ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 11.09.2012
DE Paty
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 19.09.10
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
SEP-2012
DURATA: 6 nopți
cuplu fara copii
2 AD. + - COPII -- v: -

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
100.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 7 MIN

Un hotel de 2* cum nu sunt multe altele

TIPĂREȘTE

De câţiva ani încoace – mai precis din 2009 – mergem la mare la început de septembrie, prin programul „Litoralul pentru toţi“. Preferăm această perioadă şi datorită faptului că este ceva mai linişte în comparaţie cu perioada „de sezon“, dar şi datorită preţurilor mult mai accesibile la cazare. În anii trecuţi am ales invariabil Olimpul, unde am stat fie la Amfiteatru, fie la Belvedere – hoteluri care ne sunt foarte dragi şi la care, fără a avea foarte multe pretenţii, ne-am simţit întotdeauna foarte bine. Iar faptul că puteam privi din balcon spectacolul răsăritului sau razele lunii reflectate în valuri, ori că adormeam legănaţi de sunetul valurilor era cea mai mare plăcere a vacanţei noastre.

Pentru că anul acesta cele două hoteluri nu au intrat în program (am auzit vehiculându-se mai multe variante, toate convergând spre ideea că hotelurile au avut mai mulţi clienţi decât în anii trecuţi în această perioadă, lucru care a făcut ca intrarea în program să nu fie o decizie rentabilă), am început să căutăm alte variante. Din mai multe considerente, ne-am oprit la zona Jupiter-Cap Aurora. Iar după ce am făcut cercetările de rigoare aici, pe AFA, am ales Hotelul Cristal. Am făcut rezervările la agenţie şi ne-am pregătit de vacanţa mult aşteptată.

Situare: Hotelul ne-a făcut o impresie plăcută încă de la prima vedere. Este situat la intrarea în Cap Aurora, venind dinspre Jupiter, dincolo de hotelul California.

Aspect / Camere: Un hotel vechi, renovat în totalitate – genul „comunist“ cum îl numesc unii, peiorativ. (Sincer vorbind, eu am ajuns să văd în asta un avantaj, dat fiind că la puţine hoteluri actuale de 2-3 stele am văzut aceeaşi grijă pentru arhitectura exterioară, pentru încadrare, pentru asigurarea unui spaţiu care să dea acea senzaţie de aerisit, sau pentru spaţiul verde din jur.) Este un hotel relativ mic (5 etaje, 85 camere, 10 apartamente), care face parte din Complexul Opal – Cristal – Topaz. De fapt, în comparaţie cu celelalte două, este uşor de trecut cu vederea, neavând nici structura impunătoare a Opalului, şi nici firma foarte vizibilă a Topazului. Cele trei hoteluri formează un singur corp de clădire, fiind destul de greu de remarcat „graniţele“ dintre ele. (Doamna de la recepţie ne-a indicat ca semn distinctiv culorile de la tavanul balcoanelor.) Din câte am înţeles, iniţial se putea trece dintr-un hotel într-altul, ulterior – probabil de când a fost împărţită administrarea hotelurilor – trecerea dintre ele fiind blocată.

Camerele sunt situate pe ambele feţe ale hotelului, jumătate având vedere spre mare, iar cealaltă jumătate spre parcare/ staţiunea Jupiter. Camerele sunt renovate în totalitate, au mobilier nou, au baie proprie, de asemenea renovată. Au televizor cu cablu şi frigider. Camerele nu au conexiune la internet. Accesul la camerele de la etaj se poate face pe scări sau cu cele două lifturi existente, ambele în stare de funcţionare.

În camere există aer condiţionat, însă se plăteşte separat (20 de lei pe zi). Noi n-am avut nevoie, seara şi dimineaţa fiind suficient de răcoare în cameră.

Hotelul nu are restaurant propriu.

Parcare: Parcarea este destul de încăpătoare şi este gratuită, singurul inconvenient fiind că nu există locuri la umbră. Am vazut chiar şi agenţi de pază patrulând prin zonă. Nu ştiu dacă erau de la Cristal sau de la Opal, dacă se ocupau exclusiv de parcare sau nu (de exemplu, balcoanele de la parterul hotelului Opal erau foarte uşor accesibile din grădină), dar e o doză de siguranţă în plus.

Recepţia: Recepţia este curată, spaţioasă, primitoare, cuprinzând trei zone principale: o zonă de relaxare, cu canapele şi fotolii confortabile, TV şi un fotoliu pentru masaj; zona recepţiei propriu-zise; zona cu lifturile şi scările de acces către etaje. La recepţie există şi o conexiune wireless foarte bună (în camere nu există acces la internet).

Preţurile la recepţie: Preţurile afişate la recepţie pentru perioada de după 1 septembrie erau de 90 lei/camera dublă, respectiv 210 lei/apartament. Este permis şi accesul cu animale de companie – cu specificaţia „certificat veterinar vizat la zi“ – pentru 20% în plus din valoarea camerei. De altfel, în perioada în care am fost noi cazaţi, am întâlnit şi nişte câini foarte simpatici.

Oficial, programul de cazare începe la ora 18 şi se încheie la ora 12 în ziua plecării, cu posibilitatea de prelungire în schimbul unei taxe de 10 lei/oră de întârziere.

Plaja: Nu am testat-o personal, dar, din câte am înţeles, intrarea în apă este cu pietre. Am văzut persoane la plajă în zona hotelului, mai puţin în apă. Ţărmul este asemănător celui din Olimp, cu golfuleţe. Presupun că şi problema cu pietrele din apă este aceeaşi (pentru cei care cunosc plaja din faţa Complexului Amfiteatru). Pentru noi n-a fost o problemă, fiind obişnuiţi din anii anteriori să mergem 10-15 minute pe jos până la o plajă bună. În cazul de faţă, făceam plajă în Jupiter. Distanţa de la hotel până la plaja din Jupiter este cam de 10 minute, maxim 15 în pas foarte lejer. Se poate parcurge şi pe plajă, şi prin staţiune. Dacă o parcurgeţi pe plajă, mai dificil este în zona hotelului Capitol, unde e o porţiune îngustă, impracticabilă pentru plajă, fără nisip, cu multe scoici sparte (atenţie la picioare!) şi, ocazional, cu alge şi mirosul de rigoare.

Impresii: Odată ajunşi la recepţie, am rezolvat formalităţile de rigoare şi am rugat-o pe doamna foarte drăguţă de acolo dacă poate să ne dea o cameră cu vedere la mare. Ne-a spus că deocamdată are disponibilă o cameră la etajul doi, dar dacă mai putem aştepta până în jurul orei două, ne va putea oferi o cameră la etajul trei. (Noi am ajuns la hotel la ora 11, iar la ora 13 eram deja cazaţi în camera de la etajul trei.)

În cameră am avut parte de o surpriză plăcută şi de una mai puţin plăcută. Surpriza plăcută era camera în sine: spaţioasă, extrem de curată, mobilier nou, bine amplasat şi oferind un spaţiu de depozitare ce depăşea cu mult strictul necesar, aşternuturi din damasc alb – vechi, este adevărat, dar impecabil de curate, apretate şi călcate, baia curată şi dezinfectată, zona duşului (fără cadă, doar cu o bordură din gresie) bine delimitată şi destul de largă încât să nu uzi chiar totul în jur, prosoape curate (două mari şi patru mici) şi, în general, mirosul acela plăcut, de curăţenie. Balconul, la rândul lui, destul de spaţios, dotat cu o măsuţă şi două scaune din plastic (mult mai practice decât fotoliile stil vechi de la Amfiteatru, dar nici pe departe la fel de confortabile).

Surpriza mai puţin plăcută a fost aceea că, deşi balconul era situat, într-adevăr, pe partea cu marea, din cauza copacilor din părculeţul din faţa hotelului, nu reuşeam să vedem decât crâmpeie din mare – un inconvenient peste care eu am trecut mai uşor decât soţul meu, delectându-mă, în schimb, cu priveliştea oferită de părculeţul cochet, bine îngrijit, din faţa hotelului. Cred că în perioada de început de vară, când înfloresc trandafirii, este o adevărată splendoare!

Am apreciat amabilitatea şi disponibilitatea doamnelor de la recepţie – foarte zâmbitoare şi gata oricând să ne ajute cu o informaţie sau un sfat. „Bună dimineaţa! “, „La revedere! “, „Cum vă simţiţi la noi? “ sunt formule cu care eşti întâmpinat zi de zi şi care te fac să te simţi într-adevăr binevenit. Atât de simple şi totuşi de mare efect!

De asemenea, am apreciat şi discreţia femeilor de serviciu, pe care nu le-am văzut sau auzit niciodată în cele şapte zile (plecam din cameră în jur de 8,30). În schimb: în fiecare dimineaţă se lua gunoiul, se suplimenta hârtia igienică (asta în condiţiile în care ne adusesem şi de acasă şi chiar era pusă la vedere), se dădea cu aspiratorul o dată la două zile (serviciu nesolicitat şi nerecompensat – spun asta în contextul în care în Olimp, în acelaşi program, serviciile de curăţenie, cu excepţia ridicării gunoiului, se fac doar la cerere). Prosoapele nu au fost schimbate – de altfel, nici nu era nevoie: întotdeauna avem prosoape aduse de acasă, iar în cazul de faţă două dintre prosoapele de la hotel rămăseseră nefolosite.

Tragând linie şi adunând, singurul inconvenient al acestei vacanţe a fost acela că nu am reuşit să vedem marea (şi) din balcon. Însă punând în balanţă toţi ceilalţi factori, cu siguranţă este un loc unde vom reveni cu drag!


[fb]
---
Trimis de Paty in 11.09.12 13:46:30
Validat / Publicat: 11.09.12 15:36:00
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în JUPITER / AURORA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2983 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Paty); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Hotel Cristal - Priveliste din balconul camerei 322. Cam atat vedeam noi din mare. In dreapta: balcoane hotel Topaz (de unde incep tavanele albastre :))
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 14600 PMA (din 15 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

dorgo
[19.09.12 14:20:20]
»

@Paty, au am fost la Cap Aurora "in luna de miere". asa ca n-aveam ochi nici pentru hotel, nici pentru statiune, nici pentru restaurant... luam "Kiki-car-ul" si bateam toate statiunile, una dupa alta... totusi pe litoralul nostru nu mi-au placut niciodata digurile din stafilopozi (noi le ziceam stafilococi), care in alte tari au fost inlocuite prin diguri simple cu scarite de beton sau piatra ce te poarta direct in mare...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
PatyAUTOR REVIEW
[19.09.12 15:05:48]
»

@dorgo: Pentru noi a fost prima data la Cap Aurora. Trebuie sa recunosc cu o oarecare jena ca nici nu stiam prea bine unde se afla - in mintea mea, avea o alta localizare pe harta Avantajul - asa cum am mai spus-o si cu alte ocazii - e ca nu stiu cum arata inainte, asa ca acum mi-a placut foarte mult: linistita, curata, aerisita.

Cu stabilopozii chiar n-am nimic de impartit Mie chiar imi plac. Si, nu stiu de ce, dar cred ca sunt mai eficienti si mai trainici decat scaritele de beton de care zici. Si as zice ca nu e rau nici ca te tin la distanta de ideile nastrusnice.

Da, imi amintesc de trenuletele din copilarie (sotul meu le spune trancariciuri) - acelea cu multe vagoane (nu ca cele de azi), mereu incarcate. Daca nu ma insel, erau singura legatura intre statiuni.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
dorgo, Paty
Alte impresii din această RUBRICĂCristal Hotel [Cap Aurora]:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.042798042297363 sec
    ecranul dvs: 1 x 1