ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 14.09.2018
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 14.09.18
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
SEP-2018
DURATA: 2 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
65.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 75 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

Dezamagitor

TIPĂREȘTE

Am fost aici pentru prima oara la insistentele iubitului meu, frecventand in sezonul rece celelalte hoteluri din poiana brasov, am ales sa ne cazam si aici pentru 2 zile de relaxare

hotelul impresionant de mare, am avut o camera executive foarte spatioasa, am mancat la restaurantul Miorita, mancarea extraordinar de buna, ospatarii prietenosi si atenti, in schimb am fost foarte dezamagiti de serviciile hoteliere, incluzand si personalul receptiei

in camera am avut sauna care nu functiona, am coborat la receptie intreband daca se poate rezolva, ni s-a raspuns intr-un total dezinteres ca toate saunele din camere sunt in revizie, daca mai dorim altceva

trecand peste asta am mers la spa, am facut o programare la receptie pentru un masaj de relaxare cu 2h inainte, la finalul masajului (care bineinteles a fost extrem de dezamagitor, am iesit dupa 20min el durand 50min, nu a fost un masaj de relaxare a fost unul de ”verificare a oaselor”)

a trebuit sa imi stric buna dispozitie de la piscina, sa urc pana in camera sa iau bani pentru ca mi sa precizat la sfarsit ca nu accepta plata pe camera/nici card, doar cash, bineinteles niciodata nu merg la piscina unui hotel (mai ales de 5stele) cu bani cash la mine, exclud faptul ca am cerut bon fiscal sau factura pe ”serviciul”facut si mi sa mentionat ca sunt coloboratori din oras si nu au cum sa-mi emita nici bon fiscal nici factura, mai pe scurt-un serviciu oferit de hotel fara a fi declarat!

La piscina sunt dezlipite placi din interiorul acestora, neingrijit din punctul nostru de vedere.

A doua zi surpriza:la ora 8:00 dimineata am fost treziti de zgomotul caloriferelor care li se facea aerisirea... Ingrozitor!!! Am plecat din camera destul de deranjati, ne-am dorit sa bem 2 cafele din pacate, nimeni nu era la bar ca sa le putem solicita!

Am facut check-out, am baut cafeaua vis a vis la capra negra!

Pentru noi a fost cea mai ingrozitoare experienta! Nu o vom mai repeta la acest hotel, nu recomand si nu vom mai reveni!!!


[fb]
---
Trimis de CRSCRISTINNA in 14.09.18 19:08:11
Validat / Publicat: 14.09.18 19:55:22

VIZUALIZĂRI: 1947 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (CRSCRISTINNA); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4050 PMA (din 6 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 75.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmaster26
    [14.09.18 19:15:28]
    »

    @CRSCRISTINNA:

    frecventand destul de des in sezonul rece celelalte hoteluri din poiana brasov,

    Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂAurelius Împăratul Romanilor Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.033658981323242 sec
    ecranul dvs: 1 x 1