GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Nu recomand Club Mega Saray
O surpriza neplacuta Club Mega Saray: ni s-au dat intai camere in corpurile mai vechi, unde mirosea a igrasie, a imbacsit si geamurile erau murdare, ne-am intors la receptie am cerut alte camere, le-am primit dupa vreo ora abia, timp in care asteptam sa vina cineva sa discute cu noi. In cele din urma am fost dusi in alt corp, unde camerele erau mai curate, cel putin in aparenta: am primit cadita de copil murdara, patut murdar, am gasit gandaci in camera, plasa de tantari rupta, etc. Voi pune poze.
In primele 3 zile nu au venit sa faca curatenie, nici macar sa arunce sacii de gunoi. Tot ce scrie pe site la happy baby nu este chiar asa: am solicitat un sling la receptie si ni s-a spus ca nu au asa ceva, asta dupa vreo ora de asteptat. Nu au vrut initial sa ne dea scaun de masa pt copil in camera, insa dupa ce am insistat am primit tot unul murdar si scorojit.
Majoritatea angajatilor nu vorbesc engleza deloc, doar rusa sau germana. De asemenea sunt extrem de nepoliticosi si nu vor sa te ajute decat dupa mai multe insistente.
Restaurantul este plin de muste si mancarea neacoperita... Am incercat si 3 restaurante a la carte, insa servirea a fost extrem de proasta, au adus mancarea cu intarziere, au uitat comenzile, mancarea avea acelasi gust in toate restaurantele, nimic deosebit, in orice caz nu de 5*, ci, mai degraba, gen cantina: multe prajeli gen fast food, fructele necoapte si fara gust, cam aceleasi feluri la micul dejun, aceleasi salate tot timpul, etc. Niciun suc fresh, numai la dozatoare si clasicele coca cola si fanta si sprite... Pe plaja nu ai de unde sa bei o cafea... Trebuie sa te intorci in resort ca sa o iei de acolo. La un moment dat am vrut sa beau cafea decofeinizata la coffee bar-ul din.incinta, dupa ce ne-am asezat cu totii la o masuta, insa domnisoara care servea a spus ca nu are cafea decofeinizata acolo, sa ma duc sa imi iau din alt restaurant, cu toate ca in meniu era mentionat si acest tip de cafea... Cand i-am spus ca in meniu este trecuta, a inceput sa tipe in limba turca si sa incrunte si sa tipe la mine.
Intr-o zi ne-am intors de la plaja si nu am mai gasit in camera patutul de bebe. Pur si simplu, au intrat in.camera fara sa ne anunte, nu mai.zic de cerut voie, au golit patutul de tot ce avea in el (jucarii, haine, etc) si l-au luat fara sa ceara permisiunea sau sa ne intrebe ceva...
La restaurantul pentru copii mancarea este condimentata, deci daca mergi cu copilul sub 1 an nu ai efectiv ce sa ii dai sa manace... Eu i-am gatit in camera supe si piureuri pentru ca mi-am luat cu mine robotul.
Daca doriti liniste trebuie sa evitati zona cu clubul, restaurantele si barurile. Deoarece sunt petreceri si activitati toata ziua si pana noaptea tarziu si este foarte multa galagie (aviz familiilor cu copii care isi doresc sa le doarma copiii totusi). Singura parte pozitiva: intr-adevar stau bine la capitolul animatie si petreceri.
Resortul e plin numai de turisti rusi si nemti, nu am intalnit decat inca o familie de romani.
Oricum, din punctul de vedere al.serviciilor, curateniei, amabilitatii perdonalului, nu stiu cum au 5* si cum si le pastreaza. In tot resortul toste toaletele sunt murdare si miros urat, inclusiv la receptie, iar de personal..no comment.
In concluzie o mare dezamagire. Nu recomand acest resort in special familiilor cu copii, care au nevoie de anumite standarde.
Trimis de Anto A in 17.06.15 16:48:03
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA.
17 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Anto A); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 36.86094900 N, 30.97888100 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
17 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Anto A: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
Totuși, în unele cazuri e recomandat să fie lăsat un "timp de decantare" a impresiilor...
Te rugăm să completezi textul de mai sus cu impresii scrise la finalul sejurului - optim: la întoarcerea acasă.
Poţi folosi linkul EDIT IMPRESII pentru a aduce oricând completări, corecturi, adăugiri tetxului iniţial.
Până atunci, articolul este păstrat în STAND-BY
IMPORTANT: Rog anunță-ne când ai terminat (scriind un ecou, aici) - pentru a şti c-a sosit timpul să publicăm impresiile.
Cu mulţumiri pentru înţelegere.
@Anto A -
” In concluzie o mare dezamagire. Nu recomand acest resort in special familiilor cu copii, care au nevoie de anumite standarde.
Îmi pare rău pentru sejurul dezamăgitor avut la acest hotel, însă nu pot fi de acord cu recomandarea de mai sus. Toți turiștii, indiferent de componența familiei acestora, sunt îndreptățiți să primească servicii la nivelul prețului plătit.
” Nu au vrut initial sa ne dea scaun de masa pt copil in camera, insa dupa ce am insistat am primit tot unul murdar si scorojit.
O altă situație cel puțin anormală. Dacă mai multe familii cu copii mici ar solicita câte un asemenea scaun pentru propriul uz în camera de hotel, cu siguranță alte familii ar reclama lipsa acestor scaune din restaurant, numărul scaunelor de bebe fiind limitat.
Buna Nicole. Atunci ar trebui sa elimine de pe site pachetul pentru baby, happy baby mi se pare ca se numeste in. care este specificat ca se acorda anumite servicii unele gratis altele cu plata. Retine ca scaunul de masa din. camera am platit pt el. Nu a fost gratis. Si am comentat faptul ca era sub orice critica. Eu am pretenria sa beneficiez de conditii de 5 *. daca pentru asta platesc. Multumesc!
@Anto A -
Nu studiasem înainte în ce constă pachetul happy baby, iar din descrierea ta nu reieșea faptul că plătiseși acest serviciu. Acum am înțeles.
Mda. Pai data viitoare inainte sa comentezi, studiaza problema.
Pana la urma, este parerea mea, recomandarea mea. Daca tot am platit 2400 eur, asteptam sa beneficiez de cele asa zis 5*... apropos, acest resort pentru turistii din Germania de ex este prezentat ca fiind de 4 *... oare de ce? Pentru ca cei din estul Europei sunt mai usor de multumit?!
Si de ce de ex prirtenii nostri care au venit din Germania au fost tratati diferit si au primit camera de lux in main building direct?
@Anto A -
” Daca tot am platit 2400 eur, asteptam sa beneficiez de cele asa zis 5*... apropos, acest resort pentru turistii din Germania de ex este prezentat ca fiind de 4 *... oare de ce? Pentru ca cei din estul Europei sunt mai usor de multumit?!
Nu ajută la nimic să tot repeți într-una „am plătit 2400 de euro și am pretenții ”.
În opinia mea, ar fi fost mai util să fi precizat de la bun început ce tip de cameră ai plătit, scrie pe voucher, și ce tip de cameră ți-au repartizat de la recepție. Mega Saray are mai multe tipuri de camere duble, cu prețuri diferite în funcție de corpul în care sunt poziționate, respectiv camere club, cele mai ieftine, aflate în bungalouri, camere în main building, numit și hotel și camere în deluxe building (corpul cel mai înalt), ultimele fiind cele mai bune, dar și cele mai scumpe. Din relatarea ta nu reies aceste detalii.
Un alt aspect este cel referitor la clasificarea resortului. În realitate, acesta nu este nici de 4* și nici de 5*, ci undeva la mijloc, fiind, de fapt, un sat de vacanță HV 1.
La fel, nu am de unde să știu ce tip de cameră au plătit prietenii tăi. Nu trebuie să faci o tragedie din faptul că nemții au fost tratați mai bine decât tine, pentru că, din păcate, se mai întâmplă și așa. Normal este să știi exact ce ai plătit și să obții exact asta. Au fost situații în care mi-au fost oferite camere sub categoria celei plătite și pe care le-am refuzat instantaneu, dar în multe cazuri am primit mai mult decât am plătit, beneficiind de upgrade gratuit.
@nicole33: toti am platit acelasi pachet si am fost tratati diferit si am primit camere diferite. Ceea ce chiar daca in realitate asa se intampla, nu este normal.
Stiu sa citrsc pe voucher si stiu ce trebuia sa primesc. In schimb, nu inteleg care este problema ta de esti atat de inversunata cu privire la experienta mea si relatarile mele. De ce nu comentezi si restul detaliilor din povestea mea: respectiv faptul ca era mizerie, ca am primit obiecte nizerabile, ca am gasit gandaci in camere, ca primeam vase murdare in restaurant, ca nu am fost tratati ca la 5*, asa cum vand agentiile din. Romania acest complex, sat, hotel ce-o fi.
In fine, repet pana la urma este parerea mea, experienta mea, recomandarea mea. Daca tu vrei sa le faci reclama pozitiva, problema ta. Poate primesti vreun sejur gratis. eu nici gratis nu as mai merge acolo. standardele mele sunt net superioare acestui resort si serviciilor de care am/nu am beneficiat acolo.
O zi frumoasa!
@Anto A -
”... nu inteleg care este problema ta de esti atat de inversunata cu privire la experienta mea si relatarile mele. De ce nu comentezi si restul detaliilor din povestea mea:...
Nu este înverșunare, ci dezamăgire. Când am fost înștiințată că s-a scris un review despre acest hotel, am fost nerăbdătoare să-l citesc, știind că hotelul are referințe bune, este foarte verde etc. Mi-am pierdut timpul citind cele de mai sus, iar în locul pozelor așteptate cu plaja, piscina, grădina am văzut numai chestii care nu mă interesau câtuși de puțin.
” Daca tu vrei sa le faci reclama pozitiva, problema ta. Poate primesti vreun sejur gratis.
Nu fac nici un fel de reclamă nici acestui hotel, nici altuia, neavând nici un interes. Într-un an cu buget mai limitat, nu m-ar deranja să merg la acest hotel.
”... eu nici gratis nu as mai merge acolo. standardele mele sunt net superioare acestui resort si serviciilor de care am/nu am beneficiat acolo.
Pretențiile costă, iar dacă tot ai standarde net superioare acestui resort, unul mediu, să recunoaștem, cine te-a împiedicat să mai scoți 1000 de euro din buzunar și să rezervi la Ela Quality, de exemplu, renumit pentru facilitățile deosebite oferite familiilor cu copii, începând cu cei foarte mici?
Este ultima mea intervenție.
Îți doresc alegeri mai inspirate și vacanțe așa cum îți dorești!
Multumesc pentru interventiile tale. Tu ai fost acolo maca? Cat mai de curans? Daca tu ai fost dezamagita citind review-ul meu, imagineaza-ti ce dezamagiti am fost noi cand am trait aceasta interventie.
Nu sunt aici ca sa discut cu tine de ce nu am mai "scos" 1000 eur in plus pentru concediul meu... Nu sunt datoare nimanui cu explicatii referitoare la banii mei, pe timpul meu.
Si nu ma gandeam vreodata sa mi se radpunda cu arata nesimtire de catre un reprezentant AFA.
Te rog sa intelegi: aici nu este vb de posibilitatile mele materiale, ci de o experienta proasta. Din care sper ca altii sa invete, facand abstractie de comentariile tale fara substanta si fara obiect.
Poate unii nu isi permit decat un concediu pe an... nu ca tine sa se plimbe de nspe mii de ori in Turcia si sa isi scrie impresiile pe site-uri... impresii numai pozitive... pentru ca asa ai fost platita... sau pentru ca in calitatea de consilier AFA Turcia poate esti tratata mai bine pe unde te duci (in Turcia).
Acest review a fost pentru cei care daca se duc intr-un singur concediu pe an cu copiii, sa nu treaca prin ce am trecut noi.
Mai ales ca totusi suma pe care am platit-o nu a fost una chiar derizorie pentru foarte multe persoane...
In fine, ma gandeam ca daca public acest review nu vor fi atatea interventii care sa incerce sa desfiinteze povestea mea. Daca publicam unul pozitiv era mult mai bine, nu?
Ma voi intoarce si cu review-uri pozitive, pentru ca am destule. Dar au ca obiect cu totul alte destinatii si resorturi diferite.
In orice caz, imi pare rau ca te-am dezamagit cu pozele mele, daca nu ti-au placut trebuia sa le ignori, nu sa faci atata polemica si sa iti pierzi timpul cu ele, cu mine, cu review-ul meu.
Daca tie nu ti se pare ok, lasa-i pe altii sa citeasca.
Ca inteleg ca pe acest site asta se publica: impresii din calatorii... Sau poate nu am inteles eu corect? Se publica numai publicitate pizitiva? Mmm, nu (vreau sa) cred.
Multumesc! Si scuze tuturor acelora pe care i-am plictisit cu ecourile noastre bazate pe arogante si doar dorinta de a "interveni".
@Anto A - pt conformitate: nicole33 a fost selectată ca și consilier ONORIFIC AmFostAcolo tocmai pentru părerile avizate și experiența deosebită în această destinaţie.
Pe AFA activează absolut benevol, neavând nimic de-a face cu domeniul turistic (din câte ştim lucrează în cu totul alt domeniu), nu este nicidecum plătită, de nimeni.
@Anto A - în plus, şi "pe româneşte" , ai multe afirmaţii sau insinuări DEPLASATE în intervenţiile tale, pe care le-aş fi trecut, ca de obicei, cu vederea, dar aceasta
”Sau poate nu am inteles eu corect? Se publica numai publicitate pizitiva? Mmm, nu (vreau sa) cred.
e chiar ridicolă. Nu detaliez, cred că e clar pentru toată lumea, din moment ce impresiile tale, negative, AU FOST deja publicate. LOL.
@webmaster: nu era vorba daca se publica sau nu. Evident a fost publicat. Era vorba de unele ecouri ulterioare, ce contin anumite comentarii lipsite de condescendenta, fapt care m-a dus cu gandul ca sunt descurajate astfel de review-uri negative.
Nu am intentionat sa deranjez pe nimenu, dar se pare ca anumite persoane nu pot accepta si alte puncte de vedere.
Pacat.
@Anto A: Am intrat pe acest resort din curiozitate, pentru faptul ca multe agentii il lauda si eram curios sa vad daca se incadreaza in preferintele mele. Cum nu ai pus suficiente poze nu pot sa imi dau cu parerea daca e ok sau nu. In ceea ce priveste insa neajunsurile povestite de tine... ai perfecta dreptate si mai mult decat atat... iti respect opiniile privind ceea ce ai simtit pe parcursul vacantei. Stiam ca acest site este pentru a impartasi fiecare impresiile traite in vacante... nu pentru a fi comentat in fel si chip de altii. Asa ca nu te invenina cand vei mai da de aceasta "individa" cum o alint eu pe acest site (si sigur vei mai da... ca e extrem de bagacioasa). Nu are rost... cu atat mai mult cu cat este o protejata a site-ului AFA. [...] subsemnatul am prins-o cu cioara vopsita de mai multe ori... fapt in raport de care i s-a cam zguduit soclul. Din acel moment nu a facut decat sa caute cu inversunare postarile mele (ultima fiind la Delphin Imperial anul trecut) si sa ma faca cu ou si cu otet, jignindu-ma fatis... bine-nteles cu acordul tacit al administratorilor si webmasterilor site-ului... folosind "tactici" care chipurile nu reprezinta atac la persoana. Am sesizat si eu aceste atacuri pe mesaj privat catre acesti webmasteri si chiar catre admin... rezultatul a fost ca in loc sa se ia masuri impotriva persoanei ceratate cu bunul simt... eu am fost primul "mustruluit cu afirmatii de genul... terminati oameni buni cu prostiile". Pai acesti webmasteri trebuie sa se ocupe primordial cu impiedicarea aparitiei unor astfel de atacuri pe site... nu cu dezvoltarea lor. In plus, respectiva atotcunoscatoare, se cearta cu absolut oricine are pareri contrare cu ale ei. Ea a fost la cele mai frumoase hoteluri, la cele mai bune... ea are cele mai inspirate alegeri, s. a. m. d. Asa ca e inutil sa ii mai dai atentie. Nu face decat sa dea lectii tuturor, cearta pe toata lumea... si ne invata cum anume trebuie sa ne simtim bine acolo unde ne ducem... de parca acum am fi coborat din copaci. Si in plus... are foarte mult timp liber la dispozitie pentru aceste ecouri... asa ca ma gandesc ca te-am lamurit cum sta treaba. Nu are rost sa te certi nici cu webmasterii si nici cu admin... pentru ca ii vor tine partea mereu... motivele le stiu doar ei si nici nu ma intereseaza. Ceea ce pot afirma, indiferent de punerile la punct ale acestora, este ca acest site pe care l-au infiintat este pentru impresiile fiecaruia... nu pentru a da ascultare unei anumite persoane cu pareri contrare. Cer doar atentie la atacuri... adica respecatarea unor reguli pe care chiar ei le-au impus. Eu unul am decis ca in viitoarele mele reviewuri sa fiu cat mai succint, iar cei care vor fi interesati de mai multe amanunte sa ma acceseze pe mesaj privat. Nu am timp de mizerii si umilinte... incerc doar sa impartasesc celor interesati impresiile mele si atat. Sa ne auzim cu bine.
@gioko:
”este ca acest site pe care l-au infiintat este pentru impresiile fiecaruia... [... ]. Cer doar atentie la atacuri... adica respecatarea unor reguli pe care chiar ei le-au impus.
Da, acest sait este pentru impresii, nu pentru răzbunări ”cu fiere” împotriva lui X și Y.
Lungul tău ecou de mai sus NU CONȚINE niciun fel de impresii, ci - predominant - doar luuungi... atacuri
Galben și 2 zile suspendare
Pe AmFostAcolo se combat păreri sau idei exprimate - și nu persoana care le emite.
@gioko: în această rubrică se discută impresii și informații referitoare la subiectul acesteia = Club Mega Saray.
Nu interesează PE NIMENI răfuieli personale cu alți utilizatori pe tema altor reviews-uri, de la ALTE hoteluri.
Trage o gură de aer și potolește-te, evită offopicul și atacurile. De bună voie, ca altfel va fi de... ne-bună nevoie:-)
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2023 Un concediu reusit! — scris în 27.06.23 de Mirabela31 din SUCEAVA - RECOMANDĂ
- Jun.2022 Super Sejur — scris în 25.06.22 de dani_virtopeanu din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jul.2021 Dezamagitor... — scris în 19.07.21 de VR2021 din BUCURESTI - nu recomandă
- Jun.2017 Odină reușită cu 2 copii mici — scris în 10.07.17 de mgorgos din CHIșINăU - RECOMANDĂ
- Jun.2014 Minunat pentru familii cu copii mici — scris în 11.07.14 de mirelag2003 din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2010 Un resort peste media din zona — scris în 27.03.11 de cristian pinte din TâRGU MUREș - RECOMANDĂ
- Aug.2009 Distractie — scris în 24.08.09 de schultz din IASI - RECOMANDĂ