GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
O experienta interesanta
Dupa multe alte zone de ski testate in Austria, am ajuns si la Bruck an der Grossglockner.
Apartament Central se afla chiar in centru, langa sediul politiei.
Bine ca am ajuns inainte de ora 20, pentru ca dupa aceea ie inchisa receptia si cladirea se descuie cu cheia apartamentului tau. Camerele sunt mari, bucataria echipata cu prajitor de paine, filtru de cafea si fierbator de apa, o plita electrica... Nu are cuptor cu microunde.
Toaleta este separata de camera de baie, aceasta avand chiuveta si cabina de dus (sapunul trebuie adus de acasa).
Ni s-a spus de la inceput ca trebuie sa facem zilnic curatenie, sa ducem gunoiul si sa aerisim de doua ori pe zi. O data la doua zile cineva venea si doar controla si aranja plapumele.
La sfarsit, seara inaintea plecarii, doamna a venit sa verifice vesela, farfurie cu farfurie, pahar cu pahar, servet cu servet, prosop cu prosop, picioarele canapelei din living.
Am avut loc de parcare in fata cladirii. Intr-un coltisor in hol exista un calculator vechi conectat la internet. Noi am inercat sa-l folosim dar fara succes., inca din seara cand am ajuns.
Am vrut sa platim pentru internet in apartament (ne-a cerut 55 euro), dar dupa ce a incercat pe toate telefoanele noastre si pe toate laptopurile o parola secreta, nu a reusit nici o conectare, ba chiar s- a enervat ca insistam.
Am cautat a doua zi internet in toate cafenelele din zona si am gasit doar intr-un hotel din apropiere (1 euro 10 minute).
Sfatul nostru este sa verificati de acasa daca veti avea internet, in situatia ca va este necesar.
Speram sa fie de folos recenzia noastra!
Trimis de TIROL99 in 10.02.14 11:14:05
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în AUSTRIA. A mai fost în/la: Tirolul de nord, de sud, Salzburg, Inssbruck, Viena
5 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (TIROL99); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 47.28653100 N, 12.82478800 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
5 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@TIROL99: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)Am găsit această pagină oficială: appartement-central.at. Ne poţi confirma te rog, dacă este cea corectă?
Mulţumesc.
@TIROL99: Oare cum ar fi sunat titlul review-ul tau (de continut nu mai vorbesc) daca ai fi beneficiat de acelasi tratament la o destinatie similara in Romania? Nu te cunosc personala, deci s-ar putea sa fi intradevar un om echilibrat si retinut, dar din ceea ce citesc deseori aici pe site, la conditii asemanatoare, turistii numai ca nu turba - daca destinatia este in Romania! La prietenii austrieci, vad ca totul este mai INTERESANT-
Buna ziua si multe salutari din Bruck/Glstr. Austria
Sunt proprietara casei de vacanta Appartment Central si as dori prin intermediul AFA sa raspund si sa clarific unele aspecte ale review-ului userului Tirol 99.
Gasim foarte trist ca unii oaspeti inainte de a face rezervarea nu se informeaza exact despre ce inseamna INCLUS respectiv NEINCLUSIV sau nu citesc aceste lucruri foarte clar expuse pe pagina noastra sau a agentiilor prin care s-a facut rezervarea.
Draga doamna ati avut rezervat un apartament F5G (WOHNZIMMER (Camera)), iar nemultumirile dumneavoastra as vrea sa va scriu:
- Lipsa cuptor cu microunde: In pachetul comandat de dumneavoastra era clar specificat acest aspect, acesta se putea la nevoie inchiria (vezi aici)
- Ati primit un pachet de start cu cateva produse de igiena aici as dori sa adaug: In casele de vacanta aceste produse (sapun, sampon etc) nu sunt INCLUSE.
- Curatenia: Luni, miercuri, vineri (tot a doua zi) fata care se ocupa cu curatenia are urmatoarele atributii: aerisire, curatenie bucatarie, baie si WC in plus depozitarea gunoiului (desi aceasta atributie normal nu cade in sarcina noastra dar noi am decis sa o facem cu drag pentru clientii nostrii).
- V-a deranjat ca in ultima zi am verificat daca totul este in ordine asta ne cere experienta de peste 20 de ani si unele mici accidente avute anterior.
- Internet: Aveati in camera cablu pentru internet Gratis, ati dorit prin W LAN - acesta nu este inclus, potrivit catalogului. Taxa este de 1,12€ / zi pentru un aparat (tableta, telefon sau notebook). Nu ati reusit sa va conectati - desigur necesita anumite cunostinte pe care nici eu nu le am intr-o limba straina si nici dvs.
Iata descrierea casei noastre si ce oferim clientilor asa cum sunt prezentate in catalogul Neckerman: Beschreibung (Descriere)
Va multumim totusi pentru ca ati fost oaspetele nostru si sper ca am clarificat in mare problemele noastre:
Oaspeti nostrii nu vor fi indusi in eroare prin false promisiuni sau fotografii ce nu respecta realitatea si asta ne spune experienta de peste 20 de ani (a doua generatie)
Multumim si AFA pentru posibilitatea de a comunica cu oaspetii nostri.
Multe salutari din Bruck an der Großglocknerstrasse
Familie Schwenitz
PS. Va asteptam cu drag vizita in cazul ca treceti prin zona
@bruck: Aș vrea doar să încerc să explic din punctul de vedere al turistului român (în general, nu doar al celui ce a scris aici) de unde au apărut cel mai probabil nemulțumirile fostului Dv. client - comunicarea. Mai precis, neînțelegerea reciprocă, în limbi străine pe care niciunul dintre cei implicați nu le stăpânește bine.
Am privit paginile indicate de Dv. și sincer, deși am vagi cunoștințe de limbă germană, nu am înțeles chiar tot. Iar un serviciu de traducere automată face de obicei mai mult rău, decât să fie util.
Așadar, de ce nu încercați să evitați pe viitor astfel de situații, rugând pe cineva care se pricepe să creeze versiuni în limba engleză (cel puțin) ale paginilor Dv. de prezentare?!? Ar avea toată lumea de câștigat.
Cu stimă, un admirator al zonei,
Se poate şi ca turistul nemulţumit să nu mai fi fost cazat în apartamente de vacanţă şi de aceea să îl mire unele reguli. E absolut normal să îţi faci singur curat (deşi nu e nevoie, dacă nu faci mizerie, de mai mult decît să sortezi şi să arunci gunoiul o dată la cîteva zile). La fel de normal e să nu existe nimic în baie (cu excepţia hîrtiei şi poate un săpun). În bucătărie de regulă singura consumabilă oferită e detergent pentru maşina de vase. Se închiriază un apartament, nu sînt servicii hoteliere. E ca şi cum îţi pui casa la dispoziţia cuiva - e treaba lui să se gospodărească.
La fel de normal e să se verifice tot inventarul la sfîrşitul sejurului, să fie ore în care recepţia e închisă, să se perceapă o garanţie (returnabilă la check-out) şi o taxă pentru curăţenia dintre "serii". Tot la fel de normal e, în unele zone şi perioade, să se închirieze numai pe perioade fixe, de regulă de sîmbătă pînă sîmbătă. Cam astea sînt caracteristicile cazării în "Ferienwohnungen" - apartamente de vacanţă, în Austria, din ce am constatat în cîteva sejururi. Şi în ce priveşte casele de vacanţă din Grecia, mai toate cele de mai sus sînt valabile.
Poate chiar ar trebui cumva separate recenziile de hoteluri de recenziile de apartamente hoteliere, apartamente, vile sau case de vacanţă / închiriate. Eventual să rezulte din titlu tipul de cazare despre care se vorbeşte.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Feb.2017 Sincer, de evitat! — scris în 11.02.17 de Iolanda Tanase din BUCUREşTI - nu recomandă