ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 26.01.2020
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Craiova
ÎNSCRIS: 29.08.12
STATUS: SENATOR
DATE SEJUR
JAN-2020
DURATA: 5 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 9

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
76.50%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 34 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 6 MIN

Ne-a placut, am revenit!

TIPĂREȘTE

Mai nou trebuie sa ne programam concediile in functie de toanele ministrului invatamantului! Nu exista date clare ale vacantelor, fiecare ministru vrea sa fie inedit astfel ca scoala incepe candva in septembrie, ba pe 9 ba pe 14, vacanta in februiarie cand este cand nu este, mai nou vad ca pentru la anu’ sunt programate doua vacante in aprilie!

Anul trecut prin februarie Abramburica a hotarat: scoala nu incepe pe 16 septembrie, cum se stabilise anterior, iar in februarie nu este vacanta. Prin urmare in toamna am avut de rezolvat o dilema: revelion cu balaceala sau schi cu balaceala dupa revelion? Supunand la vot a iesit castigatoare cu votul printesei varianta a doua. Sa explic de ce nu a existat varianta combinata: la zapada vreau, deocamdata, in Romania iar aici de sarbatori preturile explodeaza, ca exemplu acelasi sejur care l-am avut incepand cu 3 ianuarie daca era sa cuprinda si revelionul costa cu peste 50% mai mult.

Fiind ca anul trecut ne-a placut la Tusnad (vezi impresii) am ales anul acesta acelasi hotel, Hotel Ciucas.

Pentru ca am scris despre hotel anul trecut acum voi face o comparatie intre ce am gasit anul trecut si cum a fost anul acesta.

In primul rand pretul a crescut putin la suplimentul pentru copil (de la 70 lei/zi la 90). La receptie a mers repede, desi nu am fost primi ajunsi. La noi s-a rezolvat mai repede, probabil pentru ca am rezervat direct la hotel. Au aparut niste receptioneri tineri care totusi nu se descurcau foarte bine, cei ce au sosit inaintea noastra au ramas in receptie dupa ce noi am primit cartelele (un lucru bun ni s-au dat 2 cartele de acces fara sa cerem) pentru ca nu le gaseau rezervarea. La plecare cand am vrut sa platesc nu gaseau avansul, fusese trecut pe alta camera cu care nu aveam nici o legatura. Un lucru bun este faptul ca se poate plati cu vouchere de vacanta...

Intamplator am primit fix aceasi camera ca anul trecut. Daca anul trecut mi s-a parut mica, acum avand pat suplimentar a parut minuscula, cele trei paturi erau lipite iar spatiu pentru miscare era mult redus. Stiam ca sunt mici camerele, dar credeam ca avand pat suplimentar va fi o camera mai mare, oricum nu asta a fost problema. Mi-a placut ca printesa a primit set de prosoape, halat de baie, cam mare dar a putut fi folosit, consumabile fara sa trebuiasca sa cerem.

Nu mi-a placut ca in 5 zile nu s-a facut curat de loc, s-a luat doar gunoiul in 4 zile in ziua 3 nu a intrat nimeni in camera. De lenjerii sau prosoape schimbate nici nu s-a pus problema, anul trecut s-au schimbat dupa 3 zile. Consumabile nu am folosit deci nu stiu daca se completeaza. Din minibar nu am consumat dar m-a distrat faptul ca o sticla de apa costa la minibar 6 lei iar la barul de la parter 3 lei.

Cam atat despre partea de cazare. Am ales hotelul special pentru piscina, e placut sa faci o baie seara dupa o zi de activitati in zapada. Apa la piscina a fost ok, se faceau analize si se masura temperatura de cateva ori pe zi (in fiecare seara in jur de ora opt avea loc o sesiune de masuratori). Poate era putin cam mult clor.

O problema a fost faptul ca desi la receptie ni s-a spus ca piscina este deschisa pana la ora21 unul din salvamari la ora 20.45 anunta ca piscina s-a inchis incepand sa stinga luminile, ca pe vremea raposatului cand se inchideau restaurantele! Cand a fost alt salvamar s-a inchis la 21.

De asemenea o problema a fost faptul ca pe culoare era cam rece pentru cei ce ieseau de la piscina, sa ia exemplu de la Orizont Cozia unde mergeai linistit pe culoar cand ieseai de la piscina. O alta problema ar fi faptul ca in continuare nu functioneaza Playstation si nici dartsul, desi ar fi avut clienti in hotel fiind multi copii.

Probleme am intampinat si la masa. Intai lucrurile bune: cafeaua de la micul dejun este mai buna, au trecut la Julius Mainl. S-a pastrat standardul la produse, mancaruri gustoase. Mici probleme cu completarea asta deoarece locul de expunere este mic, cam inghesuit. Daca as fi manager pe acolo l-as muta in partea de sus a salii de mese unde este un bar neutilizat. Din cauza spatiului stramt se facea coada, spre exemplu desi nu voiai ciorba stateai la coada la ciorba ca sa poti lua friptura. In una din seri masa nu a fost pregatita la ora 19, noi voiam sa mancam la inceputul programului pentru a avea timp de balaceala.

O mare problema este faptul ca incearca sa tina inchis cam jumatate de restaurant! Daca ai 100 de clienti nu sunt suficiente 100 de locuri la masa caci nu o sa ma asez la masa cu 2 necunoscuti cand noi suntem 3 persoane. Am asistat la o scena cand o familie cu 3 copii a stat 5 minute cu farfuriile in mana pana sa li se permita sa se aseze la o masa din zona inchisa.

Tot la restaurant am avut o alta intamplare nefericita. La pranz printesa a vrut supa cu taitei. Am mers la restaurant, care apropo e deschis numai intre anumite ore la pranz! Daca vreau sa mananc ceva la ora 12 nu se poate! Ne-am asezat la o masa fix in fata calculatorului unde se introduc comenzile, deci zic ca eram vizibili. Am primit meniul dupa 15 minute, apoi timp de 35 minute nu ne-a mai bagat nimeni in seama. Gresesc ne-a intrebat o picolita daca la noi este mujdeiul desi noua nu ni se luase nici macar comanda. Dupa 50 minute printesa a zis sa plecam, daca era dupa mine plecam mult mai devreme dar cum am tot spus in Tusnad este o problema cu masa nu prea ai unde manca fara sa stai la coada.

In acest timp am asistat la scene foarte urate, o clienta a primit o inghetata de fructe de padure desi comandase de ciocolata (se terminase cea de cioco si nu a intrebat-o nimeni daca vrea altceva). Normal ca a refuzat-o si a cerut sa i se stearga de pe nota, avea fisa de cont, nu s-a putut astfel ca a cerut sa ia doua sucuri in schimb. A durat 15 minute schimbarea timp in care aprope plangand i-a explicat chelneritei ca trebuie sa ajunga la tratament si nu e normal sa stea in restaurant pentru o ciorba si un desert o ora jumatate.

Tot in acea zi a mai fost o faza jenanta, la o masa copii au varsat ceva, aceasi chelnerita (de fapt era una singura pe tura, la pranz, care avea acces la calculator sa introduca comenzi restul se ocupau de adus la masa si debarasat) a avut o discutie in maghiara cu o colega pe un ton ridicat, intamplator sau nu, cei de la masa unde era chelnerita au inteles ceva din discutie (nu stiau chiar bine maghiara pentru ca au vorbit cu chelnerita in romana) si au crezut ca despre ei este vorba. Au fost lamuriti ca nu ei erau vinovatii, dar tonul folosit in discutia dintre angajati nu a fost deloc ok. De fapt chelneritele mai in varsta pareau deranjate de faptul ca au multi clienti, mai ales o doamna blonda.

In contradictie cei doi barmani, mai ales domnul de acolo, au fost foarte serviabili si atenti la dorintele clientilor.

O alta eroare de management: intr-o seara intra in hotel un grup de 10 persoane care voiau sa manance, contra cost, nu s-a putut desi erau locuri in restaurant, eu as permite sa se plateasca accesul la bufet daca doreste cineva (seara toata lumea avea bufet, nu stiu cum se facea cu cei ce aveau fisa de cont).

Per total pot spune ca serviciile au fost mai slabe. Nu stiu daca sa mai recomand, noi sigur vom cauta si altceva pentru anul viitor, daca nu gasim ceva care sa para mai bun vom reveni cu speranta ca vor fi remediate macar o parte din probleme.

Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de nrs † in 26.01.20 11:32:55
Validat / Publicat: 26.01.20 11:51:15
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BĂILE TUȘNAD.

VIZUALIZĂRI: 1757 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (nrs †); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P04 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 35750 PMA (din 38 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 34.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂCiucaș Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.22713017463684 sec
    ecranul dvs: 1 x 1