ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 27.10.2016
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Iasi
ÎNSCRIS: 19.10.16
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2016
DURATA: 1 nopți
familie cu copii
4 AD. + 1 COPII -- v: 3

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
55.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
ARTICOL ARHIVAT
TIMP CITIRE: 1 MIN

Cerere bon fiscal = dat afara

TIPĂREȘTE

Buna, atasez raspunsul ANPC la plangerea legata de restaurantul de la locatie: ni s-a refuzat bonul fiscal pentru mancare si de aici suspiciunea noastra.

In practica am fost dati afara in prima zi, din 3 rezervate, pentru ca am cerut bon pe cazare si mancare. Mai intai ni s-a comunicat ca daca vrem bon trebuie sa platim 16% in plus, apoi ca 'trebuie platit in plus un TVA'.

Dupa ce nu ne-am multumit cu cererile auxiliare, am fost dati afara pur si simplu, pe motiv de selectie de clienti - doamna a considerat ca tonul pe care l-am folosit in discutiile cu dumneaei a fost injositor... Marturisesc ca pana si eu am avut dubii in legatura cu tonul folosit, dupa ce doamna a facut o adevarata scena de victimizare!

In realitate am fost dati afara pentru ca notiunea de bon fiscal era o total necunoscuta acolo.

Iar notiunea de restaurant cu autorizatie era de-a dreptul de neconceput!

## end review sc

[fb]
---
Trimis de Manyv21 in 27.10.16 17:58:27
Validat / Publicat: 27.10.16 19:15:15
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în VATRA DORNEI.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1788 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Manyv21); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Raspuns ANPC pentru restaurantul de la locatie
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1350 PMA (din 3 voturi)

ECOURI la acest review

5 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[27.10.16 19:14:30]
»

@Manyv21: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare - sperăm mai generoase în ce priveşte nivelul de detaliere oferit, pe viitor.

Pentru eventuale completări, adăugiri, corecturi poţi folosi linkul EDIT IMPRESII, afişat sub textul trimis - permanent până la publicarea articolului (şi timp de 30 de minute după publicare). Completări se pot aduce şi ulterior — prin rubrica ECOURI (cea de faţă); eventualele erori se pot corecta prin folosirea funcţiei "Sesizează... ", afişată (cu roşu) dedesubtul textelor sau fotografiilor încărcate.

- pentru a încărca foto din sejur ori minisejur: click aici.

Ali_Gab
[21.11.16 21:20:23]
»

Atitudine oribila a proprietarei

Am gasit aceasta cabana foarte frumoasa de altfel pe (...). Review-urile de pe acel site erau bune si multi laudau, pe langa privelistea minunata, ospitalitatea gazdei. Asa ca am sunat pentru a rezerva 4 locuri pentru revelion. Mentionez ca pe site-ul cu pricina era prezentata oferta pentru Revelion 2017. Mi-a raspuns o doamna la numarul de telefon (...) careia, dupa ce am salutat-o, m-am recomandat si i-am spus ca as dori sa stiu daca mai exista locuri pentru revelion la cabana dumneaei. Am primit urmatorul raspuns, redat in proportie de 99%:

Nu inchiriez in perioada aia, care e problema, sunt proprietar si fac ce vreau!! I-am raspuns: Ok, imi cer scuze, v-am sunat pentru ca pe site-ul (...) cabana inca apare disponibila in aceea perioada! Raspunsul: ce nu intelegi ca nu inchiriez! Dupa care mi-a inchis telefonul fara un simplu la revedere. Nu stiu exact ce s-a intamplat, mai ales ca review-urile citite pe site-ul (...) chiar laudau locatia. Poata d-na respectiva era intr-o pasa proasta. Ce ramane dupa acest incident este insa atitudinea inadmisibila a unui proprietar de cabana. Modul in care d-na (banuiesc (...), intrucat d-ei este mentionata pe site-ul (...) la numerele de telefon) mi-a vorbit este absolut iesit din comun pentru cineva care primeste o solicitare de cazare la cabana sa. Banuiesc ca, in cazul celor cazati acolo, nu s-a semnalat un incident asemanator, mi s-ar parea si mai nefiresc sa te porti urat cu clientii care ti-au platit serviciile. Dar, chiar si in acest caz, desi nu am apucat inca sa beneficiez de serviciile acestei cabane (si ma bucur tare mult) atitudinea a fost absolut jignitoare si oarecum, repet, penibila, pentru un proprietar de cabana. Recomand cu toata increderea evitarea Cabanei Brazilor, Saru Dornei, exclusiv din cauza atitudinii total neprofesionale a proprietarei! Va multumesc pentru sansa acordata de a-mi exprima nemultumirea.

PS1: Am scris un mesaj pe acel numar de telefon, in care, pentru a evita o astfel de reactie si in fata altor clienti, i-am spus d-nei ca ii voi lasa o recenzie slaba pentru modul in care a vorbit unui client. Din nou raspunsul: Va dau in judecata, aveti grija

PS2: Mentionez ca am scris fix aceeasi recenzie pe un alt site pentru ca aceasta d-na nu merita timpul meu.

-

BY WEBM: Text trimis spre publicare ca review. Neîndeplinind condițiile impuse de Regulament pentru publicarea ca articol distinct, a fost mutat de echipa tehnică aici, ca ecou.

Manyv21AUTOR REVIEW
[20.01.17 15:39:59]
»

@Ali_Gab: Buna, esti unul din fericiti! Se pare ca doamna a facut rezevari selective (per siteul [***] sunt si recenzii din decembrie deja si ma astept sa mai apara. Ideea e ca locatia este in legalitate cu restaurantul. Eu am facut deja plangere la ANPC si am primit raspuns ca nu au autorizare de functionare. Eu am sa ii dedic timp doamnei si anul asta, scriind la ANPC si OPC reviewurile de pe siteuri. Apoi o sa ma gandesc unde mai pot scrie daca nu ma multumesc reactiile celor doua institutii. O zi buna

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
webmaster45
[20.01.17 15:50:02]
»

@Manyv21:

ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE

Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

Casa Br
[13.06.17 19:13:37]
»

Buna ziua, doamna Manuela are aproape un an de cand face plangeri si incearca sa-mi compromita afacerea, dar din pacate nu poate reusi pentru ca am toate documentele necesesare care dovedesc ca am avize de funciotare si lucrez conform legii,

iar in perioada sejurului doamna Manuela nu a consumat nimica pentru ca a preferat sa mearga la foisor si sa manance salam si branza cumparata,

iar in prima dimineata cand am vrut sa-i spun de niste plangeri care le-au avut ceilalti clienti pentru ca a deranjat in acea noapte foarte multi clienti prin galagia facuta in camera a inceput sa tipe la mine si am fost nevoita sa o dau afara, dar a primit bon fiscal pe cazare si tot ce a consumat si nici macar nu am pomenit intr-o discutie ca trebuie sa plateasca cu 16% mai mult din valoarea stabilita.


NB Casa Br este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][2 voturi]
Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Casa Br, Manyv21
Alte impresii din această RUBRICĂCasa Brazilor [Șarul Dornei, Sărișorul Mare]:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.17908906936646 sec
    ecranul dvs: 1 x 1