ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 22.08.2010
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 27.03.10
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
AUG-2010
DURATA: 1 nopți
prieteni

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
0.00%
Sub orice critică
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
CADRUL NATURAL:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
29.38%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 42 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 4 MIN

Un calorifer in plina vara si arome de benzina

TIPĂREȘTE

Am stat o noapte la acest hotel, la finalul unei vacante la Kusadasi pe care, pana la momentul cazarii aici, o considerasem la superlativ din aproape toate punctele de vedere. Sincer, nici nu stiu cum sa definesc ceea ce am indurat la hotelul Truva – cosmar (pentru mine) sau umor negru (pentru un privitor din afara). Iata, pe scurt, faptele:

Am ajuns la hotel la ora 0. 00 si mi-a fost repartizata camera 310. Inca de la intrarea in camera (pozitionata pe coltul cladirii) te dobora un miros amestecat de igrasie si benzina, foarte puternic. Daca reuseai sa rezisti mirosului, atunci, cu siguranta, caldura din camera (cred ca erau 50 de grade, nu exagerez) te secera definitiv. Am dat drumul la aerul conditionat. Nu s-a intamplat nimic. Adica scotea doar zgomotul specific aparatului care functioneaza, insa aer - deloc. Nici rece, nici cald. Ca sa fie tacamul complet caloriferul era fierbinte. Subliniez: nu cald, ci fierbinte. Am iesit pe hol pentru a intreba alte persoane cu care am calatorit in autocar care este situatia in camerele lor. M-am intalnit cu persoana desemnata drept „ghid” de Christian Tour, agentia cu care am calatorit (in paranteza fie spus, numai ghid nu era aceasta Nicoleta: singurele cuvinte adresate turistilor din autrocar pe traseul Kusdadasi - Cannakale au fost „oprim pentru 30 de minute” sau „am ajuns la Canakkale”; in rest, vorbea doar cu soferii si-i intreba, la intervale regulate, daca au stampilat delegatiile, desi acestia au asigurat-o de la inceput ca da, deci putea dormi linistita pe scaun: delegatia fiind stampilata, nu exista pericolul sa nu primeasca diurna pentru zilele in care se presupune ca a facut oficiul de ghid – stateam in fata, asa ca auzeam cam tot ce zicea). Asadar, m-am intalnit cu „competenta” reprezentanta a agentiei, careia i-am prezentat situatia. Vadit plictisita si intrigata de faptul ca o abordasem, mi-a raspuns: „Duceti-va la receptie si spuneti-le lor, de ce-mi spuneti mie? ”. „Pentru ca este datoria dvs. sa rezolvati problemele cu care se confrunta turistii, legate de serviciile contractate prin agentia unde sunteti angajata si pentru ca, in aceasta calitate, primiti salariu si acea diurna de care v-ati interesat pe drum”, i-am raspuns. „Ei nu zau? ” a spus, prompta, Nicoleta. In cele 2 minute cat am parlamentat pe hol cu aceasta persoana au mai aparut turisti care s-au plans de caldura din camere si de faptul ca nu functioneaza aerul conditionat. Am intrebat-o daca nu se stia la hotel ca vin turisti si, daca se stia, de ce nu s-au pregatit camerele. Din ce in ce mai intrigata, mi-a raspuns ca „n-o sa stea toata ziua aparatele de aer conditionat in functiune”. Nu era vorba de toata ziua, ci macar cu o ora inainte (s-ar fi vazut, astfel, si camerele unde nu functiona aparatul). In definitiv, ocupam acele camere doar de la ora 0. 00 pana la ora 6. 00, deci 6 ore, nu 24 de ore si banuiesc ca acele camere sunt inchiriate cu ziua, nu in regim de motel, cu ora. Suparata foc, „ghida” a plecat, nu inainte de a-mi spune ca „pe timpul noptii caloriferele nu functioneaza”, asa ca nu crede ca am caldura de la calorifer (deci, dupa logica ei, caloriferele trebuiau sa functioneze ziua, la 40 de grade??? Doar asa se justifica explicatia ei ca „pe timpul noptii caloriferele nu functioneaza”).

A aparut, dupa vreo 5 minute, un muncitor de la hotel care boscorodea ceva in limba turca: nici eu nu intelegeam ce spune el si nici el ce vreau eu. Atingand caloriferul, a inceput sa scoata sunete de uimire si a inceput sa stranga robinetul de la calorifer. S-a chinuit ceva timp, pentru ca era usor intepenit. Deci, o problema o rezolvasem pana la ora 1. Mai ramanea problema aparatului de aer conditionat. Am coborat la receptie si i-am spus receptionerului ca doresc schimbarea camerei, deoarece motivul pentru care m-am cazat cele 6 ore este acela de a dormi, nu de a ma plimba pe scarile hotelului. A spus ca nu poate sa-mi schimbe camera, dar ca va veni el sa vada ce probleme am. S-a chinuit pana la 2, 30 cu aparatul de aer conditionat si, in final, la acea ora, el a constatat ca s-ar simti un pic de aer rece (insesizabil, deci aparatul era cred, infundat, mai ales ca dimensiunea camerei era extrem de mica si s-ar fi simtit imediat daca ar fi functionat). In concluzie, am transpirat toata noaptea mai ceva ca la sauna, desi am stat cu usa de la intrare deschisa (cu geamul deschis nu se putea sta, pentru ca afara mirosea extrem de puternic a benzina). Cred ca se subintelege ca nici nu a putut fi vorba sa dorm, mai ales ca stateam cu usa de la intrare larg deschisa (cred ca o idee mai buna ar fi fost sa ma plimb prin oras). Epopeea s-a terminat la ora 6, cand am coborat la micul dejun.

Micul dejun, foarte slab. Cand am ajuns la salonul unde se servea (in jurul orei 6, 15) am stat la o coada maricica (20-25 de persoane) si am mai apucat doar oua, unt si castraveti. De baut – un suc execrabil la dozator, ceau si cafea. Apa – doar contra cost.

In rest, facand exceptie de nefunctionarea utilitatilor, hotelul ar fi OK pentru un hotel de tranzit. Asadar, recomand celor care merg la Truva sa nu accepte cazarea decat dupa verificarea camerei; altfel, risca sa beneficieze de aceeasi „sansa” pe care am avut-o eu: o noapte ca intr-un film de groaza.


[fb]
---
Trimis de alex1968 in 22.08.10 13:46:37
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1891 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (alex1968); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2550 PMA (din 6 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 42.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    michaela_1961
    [22.08.10 16:55:56]
    »

    Urata experienta ! Ne-au cazat si pe noi la Buyuk Truva intr-unul din anii in care ne-am petrecut concediul in Turcia si am fost cu autocarul. Nu am patit ca voi, dar oricum nu ne-a placut: intunecos,cu camere mici si invechite. Am ales la urmatoarele iesiri pe cont propriu ca noaptea de tranzit sa o petrecem la un hotel pe malul marii la vreo 11 km de Canakkale unde ne-am simtit intotdeauna f.f. bine.

    Poate te mai consoleaza niste puncte de la mine ! Concedii placute pe viitor !

    alex1968AUTOR REVIEW
    [22.08.10 17:47:59]
    »

    Multumesc mult, Michaela. Iti doresc si tie concedii minunate in viitor.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    alex1968, michaela_1961
    Alte impresii din această RUBRICĂBuyuk Truva Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.034028053283691 sec
    ecranul dvs: 1 x 1