ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 26.09.2010
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Braşov
ÎNSCRIS: 24.07.10
STATUS: SENATOR
DATE SEJUR
AUG-2010
DURATA: 5 nopți
cuplu fara copii
2 AD. + - COPII -- v: -

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
96.25%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Multumiti si la 2*

TIPĂREȘTE

Intr-un review anterior va impartaseam impresiile noastre privitoare la acest hotel si va spuneam ca speram sa revenim. Iata ca pana la urma, la sfarsitul sezonului, am reusit sa mai petrecem cateva zile aici. De aceasta data am stat in camera de 2 stele si de aceea am crezut de cuviinta ca ar fi bine sa fac o comparatie (sper sa nu deranjeze aceasta decizie). Bine-nteles ca nu ma voi apuca sa repet detaliile generale privitoare la hotel ci ma voi axa pe comparatia dintre cele doua tipuri de camera.

Am stat la etajul 8, pe latura sudica, mai exact pe cea dinspre Saturn, respectiv Mangalia. De altfel, am inteles ca toate camerele de 2 stele sunt doar pe aceasta latura.

- Ambele camere au aceeasi suprafata si amenajare (generala).

- Mobilierul este mai vechi dar reconditionat destul de acceptabil.

- Dotarile sunt aceleasi, doar ca televizorul si minibarul au fost mai uzate, insa functionale. Cat despre aerul conditionat, acesta nu a fost inclus in pretul de cazare (nici nu am avut nevoie). Din spusele unei angajate am aflat ca, pentru a beneficia de aceasta facilitate, trebuia platita o diferenta de 20 lei/zi.

- Si aici, zilnic s-a facut curatenie si s-a luat gunoiul.

- Daca la 3 stele am avut 6 prosoape, acum ne-au dat doar 4, care au fost schimbate dupa 3 zile (fara a solicita acest lucru). Pe pat nu am mai avut nimic sa acopere lenjeria. Defapt, vorbim de paturi, deoarece nu am avut pat dublu ci doua paturi alipite.

- Baia a fost asemanatoare, diferentele fiind de design (accesorii, culoare). O deficienta a constituit-o clanta de la usa. “Limba” acesteia ramanea destul de des blocata in interior si trebuia bruscata un pic pentru a se debloca deoarece altfel usa nu statea inchisa.

- O problema a camerelor de 2 stele ar putea fi chiar amplasarea lor, mai ales pentru cei ce se culca devreme si obisnuiesc sa doarma in liniste si cu geamul deschis. Datorita faptului ca aceste camere se afla chiar deasupra gradinii de vara, unde aveau loc spectacole karaoke, pana la orele 23.00-23.30, daca usa balconului era deschisa, “talentul” se facea auzit destul de tare in camera.

Ca o concluzie, pot spune ca, din punctul nostru de vedere, sejurul reusit din iulie nu a fost o intamplare, cu foarte mici exceptii, si de aceasta data plecand multumiti si cu speranta de a reveni candva.


[fb]
---
Trimis de urjanclaudiu in 26.09.10 15:34:16
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3286 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (urjanclaudiu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Baia, asa cum am gasit-o in prima zi, cand ne-am cazat
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1500 PMA (din 3 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    6 ecouri scrise, până acum

    sandu.53
    [26.09.10 20:49:13]
    »

    interesant ca de altfel toate review-urile scrise pe site despre locurile din Basarabia! felicitari!

    urjanclaudiuAUTOR REVIEW
    [26.09.10 21:04:58]
    »

    Nu faceti referire daca acele review-uri erau scrise de mine sau de altcineva, insa sunt sigur ca, totusi, faceti o confuzie. Nu am scris nici un review despre Basarabia. Nici macar nu am ajuns prin acele locuri desi tare mi-as dori.

    alinutzza140*
    [06.11.10 16:12:36]
    »

    Nu ne zici ninic de restaurant sau de mese. Vad ca procentul este destu de bun.

    urjanclaudiuAUTOR REVIEW
    [09.11.10 20:09:46]
    »

    Asa cum am scris, acest review s-a bazat pe diferenta intre camerele de 2 si 3 stele. Nu am repetat toate detaliile mentionate intr-o alta postare, acolo unde se gasesc si cateva informatii privitoare la restaurant. Prin bunavointa lor, la inceputul relatarii, administartorii au pus link-ul cu trimitere la acele informatii.

    P. S. : Scuze pentru raspunsul intarziat dar, in ultimul timp, cateva probleme m-au tinut departe de calculator.

    fonfonica
    [30.07.11 02:12:29]
    »

    te rogggggg spune-mi si mie cum gasesc disney channelul la tv

    urjanclaudiuAUTOR REVIEW
    [31.07.11 19:04:52]
    »

    Este o problema foarte delicata. In primul rand trebuie sa intrebati pe cineva de la hotel daca acest program se afla in grila de programe. Cum noi nu avem copii, nici nu am bagat de seama daca exista sau nu. Daca este, totul tine apoi de televizor. In functie de model (nu sunt televizoare identice in fiecare camera), se cauta in meniu si se instaleaza acest program. Mai mult nu cred ca pot sa va ajut. Concediu placut.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    alinutzza140*, fonfonica, sandu.53, urjanclaudiu
    Alte impresii din această RUBRICĂCapitol Hotel [Jupiter]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 3.29243683815 sec
    ecranul dvs: 1 x 1