ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 08.07.2008
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: timisoara
ÎNSCRIS: 10.01.08
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
JUL-2008
DURATA: 15 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
88.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 4 MIN

O alegere de vacanta

TIPĂREȘTE

Resortul este mic, cochet, cu o arhitectura aparte, modernista. Resortul nu prea are vegetatie, cam exceleaza in betoane.

Camerele sunt mari, luminoase, concepute frumos, in culori de verde si galben, odihnitoare.Camerele au AC reglabil, terasa frumoasa si spatiu mult. Patul matrimonial ni s-a parut cam mic pentru doi adulti, iar lenjeria nu contine pilota sau patura, ci un cearceaf subtire si mic, acelasi pentru ambele persoane ocupante. Initial, am cerut la receptie o pilota, dar am fost trimisi la plimbare. Ni s-a spus ca e vara si ca asta e lenjeria de vara si nu avem decat sa reglam AC la temperatura mai mare. A doua zi, am rezolvat problema cu camerista prin semne si gesturi (cameristele nu stiu o boaba engleza) . O alta problema legata de camere este ora la care se face curatenie. Nu exista un orar si de obicei camerista vine pe la ora 14.00 - ora total nepotrivita, indiferent in ce schema te afli in vacanta.

In camere exista numai sapun si dus bad gama Dove.

Am citit alte impresii de la alte hoteluri situate pe riviera turceasca si am vazut ca toti se plang de receptie, anume ca receptionerii nu prea stiu engleza. Si aici e la fel. E clar ca resorturile turcesti functioneaza cu o armata de angajati turci, care nu pot vorbi toti engleza, dar nu e admis ca la receptie sa nu aiba vorbitori de limba engleza. La acest hotel insa exista un birou de relatii cu publicul, situat langa receptie, unde se afla o angajata a hotelului care vorbeste romaneste, pe care o gasesti aproape in fiecare zi si pe care o poti intreba orice doresti.

In ce priveste conexiunea la internet, ai nevoie de cablu de la un angajat care se ocupa cu IT si de o parola pe care el o introduce in laptop. In hol exista wirelles dar ai nevoie de o parola de la acelasi IT-man. Daca te cazezi dupa-masa, cum a fost cazul nostru, trebuie sa astepti pana a doua zi dimineata, dupa ora 08.00. Noi am gasit acest lucru ca fiind un minus foarte mare, mai ales pentru oameni de afaceri care depind de internet (de mail).

Piscinele exterioare sunt mari, in numar de trei, foarte curate, adancime de 1,50 m. Plaja e cu nisip mai malos, nu este asa de fin ca cel din Lara-Kundu. Plaja e amenajata frumos si are un ponton foarte dragut amenajat cu sezlonguri si acoperit. Pontonul are doua parti pe care poti sta la plaja, la soare si la umbra, si are scari de coborat in mare.

Apa din piscine si apa marii sunt calde. Marea e limpede, iar dimineata nu sunt valori aproape deloc.

La restaurantul principal, chelnerii nu stiu engleza aproape deloc, decat cateva cuvinte cheie, dar unii, nu toti, sunt serviabili si atenti. Mancarea e buna, proaspata, nu exceleaza in diversitate.Va recomand sa mergeti la toate mesele, la inceputul lor, pentru ca, cu cat se face mai tarziu, cu atat veti fi bagati in seama mai greu. Un minus al resturantului este aceea ca sucul natural de portocale si cafeaua sunt servite de chelneri, nu sunt la autoservire.

Rezervarile la resturantele a la carte se fac telefonic, din camera, printr-un sistem robot ca cel de la telefonia mobila.

Barurile sunt OK, nu ceva deosebit.

In ce priveste centrul Spa, noi am folosit sauna, care e spatioasa si curata. Sala de gimnastica e mica si are putine aparate. Masajul nu l-am incercat, pentru ca e foarte scump

In fiecare seara, toate resorturile obiosnuiesc sa organizeze spectacole cu amatori, playback si mult kich. Noi le-am gasit penibile, dar din pacte sunt persoane care le gusta. Problema este ca aceste eveminente constau intr-o harmalaie de nedescris, care impreuna cu discotecile din are liber tin pana pe la 3 noapte. E imposibil sa te odihnesti. Daca ai scapat de galagia din resortul tau, vei avea parte de cea de la resortul vecin care e la fel de mare. Noua ne-a vibrat camera in fiecare seara de la basii spectacolului. Acesta este un minus imens al acestei tari, care ne-a pus pe ganduri daca sa mai venim si la anul sau sa schimbam tara.

Vilelele si junior suites sunt construite mai departe de cladirea principala si departe de mare, intr-o oaza de vegetatie. Vilele au iesire la piscina proprie, care are 1,40 adancime dar care este traversata de o constructie din beton care cred ca are rolul de a camufla niste tevi. Din cauza acestei ridicaturi in piscina, nu prea ai spatiu de inot, iar cei care au copiii le recomand sa ii supravegheze indeaproape, pentru oricand te poti lovi in ele. Nu sunt o fericire aceste vile, tocmai ca, la noul Cornelia Diamon, le-au construit in mijlocul resortului.

In general, a fost OK. Resortul nu este insa de 5 stele, ci de 4 si jumatate.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de soleillevant32 in 08.07.08 07:23:51
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1633 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (soleillevant32); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 100 PMA (din 1 vot)

ECOURI la acest review

4 ecouri scrise, până acum

soleillevant32AUTOR REVIEW
[18.07.08 18:14:21]
»

Vin in completarea impresiilor noastre scrise in data de 8 iulie, dupa ce am citit experientele traite de alti turisti romani la alte hoteluri de pe litoralul turcesc.

Va asigur ca la Cornelia de Luxe se face curatentie in camere zilnic, fara exceptie si fara sa fii nevoit sa dai bacsis, dar, in principal, intre orele 12 - 16. Curatenia consta in: schimbat toate prosoapele, curatat baia, aspirat si sters praful in camera si terasa, schimbat lenjeria de pat si papucii de casa cam la doua zile si oricand, la nevoie. Am citit o impresie a unui turist de la alt hotel care se plangea de acelasi orar de curatenie. Se pare ca turcii au ceva cu acest interval orar. Era hilar faptul ca, daca aveai noroc sa iti vina camerista la 11, la ora 2 venea un supervizor al cameristei sa te intrebe daca a facut curatenie bine. Noi puneam in usa de fiecare data cartonul acela cu "do not disturb".

La restaurant erai servit imediat cu apa si cu alte bauturi pe care le cereai, dimineata cu cafea si cu suc de portocale, iar la baruri servirea era prompta, de asemenea.

Mini barul din camera era umplut zilnic si era gratuit.

Pentru cei care isi aduc laptop, am scris anterior care sunt conditiile in care primesti cablu si acces la internet. Cand am ajuns acasa am constatat ca povestea cu parola introdusa de IT-man de la hotel era o vrajeala. De fapt, acel IT-man are menirea de a seta laptopul si de a bloca accesul la tot felul de site-uri. Fara asta nu primeai cablu. Pe parcursul vacantei nu am avut acces deloc la yahoo messenger, nici la you tube. Am crezut prima data ca e cenzura politica, dar de fapt era setarea hotelului. Cand am ajuns acasa ne-am chinuit trei ore sa reinstalam conexiunea la internet, ocazie cu care ne-am dat seama de cele scrise.

In privinta turistilor rusi si la acest hotel e plin de ei. Intr-o seara de gala, un reprezentant al hotelului a prezentat o statistica a turistilor: rusii erau pe locul 1, iar romanii pe locul 2. Parerea mea este ca turistii rusi sunt de o mie de ori mai neciopliti si mai necivilizati decat romanii si parca au un soi de aroganta formata dupa atatia ani de vacante petrecuti pe litoralul turcesc. Am intalnit multi romani in vara aceasta si toti au fost OK. O doamna scria intr-o impresie ca a aflat ca turistii rusi platesc tarife mult mai mici si stau perioade lungi la mare. Sunt convinsa de acest lucru, altfel nu s-ar explica acest exod.

Vreau sa va previn asupra cumparaturilor facute in afara resortului, valabil pentru toti cei care stau la hoteluri din Belek. Belek este un orasel foarte mic, care are si un city center cu magazine. Magazinele au preturi rezonabile si negociabile. La cativa km de Belek este un centru comercial numit Forsa 2000 de care e bine sa va feriti: sunt niste preturi exorbitante, total nerealiste pentru aceleasi articole care le gasiti in city center, iar vanzatorii sunt foarte smecheri. Spre exemplu, noi ne-am manifestat intentia de a cumpara un prosop de baie. Cand am intrebat cat costa, vanzatorul a luat prosopul si l-a dus direct la casa de marcat, unde o alta vanzatoare deja se instalase sa bata bonul. Am facut gesturi disperate sa se opreasca si sa imi spuna pretul. Pretul era de 33 euro prosopul. Am spus ca nu imi convine pretul, am iesit si am salutat. Cei din magazin nu ne-au mai salutat. Daca nu eram atenti, ne inselau. Mai tarziu, in Belek am cumparat doua prosoape de baie mari, de calitate superioara, ambele la pretul total de 20 de euro.

O alta sursa de pacaleala sunt taxi-urile. Exista un minicar tras de un tractor care te duce la centrul din Belek si are statii in fata fiecarui resort. Oficial circula la 20 minute, in realitate circula la 2 ore. Noi am stat intr-o seara o ora sa asteptam minicarul si nu a venit. Astfel, a doua zi am luat taxi-ul care oficial costa 5 euro de la resort in centrul Belek. Pe drum, soferul ne-a dat un pliant cu Forsa 2000 (cel descris mai sus), noi din necunostinta de cauza am acceptat sa ne duca acolo, unde ti se dadea un ecuson si la plecare ti se chema acelasi taximetru, iar plata o faceai la sfarsit. Nu aveai de ales, pentru ca nu aveai cu ce sa pleci din acel centru comercial izolat. La plecare ne-au chemat acelasi taximetru, noi am cerut sa ne duca in centrul Belek-ului, iar soferul nu ne-a dus la intrare in orasul Belek, ci la un alt magazin din Belek, unde exista aceeasi intelegere cu niste tineri foarte tupeisti si vicleni. Ne-a luat 20 de euro in final, iar la plecarea din Belek spre hotel am mai platit 5 euro.

Eu am fost foarte dezamagita de acest tratament si nu am mai iesit din hotel. Ca atare, va recomand sa negociati din start pretul si sa fiti foarte categorici, sa nu va incredeti ca sunt de buna credinta.

Citind impresiile si experientele altor turisti, va recomand resortul Cornelia de Luxe. In 10 iulie resortul a sarbatorit 6 ani le la deschidere, deci e relativ nou. Poate si pentru ca nu este un resort imens ca altele, angajatii se pot ocupa mai bine de turisti, sau poate au o conducere mai exigenta. Oricum, va asigur ca serviciile sunt prompte si de buna calitate, e foarte curat si bine organizat.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
elisa
[12.08.08 19:02:04]
»

am fost acolo la cornelia, pe 21 iulie 2008. Eu cu sotia. Foarte frumoss. Ne-a placut barbecu, de 2 ori pe saptamana. Au un spectacol o data la doua saptamani. Foarte tareeee. Am ramas masca ce servicii au si ce atenti pot fi. Nu ca noi la marea noasta. Super tare de abia asteptam sa mergem iar...

elisa
[12.08.08 19:13:58]
»

Revin. In fiecare seara am avut teatru timp de 2 ore. Dupa care, in la barul Daphne se organiza in fiecare seara muzica cu diferite formatii, live. Bautura de la bar, orice am comandat, gratis. Mancarea foarte buna. Pt seara am facut rezevari la fiecare restaurant a la carte (cu o zi inainte) Ne-a placut rest.Florian si multe altele. Am ramas impresionati si eu si sotia. O sa mai scriu si altele

valeria
[15.08.08 07:35:14]
»

da, ai dreptate. Si eu am aceeasi parere. Am fost anul trecut in iunie si mi-a placut enorm. Din pacate, anul acesta mi-am facut rezervare la acelasi hotel si m-am trezit la Cornelia Diamond, care desi face parte din acelasi grup si este mult mai elegant si mai mare, cu mai multe facilitati pentru copii, totusi nu se ridica la standardul Corneliei Deluxe, serviciile sint mai proaste, mincarea mai putin buna in restaurantul mare si, in general, personalul pare depasit de situatie.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂCornelia De Luxe:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.04082202911377 sec
    ecranul dvs: 1 x 1