ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.08.2012
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Cluj Napoca
ÎNSCRIS: 14.08.12
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
AUG-2012
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 3 [ani]

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
82.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 6 MIN

Raport pret-calitate bun! Transport avion foarte slab organizat!

TIPĂREȘTE

Buna ziua,

am cumparat un sejur last minute de 8zile / 7 nopti de la ag. Kusadasi in perioada 06.08.2012 - 13.08.2012 pentru 2 adulti si 1 copil cu zbor din Cluj Napoca. Zborul tur trebuia sa aiba loc in 06.08.2012 ora 12.15, iar noi ne-am prezentat in aeroport cu 2 ore mai repede la 10.00 (caci asa se procedeaza)! Ajunsi acolo, am aflat din surse oficiale ca avionul nostru (Boeing 737-300 cu 150 locuri apartinand companiei Air Bucharest) este defect pe aeroportul din Antalya si nu se stie cand va veni dupa noi, dar se cauta o solutie!

Dupa mai bine de 8 ore de asteptare, cu nervii intinsi la maxim, s-au gasit 2 aeronave mai micute (una apartinand CarpatAir, cealalta apartinand Romavia) care urmau sa ne transporte pana in Antalya. Prima aeronava (CarpatAir) a decolat in jurul orei 20:00 ducand turistii direct pana in Antalya. A doua aeronava (Romavia, in care ma aflam si eu cu familia mea) a decolat in jurul orei 20:30, aterizand in Bucuresti in jurul orei 21:00! Bucuresti??? Probabil va intrebati de ce Bucuresti??? Daaa, la fel m-am intrebat si eu, deoarece pe biletele noastre de zbor era mentionat zbor direct Cluj-Antalya!!! Raspunsul sec, care l-am primit, a fost ca avionul Romavia nu are drept de parasire a spatiului aerian national asa ca nu ne poate duce pana in Turcia! Am fost mutati in Boeing-ul apartinand Air Bucharest (care s-a "reparat" intre timp si ne astepta acolo) care a ajuns in Antalya undeva dupa ora 23:30!

Dupa formalitatile de viza si recuperarea bagajelor am plecat cu autocarul spre Aydinbey Gold Dreams, drum care a durat aprox. 2 ore, ajungand la hotel in data de 07.08.2012 ora 2 noaptea!!!

La intoarcere, la fel, am fost treziti cu noaptea in cap la 5 dimineata (si am asteptat 1 ora autocarul de trnasfer) pentru a prinde avionul care urma sa plece la ora 09:30! La intoarcere avionul nu a avut nici un pic de intarziere!

Nu am vrut sa plictisesc pe nimeni, am vrut sa arat cat de neseriosi si *** sunt cei de la ag. Kusadasi si de la Air Bucharest (ambele sunt detinute de acelasi turc) din cauza carora am pierdut aproximativ 1 zi/1noapte de cazare (21 ore), eu platind 7 nopti de cazare si beneficiind doar de 6 nopti integrale de cazare!!! Un sandwich si o sticla de apa minerala oferite in aeroport nu valoreaza cat o zi de sejur all inclusive!!! Aviz celor care o sa aiba de a face cu ei!!! Nici macar nu si-au cerut scuze pt gafa produsa!!!

Referitor la hotel: Am primit o camera cu un pat matrimonial si un pat simplu la etajul 3 din corpul A (printre cele mai bune camere cu vedere la mare, singurul inconvenient fiind zgomotul produs de masinile care treceau pe strada) ! Camera am primit-o in urma tratativelor cu receptionerul si a celor 5 euro introdusi in pasaport. Camera era suficient de mare, cu mocheta pe jos, avand tv cu posturi turcesti, rusesti si romania international. Camera era dotata cu AC individual, destul de ingalbenit de negura vremii si probabil ca necesita si schimbarea filtrelor! Minibarul era zilnic alimentat cu 3 sticle de apa plata (0,5 litri), 2 sticle de apa minerala (0,25litri) si 1 cutiuta de suc pentru copii, gen Teddy (0,2litri). Baia era destul de curata, dar nu avea aerisire si zilnic erau puse sapunuri si sticlute cu sampon iar prosoapele au fost schimbate de 2 ori! Balconul era mare si avea 2 scaune, 1 masuta de plastic si uscator pentru haine!

De la alti turisti romani cazati in corpul B (cel din spatele corpului A), am auzit ca acolo camerele sunt mai mici si balcoanele de asemenea, de abia incapea pe balcon 1 scaun si o masuta! Tot de la alti turisti romani, am auzit ca, camerele din "villa" (complexul detinea si vreo 5 vile, dispuse in jurul piscinelor) sunt mai mari si pot adaposti pana la 5 - 6 turisti, si pe jos aveau gresie!

Sala de mese avea o capacitate de aprox. 300 locuri, unde erau insirate pe o margine toate platourile cu mancare rece (salate, aperitive, fructe, prajituri), iar in mijlocul salii erau insirate platourile si tavile cu mancare gatita. Toate cele 3 mese se serveau in aceasta sala. In sala mai erau 2 automate de cafea si 2 automate de sucuri colorate, gen tec. Mancarea a fost buna, multa si destul de variata.

Langa sala de mese era Wonder Bar, care functiona doar in timpul meselor de amiaza si seara. De aici puteai sa iei bere draft (Efes Pilsen - buna), vin draft (alb si rosu - nu le-am gustat), vodka, raki, whisky si alte dracii din astea spirtoase autohtone, gama Coca Cola (ca la tec), coctailuri colorate cu sau fara alcool, cafea de la aparat.

In corpul B era Dream Bar care avea program de la 10:00 la 02:00, si la care se serveau aceleasi chestii ca si la Wonder Bar.

In fata salii de mese era o terasa in aer liber unde puteai sa servesti ceea ce iti luai si iti duceai de la cele doua baruri.

Exista 5 piscine in total: 3 mari (din care 2 unite printr-un soi de culoar acvatic), una mica in care aterizai de pe tobogane (2 bucati), si una si mai mica destinata copiilor mici (situata in fata locului de joaca pt copii). Apa din ele era curata si calda (32grade). Toboganele aveau urmatorul orar de functionare: de la 10:00 la 12:30, apoi pauza, si de la 14:30 la 16:30. In jurul piscinelor existau sezlonguri si saltele gratuite. Tot in jurul piscinelor erau si niste parasolare unde puteai sa te tragi cu sezlongul pentru a te proteja de soarele puternic (45grade la orele amiezii). Prosoapele de plaja si piscina le puteai lua gratuit pe baza unui card primit de la receptie.

In zona piscinelor era si Pool Bar care servea aceleasi chestii ca si barurile mentionate mai sus (dar in pahare de plastic de data asta). Tot in zona piscinelor era si Snack Bar unde erau diverse gustari: cartofi prajiti, gozleme, hamburger, salate si dupa-masa produse de patiserie si inghetata la cornet.

Langa Snack Bar era situat amfiteatrul unde seara era mini disco de la 20:45 pana la 21:30 si dupa aceea se continua cu diverse spectacole oferite de echipa de animatie. Animatorii vorbeau doar rusa si turca (in ordinea asta), deci pentru restul natiilor era un fel de spectacol mut.

In subsolurile celor doua corpuri se aflau: piscina interioara, sala de gimnastica (dotata cu tot ce trebuie), discoteca, cabinetul doctorului, turkish bath (free), sauna (free), masaj (contra-cost) etc.

Pentru a ajunge pe plaja trebuia sa treci printr-un tunel lung de cativa zeci de metri. Pe plaja gaseai mai multe randuri de sezlonguri protejate cu umbrelute si nu cu parasolare cum este prezentat in pozele oficiale de pe site-ul hotelului. Tot pe plaja era si Beach Bar unde gaseai aceleasi bauturi ca si la Pool Bar. Langa acesta era si Snack Bar unde se serveau aceleasi produse ca si la Snack Barul de langa piscine (in plus aici se gasea si pizza destul de buna).

Plaja avea nisip fin in zona sezlongurilor pana la vreo 2 metri de intrarea in mare. La vreo 2 metri de intrarea in mare incepea chinul pentru bietele talpi, pentru ca era o fasie de pietris (granulatie 4 – 8 cm) si bolovani (mai rari) care se continua inca vreo 3 metri in mare iar dupa aceea dadeai iarasi de nisip fin pe fundul apei. Exceptand pietrisul aferent, plaja era destul de ok, insa parca tot nu-si merita blue-flag-ul afisat cu mandrie la intrarea pe plaja, neridicandu-se la nivelul altor plaje cu distinctia blue-flag pe care le-am intalnit in Grecia (Nei Pori), Italia (Rimini), Turcia (Kusadasi).

In concluzie, consider ca acest sejur a fost unul reusit datorita urmatoarelor: raport pret-calitate bun, curateniei, amabilitatii personalului, facilitatilor complexului, mancarii diversificate.

La capitolul puncte negative ar fi: pietrisul de la intrarea in mare, un miros mai ciudat prin subsoluri, unii chelneri (vreo 2-3) care tineau mana pe marginea paharului cand ti-l inmanau, limba rusa vorbita in exces de dimineata pana seara (de la programele de entertainment din jurul piscinelelor pana la programele de seara din amfiteatru).

Conceptul UAI este de fapt un AI normal fara pretentii si fite.


[fb]
---
Trimis de adyx_80 in 17.08.12 10:05:46
Validat / Publicat: 17.08.12 11:11:11
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Regiunea Side - Hotel Laphetos Regiunea Kusadasi - Hotel Tusan
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4703 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

11 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (adyx_80); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P10 Sala de mese (4)
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4500 PMA (din 5 voturi)

ECOURI la acest review

11 ecouri scrise, până acum

webmaster
[17.08.12 10:22:18]
»

@adyx_80: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

adryana
[17.08.12 14:47:30]
»

da, am citi rw. tau si te cred pe cuvant. Am vazut ca esti din Cluj, era normal sa zbori direct pana in Antalya de acolo nu sa te mai plimbe prin capitala noastra draga...

Ideea este ca anul trecut si parintii mei au zburat tot din Cluj spre Alanya, la fel au platit si ei 7 nopti ca si tine. Nu am sa inteleg de ce clujenii si in general cei care iau avionul din Cluj spre Turcia sunt mai ,,nedreptatiti'' in privinta orei de plecare si de ce zborurile spre Turcia se fac doar seara. Ei au plecat la ora 17 sau 18,30, nu mai retin exact si la fel au ajuns la hotel dupa ora 21. Prima zi era pierduta, dar daca era zborul dimineata, poate pe la pranz erau acolo si se mai bucurau dupaamiaza de un pic de plaja. Iar inapoi, aceeasi treaba, au fost treziti cu noaptea in cap astfel ca la ora 9 erau... acasa. Si nu la Cluj ci tocmai langa Zalau. Deci la fel 2 zile pierdute, dar totusi platite cu varf si indesat. Pacat de asa servicii si programe de zbor, vina apartine in totalitate companiilor aeriene, parerea mea.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Andox CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
[17.08.12 15:23:55]
»

@adryana: explicatia este foarte simpla. Din Cluj nu se zboara cu Tarom ci in general cu companii turcesti. Deci primul zbor este Antalya -Cluj (dimineata) si apoi Cluj- Antalya (la amiaza). Daca se intampla sa intarzie primul zbor (si se intampla de cateva ori pe sezon) normal ca se pleaca seara insa la intoarcere (daca nu intarzie se respecta orarul si se pleaca dimineata din Antalya).

In cazul de fata a fost o situatie particulara cand avionul a fost stricat si normal ca s-a dat tot programul peste cap.

Fara sa le tin partea celor de la Kusadasi, aceste lucruri se pot intampla oricarei agentii si cu siguranta nu si le doreste nimeni.

Probabil ca o mai buna comunicare a agentiilor care sunt in astfel de situatii, ar mai "indulci" neplacerile cauzate.

Eu stau la 150 km de Cluj dar intodeauna am evitat sa iau vreun charter de acolo si prefer sa merg 300 km pana la Otopeni datorita orarului de zbor mai bun si a riscului de intarziere mai mic.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
adyx_80AUTOR REVIEW
[17.08.12 16:13:57]
»

@Andox: aceasta explicatie "foarte simpla" o stiam... doar ca as vrea sa te transpui in locul meu... si sa vedem daca ti-ar conveni sa patesti asa ceva... eu le-am platit cat au cerut, asa ca asteptam sa mi se ofere exact serviciile pt care am platit... nici mai mult nici mai putin...

Orarul de zbor il stiu pe de rost... nu e prima data cand zbor tur si retur Clj - Ayt!

O "situatie particulara" care ar trebui sa dea de gandit celor ce acorda licenta de zbor/operare pe spatiul aerian romanesc unei companii care are flota compusa dintr-o singura aeronava. Te asigur ca la Corendon, Sky sau altii nu se intampla asa ceva.

Presimt intrebarea ta: De ce nu am zburat cu altii?

Pentru ca acest sejur asa l-am cumparat la "pachet" si probabil daca as fi vrut sa zbor cu altii costurile erau altele...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
tm67bru CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
[17.08.12 16:19:28]
»

@adyx_80: departe de mine de a lua apararea cuiva ori de a ataca pe altcineva, insa nu-mi plac atitudinile dezechilibrate, chiar daca ele provin din lipsa de informare.

Astfel de incidente/intarzieri se intampla si la case/companii mult mai mari

iti dau doar un exemplu recent, cu TAROM-ul, insa sa stii ca nu doar la companii romanesti (ori care isi desfasoara activitatea in RO) se intampla! Au fost destule cazuri si in Europa de Vest, de exemplu.

Vezi mai jos cazul TAROM de care vorbeam. S-a intamplat ulterior celui de la Cluj, mai precis in 8 august.

mediafax.ro/social/o-curs ... tehnice-9931268

Andox CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
[17.08.12 16:42:02]
»

@adyx_80: cu siguranta ca nu mi-ar fi convenit.

Te asigur ca la Corendon, Sky sau altii nu se intampla asa ceva.

Aici te contrazic.

Am niste prieteni care au plecat in data de 03.07 cu Corendon din Cluj. Cand au cumparat biletele cu EB plecarea era la ora 10, dupa o luna i-au anuntat ca plecarea este la 12:30 iar in ziua plecarii ca avionul intarzie si pleca la 14:30.

Au plecat la ora 19. Daca nu crezi intereseaza-te. Touroperatorul cred ca-l banuiesti,

Dupa cum am spus intarzieri la avioane au fost, sunt si vor fi.

Totul este sa nu se intample cand zburam noi

Probabil ca la anul daca mai gasesti o astfel de oferta super speciala 1084 euro 3 pers, nu o sa te mai intereseze cu cine zbori.

In plus daca stai si gandesti la "rece" o sa-ti dai seama ca nu ai pierdut 1 zi/1noapte de cazare (21 ore) cum spui in review ci numai o jumatate de zi (practic un sfert de zi, 8-9 ore).

Revin la ce am spus la inceput, nici mie nu mi-ar fi convenit, probabil as fi fost mai mult decat nemultumit dar asta este.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
adyx_80AUTOR REVIEW
[17.08.12 19:20:30]
»

@Andox: Am considerat "1zi/1noapte de cazare (21 ore) " pierdute, intrucat prima zi am pierdut-o in totalitate (cazarea a fost la ora 2 noaptea a DOUA ZI!!!), iar la intoarcere am predat camera la ora 5 dimineata si nu am beneficiat de ziua de cazare pana la ora 12:00.

In alta ordine de idei: nu vreau sa fac farmacie dar... am pierdut si 3 mese ceea ce echivaleaza cu o zi de cazare (masa de amiaza si masa de seara in prima zi iar micul dejun in ultima zi) !

Eu am fost si anul trecut in Turcia, cu un orar de zbor asemanator (care s-a respectat) iar in prima zi la ora 16:00 eram deja pe plaja!

Oricum toti speram la vorbele tale: "Totul este sa nu se intample cand zburam noi "

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
adyx_80AUTOR REVIEW
[17.08.12 19:35:05]
»

@tm67bru: Corect (stiu de incidentul Tarom)... se intampla si la case mai mari... fiul unei cunostinte care a zburat cu British Airways a fost tot asa tintuit vreo 10 ore prin aeroport... iar in urma acestei chestii a fost despagubit cu 400euro... e cale lunga de la comportamentul celor de la Air Bucharest (care nici macar scuze nu si-au cerut in mod oficial nici pana in ziua de azi) pana la comportamentul celor de la British...

Singura fatza oficiala (cred ca era oficiala) cu care am avut contact a fost reprezentantul Logic Tours (colaboratorul agentiei Kusadasi), care la miezul noptii cand am ajuns in Antalya, a avut impertinenta sa ne spuna ca "bine ca am ajus si asa... ce... era daca avionul se prabusea??? "

Stupoare dom'le... stupoare...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
adryana
[18.08.12 07:12:08]
»

@andox, ai dreptate, esti tanar si iti este usor sa vii pana la Bucuresti sa iei avionul de aici, chiar daca stai aproape de Cluj si acel aeroport ti-ar fi mai la indemana. Dar sa te gandesti ca sunt oameni in varsta (parintii) care la cei 70 ani nu mai pot merge cu autocarul pe nicaieri si vor doar cu avion. Ei ar trebui sa mai aiba inca o noapte pierduta sa vina cu autocarul pana la Bucuresti sa ia de aici avionul. Si daca stau la 130 km de Cluj, le este mai la indemana sa ia avionul de acolo. Asa cum am mai spus, aici este doar vina companiilor aeriene si in rw. de fata a fost un caz particular cand aeronava s-a defectat. Oricum este neplacut sa platesti cele 2 zile de cazare si masa si sa le pierzi, asa simplu si frumos.Iar un simplu turist , venit poate dintr-un colt uitat de tara, chiar nu se gandeste la problemele lor interne, chiar nu il intereseaza cu ce anume avion zboara, daca va zbura cu Tarom sau cu alta companie,el plateste serviciile si ar dori ca la o alta ora sa aterizeze in Turcia, plecand din Cluj, o ora cu mult mai rezonabila.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
traveler
[21.05.13 16:09:32]
»

@adyx_80: Foarte util! Multumim!

adyx_80AUTOR REVIEW
[22.05.13 15:29:27]
»

@traveler: Cu Placere!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
adryana, adyx_80, traveler
Alte impresii din această RUBRICĂAydinbey Gold Dreams Resort [Turkler]:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.036453008651733 sec
    ecranul dvs: 1 x 1