GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Nu recomand acest hotel. Am pierdut multi bani
Am ales acest hotel pentru cele 4 stele, hotel butiq si cu recomandatii bunisoare in Booking. Am platit pentru 14 nopti.Nu exista alta posibilitate de a retine camera.
Am sosit dupa ora 14, dar nu era nimeni la primire, si am fost rugat sa revin peste o ora. Am primit o camera la etajul 1, cu dulap spart si cu camera de baie nepotrivita. Au schimat la ceva mai bun la etajul 3. Am cunoscut propietarii, care au fost foarte draguti.
In camera, nu am putut face baie, pentru ca venea apa foarte fierbinte s-au numai apa rece.
Mi s-a spus ca momentan este un defect, si trebuie cand facem baie sa deschidem robinetele de la chiveta. Am incercat, dar nu mergea. Nu puteam folosi nici chiuveta, tot timpul se schimba apa rece cu apa calda. Robinetele de la chiveta nu se inchideau bine si toata noaptea faceau galagie.
Nu exista ascensor, si treptele sant de inaltime inegala, astfel ca daca nu esti f atent, poti sa cazi. In sala de mese, exista o treapta pe toata lungimea salii, si atunci cand vii cu tava si esti atent sa nu-ti cada mancarea poti sa pici.
Hotelul nu este deloc butiq, este plin de lucruri vechi si f uzate. Nu inteleg cum a putut sa primeasca stelele. Aprecierile f bune sant facute de cei care au stat o noapte sau doua, Si au fost influentati de amabilitatea propietarilor.
Din cauza ca treptele erau periculoase si problemele cu apa, dupa 3 nopti am rugat sa mi se returneze banii, ca sa plec la un alt hotel in statiune. Nu au vrut sa-mi dea banii inapoi, asa ca am pierdut banii pe 11 nopti de cazare. Am incercat prin Booking sa primesc banii inapoi, dar propietarii au refuzat.
Daca erau oameni cumsecade, imi retineau banii pe o noapte in plus dar nu pe 11 nopti. Mi-au spus ca pot sa trimit pe altcineva in locul nostru. Daca pentru mine nu e bun, pot sa-mi bat joc de altcineva?
Vreau sa mentionez ca atunci cand am comandat hotelul, era specificat ca nu se returneaza banii, dar scria ca este un hotel deosebit, pe cand hotelul nu merita 2 stele, si comportarea a fost de o stea.
Trimis de Zoli456 in 08.06.17 11:39:53
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în SLĂNIC MOLDOVA. A mai fost în/la: Orizont Cozia - exceptional!
15 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Zoli456); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 46.20438393 N, 26.43319130 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
15 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Zoli456: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
===
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 28&ridAnt=78099
Atat de contradictorii sunt impresiile despre acest hotel incat ai impresia ca e ceva paranormal acolo. Insa avand in vedere scandalul in toata regula care s-a creat acum un an dau doi, inclin sa cred ceea ce spune colegul nostru acum, ca si ceilalti cate s-au "ars" la randul lor cu coroana...
Domnule vehement proprietar, ce lege, scrisa sau nescrisa v-a facut sa ii pagubiti pe oamenii acestia de atatia bani? Astept un drept la replica!
Iar admin ar trebui sa aiba o discutie cu colegul nostru si eventual sa puna pe lista neagra aceasta coroana ruginita.
Tu zoli ar trebui sa faci o plangere la OPC. Sub nicio forma sa nu-i lasi cu banii!!!
@iulian68: Multumesc Iulian, am chitantele de la Corana Moldovei si de la hotelul Perla la care am trecut dupa 3 zile. Cred ca pot sa cer si despagubiri pentru concediul stricat.
@Zoli456:
”de la hotelul Perla la care am trecut dupa 3 zile
Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.
Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.
În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)
Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)
Nu am primit nici o replica de la Coroana Moldovei pentru paguba produsa !!!
Este o paguba mare. 11 zile de cazare care nu mi-au fost returnati.
@Zoli456: Neaparat sa intreprinzi toate cele necesare! Probabil acesti indivizi se mai bazeaza si pe faptul ca nu se mai oboseste nimeni sa mai faca aceste demersuri si uite asa pot insela in continuare!
@Zoli456: Imi pare rau sa aud ca au mai stricat planurile si altor persoane, modul acesta de a oferi "servicii" hoteliere credeam ca a disparut. In general ma feresc, chiar si prin Booking, de hotelurile care pretind plata integrala in avans, chiar daca uneori inseamna sa platesc mai mult.
Ati incercat la ANPC? Cunoscand tarifele pe care le practica hotelul imi dau sea ca vorbim de o suma serioasa! De asemenea o plangere direct la cei de la Booking ajuta, am avut o experienta doar relativ neplacuta (baia era prea mica) cu un hotel din Germania si cei de la site au fost foarte receptivi.
Daca aveti nevoie de ajutor in legatura cu contactarea celor de la Booking, cred ca inca mai am adresele de mail si numerele de telefon de la Customer Service direct din UK.
@iulian68: Intr-adevar, atat site-ul acesta cat mai ales Booking & co ar trebui sa fie sesizate si sa-l delisteze! Este absolut inacceptabil un astfel de comportament fata de clienti!
@RazvanP: Multumesc pentru recomandatii. Am vorbit cu Booking, dar ei nu pot sa returneze banii fara acceptul hotelului. Patronii profita ca sant o persoana care locuieste in strainatate si mi-e greu sa fac demersuri in Romania pentru recuperarea banilor.
@Zoli456: sesizarea ANPC cu documentele in copie atasate nu implica prezenta ta fizica...
@iulian68: Am gasit mailul comisiei judetene Bacau. O sa inaintez reclamatia.
Pe langa ANPC recomand si contactarea Ministerului Turismului si a Directiei de Turism Bacau. Sau cum s-o chema cine se ocupa de turism in Bacau. In fond cred ca reclama negativa e ultima chestie pe care si-o doresc! Evident ca n-au competenta sa-i forteze sa va returneze banii dar macar sa fie in tema.
N-ar strica nici ceva mailuri prin presa, parca ProTv avea o rubrica "Inspectorul Vacanta" sau cam asa ceva, cu hoteluri sub orice critica!
L.E:
http://m.stirileprotv.ro/lbin/mobile/index.php?section_id=20557
In josul paginii au datele de contact.
Cu placere!
Sa ne tineti la curent cu ce se mai intampla, chiar sunt curios, dpmdv cei de la hotel au o mare problema de atitudine, pe care trebuie sa si-o schimbe!
@RazvanP: Atitudinea fata de turisti si aceste practici trebuiau schimbate dupa ultimul incident care a invadat acest spatiu, lucru care, din pacate, nu s-a intamplat... Asadar nu trageti sperante!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2023 Relaxare comfort lux — scris în 23.07.23 de ux129902 din SUCEAVA - RECOMANDĂ
- Apr.2023 Statiune frumoasa ingrijita — scris în 05.04.23 de dkt din URZICENI [IL] - RECOMANDĂ
- Feb.2022 Sejur ratat — scris în 05.02.22 de NEMTEANU din PIPERA (VOLUNTARI) [IF]
- Jan.2022 Cazare marca "merge și așa" — scris în 11.01.22 de alex.s din GALATI - nu recomandă
- Dec.2021 Superb — scris în 28.12.21 de ux123198* din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Dec.2017 Superb! Totul la superlativ! — scris în 04.12.17 de simona_ght din - RECOMANDĂ
- Aug.2017 Totul la superlativ — scris în 30.08.17 de Paunetelena din NăVODARI [CT] - RECOMANDĂ