ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 25.06.2016
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 06.10.14
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUN-2016
DURATA: 3 nopți
familie cu copii
3 AD. + 1 COPII -- v: 3

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
85.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 48 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

Plusuri si minusuri Hotel Bucegi Resort Fundata

TIPĂREȘTE

Am fost cazata la hotel Bucegi Fundata in perioada 17-20 iunie 2016.

Hotelul frumos, curat pe holuri si in camera. In camera... doar la venire, pe perioada in care am stat nu a trecut femeia de serviciu decat sa lase hartie igienica sa ia gunoiul si a pus 2 prosoape pe masuta. N-a schimbat nici un prosop, n-a facut paturile, n-a aruncat continutul scrumierei de pe balcon. Forma de cazare a fost in "garsoniera" : camera mare (spatiu suficient) cu pat dublu mare si 1 canapea extensibila. Ptr 3 adulti si un copil de 3 ani consideram suficient. Din pacate canapeaua era jalnica, ondulat cadrul, nu se putea dormii in ea desfacuta, scartaia si se clatina la orice mica miscare. Pe balcon am vazut ca la alte camere erau 2 scaune, la noi nu!

Restaurantul resortului este separat de hoteluri, cu o priveliste superba, si iti da posibilitatea sa alegi intre 3 sali si 2 terase unde se serveste mancare.

Micul dejun foarte generos, acelasi zilnic, dar ptr orice gust si variat. Am inteles ca era full capacitatea de cazare asa ca era alimentat permanent, pana in 20 iunie dimineata, cand s-a vazut diferenta (ramasesera doar 100 de pers. cazate fata de 300) si era scazuta bine cantitatea de produse.

Ospatarii alearga, uneori fara eficienta, ptr mesele de pranz sau seara sunt deja uzati. Sunt zilnic aceiasi... de dimineata pana noaptea. Sigur sunt obositi si se simte in voce cand iti ia comanda. Uneori renuntam sa le mai spunem ca n-au luat comanda bine sau ca nu si-au trecut toate produsele in carnetel. Pun pe seama oboselii, dar ar fi ideal sa se ocupe mai bine seful de sala sau managerul complexului. Sa-i tureze sau sa-i imparta pe zile lucratoare/nelucratoare. Sunt oameni si lucreaza cu clientii care trebuie sa fie multumiti, in felul asta nu cred ca se poate.

Piscina de la Hotel Bucegi super! Domnisoarele de la receptia ei foarte amabile si simpatice.

Daca ai nevoie de o cafea pana se deschide restaurantul n-ai nici o sansa. Receptia este inchisa pana la 8 dimineata.

Ar trebui sa monteze niste tonomate in holul hotelurilor. Clientii ar fii fericiti :).

Per total un sejur reusit daca fac abstractie de cele semnalate mai sus. Avantajul resortului este ca ai in apropiere destule locuri de vizitat dar cand revi la hotel simti oarecum oaza de liniste si te bucuri de priveliste.

Nota 8 din 10.


[fb]
---
Trimis de mona 1 in 25.06.16 20:47:09
Validat / Publicat: 26.06.16 00:19:22
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3300 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mona 1); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P04 Piscina si serviciile super. Terasa de afara putin incapatoare dar n-a fost aglomerat peste capacitate.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3150 PMA (din 5 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 48.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    webmaster45
    [25.06.16 21:13:32]
    »

    @mona 1 - Cu ocazia primului review încărcat pe site, îţi urăm bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    mona 1AUTOR REVIEW
    [25.06.16 23:08:27]
    »

    Cu placere! @webmaster45:

    Safta Radu
    [26.06.16 09:42:04]
    »

    La primul tău review pe AFA, îţi urez bun venit, şi la cât mai multe articole, cu informaţii utile celorlalţi membri. Şi nu uita, primul vot pe AFA de la mine l-ai primit! Am glumit, review-ul de debut este destul de bun. Vacanţe frumoase!

    mona 1AUTOR REVIEW
    [26.06.16 11:35:16]
    »

    @Safta Radu - multumesc!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    mona 1, Safta Radu
    Alte impresii din această RUBRICĂBucegi Hotel [Complex Cheile Grădiştei]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.048771142959595 sec
    ecranul dvs: 1 x 1