ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 16.08.2014
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 04.02.13
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2014
DURATA: 7 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
92.50%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 3 MIN

Un sejur reusit!

TIPĂREȘTE

Am planificat acest concediu inca din iarna. Hotelul a fost ales pe baza recenziilor gasite pe internet si a raportului calitate/pret. Am mai fost la acest hotel cu cativa ani in urma, dar nu cu cazare, ci doar la restaurant si la piscina.

Am ajuns spre seara la hotel si pentru ca mai erau doar doua camere libere, ni s-a dat posibilitatea sa alegem. Una din camere avea patul dublu si inca doua paturi suprapuse, dar era pe et. 2, iar cealalta (pe care am exclus-o imediat) era pe parter. Intrucat ne deranjau paturile suprapuse, domnisoarele de la receptie ne-au propus o alta varianta si anume, sa stam in prima seara acolo, iar a doua zi sa ne ofere o alta camera, ceea ce s-a si intamplat. Deci, personalul de la receptie, extrem de amabil si practic.

Camerele sunt curate, mobilierul nou, prosoapele se schimba zilnic si chiar daca baile sunt micute, nu ne-a deranjat acest fapt. Pana la urma nu imi petrec in baie timpul. Daca unii sunt nemultumiti de faptul ca uneori nu functioneaza instalatiile corespunzator (ca acasa la ei) ar trebui sa isi analizeze si modul in care folosesc aceste bai si camere. Cand vii (...) cu nisipiul taras pe picioare e firesc sa se mai infunde scurgerile. Singurul lucru care a fost neplacut in aceste bai, a fost faptul ca, in ciuda curateniei care era evident ca se facuse, persista in baie un miros intepator de urina. Am rezolvat problema cu niste peack-wc, pe care l-am turnat efectiv pe peria cu care se curata wc-ul (ea mirosea) si am spalat peretele din spatele acestuia. Se pare ca unii ,,domni” asa stiu sa folosesaca wc-ul, facandu-si nevoile si pe langa. Ne dam mari domni si mari doamne cu pretentii, dar nu cred ca ne cade rangul daca ne curatam singuri mizeria pe care o facem, fara sa asteptam sa vina menajerele hotelului sa ne faca curat.

Menajerele sunt amabile si isi fac treaba bine.

Am fost la hoteluri mult mai scumpe, cu mai multe stele atat in tara, cat si in afara si conditile de cazare nu au diferit foarte mult (din pacate). Asa ca... eu consider ca a fost ok.

Cat priveste sezlongurile, atunci cand am facut rezervarea, ni s-a comunicat ca hotelul nu asigura sezlonguri gratuite decat la piscina.

Parcarea... cred ca problema parcarii este una generala in aceste perioade.

Spunea un stimat domn, ca patronul hotelului conducea nu stiu ce masina de lux si ca nu i-a asigurat lui sezlong pe plaja: si care e problema? Ce ma intereseaza pe mine ce masina conduce omul? Am stiut de la inceput care sunt conditiile. Nu-mi convin conditiile, nu ma cazez. Bravo lui ca isi permite o astfel de masina. Fiecare sa se limiteze la ceea ce isi poate permite si sa nu se mai uite in gradina altora, blamandu-i pe cei care au reusit mai mult decat ei. Acestia sunt de fapt niste frustrati si niste complexati care nu au reusit nimic in viata si dau vina pe altii pentru dezamagirile si neputintele lor.

Referitor la plata unui supliment pentru camerele cu vedere la mare, asa se practica si la bulgari, dar acolo probabil ca nu ii deranjeaza pe ,,romani” - ca de, suntem in tari straine si acceptam orice. Hotelul are afisat pe site acest supliment, asa ca nu a fost o surpriza.

Restaurantul curat, mancare foarte buna, in schimb, ar trebui, din punctul meu de vedere, mai multa organizare la personalul de servire (ospatari/picoli). Unii dintre ei sunt putin cam dezorientati.

La micul dejun, ar trebui sa se aseze in alt mod mesele pe care stau preparatele. Oamenii sunt cam ,,morti de foame” si se aseaza in mod haotic la coada. Cred ca daca ar fi fost asezate in linie dreapta, nu in cerc si pt. unii s-ar pune si niste ,,indicatoare”, s-ar rezolva oarecum problema pentru hamesiti.

Per ansamblu, noi am avut un sejur foarte placut si multumitor.


[fb]
---
Trimis de cameliaborangic in 16.08.14 10:59:08
Validat / Publicat: 16.08.14 11:51:33
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2482 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (cameliaborangic); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1800 PMA (din 4 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂCentral Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.031784057617188 sec
    ecranul dvs: 1 x 1