ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 05.12.2012
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Slanic Moldova
ÎNSCRIS: 28.08.12
STATUS: JUNIOR
LUNA
DEC-2012
la PMM* = 33 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 5 MIN

Drept la replică - Poiana Verde

DREPTUL la REPLICĂ se referă la următoarele articole (încărcate anterior pe sait):
TIPĂREȘTE

Saptamana aceasta am fost sunata de mai multi turisti care m-au intrebat cum vedem noi, pensiunea, aceste impresii ce ne sunt adresate prin intermediul site-ului “Amfostacolo”, si in consecinta, de ce nu dam un drept la replica. Tin sa precizez ca noi am vazut aceste impresii inca de cand au fost postate, am incercat un drept la replica pe ici, colo, dar nici nu doream sa ne angrenam intr-o disputa, intr-un dialog virtual cu persoane al caror nume este sub forma unei abrevieri ortopedice. Noi am incercat, pe cat posibil, sa fim printre oaspetii nostri, sa socializam cu ei, aici, in cadrul pensiunii ,,si daca s-a ivit vreo problema sa o rezolvam pe loc.

Asa ca nu am sa vorbesc despre fiecare impresie in parte, ci doar am sa impartasesc o idee generala despre cum conducem noi aceasta afacere, mai mult decat atat viata noastra de zi cu zi. Bineinteles ca ne-au durut impresii mai putin bune, uneori chiar lovituri verbale la adresa unor oameni; pentru mine au fost si cateva nopti nedormite, in conditiile in care stiu cat ne dedicam timpul acestei pensiuni. De asemenea stim ca nu putem fi perfecti, desi ne-am dori-o, dar incercam prin munca de zi cu zi, sa progresam, “sa nu lasam nimic in paragina”, sa invatam lucruri noi, chiar si din greseli, si cu SIGURANTA sa venim in fata turistilor nostri cu servicii de cat mai buna calitate.

De aceea ne implicam, eu si sotul meu, in tot ceea ce inseamna gospodarie, noi locuim in aceeasi curte cu pensiunea, suntem zi de zi acolo unde, daca se mai ivesc probleme sau lipsuri, avem posibilitatea sa le rezolvam in cel mai scurt timp. Nu putem si nici nu dorim sa negam faptul ca s-au mai ivit unele probleme, dar toate au avut posibilitatea repararii intr-un timp scurt.

Principiul nostru, pe care ne bazam conduita, este acela de a oferi servicii cat mai de calitate, astfel ca lumea sa revina la noi, lucru pe care il resimtim din plin. Nicidecum nu gandim si nu actionam de genul “sa luam banul azi si sa fim fericiti”. NU!!! Noi gandim totul pe termen lung, astfel incat aceasta afacere de familie sa fie mostenita, in cele mai bune conditii si cu o mai mare experienta de fiul nostru. De aceea depunem mult suflet si efort in ceea ce facem, nefiind genul de oameni care stau in birou si lasa angajatii sa se ocupe de tot.

Dar cum in viata se mai pot omite lucruri, se pare ca nu am fost prea aproape si de acesti turisti nemultumiti, lucru pe care il regretam. Cu buna voie sau rea, ne-au dat niste sfaturi utile sau nu, prin intermediul unui site. Noi am luat la cunostinta, am indreptat lucrurile care intr-adevar erau pe minus, dar cred ca intr-o masura mult mai mare am adus mai multe plusuri, prin experienta dobandita, si anume:

- restaurantul - am crescut numarul de animale la ferma si imlicit numarul preparatelor bio, atat ca si calitate cat si ca design de prezentare. Si aici ne putem mandrii cu produsele de casa si anume: oua, lapte, smantana, iaurt, cas de vaci, cas de capra, pateu de porc si pui, preparate din carne de porc gen carnati, cartabosi, toba etc, friptura de ied la cuptor, protap de ied, rasol de cocos, purcelus de lapte la cuptor, dulceturi, zacusti, etc... Astfel ca cei care lovesc in restaurant nu cred ca au consumat ceva in cadrul lui. De exemplu sunt multi turisti la noi, care rezerva vila, unde pot veni cu propria mancare astfel se gospodaresc singuri (felul in care isi depoziteaza mancarea, felul in care isi gatesc si conditiile pe care le pastreaza pe parcursul sejurului – facand aici referire directa la curatenie si gunoi) si care nu servesc nimic din restaurant dupa cum este si cazul unei doamne ce a postat o impresie. Precizez faptul ca la noi se plateste pretul pe camera, netarifandu-se accesul la bucatarie. Oricum am luat decizia, de un an de zile, de a se ridica zilnic, chiar si in cazul grupurilor, gunoiul atat din camera, cat si din bucatarie cu gospodarire proprie, pentru a evita aceasta “curatenie care lasa de dorit”... Pentru cei care consuma in cadrul restaurantului, eu personal, intreb, pe cat posibil, fiecare comesean cum a fost mancarea si nu am avut reclamatii in acest sens, din contra... avem deja clienti fideli care revin tocmai pentru mancarea pregatita.

Bucatarul a fost instruit de noi: sa nu gateasca gras, cu cat mai putin ulei, sosuri, tocmai in ideea de a fi cat mai sanatos, evitand mancarurile care ne dauneaza prin prisma faptului ca acum lumea nu mai face efort fizic ci mai mult efort intelectual.

- camerele - aceast complex a fost dat in functiune acum 4 ani, vila, respectiv acum 3 ani, pensiunea. Dotarea camerelor este facuta cu mobilier din lemn masiv facut la comanda, camerele au peste 26 mp, iar baile au dotari de cea mai buna calitate. Prin urmare nu poate fi nimic vechi, dupa cum descrie cineva. Daca s-a infundat o cabina de dus de la parul in exces (lucru care sa fim sinceri se poate intampla oricui si in propria casa, daramite intr-o cladire cu un flux continuu) imediat s-au luat masurile necesare, cu produsele adecvate solutionarii problemei. Pe langa menajere, eu ma duc zilnic in camere, verific aspectul acestora, si iau carpa, mopul peria, dupa caz si nu am o problema in a curata, pentru a arata totul impecabil, dupa cum si trebuie in cazul unor pensiuni care se respecta. Datorita unor conditii specifice zonei si a faptului ca eram in perioada de inceput am avut, la un moment dat, si anumite probleme cu instalatiile sanitare si un anumit miros de la canalizare, dar am luat masurile necesare si credem noi ca am reusit sa le remediem.

Un oaspete ce a postat ne-a dat mai multe sfaturi si tin sa precizez ca: in acest moment sunt 3 menajere (am mai facut angajari intre timp), iar vila a fost dotata cu inca un frigider. S-au luat masuri si va asiguram ca pretul reflecta calitatea serviciilor oferite, tocmai pentru ca ne respectam clientii.

Noi consideram ca nu au fost comentarii cu rea intentie, si le-am luat drept sfaturi, invatand din intamplarile trecute si incercand in mod continuu sa marim calitatea conditiilor si serviciilor oferite cu fiecare noua experienta. Va invitam la pensiunea noastra cu inima deschisa si cu mare drag si va asiguram inca o data ca nu dorim sa ne imbogatim peste noapte. Dimpotriva am investit totul aici din pasiune nu din necesitate. Acum doar incercam sa traim sanatos, intr-un mediu sanatos, si sa lasam ceva bun si viabil copiilor nostri.

Cu sinceritate,

Cazacu Andreia


[fb]
---
Trimis de Poiana Verde in 05.12.12 00:53:57
Validat / Publicat: 05.12.12 06:48:43
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2792 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Poiana Verde); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 10800 PMA (din 12 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 33.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    7 ecouri scrise, până acum

    Admin
    [05.12.12 06:50:51]
    »

    În opinia mea, este cel mai bun "drept la replică" care a fost scris vreodată pe AmFostAcolo. Felicitări.

    ak-ar de rumÂn †
    [05.12.12 16:04:45]
    »

    Bun simț, un răspuns care înseamnă mult pentru orice potențial oaspete.

    Totuși pentru că mă simt vizat ca "nume", ce trebuie să înțeleg că mă prezint sub forma "unei abrevieri ortopedice"?

    Costi
    [05.12.12 16:52:00]
    »

    @AK-AR de RUMÂN:

    Văd că ai un acut simţ al observaţiei... critice

    Când mai găseşti astfel de "perle", rogu-te pune-le la locul lor, adică la Cronica carcotasilor AFA, de pe Forumul AFA.

    Acolo le vedem mai bine, pentru că sunt într-o colecţie. Şi, cine ştie, poate peste câţiva ani, o putem publica ... Atunci, vei fi coautor.

    MCM
    [05.12.12 16:57:40]
    »

    Dna Cazacu, am admirat modul echilibrat in care ne-ati impartasit opiniile dvs. Este greu sa-ti pastrezi cumpatul si sa gasesti cuvintele potrivite in fata criticilor.

    Va doresc putere de munca pt a face ce v-ati propus. Pareri o sa fie mereu, de-o parte si de alta a serviciilor oferite in orice domeniu.

    ak-ar de rumÂn †
    [25.12.12 15:50:05]
    »

    @Costi:

    Cum până astăzi nu am am avut știință (nu am primit nici o înștiințare, de nici un fel de la schimbarea serverului) că ai încercat să faci ceva educație cu mine și pentru că nu am atâta vechime pe site ca să știu de "Cronica cârcotașilor AFA", documentându-mă un pic despre ce este cu această cronică, am constatat că este "un pic ocupată" de potențiali "coautori" și n-aș vrea să lungesc lista atunci când "o puteți publica". Îți las ție onoarea!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    ali09
    [18.05.13 16:06:05]
    »

    Doamna Cazacu, eu sunt persoana care a scris si despre plusuri si despre minusuri si v-am dat niste sfaturi, tocmai pt ca mi-am dat seama ca nu sunteti genul de patroni care sa conduceti totul doar din camera dv si pt ca mi-am dat seama ca puteti mai mult si ca meritati.

    Imi pare rau insa ca a trebuit sa vorbesc si despre minusuri, dar am facut aceasta cu scop constructiv.

    Va felicit atat pentru continutul dreptului la replica, cat si pentru plusurile pe care spuneti ca le-ati adus si pt toata intentia dv cu care va desfasurati activitatea la pensiune.

    Eu va urez mult succes si putere

    Numai bine,

    Alina

    Poiana VerdeAUTOR REVIEW
    [19.05.13 15:23:02]
    »

    @ali09: Va multumim atat pentru vorbele bune, cat si pentru sfaturi... dupa cum am scris, am luat nota de ele si am rezolvat problemele odata avute. Cu siguranta ele au fost constructive pentru noi si va multumim.

    Sa auzim de bine


    NB Poiana Verde este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    ak-ar de rumÂn, ali09, MCM, Poiana Verde
    Alte articole din această RUBRICĂComplex Poiana Verde:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.05370306968689 sec
    ecranul dvs: 1 x 1