ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 10.02.2014
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: CLUJ NAPOCA
ÎNSCRIS: 10.02.14
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
FEB-2014
DURATA: 7 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
60.00%
Către satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
73.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 50 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 1 MIN

O experienta interesanta

TIPĂREȘTE

Dupa multe alte zone de ski testate in Austria, am ajuns si la Bruck an der Grossglockner.

Apartament Central se afla chiar in centru, langa sediul politiei.

Bine ca am ajuns inainte de ora 20, pentru ca dupa aceea ie inchisa receptia si cladirea se descuie cu cheia apartamentului tau. Camerele sunt mari, bucataria echipata cu prajitor de paine, filtru de cafea si fierbator de apa, o plita electrica... Nu are cuptor cu microunde.

Toaleta este separata de camera de baie, aceasta avand chiuveta si cabina de dus (sapunul trebuie adus de acasa).

Ni s-a spus de la inceput ca trebuie sa facem zilnic curatenie, sa ducem gunoiul si sa aerisim de doua ori pe zi. O data la doua zile cineva venea si doar controla si aranja plapumele.

La sfarsit, seara inaintea plecarii, doamna a venit sa verifice vesela, farfurie cu farfurie, pahar cu pahar, servet cu servet, prosop cu prosop, picioarele canapelei din living.

Am avut loc de parcare in fata cladirii. Intr-un coltisor in hol exista un calculator vechi conectat la internet. Noi am inercat sa-l folosim dar fara succes., inca din seara cand am ajuns.

Am vrut sa platim pentru internet in apartament (ne-a cerut 55 euro), dar dupa ce a incercat pe toate telefoanele noastre si pe toate laptopurile o parola secreta, nu a reusit nici o conectare, ba chiar s- a enervat ca insistam.

Am cautat a doua zi internet in toate cafenelele din zona si am gasit doar intr-un hotel din apropiere (1 euro 10 minute).

Sfatul nostru este sa verificati de acasa daca veti avea internet, in situatia ca va este necesar.

Speram sa fie de folos recenzia noastra!


[fb]
---
Trimis de TIROL99 in 10.02.14 11:14:05
Validat / Publicat: 10.02.14 12:29:38
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în AUSTRIA. A mai fost în/la: Tirolul de nord, de sud, Salzburg, Inssbruck, Viena

VIZUALIZĂRI: 1738 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (TIROL99); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1800 PMA (din 4 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 50.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    5 ecouri scrise, până acum

    webmaster03
    [10.02.14 11:52:19]
    »

    @TIROL99: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

    Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    Am găsit această pagină oficială: appartement-central.at. Ne poţi confirma te rog, dacă este cea corectă?

    Mulţumesc.

    Michaell
    [10.02.14 14:20:18]
    »

    @TIROL99: Oare cum ar fi sunat titlul review-ul tau (de continut nu mai vorbesc) daca ai fi beneficiat de acelasi tratament la o destinatie similara in Romania? Nu te cunosc personala, deci s-ar putea sa fi intradevar un om echilibrat si retinut, dar din ceea ce citesc deseori aici pe site, la conditii asemanatoare, turistii numai ca nu turba - daca destinatia este in Romania! La prietenii austrieci, vad ca totul este mai INTERESANT-

    bruck
    [12.02.14 08:48:48]
    »

    Buna ziua si multe salutari din Bruck/Glstr. Austria

    Sunt proprietara casei de vacanta Appartment Central si as dori prin intermediul AFA sa raspund si sa clarific unele aspecte ale review-ului userului Tirol 99.

    Gasim foarte trist ca unii oaspeti inainte de a face rezervarea nu se informeaza exact despre ce inseamna INCLUS respectiv NEINCLUSIV sau nu citesc aceste lucruri foarte clar expuse pe pagina noastra sau a agentiilor prin care s-a facut rezervarea.

    Draga doamna ati avut rezervat un apartament F5G (WOHNZIMMER (Camera)), iar nemultumirile dumneavoastra as vrea sa va scriu:

    - Lipsa cuptor cu microunde: In pachetul comandat de dumneavoastra era clar specificat acest aspect, acesta se putea la nevoie inchiria (vezi aici)

    - Ati primit un pachet de start cu cateva produse de igiena aici as dori sa adaug: In casele de vacanta aceste produse (sapun, sampon etc) nu sunt INCLUSE.

    - Curatenia: Luni, miercuri, vineri (tot a doua zi) fata care se ocupa cu curatenia are urmatoarele atributii: aerisire, curatenie bucatarie, baie si WC in plus depozitarea gunoiului (desi aceasta atributie normal nu cade in sarcina noastra dar noi am decis sa o facem cu drag pentru clientii nostrii).

    - V-a deranjat ca in ultima zi am verificat daca totul este in ordine asta ne cere experienta de peste 20 de ani si unele mici accidente avute anterior.

    - Internet: Aveati in camera cablu pentru internet Gratis, ati dorit prin W LAN - acesta nu este inclus, potrivit catalogului. Taxa este de 1,12€ / zi pentru un aparat (tableta, telefon sau notebook). Nu ati reusit sa va conectati - desigur necesita anumite cunostinte pe care nici eu nu le am intr-o limba straina si nici dvs.

    Iata descrierea casei noastre si ce oferim clientilor asa cum sunt prezentate in catalogul Neckerman: Beschreibung (Descriere)

    Va multumim totusi pentru ca ati fost oaspetele nostru si sper ca am clarificat in mare problemele noastre:

    Oaspeti nostrii nu vor fi indusi in eroare prin false promisiuni sau fotografii ce nu respecta realitatea si asta ne spune experienta de peste 20 de ani (a doua generatie)

    Multumim si AFA pentru posibilitatea de a comunica cu oaspetii nostri.

    Multe salutari din Bruck an der Großglocknerstrasse

    Familie Schwenitz

    PS. Va asteptam cu drag vizita in cazul ca treceti prin zona

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    Dragoș_MD
    [12.02.14 09:16:23]
    »

    @bruck: Aș vrea doar să încerc să explic din punctul de vedere al turistului român (în general, nu doar al celui ce a scris aici) de unde au apărut cel mai probabil nemulțumirile fostului Dv. client - comunicarea. Mai precis, neînțelegerea reciprocă, în limbi străine pe care niciunul dintre cei implicați nu le stăpânește bine.

    Am privit paginile indicate de Dv. și sincer, deși am vagi cunoștințe de limbă germană, nu am înțeles chiar tot. Iar un serviciu de traducere automată face de obicei mai mult rău, decât să fie util.

    Așadar, de ce nu încercați să evitați pe viitor astfel de situații, rugând pe cineva care se pricepe să creeze versiuni în limba engleză (cel puțin) ale paginilor Dv. de prezentare?!? Ar avea toată lumea de câștigat.

    Cu stimă, un admirator al zonei,

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    abancor CONS. ONORIFIC AFA / AUSTRIA
    [12.02.14 10:08:16]
    »

    Se poate şi ca turistul nemulţumit să nu mai fi fost cazat în apartamente de vacanţă şi de aceea să îl mire unele reguli. E absolut normal să îţi faci singur curat (deşi nu e nevoie, dacă nu faci mizerie, de mai mult decît să sortezi şi să arunci gunoiul o dată la cîteva zile). La fel de normal e să nu existe nimic în baie (cu excepţia hîrtiei şi poate un săpun). În bucătărie de regulă singura consumabilă oferită e detergent pentru maşina de vase. Se închiriază un apartament, nu sînt servicii hoteliere. E ca şi cum îţi pui casa la dispoziţia cuiva - e treaba lui să se gospodărească.

    La fel de normal e să se verifice tot inventarul la sfîrşitul sejurului, să fie ore în care recepţia e închisă, să se perceapă o garanţie (returnabilă la check-out) şi o taxă pentru curăţenia dintre "serii". Tot la fel de normal e, în unele zone şi perioade, să se închirieze numai pe perioade fixe, de regulă de sîmbătă pînă sîmbătă. Cam astea sînt caracteristicile cazării în "Ferienwohnungen" - apartamente de vacanţă, în Austria, din ce am constatat în cîteva sejururi. Şi în ce priveşte casele de vacanţă din Grecia, mai toate cele de mai sus sînt valabile.

    Poate chiar ar trebui cumva separate recenziile de hoteluri de recenziile de apartamente hoteliere, apartamente, vile sau case de vacanţă / închiriate. Eventual să rezulte din titlu tipul de cazare despre care se vorbeşte.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    abancor, bruck, Michaell
    Alte impresii din această RUBRICĂCentral Appartement [Bruck an der Glockner]:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.042311191558838 sec
    ecranul dvs: 1 x 1