GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Noi am avut o experienta neplacuta, cu rezervare prealabila pe mail cu o luna inainte, am fost mutati dupa trei nopti intr-o alta camera, vezi doamne, de la trei la patru stele.
Eram veniti de pe traseu montan, am spus ca nu ne intereseaza 4 stele ”VIP” - expresia receptionerei. Camera in care am fost mutati mirosea si arata oribil, mocheta patata, pilota patata, fara minibar, fara cabina dus. Era camera pt handicapati, nefolosita decat de personalul hotelului cred. La insistente a fost adus un minibar defect. Fara halate, fara feon, fara telecomanda.
Avem poze, stim ca trebuie sa reclamam, noi am depasit momentul, dar in concediu de odihna sa fii pus sa te muti dintr-o camera in alta si sa accepti, intelegand omeneste ca vine un grup si sa ai o asltfel de surpriza neplacuta e de domeniul incredibilului.
Rusine WOLF... mare rusine.
Mic dejun foarte slab si prospetimea discutabila.
Trimis de adisilvi in 13.05.13 19:28:25
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BRAN. A mai fost în/la: in toata tara
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (adisilvi); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 45.53213700 N, 25.37395400 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@adisilvi:
Buna ziua,
Eu sunt managerul complexului unde ati fost cazati si as vrea sa raspund acestei acuzatii pe care o aduceti.
Poate ar fi trebuit sa mentionati faptul ca ati solicitat o cazare la hotelul de 3* de 4 nopti dar vi s-a raspuns ca nu sunt disponibile decat 3 nopti, ati acceptat asa (mail-ul exista-daca mi se explica cum il incarc aici se poate vedea). Chiar daca vi s-a confirmat ca exista doar 3 nopti disponibile ati incercat sa fortati norocul si ati achizitionat un voucher de pe un site pentru 4 nopti. Ati sosit la receptie ati prezentat voucherul, v-ati cazat. Dupa cele 3 nopti colegii mei v-au informat ca trebuie sa va decazati deoarece s-a terminat sejurul, ati insistat ca aveti voucher de 4 nopti. Neavand acces la emailul companiei receptionera a incercat sa va rezolve problema asumandu-si vina de a va fi rezervat camera doar pentru 3 nopti chiar daca vina nu era a noastra. Singura camera disponibila la acel moment era o camera pentru persoane cu dizabilitati camera care insa era dezafectata la acel moment, din motivele: lipsa minibar, mocheta patata de catre un alt client cu exact o zi inainte, se poate dovedi.
Ati revenit la receptie spunandu-ne de minibar, de lipsa halatelor si de telecomanda. Problema a fost rezolvata in 15 minute si le-ati primit pe toate. Daca mocheta era intr-o singura parte patata ne-am cerut scuze avand in vedere ca nu am avut cand sa o inlocuim sau sa o spalam, stiind clar ca nu vom ocupa acea camera in urmatoarea perioada.
Vam propus mutarea la un alt hotel dar nu ati dorit.
Suntem de acord cu plangerile si reclamatiile atunci cand sunt justificate dar nu consideram ca in acest caz aveti dreptate si nici sa faceti o evaluare a complexului dupa un astfel de incident.
Surprizator este faptul ca nu ati facut nici o evaluare a hotelului in care ati stat cazati 3 zile conform rezervarii facute.
Noi ne cerem scuze pentru inconveniente, incercam sa facem un turism de calitate si sa ne ridicam la standarde de calitate, dar am incercat doar sa va asiguram un loc in care sa dormiti astfel incat sa nu fie probleme, sa nu ramaneti o ultima noapte fara cazare.
Sunt foarte curioasa daca nu ati fi incercat sa mai obtineti o noapte chiar daca vi s-a transmis ca nu mai sunt locuri ce note ati fi acordat complexului???
Vedeti dumneavoastra, noi hotelierii nu suntem perfecti, nimeni nu este perfect, incercam doar sa multumim pe toata lumea si sa ne ridicam la standarde cat mai inalte si din dorinta de a multumi de multe ori ne facem rau singuri, dar oare dumneavoastra, ca si client, in acest caz particular aveti dreptate?
Cu stima,
Ioana Chitu
NB Zara este (sau a fost) reprezentant al unității
Fals, dezinformati si faceti asta pentru ca sunteti persoana care a gresit rezervarea. Chiar as vrea sa discut cu conducerea complexului, dumneavoastra poate reprezentati conducerea la nivel de executie.
Este fals pt ca am si eu corespondenta, ati spus ca nu aveti liber sambata, deci am putut lua voucher pt 4nopti (marti-vineri plecare sambata). Ati fost neatenta si nu ne-ati spus ca nu aveti liber a 4-a noapte. Daca scriati clar ca nu aveti liber nu veneam sa fie clar, nimeni nu vine la noroc pe banii lui. Pentru ce conditii???
Nu ni s-au oferit alte sanse, ati spus ca nu aveti camere, sa va reclamam daca nu ne convine, minibar stricat, sa va confirme colegii, am tinut la frigiderul din bar ce am avut si acuzatiile mele pot continua, sunt in cunostina de cauza.
Dar sincer prin simplu fapt ca va permiteti sa scrieti astfel de minciuni (la ce hotel ne-ati oferit??? cand ati spus sa nu luam voucher de 4 nopti) ?? , ma dezamagiti o data in plus... Trist, dar adevarat... rusine WOLF
@adisilvi:
Buna ziua,
Da sunt persoana cu care ati discutat pe email dar nu si cea care a gresit, cei care ati gresit sunteti dumneavoastra si pacat ca nu vreti sa recunoasteti.
Referitor la cele transmise toti stim, atat hotelieri cat si clienti, ca exista un organ de control abilitat sa rezolve astfel de probleme atunci cand sunteti nemultumiti. Sunt convinsa ca ati fi apelat la dansii fara probleme daca aveati dreptate.
Mai jos aveti mail-ul:
From: "office@complexulwolf.ro"
To: Rotaru Adina
Sent: Thursday, March 14,2013 10:19 AM
Subject: Re: internet acces
Buna ziua,
Din pacate nu avem camere disponibile decat in perioada 08-10.05 sau daca va ajuta in perioada 15-19.05.2013. Internetul in camere este gratuit si este cu cablu, doar in receptie avem Wi-Fi.
Cu stima,
---
From: adina apostu
Date: 3/18/2013 5:47:13 PM
To: office@complexulwolf.ro
Subject: rezervare 7-10mai ROTARU Adina si SIlviu
Ne confirmati o rezervare 7-10mai - ca sa putem imediat cumpara voucherul?
Ne-ati ajuta foarte mult daca ati gasi o camera si pt noaptea de 11mai, dar daca chiar nu se poate intelegem.
Ma gandesc ca o camera... dorim 8-11mai, daca nu se poate 7-10mai.
--
Cu toate acestea ati achizitionat voucher de 4 nopti si ati fortat norocul...
Referitor a faptul ca doriti sa discutati cu conducerea complexului, chiar cu persoana responsabila discutati...
Eu am facut rezervarea dumneavoastra, eu am comunicat pe email cu dumneavoastra si stiti foarte bine acest lucru.
Daca insa considerati ca aveti dreptate fie cum vreti dumneavoastra, nu am vrut decat sa expun situatia si din punctul nostru de vedere. Din fericire acest site ofera oportunitatea si hotelierilor de a-si exprima parerea.
Va multumesc.
Cu stima,
Ioana Chitu
NB Zara este (sau a fost) reprezentant al unității
si acum gresiti drept dovada ca sunteti superficiala; din corespondenta se vede ca in 11 mai nu aveati liber; ori pe noi ne-ati mutat in noaptea de 10 mai si nu de 11 mai cand intr-adevar ati spus ca nu aveti liber. Daca v-ati fi uitat macar acum in ultima instanta pe calendar ati fi vazut... e fara comentarii...
Avem dreptate si amenda era foarte mare, dar nu suntem genul care sa ne bucuram de raul altuia. Atentionam insa eventuali clienti, atata tot. Desi sigur trebuia reclamat.
Asa de multa dreptate aveti incat comentariul nostru din cartea de oaspeti wolf l-ati sters. Am fost oaspeti, aveam dreptul la un punct de vedere, dar daca e nefavorabil se sterge. Noroc ca de pe acest site nu puteti sterge comentariul... nu recomand wolf
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jan.2022 Placut, se poate si mai bine dar merge pentru un weekend — scris în 04.02.22 de fla41 din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Dec.2019 De Evitat! — scris în 27.12.19 de Raisa285* din GALAţI - nu recomandă
- Nov.2019 Groaznic! Horror! De evitat si pe gratis! — scris în 22.11.19 de muchitamic din TG.SECUIESC - nu recomandă
- Aug.2019 Wolf 2 sub orice critica — scris în 31.08.19 de Andreea900 din BUCURESTI - nu recomandă
- Aug.2019 Wolf 2 Bran — scris în 15.08.19 de Irinuka80 din HODORA [IS] - RECOMANDĂ
- Apr.2019 O mare deceptie!!! — scris în 03.05.19 de lula din BUCUREșTI - nu recomandă
- Apr.2019 Complex Wolf 2 — scris în 22.04.19 de Anneelise din BUCUREșTI - nu recomandă