel care - aşa cum spui - arată bine pe afară, dar - adaug eu - şi în pozele de prezentare pe net. Acum îmi pare bine că n-am ales hotelul acesta, la Hora nu au fost astfel de probleme (miros de mucegai şi alte mirosuri), dar este un hotel vechi, uşile scârţâiau de sculai tot hotelul când deschideai uşa la baie, la lift s-a aşteptat şi 35 de minute (stăteam la etajul 6, pentru mine nu era nicio problemă să o iau pe scări, dar mama mea nu poate urca şi coborî nici măcar un etaj).

Pe de altă parte, ceea ce am găsit în Saturn în această perioadă este deplorabil: mizerie, lucruri vechi la vânzare (mă refer la produse alimentare), servicii în bătaie de joc. Am mers în ziua sosirii, la prânz, la grădina Dunărea (cea unde seara cântau lăutarii) şi după aceea am avut probleme cu stomacul atât eu, cât şi mama (iar eu am stomacul "de fier", nu prea mă atinge nimic) şi nici până azi nu ne-a trecut. În schimb, preţurile... La Hora, de pildă, am plătit 340 lei pentru o cameră pentru cele două nopţi. La Dunărea, pentru două grătare cu cartofi prăjiţi şi o bere am plătit 75 lei. Tu spui că nu vei mai merge la acest hotel, eu cred că nu voi mai merge în Saturn niciodată.

webmaster
[10.06.14 10:01:18]
»

@alex1968: ne-am bucura să citim impresiile tale de la Hora scrise de reveiw distinct.

alex_baiasu10AUTOR REVIEW
[10.06.14 10:09:11]
»

Da, nici in Saturn nu mai merg. Eu am dat la Cupidon 160 lei pentru doua nopti, dar nu merita!!!

Albinoium
[25.08.14 22:10:51]
»

Am citit toate review-urile pe tema aceasta si ma bantuie o intrebare. De ce oare la noi ii doare drept in ceafa de ce scrie consumatorul iar in restul Europei nici nu vor sa se gandeasca la cum ar fi un review negativ?

Am ajuns dintr-un indragostit de Maricica noastra sa ma duc unde vad cu ochii numai sa nu mai intalnesc receptionerii de aici (normal, nu toti dar in domeniul acesta absolut toti ar trebui sa mearga pe sarma daca ii intereseaza sa castige).

Pe de alta parte, am remarcat in Bulgaria si in alte tari faptul ca si comportamentul personalului difera functie de felul in care i te adresezi. Daca ii tratezi ca pe servitori evident ca risti sa calci pe vreo grebla.

Oricum, ramane clar ca nu ai cu ce sa ii constrangi pe neavenitii din turismul nostru cat timp nu au de ce sa se teama.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Admin
[25.08.14 22:27:32]
»

@Albinoium:

De ce oare la noi ii doare drept in ceafa de ce scrie consumatorul iar in restul Europei nici nu vor sa se gandeasca la cum ar fi un review negativ?

Nu e chiar aşa

Dar nu e nici ca "în restul Europei"

Primesc săptămânal zeci de presiuni pentru "ştergerea impresiilor mincinoase, care nu reflectă realitatea etc şamd bla-bla-bla"...

De la simple certuri telefonice şi până la ameninţări cu datul în judecată (cele mai multe) şi chiar la integritatea fizică (proprie + a familiei)

Mă rog, chestie de "cultură turistică", la urma urmei...

-

Mai trebuie menţionat, totuşi, că *unele* plângeri SUNT justificate -- îmi dau seama şi eu despre intenţiile răuvoitoare şi exagerările (câteodată crunte) ale unora porniţi pe simplă şi meschină răzbunare - şi nicidecum pe onestă şi altruistă informare a celorlalţi turişţi.

Mi-am propus să colaborez însă îndeaproape cu proprietarii (vezi recentele implementări ale ariei HORECA ONLY, "Sesizări (anticipate) răzbunări" etc) pentru a limita - la modul utopic a elimina - aceste "rage reviews". Sau cel puţin să le "semnalizăm" cu atare -- nu folosesc NIMĂNUI - şi în primul rând cititorului turist.

Admin
[25.08.14 22:33:15]
»

Dincolo de "picanteriile" dezvăluite mai sus, vreau să vă spun că din cele observate de mine (mai ales în ultimii 2-3 ani), majoritatea proprietarilor / administratorilor urmăresc totuşi cu atenţie cele scrise de turişti, mulţi dintre ei încercând să remedieze eventualele deficienţe semnalate. La urma urmei, nu e nimeni sinucigaş-pur.

Paranteză: aceasta e şi (de regulă) explicaţia pentru care impresii *ulterioare* POT FI mai bune decât unele mai mult sau mai puţin catastrofice din trecut - lucru care nu poate decât să bucure... [/paranteză]

EXCEPŢIE fac însă localităţile / staţiunile în care cererea depăşeşte CONSTANT oferta - precum Litoralul ro în vârf de sezon. Acolo este încă mult heirupism şi nesimţire - probabil pe principiul "mă leşi?? merge şi aşa, bizonii vin oricum, că n-au unde să meargă în altă parte [la alte hoteluri, că nu (mai) găsesc locuri)]"...

Albinoium
[25.08.14 22:42:50]
»

Completarea a fost exact ce doream sa subliniez. Ma refeream strict la litoral (draga mea Maricica). Evident ca am intalnit si oameni super dar mai mult in agroturism.

Nu sunt incrancenat, poate si datorita varstei si nu spun lucruri negandite. Sunt sigur ca si necazurile pomenite provin din vesnica tranzitie catre un ceva nedefinit inca. Totusi, aceasta nu ne impiedica sa ne ajutam intre noi pentru a nu calca prin locuri care nu ne merita.

Daca nu eram convins de utilitatea a ceea ce facem, sigur nu pierdeam timpul pe aici.

Mult succes in continuare si vacante frumoase!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Albinoium, alex_baiasu10, alex1968
Alte impresii din această RUBRICĂCupidon Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.049233913421631 sec
    ecranul dvs: 1 x 1