GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Un local de 'cinci stele'!
Nu intamplator am denumit articolul despre un local si nu intamplator local de cinci "stele". Imi este extrem de dificil sa pot pune stelutele dupa cifra in cazul acestei destinatii.
Este de neinteles cum se poate clasifica in Romania un "hotel" la cinci stele atunci cand destinatia este un kitsch desavarsit, gestionat de personal care nu cred ca avazut ce inseamna cinci stele nici in filme, iar despre management, ma scuzati - SEFU, imi este extrem de greu de incadrat in vre-o categorie care sa aiba de-a face cu domeniul HORECA.
Experienta noastra: 19 persoane in 9 camere, adulti si adolescenti, 3 nopti si 4 zile luuuungi! La inceput, cu suficient de mult timp inainte, discutam cu o persoana agreabila si receptiva, care raspunde solicitarilor si mesajelor foarte repede.
Primim oferta pe care nu o comentam sau incercam sa o negociem dat fiind intervalul solicitat 12-15 August. Acceptam pret pentru pachet format din cazare, pensiune completa (fara a ne fi specificat ce include in zona de bauturi, doar ne-au fost prezentate exemple de meniu), transfer Murighiol - Hotel - Murighiol si o excursie optionala pe salba de lacuri la nord de Crisan de 3-4 ore.
Am ajuns in Murighiol la ora agreata, transferul a fost organizat realtiv bine.
Odata ajunsi pe nava (este o nava pana la urma cu destinatie de hotel plutitor), nu am primit nici un instructaj referitor la regulile la bord, nu era organizata primirea sau alocarea familiilor in camere.
Fiecare a ales camera care a considerat a fi potrivita lui, in grup fiind si o familie care a solicitat o camera tripla fiindu-i confirmata. In realitate, camera tripla este o camera cu pat matrimonial (dubla) in care a fost inghesuit un al treilea pat in asa fel incat, datorita obiectelor de mobilier total inutile, nu se putea deschide geamul.
Toate camerele sunt dotate cu unitate split pentru Aer conditionat. Din pacate, sistemul de AC functioneaza pe jumatate din camere, o unitate centrala fiind stricata. Singurul lucru pe care-l obtineai era o aplificare a unui miros sublim deranjant de deodorant de camera, folosit in excces in intreg stabilimentul.
Lenjeria murdara, baia "spoiala" totala, tocarie uzata peste nivelul declarat de varsta a hotelului, plase de insecte murdare la propriu, mizerie multa, paianjeni peste tot, obiecte sanitare ciobite sau cu urme vizibile de uzura.
Singurul punct pozitiv fata de alte hoteluri plutitoare in care am fost in Delta Dunarii este apa menajera fara miros de mal si relativ limpede.
Faciltatile declarate de cinci stele sunt inexistente. Cabinele de dus cu "hidromasaj" nefunctional si cu radio sau cada de jacuzzi de pe terasa umpluta cu apa din Dunare "naturala" nefiltrata si de culoare maro, prizele sparte cu cabluri neizolate sau marginile ruginite si rupte ale parapetilor de exterior, mizeria generala de pe toate suprafetele podelei si paianjenii omniprezenti alaturi de pozele inramate cu cai pe post de tablouri originale constituie elemente de acordare a clasificarii actuale.
Mancarea pregatita destul de atent de personal, departe de statutul de chef, a fost bazata in mare parte pe peste local congelat si exclusiv pe baza de stiuca si caras. Mic dejun modest, cu oua prajite, omleta cu legume, sunca cu cascaval intr-o forma predefinit presata, bacon prajit, rosii si castraveti relativ proaspete alaturi de o telemea cu subdimensionata.
Meniul de mic dejun a inclus de altfel si clasicele cereale (2 tipuri) de la Lidl, lapte incazit de Kaufland, iaurt vrac pus in carafa, gem si unt ambalat. Pe masa se serveste paine prajita facuta "in casa" cu miros de ranced. Cafea gratis doar la mic dejun, iar apa exclusiv la dozator este gratuita toata ziua.
Pentru pranz si cina nu are rost sa povestesc, foarte modest fata de alte locatii cu mult mai putine stele. In principiu pranz cu ciorba, fel principal si o prajitura, iar cina cu fel principal si ceva dulce.
Atitudinea personalului a fost relativ ok, saracii facand ceea ce stiau mai bine, dar modesti, foarte modesti fata de pretentiile locului.
Atitudinea managerului a fost din alt film decat nivelul clasificarii localului. Extrem de iritati toti membrii grupului de lipsa de implicare a sa, de lipsa de dialog si intelegere a problemelor reale pe care le are in unitate, Domnul Vali - Managerul proprietar declarat a continuat sa ne ignore reclamatiile servind masele alaturi de familie si prieteni in acelasi local.
Am acceptat la un moment dat sa toleram ignoranta lui fata de noi, dar sa intelegem si ignoranta fata de volumul maxim al "smarfonului" copilului propriu care reda episoade de reclama la jocuri cu limbaj de genul "atac armat", "masacru", "distrugere", "eliminati" a pus capac nivelului nostru de indulgenta.
Incercand sa ii comunic faptul ca am inchis muzica de ambient (la care poti avea acces prin laptopul conectat la Youtube pus pe o boxa imensa din dreptul mesei tale) astfel incat sa ramane ambientul "umplut" doar de sunetul "smarfonului" odraslei, am primit amenintari directe si relativ cu iz de violenta din partea acestui personaj numit sef de genul "spui ceva de copilu' meu?". Reactia verbala a fost foarte violenta, recomandandu-mi sa iau loc la masa si sa las ciocu mic ca ma si da afara!
Am incercat sa ii explic ca in momentul in care am achitat un avans de 50% acceptand oferta lor, a fost practic consimtit un contract intre parti pe care el trebuie sa il respecte. Oricum, respectul fata de client al acestui personaj, implicit atitudinea unei parti din personal, nu sunt compatibile cu domeniul in care incearca sa faca afaceri: HORECA.
Concluzie: am facut plangere la ANPC, la Min Turismului si la ANAF cu privire la conditiile si serviciile prestate in aceasta unitate de cazare si restaurant. Este strigator la cer ca in Romania anului 2017 sa intalnesti intr-o zona asa de frumoasa si linistita experiente de tipul serviciilor Hotelului Plutitor Splendid Crisan!
Faptul ca te afli cazat pe un Hotel Plutitor in mijlocul pustietatii te face captiv pe nava si intr-un fel trebuie sa gasesti echilibrul de a depsi anumite neplaceri astfel incat sa ai sentimentul de siguranta ca vei putea pleca de acolo dimineata. Este ceea ce am simtit in serile petrecute in acest local.
Total NERECOMANDAT.
Trimis de Nashu in 16.08.17 23:10:40
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în CROAZIERE în #DELTĂ.
5 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Nashu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 45.22453000 N, 29.44134800 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
5 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Nashu: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut” (interes crescut din pdv al politicii saitului!)
— e fie (1) dintr-o destinaţie apreciată ca „inedită”, fie (2) despre un obiectiv/destinație la care, la momentul publicării, nu existau impresii recente.
Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.
(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)
@Nashu: Foarte bine descris, chiar cu blandete pe alocuri as putea spune. A se vedea ultima fotografie cu vitrina frigorifica in care troneaza pe raftul de sus momeala de pescuit (rame, viermi, etc), pe un raft mai jos fiind bautura care ni se servea noua.
pt conformitate / claritudine: ecoul de mai sus a fost scris de userul „UnCautator”, colegă de serviciu cu „Nashu” - care a intrat de pe același calculator folosit anterior de „Nashu”.
Acest user a încărcat, ulterior, un review despre acest sejur, publicat de noi (fără note) aici
@Nashu: Cred ca un chin sa petreci trei nopti in asemenea conditii. Si am o intrebare, reclamatia ta a primit vreun raspuns?
Bun venit! insa iti spun si eu si sper sa vii si cu lucruri pozitive.
Felicitari, votat cu placere.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Nov.2019 Un sejur binecuvantat!!! — scris în 18.11.19 de mamasita1968 din CONSTANţA - RECOMANDĂ
- Jun.2018 Gazde minunate!!!!! — scris în 22.07.18 de carmen.g din DROBETA-TURNU SEVERIN - RECOMANDĂ
- Sep.2015 Un sejur de vis! — scris în 23.09.15 de radu1 din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Aug.2013 Nu are nicio legatura cu "Splendid" sau cu "5 stele" — scris în 17.08.17 de UnCautator din BUCUREşTI