ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.09.2014
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 11.08.11
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
AUG-2014
DURATA: 6 nopți
prieteni
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
TIMP CITIRE: 3 MIN

Tzeapa tipic romaneasca. Pacat de hotel...

TIPĂREȘTE

Aveam rezervare platita si confirmata, facuta printr-o agentie serioasa, la H Lidia din Venus dar surpriza: cand am venit mi s-a spus cu mare regret ca ei nu au camere libere, ca ei au facut over-booking (adica au dat camerele rezervate turistilor care au sunat direct la ei pe un pret mult mai mare si deci le pare foarte foarte rau dar nu am ce cauta in hotelul lor). Erau mai multe persoane in hol cu aceeasi problema, scandal, tipete, telefoane la agentie in fine un mod minunat de a iti incepe concediul. Deci tzeapa tipic romaneasca, nesimtire, lipsa de obraz etc

Am fost "redistribuit" la Hotel Raluca, tot din statiunea Venus (aveam de ales si la Miorita din Neptun dar am refuzat ca il stiu prea bine si nu am nevoie de asa ceva si oricum venisem in Venus pt plaja si marea de aici).

Din fericire la Raluca a fost neasteptat de bine, insa am ramas masca de felul cum cu multa seninatate mi s-a spus ca au facut overbooking (adica in goana dupa bani au dat cemerele rezervate prin agentii unora care au venit direct evident pe un pret mult mai mare). Adica de ce mai facem rezervare prin agentie? Ca sa fim luati de fraieri la fatza locului? Nu mi s-a intamplat asa ceva in viata mea si am fost cazat in destule hoteluri...

Pacat de hotel ca este amplasat foarte bine, a fost renovat recent si de aceea voiam sa ma cazez aici. Daca voiam la Miorita sau in alta parte rezervam acolo, nu te duci la hotel cu voucherul si te instiinteaza ca nu stai unde vrei tu, ci unde vor ei, eventual intr-o alta statiune.

Receptionerele nu au fost obraznice sau ceva de genul asta, isi cereau mii de scuze iar una din ele si-a oferit sa isi dea demisia (!!!) ca mijloc de rezolvare a situatiei. Caraghios nu? De parca eu sau toti cei din hol venisem acolo ca sa isi dea ea demisia...

Erau oameni veniti din toata tara, dela Oradea de exemplu care stateau, de la 9 dim in receptie cu bagajale si copii mici - inadmisibil asa ceva.

A, si sa nu uit: ca sa scape de mine in final, ce s-au gandit dupa vreo ora, imi arata o camera (banuiesc ca era a servitorilor sau asa ceva) cu mobilier vechi, cearceafuri patate de ceva galben si cu un cablu cu niste fire atarnand - cica ala era TV-ul. Replica a fost savuroasa: "Ei, o sa va punem si televizor... " Probabil peste vreo luna-doua. Bine ca am refuzat generoasa oferta pentru ca la Raluca chiar a fost foarte OK (am facut review separat pt H Raluca).

Am relatat experienta pt a fi cunoscuta de cat mai multa lume care poate ar dori sa mearga la acest hotel. In general se spune ca omul sfinteste locul, dar aici este exact invers.

Hotelul pare a fi foarte OK pacat ca cei ce il administreaza au o mentalitate de tzepari de la coltzul strazii.

Ma abtin sa dau note ca as depuncta hotelul pe nedrept - dar nota generala ar fi maxim 2.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de chris79 in 01.09.14 07:25:45
Validat / Publicat: 01.09.14 09:49:45
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2916 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (chris79); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5850 PMA (din 8 voturi)

ECOURI la acest review

3 ecouri scrise, până acum

webmaster
[01.09.14 09:51:44]
»

Articolul va fi publicat FĂRĂ NOTE, cf. Regulamentului - nu aţi fost cazați efectiv la această unitate.

-

Aşa cum am anunţat, am primit dovezile rezervării; procedura de includere a hotelului pe Lista Neagră AmFostAcolo - hoteluri care nu respectă rezervările este deja demarată.

Vă ţin la curent - aici, pe acest fir de discuţie.

melena
[01.09.14 13:10:26]
»

Frumos, tot sa mergi in concediu!!!

webmaster
[01.09.14 14:13:54]
»

Am încercat ("multiplu") să iau legătura cu conduceerea hotelului - pentru o convorbire formală, în care să-i aduc la cunoştinţă că unitatea va fi inclusă pe "Lista Neagră" şi să-l invit să scrie, eventual, dreptul legal și moral la replică. Am fost mereu amânat sau "pasat", deşi am rugat, EXPLICIT, să i se transmită motivul pentru care este căutat.

Astăzi, într-un final, una dintre doamnele de acolo mi-a transmis (textual) "Dl. manager nu doreşte să stea de vorbă cu dvs")

-

Unitatea a fost inclusă pe "Lista Neagră AmFostAcolo - unităţi de cazare care nu respectă rezervările"

Afişarea se va face până în 01.09.2015 (un an de la sesizare = data review-ului)

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
melena
Alte impresii din această RUBRICĂCarmen Azzuro Hotel (ex Lidia) :

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.04107403755188 sec
    ecranul dvs: 1 x 1