GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Cerere bon fiscal = dat afara
Buna, atasez raspunsul ANPC la plangerea legata de restaurantul de la locatie: ni s-a refuzat bonul fiscal pentru mancare si de aici suspiciunea noastra.
In practica am fost dati afara in prima zi, din 3 rezervate, pentru ca am cerut bon pe cazare si mancare. Mai intai ni s-a comunicat ca daca vrem bon trebuie sa platim 16% in plus, apoi ca 'trebuie platit in plus un TVA'.
Dupa ce nu ne-am multumit cu cererile auxiliare, am fost dati afara pur si simplu, pe motiv de selectie de clienti - doamna a considerat ca tonul pe care l-am folosit in discutiile cu dumneaei a fost injositor... Marturisesc ca pana si eu am avut dubii in legatura cu tonul folosit, dupa ce doamna a facut o adevarata scena de victimizare!
In realitate am fost dati afara pentru ca notiunea de bon fiscal era o total necunoscuta acolo.
Iar notiunea de restaurant cu autorizatie era de-a dreptul de neconceput!
Trimis de Manyv21 in 27.10.16 17:58:27
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în VATRA DORNEI.
5 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Manyv21); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- Coordonate GPS: 47.26538310 N, 25.30784370 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
5 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Manyv21: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare - sperăm mai generoase în ce priveşte nivelul de detaliere oferit, pe viitor.
Pentru eventuale completări, adăugiri, corecturi poţi folosi linkul EDIT IMPRESII, afişat sub textul trimis - permanent până la publicarea articolului (şi timp de 30 de minute după publicare). Completări se pot aduce şi ulterior — prin rubrica ECOURI (cea de faţă); eventualele erori se pot corecta prin folosirea funcţiei "Sesizează... ", afişată (cu roşu) dedesubtul textelor sau fotografiilor încărcate.
- pentru a încărca foto din sejur ori minisejur: click aici.
Atitudine oribila a proprietarei
Am gasit aceasta cabana foarte frumoasa de altfel pe (...). Review-urile de pe acel site erau bune si multi laudau, pe langa privelistea minunata, ospitalitatea gazdei. Asa ca am sunat pentru a rezerva 4 locuri pentru revelion. Mentionez ca pe site-ul cu pricina era prezentata oferta pentru Revelion 2017. Mi-a raspuns o doamna la numarul de telefon (...) careia, dupa ce am salutat-o, m-am recomandat si i-am spus ca as dori sa stiu daca mai exista locuri pentru revelion la cabana dumneaei. Am primit urmatorul raspuns, redat in proportie de 99%:
Nu inchiriez in perioada aia, care e problema, sunt proprietar si fac ce vreau!! I-am raspuns: Ok, imi cer scuze, v-am sunat pentru ca pe site-ul (...) cabana inca apare disponibila in aceea perioada! Raspunsul: ce nu intelegi ca nu inchiriez! Dupa care mi-a inchis telefonul fara un simplu la revedere. Nu stiu exact ce s-a intamplat, mai ales ca review-urile citite pe site-ul (...) chiar laudau locatia. Poata d-na respectiva era intr-o pasa proasta. Ce ramane dupa acest incident este insa atitudinea inadmisibila a unui proprietar de cabana. Modul in care d-na (banuiesc (...), intrucat d-ei este mentionata pe site-ul (...) la numerele de telefon) mi-a vorbit este absolut iesit din comun pentru cineva care primeste o solicitare de cazare la cabana sa. Banuiesc ca, in cazul celor cazati acolo, nu s-a semnalat un incident asemanator, mi s-ar parea si mai nefiresc sa te porti urat cu clientii care ti-au platit serviciile. Dar, chiar si in acest caz, desi nu am apucat inca sa beneficiez de serviciile acestei cabane (si ma bucur tare mult) atitudinea a fost absolut jignitoare si oarecum, repet, penibila, pentru un proprietar de cabana. Recomand cu toata increderea evitarea Cabanei Brazilor, Saru Dornei, exclusiv din cauza atitudinii total neprofesionale a proprietarei! Va multumesc pentru sansa acordata de a-mi exprima nemultumirea.
PS1: Am scris un mesaj pe acel numar de telefon, in care, pentru a evita o astfel de reactie si in fata altor clienti, i-am spus d-nei ca ii voi lasa o recenzie slaba pentru modul in care a vorbit unui client. Din nou raspunsul: Va dau in judecata, aveti grija
PS2: Mentionez ca am scris fix aceeasi recenzie pe un alt site pentru ca aceasta d-na nu merita timpul meu.
-
BY WEBM: Text trimis spre publicare ca review. Neîndeplinind condițiile impuse de Regulament pentru publicarea ca articol distinct, a fost mutat de echipa tehnică aici, ca ecou.
@Ali_Gab: Buna, esti unul din fericiti! Se pare ca doamna a facut rezevari selective (per siteul [***] sunt si recenzii din decembrie deja si ma astept sa mai apara. Ideea e ca locatia este in legalitate cu restaurantul. Eu am facut deja plangere la ANPC si am primit raspuns ca nu au autorizare de functionare. Eu am sa ii dedic timp doamnei si anul asta, scriind la ANPC si OPC reviewurile de pe siteuri. Apoi o sa ma gandesc unde mai pot scrie daca nu ma multumesc reactiile celor doua institutii. O zi buna
@Manyv21:
ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE
Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.
Buna ziua, doamna Manuela are aproape un an de cand face plangeri si incearca sa-mi compromita afacerea, dar din pacate nu poate reusi pentru ca am toate documentele necesesare care dovedesc ca am avize de funciotare si lucrez conform legii,
iar in perioada sejurului doamna Manuela nu a consumat nimica pentru ca a preferat sa mearga la foisor si sa manance salam si branza cumparata,
iar in prima dimineata cand am vrut sa-i spun de niste plangeri care le-au avut ceilalti clienti pentru ca a deranjat in acea noapte foarte multi clienti prin galagia facuta in camera a inceput sa tipe la mine si am fost nevoita sa o dau afara, dar a primit bon fiscal pe cazare si tot ce a consumat si nici macar nu am pomenit intr-o discutie ca trebuie sa plateasca cu 16% mai mult din valoarea stabilita.
NB Casa Br este (sau a fost) reprezentant al unității
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Sep.2017 Cea mai frumoasa vacanta! — scris în 17.09.17 de Marius H* din CLUJ-NAPOCA - RECOMANDĂ
- Aug.2017 Cea mai frumoasa pensiune din Bucovina — scris în 31.08.17 de alexcilta din CONSTANţA - RECOMANDĂ
- Aug.2017 O experienta de neuitat... — scris în 17.08.17 de cojystef din IAşI - RECOMANDĂ
- Jun.2017 Intotdeauna un vis frumos, o a doua casa intr-un peisaj de poveste — scris în 20.08.17 de Bigyilan din TIMIşOARA - RECOMANDĂ
- Jun.2017 Recomand cu caldura! M-as intoarce oricand! — scris în 06.07.17 de MonicaRA din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jun.2017 O excursie rustica in nestemata Bucovinei — scris în 08.06.17 de Alexandru.i* din CLUJ-NAPOCA - RECOMANDĂ