ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 11.07.2016
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Ploiesti
ÎNSCRIS: 17.07.11
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUL-2016
DURATA: 4 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 6

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
60.00%
Către satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
85.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

La mare in Venus

TIPĂREȘTE

Dragii mei,

Asa cum imi doresc sa aflu informatii la zi despre locurile unde imi doresc sa ajung, asa voi incerca in urmatoarele randuri sa va informez la zi despre conditiile pe care le-am intalnit zilele trecute la Holet Lidia din Venus.

Intai de toate hotelul nu mai este de 2* ci este unul de 3*. Initial am avut si eu indoieli in legatura cu clasificare pentru ca in poze si opinii aparea de 2* iar pe bilet imi spunea ca ar fi de 3*. Informatia corecta este ca a fost inaintat in "stele" pentru ca au fost montate aparate de aer conditionat in fiecare camera.

In plus in camera unde am fost cazat, 408, am avut si un TV Samsung plat, nu pot spune daca era LCD sau LED :), destul de generos ca dimensiune cat si din punct de vedere al calitatii semnalului si al numarului de canale.

Grupul sanitar curatel si functionabil. In principiu pentru cei 200 de lei platiti pentru cazare + mic dejun pentru 2 adulti + 1 copil am fost multumit.

Punctele rele ar fi ca prosoapele si lenjeria nu s-au schimbat zilnic, asa cum ar trebui la un hotel. Am reusit asta dupa ce am vorbit cu o ingrijitoare care m-a intrebat decand nu au mai fost schimbate :).

Liftul a dat rateuri de 2 ori odata la cazare, nu vroia sa ma ajute cu bagajele :), iar alta data, pe seara, nu a vrut sa deschida usa. Un alt punct neplacut a fost cu parcarea.

Parcarea in incinta hotelului se face contra cost, 12 lei pe zi. Altfel poti parca pe unde gasesti. Nu se blocheaza rotile si nici nu se sanctioneaza.

Hotelul nu are plaja privata. Plaja se poate face la liber sau pe sezlong (20 lei / zi). Inca un punct urat ar fi plaja in general. Nici macar acolo unde marlanii cu sezlonguri taxeaza nu este curatat nisipul. Este o mizerie si o debandada totala. Multi din cei care au plecat mai devreme de acasa arunca pe jos, scoici, alge si alte resturi peste tot. Nu sunt rautacios dar imi doresc sa existe un pic de bun simt si macar acolo unde se inchiriaza plajele sa fie curatenie. Nu cred ca este greu ca atata vreme cat ai inchiriat un spatiu public, pentru care incasezi bani, si in spiritul bunului simt fata de client, sa iti cureti " curtea".

Langa Lidia este un hotel de 5* cu o plaja groaznica. Nu stiu cine a avut interesul de a-i acorda astfel de clasificare. Polemica poate dura la nesfarsit dar ma voi opri aici.

Puncte bune: acest hotel face eforturi de a iesi din anonimat. Am aflat de la angajati ca s-ar dori de 5*. Ca va fi construita o piscina... Din punctul meu de vedere ar putea fi de 4*. Ca sa ai 5* iti trebuie spatii mari si altfel de servicii :)

Micul dejun este tip dar foarte indestulator.

In concluzie recomand acest hotel. Am fost placut impresionat de amplasare si de conditiile oferite.


[fb]
---
Trimis de vali.ilie in 11.07.16 19:36:47
Validat / Publicat: 11.07.16 21:26:33
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în VENUS. A mai fost în/la: Hotel California Jupiter...
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2904 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (vali.ilie); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6300 PMA (din 9 voturi)

ECOURI la acest review

4 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[11.07.16 21:26:21]
»

@vali. ilie

Intai de toate hotelul nu mai este de 2* ci este unul de 3*.

Mulţumiri, am actualizat informaţia şi în caseta tehnică a hotelului

ct64cas
[12.07.16 15:17:40]
»

@vali. ilie - lenjeria la un hotel de2 stele se schimba la 4 zile, la unul de 3 la 3 zile! In fiecare zi se schimba numai la 5 stele sau asa ar trebui!

vali.ilieAUTOR REVIEW
[13.07.16 07:18:47]
»

@ct64cas: multumesc pentru precizari. Am stat 4 nopti si nu s-a schimbat lenjeria cu toate ca este un hotel de 3*

Pod
[16.07.16 19:16:52]
»

@ct64cas - Prosoapele la Lidia anul trecut mi-au fost schimbate in a 6-a zi, din cele 7, dupa multiple rugaminti (zadarnice) la receptie. Noroc c-am gasit o camerista si nu am plecat de langa ea fara prosoape "curate". Asta, avand camera la parter, unde nu aveam unde intinde un prosop la uscat. Cat despre lenjerie schimbata... un vis frumos in 7nopti!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
ct64cas, Pod, vali.ilie
Alte impresii din această RUBRICĂCarmen Azzuro Hotel (ex Lidia) :

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.041115999221802 sec
    ecranul dvs: 1 x 1