ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 07.10.2015
DE And2
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 07.10.15
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
SEP-2015
DURATA: 6 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
12.50%
Extrem de nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
34.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Conditii proaste de cazare

TIPĂREȘTE

Experienta la acest hotel a fost una destul de neplacuta. L-am ales pe internet pentru ca pozele arata foarte bine, insa realitatea e diferita. Complexul Caraiman Voila este alcatuit de fapt din 2 corpuri, unul vechi si altul nou. Pozele camerelor arata doar camerele din corpul nou.

Noi am fost cazati in corpul vechi unde conditiile sunt destul de proaste: tamplarie veche, in stare destul de proasta, mobilier vechi care emana un miros foarte neplacut in camera, mizerie (strat gros de praf pe mobilier, panze de paianjen si mizerie pe jos in balcon).

O alta problema, valabila cred pentru toate hotelurile din Mamaia, este galagia foarte mare.La micul dejun, muzica urla in difuzoare, iar noaptea, chiar si cu geamurile inchise, se auzeau masinile de pe bulevard (uneori parea sa fie o cursa de formula 1).

Dupa 3 nopti, am intrat in extrasezon, se pare, pentru ca majoritatea turistilor au plecat. Desi nu ni s-a spus nici in momentul rezervarii, nici dupa aceea ca va trebui sa schimbam locatia, ne-au obligat sa ne mutam in corpul cel nou (in corpul vechi am fi ramas fara apa calda), cu copil mic si catel (din nou bagaje, mutare, jumatate de zi de concediu pierduta).

Aici am inteles in sfarsit de ce nu recunosteam vechea camera din pozele de pe internet. Mobilierul era nou, mai curat, iar camera mult mai frumoasa.

Dar erau alte probleme. Nu mai aveam balcon. Patul matrimonial avea 1,40 m, iar salteaua era intr-o stare atat de deplorabila incat se simteau arcurile.

Am cerut o camera cu un pat mai mare si mai bun, dar mi s-a spus cu dispret ca toate paturile sunt la fel. Am facut plangere si chiar am depus o reclamatie scrisa, insa personalul m-a tratat cu dispret si aroganta.

Pe plaja amenajata cu sezlonguri din dreptul hotelului (si nu numai, de altfel), nisipul era foarte murdar: mucuri de tigara, hartii, servetele, pungi goale. Nu stiu care sunt obligatiile hotelului in privinta asta, dar cred ca atata vreme cat amenajezi o bucatica de plaja pentru turistii cazati la tine si percepi taxe pentru sezlonguri si umbrele, ar trebui sa faci si/sau sa pastrezi curatenia.


[fb]
---
Trimis de And2 in 07.10.15 18:34:06
Validat / Publicat: 07.10.15 19:29:50
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1885 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (And2); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2700 PMA (din 6 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

webmaster70
[07.10.15 19:29:40]
»

@And2: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

===

Câteva fotografii realizate de voi acolo ar ilustra perfect textul, fiind mai mult decât binevenite. Sunt întotdeauna căutate şi apreciate de cititorii interesaţi în această destinaţie...
Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew.php?id=2808

izabiza
[16.08.17 07:22:30]
»

A mai fost cineva, din 2015 incoace? S-a mai schimbat ceva sau tot dezastru e?

Sunt interesata pentru ca era cat pe ce sa fac o rezervare, dar m-am oprit cand am dat de aceste reviewuri.

Multumesc.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
izabiza
Alte impresii din această RUBRICĂCaraiman Hotel:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.043047904968262 sec
    ecranul dvs: 1 x 1