ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 02.07.2013
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Brasov
ÎNSCRIS: 10.11.12
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
JUN-2013
DURATA: 9 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
76.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Eleganța inegalabilă a lanțului internațional Iberostar

TIPĂREȘTE

Încep prin a vă spune că a fost o vacanță de neuitat. Lanțul hotelier Iberostar are o eleganță aparte indiferent de colțul de lume unde alegi să-ți petreci concediul. Sunt maeștri în ceea ce privește amenajările interioare și exterioare.

Totul a fost excelent, atât camera de hotel cât și restaorantele, barurile, piscinele, decorul. Nimic de reproșat, nimic lăsat la voia întâmplării. Ai impresia că fiecare fir de iarbă, fiecare tufă sau pom se află în locul ideal, că totul este într-o armonie perfectă pentru a încânta ochiul și a face să vibreze sufletul. Cu siguranță vă veți relaxa dacă veți alege o vacanță aici.

Păcat că serviciile nu se ridică la înălțimea confortului. Având termen de comparație alte resorturi de 5 stele din Antalia, aici serviciile sunt sub nivelul așteptărilor.

Pe scurt: camere excelente (80 la sută sunt cu vedere la mare, preferabil de la etajul 3 în sus), hotel, recepție, restaorante, piscine, baruri, terase, plajă- ireproșabil.

Personalul foarte muncitor dar nu la fel de amabil ca în alte resorturi, animația slabă, deloc preocupați să distreze turiștii (absolut plictisitor pentru copii), mâncarea foarte puțin variată și destul de proastă calitativ, în special la masa de seară (de exemplu consider inadmisibil ca la un hotel de 5 stele să servești la masa de seară grătar din spinări de pui sau curcan, și asta în 3 din 9 seri - noi le numeam în glumă ,,scăriță de pui").

Am constatat o anumită delăsare chiar și la cameriste care deși primeau bacșișul de 2 dolari cel puțin o dată la două zile nu prea se preocupau să dea cu aspiratorul sau să reumple frigiderul.

Mici nemulțumiri am avut și în privința internetului wireless care deși funcționa pe tot teritoriul hotelului trebuia zilnic să cerem de la recepție o nouă parolă pentru a ne loga.

În ceea ce privește băuturile, o altă dezamăgire: erau numai băuturi de producție autohtonă și dacă la început au fost de o calitate acceptabilă pe parcurs acestea au fost schimbate cu unele de calitate inferioară. Acest lucru sa întâmplat la wisky și la martini. Turoperatorul nostru cota acest hotel ca fiind UAI (ultraallinclusive) dar în realitate acesta era doar AI. Barul de la hotel se închidea la ora 23 iar cel de la piscină la ora 24.

Anul acesta au adus o inovație și au improvizat un lobby bar în incinta hotelului deschis de la 24 la 8 dimineața.

În concluzie a fost o vacanță excelentă pe care am savurato din plin în ciuda micilor nemulțumiri dar cu siguranță nu ne-a convins să revenim și a doua oară.

Stau la dispoziția celor ce urmează să meargă acolo pentru orice detaliu.


[fb]
---
Trimis de sorin.cimpeanu in 02.07.13 23:52:36
Validat / Publicat: 03.07.13 01:01:15
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Antalia, Belek
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2210 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (sorin.cimpeanu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 restaorantul principal
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 8550 PMA (din 11 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

dianabzs
[03.07.13 13:53:57]
»

mi se pare un pic contradictoriu titlul textului cu ceea ce ai scris; ma asteptam, avand in vedere titlul, ca totul sa fie la superlativ, dar, de fapt, doar ambientul a fost excelent, restul cam lasa de dorit, ceea ce nu mi se pare ca face cinste lantului Iberostar;

este doar o nota personala, te rog, trateaz-o ca atare. totusi, este bine ca v-ati bucurat de vacanta, iar impresiile tale sunt foarte utile celor care se gandeau sa mearga acolo. tinand cont de ceea ce ai scris, n-as alege acest hotel, in conditiile in care ambientul face toti banii.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
sorin.cimpeanuAUTOR REVIEW
[03.07.13 21:11:01]
»

@dianabzs: foartă corectă remarca ta.

Nu prea face cinste lanțului Iberostar dar încerc să le acord circumstanțe atenuate. Iberostarul a preluat acest resort abia acum câțiva ani și probabil se află încă într-un proces de transformare. Este probabil cel mai slăbuț hotel al lanțului dar este, de departe, și cel mai ieftin. În plus, noi suntem la al treilea concediu în Antalia la 5 stele și UAI și probabil aveam așteptări prea mari. Acolo preferi să ai condiții de cazare ceva mai puțin rafinate dar să fie serviciile celelalte la superlativ așa cum ne-au obișnuit turcii în ultimii ani. În fond nu-ți petreci vacanța în camera de hotel.

Dar am încercat să scot în evidență și părțile sale bune, unii cu siguranță vor alege să-și petreacă concediul acolo și nu vor regreta. Este bine doar să fie informați și să aleagă în cunoștință de cauză. Noi am aflat anumite amănunte mai puțin plăcute pentru noi abia după ce am achiziționat pachetul.

Menționez că am întâlnit mulți români acolo și unii erau veniți pentru a doua sau a treia oară. Dar aceia nu mai fuseseră în alt resort similar în Turcia și deci, nu aveau termen de comparație.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
dianabzs, sorin.cimpeanu
Alte impresii din această RUBRICĂBellis DeLuxe Hotel (ex Iberostar) [Kadriye]:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.049728155136108 sec
    ecranul dvs: 1 x 1