ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 07.01.2015
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bacău
ÎNSCRIS: 07.01.15
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
DEC-2014
DURATA: 4 nopți
prieteni
12 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
CADRUL NATURAL:
25.00%
Foarte nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
24.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 28 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

Pensiune frumoasa; gazde neprimitoare!

TIPĂREȘTE

In perioada 30.12.2014-03.01.2015 am fost cazati (6 cupluri) in pensiunea Casa Timis.

Pensiunea este foarte frumoasa, cu bai spatioase si camere mari, nimic de comentat din punct de vedere estetic. Am platit 9600 ron pe intregul sejur, asteptandu-ne la o vacanta de lux dat fiind ca am platit aproape 400 euro pe camera (pentru revelion 2015-2016 propun Austria la banutii acestia).

Totul bine si frumos... pana in momentul in care ne-am dat hainele groase jos si am avut un soc termic dat fiind ca erau aproape 17 grade in casa, iar in momentul in care i-am intrebat de caldura a inceput prima criza si HOUSE RULES, neterminabile de altfel.

Exemplificam: trebuia sa facem curatenie in living in fiecare seara, nu aveam voie sa facem baie in cazi, jacuzzi (proprietarii au fost atat de draguti incat le-au luat prietenilor nostri care au nimerit camerele aferente dopurile de la cada pentru a fi siguri ca nu vor utiliza cazile), nu aveam voie sa comentam in legatura cu problema caldurii fiind extrem de rece la intervale mari de timp, mult asteptatul semineu din living (foarte frumos de altfel, insa cu lemne pe joc) a fost aprins doar la insistentele noastre, iar in ultima seara reusind insa sa fie aprins doar cu o grimasa foarte expresiva din partea domnului Dan, etc.

Multe reguli... putina ospitalitate...

Micul dejun a fost tragi-comic: in fiecare dim ACELASI MENIU (oua fierte - ni s-a acrit de atatea oua - salam de la LIDL, 2 branzeturi tot de la LIDL si cireasa de pe tort, painea alba din ultima zi era mucegaita).

Un prieten a cerut sa i se schimbe lenjeria dupa prima zi, i-a fost schimbata, dupa inca o zi a vrut sa i se schimbe din nou, insa s-a refuzat acest lucru pe motiv ca doar la hotel de 5 stele i se schimba lenjeria in fiecare zi... lucru care nu este adevarat... asa au si ramas neschimbate si poate si patate. :)

In ultima zi nu stiam cum sa fugim mai repede, nu au fost gazdele cele mai rele din toate timpurile insa ne-am simtit ca si cum ne-ar fi cazat GRATUIT si nu ca si cum am PLATIT 10000 ron pentru servicii (aproape inexistente).

Sincer, noroc ca am fost noi un grup foarte ok si cuminti, pentru ca probabil am fi ajuns sa ne certam foarte urat cu cei 2 proprietari.

In concluzie, nu recomandam aceasta pensiune nici macar dusmanilor nostri!!


[fb]
---
Trimis de gabry_01 in 07.01.15 23:39:56
Validat / Publicat: 08.01.15 05:00:18
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1883 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

19 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (gabry_01); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5400 PMA (din 10 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 28.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    19 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [08.01.15 00:15:07]
    »

    @gabry_01: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    krondia*
    [08.01.15 10:48:55]
    »

    @gabry_01, conform reglementărilor în vigoare, lenjeria de pat se schimbă la două zile chiar şi în cazul unităţilor de 4 şi 5 stele. Vezi mai multe aici: despretot.info/2012/11/in ... -prosoape-hotel

    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [08.01.15 11:13:48]
    »

    @krondia - Foarte corect ce spui tu, dar acel Ordin, la Art. 21, zice așa:

    Pentru toate tipurile şi categoriile de structuri de primire turistice se utilizează lenjerii de pat, prosoape de culoare albă, rezistente la procesele termice/chimice de spălare şi sterilizare, care se schimbă la eliberarea camerei, iar pentru sejururile mai lungi, ori de câte ori este nevoie, conform art. 15 lit. (q), dar nu mai târziu de...

    (urmează tabelul din linkul dat de tine). (la art 15 lit. (q) scrie despre obligația afișării la loc vizibil și în cel puțin două limbi mesajul despre schimbarea lenjeriilor și mediu).

    E drept, unii turiști NU au nicio treabă nici cu mediul, nici cu economia, și în mod normal (cel puțin conform acestui Ordin) ar trebui să li se asigure lenjerie și prosoape curate chiar și zilnic, dacă așa doresc ei.

    VasiCCC
    [08.01.15 19:20:49]
    »

    Bună ziua,

    Eu am ajuns primul la această pensiune, imediat mi-a fost prezentat caietul de sarcini:

    - pentru a vă servi micul dejun masa trebuie să fie mereu curată

    - am luat dopurile de la cadă pentru a nu face baie (suntem o pensiune de 4* şi avem căzi mari dar nu puteţi face decât duş în ele)

    - în caz că doriţi tort în noaptea de revelion vă putem oferi în schimbul mesei de pe 1

    - în fiecare dimineaţă la micul dejun porţiile erau numărate, câte un ou de fiecare iar restul aperitivelor erau servite la fel. Într-o zi am mai cerut ouă iar doamna Eniko ne-a spus imediat vă fierb şi aşa au venit alte ouă peste 25 minute.

    - după prima zi am rugat camerista să îmi schimbe cearceaful, când am vrut şi a doua zi să îmi schimbe cearceaful doamna Enico (proprietara) m-a întrebat dacă e ceva în neregulă cu ele şi apoi că nici la 5 stele nu se schimbă

    - în ultima zi înainte să plecăm ne-au dat mâncare ca niciodată, în loc de două platouri cu salamuri am primit 4, chiar ne-au dat si feluri noi , bănuiesc că vroiau să compenseze pâinea mucegăită şi tare.

    Pensiunea arată foarte bine, dacă ar fi angajate persoane care să aibă habar cum să trateze clienţii ar fi bine. Până nu se schimbă proprietarii şi mentalitatea lor de abordare nu vă recomand să mergeţi la această pensiune, nci măcar în vizită.

    gabry_01AUTOR REVIEW
    [08.01.15 21:12:50]
    »

    @webmaster: sunteti nr 1, noi va multumim!!!

    VasiCCC
    [08.01.15 21:29:29]
    »

    @Dragos: eu am fost la multe hoteluri şi peste tot dacă laşi cearceaful pe jos ţi-l schimbă, nu mai vorbesc în cazul în care spui la recepţie. Poate nu aţi înţeles dar am fost singura persoană căreia i-a schimbat cearceaful în 4 nopţi.

    Nasshu
    [08.01.15 21:36:41]
    »

    @VasiCCC -

    - după prima zi am rugat camerista să îmi schimbe cearceaful, când am vrut şi a doua zi să îmi schimbe cearceaful

    Da ce ''suferea'' cearceaful respectiv de trebuia schimbat zilnic? Faceti acest lucru si acasa?

    Posibil sa fie probleme la pensiunea respectiva, dar nici cu pretentii absurde nu sunt de acord!!

    VasiCCC
    [08.01.15 21:51:24]
    »

    @Nasshu: Dacă mie îmi curge din gură şi îmi sângerează gingiile, şi poate fac dragoste cu prietena chiar trebuie să dorm cu acelaşi cearceaf? Am dat 400 ron pe zi şi am mâncat parizer un ou pe zi şi am stat în frig. Vi se pare aşa un mare efort ceea ce am cerut? Nu am mai întâlnit nicăieri aşa ceva şi am stat la peste 70 cazări.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Nasshu
    [08.01.15 22:01:56]
    »

    @gabry_01 -

    Exemplificam: trebuia sa facem curatenie in living in fiecare seara,

    Mi se pare absolut normal sa las curat pe unde trec!!!

    Un prieten a cerut sa i se schimbe lenjeria dupa prima zi, i-a fost schimbata, dupa inca o zi a vrut sa i se schimbe din nou, insa s-a refuzat acest lucru...

    tot nu inteleg pentru ce a avut nevoie de alt cearceaf in toate cele 3 (4) nopti, desi el afirma ca :

    Poate nu aţi înţeles dar am fost singura persoană căreia i-a schimbat cearceaful în 4 nopţi.

    Poate e o problema la mijloc, si din raspunsul ulterior al domnului trag concluzia ca poate sufera de paradontoza si se incalzeste greu.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    VasiCCC
    [08.01.15 22:11:01]
    »

    @Nasshu: Da domnul meu cu siguranţă sufăr de multe iar ceilalți 11 oameni s-au molipsit de la mine. PutetPuteţi să faceți ce doriţi cu pensiunea voastră. Şi la cât de corecţi spuneţi că sunteţi de ce nu am primit nici o factură la cei 9600 roni primiţi. E uşor să vorbiţi şi să vă luaţi apărarea online dar noi cei 12 care am fost acolo nu vom mai călca niciodată într-un asemenea loc. De fapt locul e frumos, persoanele care îl deţin şi îl administrează sunt vinovate pentru ce s-a întâmplat. Vă doresc multă sănătate şi un viitor cât mai prosper în afaceri.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Nasshu
    [08.01.15 22:17:20]
    »

    @VasiCCC - Daca erati un pic atent, vedeati ca sunt user vechi pe acest site, din Bascov (search cu google), fara nici o legatura cu pensiunea respectiva.

    Vă doresc multă sănătate

    Multumesc la fel, aveti grija cu ''sangerarile '' acelea, astfel de lucruri nu trebuie lasate netratate!!

    gabry_01AUTOR REVIEW
    [08.01.15 22:50:17]
    »

    @Nasshu:: sunt mai recalcitrant din fire deci ma asociez la raspunsul bunului meu prieten pt a nu folosi un limbaj inadecvat

    Nasshu
    [08.01.15 22:57:48]
    »

    @gabry_01 - brrr... multumesc!

    gabry_01AUTOR REVIEW
    [08.01.15 23:01:30]
    »

    @Nasshu: e frig afara?? ????????????????

    VasiCCC
    [08.01.15 23:16:05]
    »

    Fără supărarea dar puteţi fi cel mai vechi user de pe forum şi de lângă cazarea respectivă. Noi suntem un grup civilizat şi liniştit care a povestit despre experienţa trăită la această pensiune. Vă doresc o zi plăcută.

    Nasshu
    [08.01.15 23:19:34]
    »

    @VasiCCC -

    Vă doresc o zi plăcută.

    Multumesc la fel, sanatate maxima!

    casat
    [09.01.15 20:42:12]
    »

    Buna seara! Va multumim ca ati fost oaspetii nostri! Avem chitante si bonuri fiscale emise, iar la solicitare datelor pentru factura, nu ati raspuns.

    Sper ca unii si-au dat seama ca am incercat sa ii facem sa se simta bine la noi si sa nu deranjam cu nimic.

    Cu placere pentru mesele de mic dejun, cu placere pentru focurile in semineu, cu placere pentru ca v-am lasat sa chefuiti dupa voia dumneavoastra si ne scuzati ca nu v-am schimbat asternuturile si prosoapele in fiecare zi, asa cum unii mai neecologisti prefera in hotelurile de 5 stele, unde se practica astfel de pretentii.

    Cat despre paine, se intampla fiecaruia, pt ca era cumparata din 31 dec dimineata, dar am remediat imediat situatia. Noi folosim produse proaspete Sergiana, daca doriti sa stiti, si daca v-am dat salam Lidl, pardon, dar au si ei lucruri gustoase.

    Cu dopurile la cada, v-am explicat de la intrare, ca pentru doua cazi imense pe colt, ar fi dardait de frig tot grupul, cu temperaturi afara de aproape -30 de grade si am specificat ca este o situatie speciala. Speram sa intelegeti, noi nu avem gaz si am incercat sa va fie cat mai bine.

    Suntem siguri, ca oaspetii care se simt la noi bine, revin oricum, iar ceilalti care doresc numai sa critice, isi aleg locuri mai luxoase.

    Sa auzim numai de bine!


    NB casat este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][3 voturi]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    VasiCCC
    [09.01.15 22:05:19]
    »

    @Casa Timis: Sincer nu avem pentru ce să vă mulţumim, cred ca am plătit pt servicii si chiar mai mult decat era necesar.

    Despre micul dejun subliniez că a fost cam sărac si de calitate indoielnica raportat la pretul sejurului (ex: parizer, fix 10 ouă fierte pt fix 10 persoane)

    Despre focul de semineu, a trebuit sa ne rugam si sa insistăm de fiecare data sa il faceti, si va rog sa aveti in vedere ca încălzirea dvs din pardoseala la living nu prea făcea faţă.

    Despre cearsafurile pe care v-am rugat sa le schimbati, va aduc la cunostintă ca felul in care ati pus problema m-a deranjat si va amintesc ca la hotelurile de patru stele schimbă cearsafurile fără să mă rog insistent, nu mai vorbesc de cele de 5 pe care le-ati mentionat dvs.

    Iar despre petrecere, nu pot sa va spun decat ca romanul de rand vrea de Revelion sa sarbatoreasca, sa se distreze si sa se relaxeze. Nu pot sa cred ca nu ati anticipat aspectul asta.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    casat
    [04.02.22 11:38:47]
    »

    @krondia: dar nu zilnic!


    NB casat este (sau a fost) reprezentant al unității
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    casat, gabry_01, VasiCCC
    Alte impresii din această RUBRICĂCasa T (fostă Casa Timiș) :


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.063173055648804 sec
    ecranul dvs: 1 x 1