Drept la replică
Buna ziua,
Domnului B. H. nu i a placut absolut nimic cat a fost turistul nostru in iulie 2017, de la pret pana la faptul ca a ploua pe parcursul sejurul dumnealui, dar in 2018 face din nou rezervare pe booking pentru iulie 2018.
Consideram conform noii rezervari ca nu este chiar atat de rau precum a schitat in review daca doreste sa ne fie din nou client.
Noi i-am sugerat sa si reconsidere rezervarea avand in vedere cele prezentate in reviewul din 2017, mai sunt si alte hoteluri de analizat!
Va rugam sa publicati si imaginea cu rezervarea domnului desi nu avem voie sa afisam toate datele rezervarii conform noii legislatii.
Asteptam parerea sincera a domnului Bogdan H.
Trimis de hotelanca in 26.05.18 14:02:23
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în EFORIE NORD.
11 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (hotelanca); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 44.05765400 N, 28.63826400 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
11 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@hotelanca: Telefonul era +44 un prefix de anglia si Numele era Bogdan H, fara acest lucru comentariul nostru nu este real!!!
Va rog sa stergeti toate reviewurile despre hotel Anca, daca nu avem dreptul la replica nu avem ce cauta pe siteul dumneavoastra! Actuala lege va scoate siteul in afara legii!
Conform Constitutiei in situația în care unei persoane i s-au produs prejudicii prin exercitarea defectuoasă a dreptului la libera exprimare, alin (8) prevede faptul că, răspunderea civilă pentru informaţia sau pentru creaţia adusă la cunoştinţă publică revine editorului sau realizatorului, autorului, organizatorului manifestării artistice, proprietarului mijlocului de multiplicare, al postului de radio sau de televiziune, în condiţiile legii. Delictele de presă se stabilesc prin lege.
NB hotelanca este (sau a fost) reprezentant al unității
@hotelanca "Pro: aproape de plaja (plaja vraja marii la 50 metri); aproape de statia de tren CFR (nu necesita taxi sau alt mijloc de transport pt cei care vin fara masina); personalul hotelului foarte amiabil si prompt; camera curata si prosoape schimbate zilnic; loc de joaca pt copii; parcare gratis; wifi, aer conditionat... "
Am citat din articolul clientului care v-a suparat. A scris si despre aspecte pozitive, nu numai negative.
@hotelanca: De obicei nu mă bag în discuții cu ''legiști'', dar...
am o curiozitate... de GDPR intrat în vigoare ieri 25 ai citit/auzit?
Înțeleg că booking vă pune șa dispoziție multe date - cu caracter personal, conform contracului - dar... cu ce drept vă permiteți să le faceți publice?!! Sau să incercați?!
Vă recomand să aveți mare grijă la aceste aspecte și la cuantumul amenzilor pe care le puteți încasa pentru divulgare de date personale!!!
Bine că ați comentat, nu aș face niciodată rezervare la un hotel al cărui ''operator'' e dispus sa imi publice datele personale pe WWW.
Mare atenție, vă costă mai scump ca și hotelul!!
==
p.s.
Sunt curios ce părare ar avea booking , despre tentativa dumneavoastră de a publica în clar nume, telefon, domiciliu și alte date personale care văd că au fost șterse din poză!
Nici eu nu intru aiurea in discutii, insa am vazut ca persoana respectiva a punctat aspectele pozitive ale locatiei... Ce vroiati, pe cele negative sa nu le mai puna?? Eu unul in 'chitimia' aia de camera cu gemulet de baie in ea nu as fi stat! Iar mucegaiala aia de prosop de iesire din dus ce era? Ce fel de drept la replica e asta?
In alta ordine de idei, ar trebui sa fiti bucurosi ca vi se mai da o sansa de catre acel client care, in opinia mea, a platit mai mult decat a primit, iar anul acesta sa fiti mai atenti.
Si profitul de anul trecut reinvestiti-l ca sa-i multumiti pe cei care va trec pragul!
@cristina47: Nu e vorba de suparare dar unde mai este caracterul, nu ti a placut si nu recomanzi, publici poze, lasi review negativ pe booking, pe amfostacolo dar revii ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Nu suntem perfecti, avem si noi problemele noastre, e o parere personala pe care o respectam si de la care avem de invatat. Avem peste 3000 de turisti anual majoritatea multumiti dar de la care nu primim feedback.
Dumneavostra cum a ti proceda? Comentariul din 2017 se incheie cu, Impresie generala, nu merita banii pe care i am platit, prea scump pentru ce ofera'' dar revin si in 2018 again!!!
NB hotelanca este (sau a fost) reprezentant al unității
@Nasshu: Daca va uitati mai atent o sa vedeti ca numele nu apare, si nici telefonul restul nu sunt date cu caracter personal! Pentru linistea dumneavoastra siteul booking.com ne ofera doar : nume si numar de telefon nu si adresa.
Respectam GDPR , am participat si la cursurile de informare inainte de intrarea in vigoare a legii.
NB hotelanca este (sau a fost) reprezentant al unității
@hotelanca: păi eu am văzut, dar din comentariile tale rezulta ''nervozitate'' că nu erau publice!!
”fara acest lucru comentariul nostru nu este real!!!
pff!!
apropo, dacă tot te dai legist(ă), ai împuternicire/procură de la administratorii hotelului/afacerii să postezi drepturi la replică? Sau mai rău le faci?!
@hotelanca:
Exista vreun temei legal in baza căruia un hotelier sa poată refuza un client sau sa-i anuleze o rezervare făcută pe booking?
Bănuiesc ca nu, așa încât domnul. Bogdan este liber sa-și mai încerce norocul o data.
Ii admir curajul deosebit însă îl suspectez și de o oarecare doza de masochism.
După ce te-ai fript prima data, cum Doamne iartă-ma sa mai Riști sa-ți ratezi sejurul stand intr-o debara, chestia aia din poza neputând fi numita camera, oricât de toleranți am fi.
O vorba românească spune ca este filosof cel care tace. O văd bine aplicată in acest caz. Prin acest minunat drept la replica și prin atitudinea dovedita, cu certitudine, hotelul a pierdut mai mulți potențiali clienți decât in urma articolului incriminat. Pentru mine, concluzia este clară: voi evita acest hotel!
@nicole33: Ai mare dreptate referitor la cele punctate. Cam asa am gandit si eu. Insa daca ne intoarcem in timp si mai citim impresii despre aceasta locatie putem vedea ca mai sunt comentarii negative. Asa ca despre ce vorbim d-na/d-le autor (are) a drepturilor la replica?? Ca o intamplare izolata nu a fost!
@hotelanca:
”Prin acest minunat drept la replica și prin atitudinea dovedita, cu certitudine, hotelul a pierdut mai mulți potențiali clienți decât in urma articolului incriminat
+1
@hotelanca: FELICITĂRI! Așa trebuie făcut cu astfel de oameni care sunt nemulțumiți chiar și de faptul că s-au născut.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2023 O vancanta super relaxanta — scris în 03.07.23 de fluturash4 din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Sep.2018 Dezamagire — scris în 10.09.18 de Iorga Ina din BUCURESTI - nu recomandă
- Aug.2018 As reveni cu placere — scris în 31.08.18 de AncaGO din JUD. BRAşOV - RECOMANDĂ
- Jul.2018 Superlativ — scris în 22.01.19 de Ovidiu970 din FăGăRAş [BV] - RECOMANDĂ
- Jul.2017 Hotel Anca Eforie nord — scris în 31.07.17 de hashi din IAşI - nu recomandă
- Aug.2015 Un Mare Nu acestui hotel — scris în 20.08.15 de Turist72 din BUCUREșTI - nu recomandă
- Aug.2014 Vacanta OK — scris în 18.08.14 de onuca din ILFOV - RECOMANDĂ