GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Best Western Plus Briston Hotel [Otopeni](încă) NECLASIFICATĂ / MENIU
Best Western Plus Briston - un hotel la care îți dorești să revii
![](/images/printer_off_32.png)
Situat in orașul Otopeni, în zona de business nord a capitalei, la intersecția E60/DN1 cu șoseaua de centură, hotelul Best Western Plus Briston este catalogat cu patru stele și afiliat unuia dintre cele mai mari lanțuri hoteliere din lume.
Nu a fost pentru prima dată când ne cazam la un hotel Best Western, o făcusem și cu exact doi ani in urmă, la Milano, la hotelul Best Western Plus Felice Casati.
Care au fost de această dată motivele alegerii hotelului bucureștean?
În primul rând – locația excelentă – distanța mică până la aeroportul Henri Coandă, doar vreo trei kilometri pe care-i poți parcurge în cinci minute, depinde de trafic. Apoi, serviciul de transfer gratuit la /de la aeroport, nota de 8,5 obținută în urma comentariilor pe booking și nu în cele din urmă – prețul atractiv pentru o noapte de cazare de doar 39 euro pentru o cameră dublă. La alte hoteluri de 4* din preajma aeroportului, la sfârșit de an 2017, prețurile oscilau între 55-85 euro/zi…
Hotelul este nou construit, în aprilie 2016 își deschidea porțile călătorilor prin lume. Modern, bine întreținut, acesta oferă o gamă variată de facilități: recepție deschisă nonstop, acces gratuit la internet wireless atât în camere cât și în zonele publice, parcare gratuită pentru ziua de cazare sau pe termen mai lung – Park & Fly- contra sumei de 5 euro/zi, transferul prompt și sigur către și de la aeroport, check out târziu gratuit până la ora 16 sau cu taxă după această oră. La cerere, recepția pune la dispoziția oaspeților la orice oră din zi fier și masă de călcat, cameră pentru depozitarea bagajelor. Alte servicii care bineînțeles se aliniază standardelor Best Western – Business Corner, bancomat, servicii de spălătorie, restaurant a la carte, bar.
Hotelul, organizat pe patru nivele și parter dispune de 92 de camere sgl/twin: 20 camere Confort, 28 camere Superior, 40 camere Executive, precum și 4 apartamente la un preț mai ridicat.
Cu toate că am ajuns la hotel cu vreo două ore înainte de ora anunțată pentru check in, datorită recepționerei prietenoase și guralive, în cel mai scurt timp am ajuns in cameră, care, chiar dacă n-a fost foarte spațioasă, am simțit-o primitoare. Patul matrimonial excelent, mare, saltea si perne confortabile, lenjeria placută precum o mângâiere, ne-au asigurat un somn odihnitor peste noapte – ceea ce-și dorește călătorul care are un zbor matinal. În rest, camera cu design clasic: patul încadrat de două noptiere, fiecare cu veioza sa, un birou cu trei sertare, răcitorul bine aprovizionat cu băuturi, un dulap format din două corpuri suprapuse, un fotoliu și un suport pentru bagaje, un alt mic dulăpaș cu mai multe rafturi, cuier, TV LCD cu canale prin satelit, seif, telefon, aer condiționat, fierbător de apă.
Interior simplu, dar satisfăcător mai ales când alegi hotelul doar pentru o singură noapte.
Baia, nu prea mare nici ea, luminoasă, prevăzută cu cabină de duș a cărei ușă se închidea etanș, articole de toaletă gratuite, uscător de păr, halate de baie și papuci de unică folosință, câte două prosoape pentru fiecare, plus unul pentru duș. În cameră am primit o sticlă de apă plată pentru a pregăti ceai sau cafea la alegere. Fereastra se închidea etanș, asigurând o bună izolare fonică.
În prețul camerei n-a fost inclus și micul dejun, nici nu l-am solicitat plecând devreme spre aeroport, el costă 10 euro/pers, poate nițel cam mult… La restaurantul de la parterul hotelului sunt servite meniuri din bucătăria românească și internațională, acesta se afla în spațiu deschis, în prelungirea zonei de relaxare din hol, un lucru nu prea bine inspirat…
Recepția și holul de la intrarea în hotel păstrau decorul menit sărbătorilor de iarnă, aici, fotolii cu perne și canapele confortabile te ademeneau pentru clipe de relaxare, deasemenea un espressor este oricând la dispoziția oaspeților.
Fumătorii au și ei loc rezervat pe terasa din fața hotelului. La intrare există o rampă pentru acces facil, mai ales când ai bagaje grele, iar urcarea la etajele superioare este asigurată de două lifturi.
Nu pot spune că hotelul are împrejurimi prea frumoase, din păcate… În apropiere, la câteva sute de metri se află supermarket OK și Lidl, precum și un restaurant McDonald’s.
Serviciile atente, curățenia și respectul pentru oaspeți recomandă hotelul Best Western Plus Briston ca un bun exemplu de calitate.
Următoarea cazare in Otopeni? Cu siguranță, voi reveni cu plăcere!
Trimis de Alina53 in 14.01.18 10:01:58
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BUCUREȘTI.
16 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Alina53); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 44.53779510 N, 26.06825540 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
16 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Bună recomandarea
Mutat în rubrica "Best Western Plus Briston Hotel [Otopeni], BUCUREȘTI" (nou-creată pe sait)
--
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 18&ridAnt=84077
Mulțumiri pentru amabilitatea cu care ai dat curs solicitării de a încărca fotografii.
@Alina53: mă bucur că v-ați simțit bine acolo.
Am observat și eu (trecând frecvent pe acolo), că o fostă clădire de birouri a ajuns hotel B-W.
Sunt totuși curios - traficul foarte intens din zonă nu afectează calitatea odihnei?
@Dragos: Atât de mult ne-am dorit acest sejur la sfârșit de an în Antalya (căci a fost cu peripeții din cauza unei agenții de turism), încât chiar și traficul intens nu m-ar fi deranjat deloc. Doar când fereastra a fost deschisă, pătrundea zgomotul produs de mașini. Cu toate că hotelul este în apropierea aeroportului, nu se aude zgomotul avioanelor care aterizează sau decolează, așa cum se întâmplă de exemplu, la hotelul Rin, unde, dacă ești cazat poți ține evidența zborurilor...
Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut”
— (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă SAU (1A) ar fi meritat rubrică nouă, dar crearea ei nu a fost considerată oportună (în acel moment);
— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ impus unei astfel de selecție.
Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.
(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)
@webmasterX: Da, pozitionarea este corecta.
@Alina53: Deosebit de utilă relatarea pentru un clujean care are avion disdedimineață și care, sosit din vreme, trebuie să doarmă și el undeva aproape de aeroport
Plăcut, notat, votat!
@ioan marinescu: Mulțam* frumos pentru: ” Plăcut, notat, votat! ”
@Alina53:
Bună recomandarea. Am trecut pe lângă el de curând.
@elviramvio: Mulțumesc Elvira, ai trecut pe lângă hotel venind de la aeroport? Cu ce călătorie urmează să ne mai desfeți?
@Alina53: O recomandare utila celor ce sunt in drum spre aeroport la prima ora si vin de la distanta.
Felicitari, votat cu mare drag.
@Alina53:
Nu de la aeroport, alte drumuri prin zonă cu mici treburi (căutam bricheți buni și ieftini pentru șemineu ????
@elviramvio: Oh, ce ambianță plăcută trebuie să-ți asigure un șemineu...
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)