GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
De obicei în momentul în care îmi aleg o cazare într-un oraș european, pe prietenul booking, încep cu hotelurile de 4 stele. Dacă nu găsesc ceva să mă satisfacă, în celebrul raport calitate preț trec la nivelul imediat inferior, respectiv la trei stele. Nu am mari pretenții, dar camera trebuie să fie curată, serviciile de calitate, hotelul să fie situat cât mai central și pun mare preț pe un mic dejun de calitate. Și cu toate că îmi plac orașele vechi, încarcate de istorie, la hotel caut să găsesc o cameră modernă, mobilată cu gust și cu culori vii.
Aici în Nuremberg, din cauza prețurilor foarte ridicate pentru o noapte de cazare am zis să arunc o privire și la două stele. Și bine am făcut. Prima privire mi-a căzut pe acest hotel și cu inima un pic strânsă am făcut rezervare. Prețul era cam mare pentru un hotel de două stele, dar cum nu mai aveam alte opțiuni convenabile am zis să risc!
Hotelul este situat foarte central, la aproximativ jumătate de kilometru de zidurile ce împrejmuiesc orașul vechi. În apropiere de află Hauptbahnhof, gara centrală a orașului. Hotelul este situat pe Marienstrasse, chiar în Piața Willy Brandt.
Am ajuns seara destul de târziu, dar am reperat hotelul destul de repede. Camera am primit-o imediat de la personalul de la recepție. Interesant este faptul că recepția nu este deschisă non stop, iar dacă ajungi după ora 24 ai un automat la intrarea în hotel, unde îți poți face checkin-ul singur. La capitolul recepție să mai spun că este colorată cu mult bun gust, în nota generală a hotelului.
Accesul în cameră se face pe baza unui cod numeric primit de la recepție. Foarte mișto ideea, nu mai stai după cartele magnetice.
Camera este simplistă, decorată cu gust, dar cam micuță. Totuși acest lucru nu deranjează deloc . Ai un tv LCD micuț, un aer condiționat foarte eficient și strictul necesar la mobilier. Surprinde lipsa unui mini frigider în cameră.
Cu toate că este un hotel de două stele, pot spune cu mâna pe inimă că această cameră de hotel arată mult mai bine ca altele, de la hoteluri de trei sau chiar de patru stele.
Micul dejun nu l-am avut inclus în prețul camerei și l-am achiziționat separat contra a 7,5 euro de persoană/zi. Acesta este foarte puțin variat. Aveai de ales între un salam si două tipuri de șunculiță. Mai aveai 6,7 tipuri de gem, miere, unt sau un ou fiert. Aveai fructe, dar nu găseai deloc legume. Cafea, ceai, lapte erau la discreție, plus două tipuri de sucuri mai mult sau mai puțin naturale. Acest mic dejun păcătuia printr-o mică diversitate, dar compensa prin calitatea produselor oferite.
Pe holul dintre recepție si restaurant erau amplasate două automate pentru achiziționarea facilă , la un preț decent, a unor băuturi sau a unor gustări.
Să mai spun că la acest hotel lucrau o mulțime de români, în special la menaj. Curățenie în cameră se făcea în fiecare zi și cu acestă ocazie se schimbau si prosoapele.
Pentru internet trebuia să ne introducem numele și numărul de telefon, după care primeam un mesaj cu codul de acces. După ce am făcut acesti pași, am beneficiat de un net stabil, cu o bună viteză de tranfer al datelor.
La minusuri la acest hotel nu pot trece decât prețul de cazare cam ridicat. Dar acest lucru este compensat de condițiile oferite. A și mai e ceva, tocmai uitasem. Avion aveam în ziua plecării tocmai la ora 21 și am cerut la recepție să facem check-out later, adică să putem elibera camera un pic mai târziu. Ni s-a precizat că acest lucru nu este posibil și ne-au dat voie să mai stăm în cameră doar până la ora 13. Lucru acesta ar fi fost de înțeles dacă era hotelul arhiplin, dar din ce-am constatat noi nu părea să fie. Poate le venea vreun grup mare!
Una peste alta sejurul la acest hotel de două stele a fost foarte reușit, contrar așteptărilor.
Trimis de robert in 23.11.15 11:48:53
8 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (robert); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 49.44868630 N, 11.08606610 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
8 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Mutat în rubrica "B&B Hotel Nurnberg-Hbf, NURNBERG - FURTH" (nou-creată pe sait)
@robert -
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)Mulţumesc.
@webmasterX - e ok, mersi!
@robert - Vara aceasta a fost prima dată când și noi am ales un hotel de 2* la Ljubliana pentru că nu ne puteam apropia deloc de cele de 3*. Până acum nu concepeam, dar mi-am schimbat total opinia odată cu șederea la acest hotel. Așa cum spui și tu, a fost mai bun decât multe altele de 3* la care am stat. Și ne-am propus pe viitor să nu le mai excludem din start.
@Aurici - Asta am vrut să subliniez și eu, că trebuie să lăsăm deoparte prejudecățile!
Noi am avut in Viena un soc, achizionand bilet de pe net la Hotel Exe de 4* unde camera era cat o cutie de chibrituri si nu mergea aerul conditionat, am facut sesizare, cat timp am fost plecati in acea zi au spus ca au remediat dar stupoare am constatat ca nu, iar sesizare, ne-au mutat in alta camera unde nu se deschidea geamul!!!
Apoi in Paprika Csarda hotel de 3* camere imense, curatenie de mancai de pe jos (metaforic zis), ce sa zic superb si cu diferenta mare de pret fata de Exe.
Foarte util articolul, multumesc si astept si altele
@diana2015
”achizionand bilet de pe net la Hotel Exe de 4* unde camera era cat o cutie de chibrituri
”Apoi in Paprika Csarda hotel de 3* camere imense, curatenie
Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.
Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestor destinaţii.
În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)
Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă).
NB: linkul SCRIE IMPRESII poate fi găsit şi în pagina 1 a saitului.
@diana2015 - mersi pentru vizită și pentru cuvintele frumoase!
In Austria, respectiv mai exact în Viena am fost de trei ori. De fiecare dată, am stat la câte un hotel de patru stele și de fiecare dată am fost nemulțumit, de dimensiunea camerelor și nu numai.
Așa ca asta cu stelele e destul de relativa și diferă mult de la țară la țară!
Vacanțe frumoase îți doresc!
@webmasterX: mulțumesc frumos, am să încerc să scriu câteva rânduri despre 'experiențele' noastre legate de cazări
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)