GRAD SATISFACȚIE
Referitor la pensiunea Yuppy Du din Eșelnița, doresc să vă împărtășesc experiența mea neplăcută cu ei.
Am făcut rezervarea în 13.07.2017 și am plătit un avans de 50 %, adică 300 de lei.
În data de 14.07.2017, în jurul orei 20:30, când am ajuns la pensiune, condițiile erau cu totul diferite decât cele prezentate pe site (și nu în sensul pozitiv).
Piscina nu se putea folosi, apa era verde și mirosea urât, tavanul scărilor care urcau la etaj stătea să cadă, unele bucăți din tavanul terasei de la etaj erau desprinse, curtea era total neîngrijită, camerele erau neaerisite, iar în baie era mucegai pe la toate colțurile (atât pe la tavan cât și în zona dușului).
Am refuzat cazarea și am solicitat restituirea avansului, fapt refuzat de reprezentantul pensiunii, pe motiv ca s-a făcut o rezervare și trebuie respectată.
Ba mai mult, discuția având loc telefonic, mi s-a spun că nu văd bine, că nu are cum să fie așa cum spun eu.
Nu am reușit să găsesc înțelegere și am plecat, cazându-mă la altă pensiune din zona.
Sâmbătă am încercat din nou să iau legătura cu cei de la pensiune, dar nu mi s-a răspuns la telefon. Drept dovadă, o să încerc să postez și câteva fotografii să vedeți cu ce am avut de a face...
Trimis de crs88 in 17.07.17 16:12:42
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în EȘELNIȚA [MH].
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (crs88); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 44.68392320 N, 22.36026530 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@crs88: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
--
Articolul va fi publicat FĂRĂ NOTE, cf. Regulamentului - nu aţi fost cazați efectiv la această unitate.
--
Unde v-ați cazat până la urmă?
Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.
Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.
În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)
Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)
@crs88: Buna ziua,
va multumim pentru recenzia oferita. Dorim si noi sa lamurim cateva aspecte ale recenziei Dvs:
1. Avansul este necesar pentru confirmarea unei rezervari si este un contract de garantie pentru Dvs. si pentru unitatea de cazare.
2. Dvs. ati ajuns la ora 20:30 si in plus dupa o zi continua de ploaie. Din pacate, cand ploua, PH-ul apei se ridica si se formeaza proliferarea algelor, cum s-a intamplat de exemplu si la olimpiadele de Rio in anul 2016 (puteti gasi informatii pe internet). Iar din momentul in care programul piscinei este pana la ora 19.00, filtrul era in modalitate de curatare cu Clor Schock, asa ca dimineata urmatoare puteati sa gasiti apa limpede. Asta nu inseamna ca apa era murdara, apa era foarte curata. Nu e adevarat ca mirosea urat, deoarece Dvs nici nu ati coborat jos la piscina, ati ramas sus de unde ati facut poza.
3. Curtea nu era neingrijita, dar Dvs ati facut poza unei parti din pensiune, care este inca in constructie. E adevarat ca nu se vede foarte frumos, nici noua nu ne place, dar speram sa terminam lucrarile cat mai repede.
4. Eu fac pariu cu oricine, ca in baie (dusuri) nu se formeaza pete negre de la condensarea apei. Se poate intampla si aceasta. Daca ne sesizati acest lucru la sosire, va puteam schimba camera, care oricum, chiar si din poza pe care Dvs ati publicat-o, se vede ca este o camera frumoasa de 3 stele cu fereastra si usa care iese pe balcon, cu vedere la Dunare. Deci nu este posibil sa nu fi fost aerisita.
5. Faptul ca Dvs ati plecat era deja programat inainte sa ajungeti aici, pentru ca ati cerut imediat suma avansului inapoi, fara a discuta daca era vreo problema. Unicul gand a fost acela de a scrie rautati despre unitatea noastra de cazare pe acest site.
6. As dori sa precizez faptul ca sambata noi nu am primit niciun apel de la Dvs, contrar a ceea ce ati scris Dvs.
7. Avansul, asa cum este precizat si pe site-ul [...] si pe site-ul nostru, este nereturnabil. Dar nu este pierdut. Cand doriti, programam o alta data a sejurului si va mai asteptam!
O zi buna!
NB pens.yuppydu este (sau a fost) reprezentant al unității
@pens. yuppydu:
” Avansul, asa cum este precizat si pe site-ul [... ] si pe site-ul nostru, este nereturnabil.
Toata lumea stie care este rostul avansului si ca nu se restituie. Iar pentru faptul ca unii se fac ca nu stiu treaba asta si incearca sa intimideze, nu este decat o dovada de rea-credinta.
” Dar nu este pierdut. Cand doriti, programam o alta data a sejurului si va mai asteptam!
Deja dati dovada de prea multa toleranta si chiar nu e cazul! Se vede de la o posta ca a fost rea-vointa din partea lor. Sunt convinsa ca aveau deja rezervare facuta in alta parte si au venit hotarati sa va ceara avansul, invocand niste motive puerile. Oricine isi poate da seama ca un grup de 6 persoane venit de la peste 200 km care ajunge vineri seara, la ora 20.30, intr-o zona in care oportunitatile de cazare sunt reduse, fiind si in plin sezon, in weekend, nu-si permite sa plece noaptea sa caute alta cazare, asumandu-si riscul de a nu gasi unde sa se cazeze.
@pens.yuppydu:
Bună ziua!
Revin cu câteva precizări la ce ați scris.
Din moment ce am făcut rezervarea și am plătit avansul, eu consider ca am avut cele mai bune intenții. Deci nicidecum să renunț la cazare. În plus, menționez faptul ca nu am mai fost niciodată în zona Eșelnița și m-am bazat rezervarea strict pe fotografiile postate de dumneavoastră pe site (fotografii care arată impecabil).
Doar că în momentul în care am ajuns, am constatat că fotografiile de pe site nu corespund cu realitatea și am refuzat cazarea. În fotografiile prezentate am surprins starea de fapt de atunci, nu contest că între timp acele deficiențe s-au remediat.
Și mi se pare normal ca atunci când ți se oferă altceva față de ce este prezenta, să ți se restituie avansul.
Când am ajuns la Pensiune am fost întâmpinat de un domn care s-a prezentat ca fiind un vecin, care vă ajută, iar el nu poate face prea multe referitor la cele sesizate (și mi-a transmis că dumneavoastră sunteți în Austria, în drum către Eșelnița și o să ajungeți Sâmbătă dimineața). Tot el mi-a spus ca de 2 zile apa a început să fie verde în piscină și că a sunat instalatorul (cel care se ocupă de piscină), dar încă nu a venit să repare sistemul de filtrare.
Am plecat de la dumneavoastră cu gândul că dacă nu găsesc cazare în altă parte, mă voi întoarce în Arad (3 ore și jumătate de mers cu mașina), adică la 12 noaptea eram deja acasă. Și chiar am crezut că va fi un weekend rata. Însă am avut șansa să găsesc cazare în altă parte, exact pentru că cineva a renunțat la cazare (a avut accident pe drum și nu a mai ajuns sau cel puțin așa mi-a spus doamna unde am fost cazați). Am încercat să vă contactez Sâmbătă dimineața, chiar și doamna de la pensiunea unde am fost cazați poate confirma că v-am sunat, dar nu ați răspuns.
Vă doresc o zi cât mai bună și încă aștept banii înapoi pentru un serviciu de care, nu din vina mea, nu am beneficiat...
@crs88:
” Însă am avut șansa să găsesc cazare în altă parte
Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.
Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.
În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)
Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)
@crs88:
” Am plecat de la dumneavoastră cu gândul că dacă nu găsesc cazare în altă parte, mă voi întoarce în Arad (3 ore și jumătate de mers cu mașina), adică la 12 noaptea eram deja acasă.
Sa te incumeti sa pleci obosit la un drum lung, noaptea, pe drumurile din Romania, chiar mi se pare dovada de inconstienta. Ne mai miram de ce Romania se afla in topul tarilor din UE la numarul accidentelor de circulatie.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)