GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Am ales acest hotel in contextul in care ma gandeam ca daca e nou, deschis in 2011 totul este perfect.
Nici pe departe.
Dar sa incep cu inceputul. Am achizitionat de la o agentie de turism din Tg. Mures, un voucher pe 8 zile cu pensiune comleta si am cerut sa fie incluse si taxele de parcare si statiune. Oamenii binevoitori s-au conformat si pt. vreo 1100 euro mi-au oferit tot pachetul (2 adulti si un bebe de 7 luni).
La hotel am ajuns pe la orele 15 si 30, iar la receptie o dsoara foarte politicoasa ne-a cazat in 5 minute, dar cu observatia ca pranzul din ziua respectiva trebuie sa-l trecem pe ultima zi pt. ca restaurantul se inchide la ora 15.
N-am mai comentat, bucuros ca dupa o zi de drum prin canicula am fost cazati. Camera, foarte mare si curata, cu pat pt. bebe si cadita, un balcon mare, no comment. Minibarul foarte plin cu de toate.
Acum incepe distractia... m-am aplecat sub pat sa ridic o jucarie a copilului si surpriza, sub pat pe mocheta un strat gros de praf...
Curatenie in camera, cu exceptia golirii cosului nu s-a facut tot sejurul. Prosoapele si asternuturile au fost scimbate doar odata... Anormal, pt. 4 stele superior, nu?
La piscina de 5 pe 5 metri apa rece de copii nu se putea folosi de ea.
---
(continuare din ecou)
Am facut sesizare, dar fara rezultat. Nici televizorul nu mergea seara, se tot oprea singur. Cu toate ca sunt un cunoscator al limbii maghiare si m-am facut inteles, dar nu sunt nesimtit sa ma cert cu ei.
Prosoapele intradevar se schimba doar daca le pui la dus, nu am nimic de reprosat.
Primele 3 zile la pranz pe care noi l-am avut inclus, nimeni nu stia din restaurant ce poate sa ne dea de mancare, asa ca in prima zi ne-a citit un chelner de pe o hartie 2 variante de supa si felul doi, a doua zi ne-a pus sa ne alegem doar un fel de pe meniul terasei grill, in fiecare zi fiind alt chelner. Pana cand sotia a facut scnadal la receptie si au inceput sa ne ofere 2 variante de meniu cu supa, fel principal si desert.
Sa nu va mai spun ca zona wellness, care se afla la demisol este singura unde sunt si piscine cu apa calda, unde nu ne-au lasat sa intram cu caruciorul bebelusului, asa ca ori il tineam in brate tot timpul sau stateam pe rand cu el in camera.
Mancarea era calitativ buna, dar daca mergeai la masa mai tarziu, la fructea mai gaseai doar mere. Chiar am vazut o doamna care s-a dus cu farfuria la bucatar pt. omleta pt. ca in vasul dedicat din restaurant nu mai era.
La plecare, mi s-a spus sa platesc taxa de parcare si statiune, cu toate ca pe voucherul meu erau specificate ca fiind incluse. Dupa vreo ora de telefoane la agentie si touroperator s-a rezolvat.
Eliberarea camerei trebuie facut pana la ora 10, iar noi aveam pranzul inclus. Am cerut sa ne lase in camera pana la ora 12, dar nu ne-au permis acest lucru. am cerut sa n-i se returneze valoarea pranzului, pt. ca nu pot sta in holul hotelului 2 ore cu un bebe de 7 luni in brate sa astept pranzul, dar bineinteles ca nu a fost posibil. Deci am avut parte de pensiune completa, cu 3 pranzuri ciopartite si unul lipsa.
Nu am apucat sa scriu si lucrurile bune din hotel pt. care imi cer scuze cititorilor, adica marimea camerei si a balconului, linistea, parcare sub balconul camerei, calitatea micului dejun si a cinei.
Sa nu creada cineva ca sunt fitos, dimportiva am inghitit toate aceste nedreptati, cu toate ca pe banii mei as avea dreptul sa primesc serviciile platite.
Pt. orice intrebari va stau la dispozitie.
Trimis de voxman1978 in 25.07.12 19:30:26
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în UNGARIA. A mai fost în/la: Budapesta, Mogyorod
9 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (voxman1978); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 47.45229000 N, 21.40103000 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
9 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@voxman1978: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!
Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare
Draga voxman, ma mira faptul ca la o asa unitate sa fie asa mare delasare din partea lor.
Fiind din secuime, ma gandesc ca vorbesti limba. Nu ai facut sesizare? Daca da, ce ti-au raspuns, etc?
IN occident, prosoapele daca vrei sa ti le schimbe, le lasi pe jos. Dca ale vad la locul lor, nu le schimba.
E de necrezut. Eu nu am intalnit asa ceva pana acuma.
@Arpad Bojte: nu am apucat sa termin review-ul... mai am de zis.
---
(nota webmaster: am lipit continuarea la review)
@voxman1978:
Stimate Oaspete!
Experiența datorită oaspeților în cifră mare site-urile de rezervare turistice sunt monitorizate permanent, unde a apărut și comentariul Dumneavoastră despre Hotel Atlantis Medical Wellness & Conference **** superior
Între sejurul Dumneavoastră și această scrisoare hotelul lasă în spate un sezon principal... astfel încât pe parcursul evenimentelor este dificil urmărirea înapoi și clarificarea problemelor descrise în legătură cu serviciile noastre.
Nu caut scuze, trebuie să accept experiența dvs. Am luat măsuri cu scopul că incidente similare să nu se mai întâmple în viitor! Vă scriu doar un comentariu, în cazul în care plângerea Dumneavoastră nu a primit nici o soluție, ați fi putut apela la mine.
Hotelul a câștigat recunoaștere în scurt timp atât de la oaspeți, dar nivelul înalt a fost recunoscut și către organizațiile profesionale responsabili. După citirea comentariului am avertizat șeful Front Office-ului și House Keeping-ului și colegii lui care sunt responsabili pentru confortul Dumneavoastră, că nu pot pune în pericol image-ul hotelului cu muncă neglijentă și organizarea neatentă a logisticii.
Am avertizat colegii că oaspeții sosiți din destinații străini să fie contactate de mai multe ori în legătură cu nivelul și calitatea serviciilor noastre din cauza comunicării lingvistice mai dificile.
Stimate Oaspete!
Cred că neplăcerile cauzate de noi pot fi reparate!
Eu deja știu cum putem să vă compensăm. Vă rog să-mi trimiteți adresa de e-mail a Dumneavoastră și eu voi răspunde.
Închei scrisoarea cu speranța că Dumneavoastră și familia dvs. vor fi din nou oaspeții Hotelului Atlantis.
Varga Zsuzsanna
Hotel manager
Kedves Vendégünk!
A jelentős vendégforgalmunk tapasztalatából adódóan állandó figyelemmel kísérjük a román turisztikai foglalási portálokat, ahol megjelent az Ön véleménye a hajduszoboszlói Hotel Atlantis Medical Wellness & Conference **** superior szállodáról.
Az Önök itt tartózkodása és jelen levelem között szállodánk „csúcsra” járatott főszezont hagy maga után így a történések során nehezen pontosíthatóak és visszavezethetőek a leírt problémák, amelyeket sérelmezet a szolgáltatásainkkal kapcsolatban.
Kifogásokat nem is keresek, el kell fogadnom a tapasztalatait. Intézkedéseket hoztam annak érdekében, hogy hasonló esetek a jövőben ne fordulhassanak elő! Egyetlen megjegyzést azonban teszek, hogy a leírtak alapján a szállodában, amennyiben a panasza nem kapott orvoslást, hozzám is fordulhatott volna.
Beírására az Ön kényelméért felelős Front Office és House Keeping vezetőt és annak munkatársait figyelmeztettem arra, hogy szállodánk igen rövid idő alatt megszerzett elismertségét, annak magas nívójú image-jét - amelyet a vendégeink és felelős szakmai szervezetek is elismertek - figyelmetlen logisztikai szervezéssel, hanyag munkavégzéssel ne kockáztassák. Külön figyelmeztettem a munkatársaimat arra, hogy az idegen desztinációból érkező vendégeinktől több ízben érdeklődjenek a szolgáltatásaink színvonalát érintő kérdések minőségéről a nehezebb nyelvi kommunikáció miatt.
Kedves Vendégünk!
Úgy gondolom, az általunk okozott kellemetlenségek helyrehozhatók!
Én már tudom, hogyan járhatnék az Önök kedvében. Kérem e-mail címét jutassa el hozzám (varga. zsuzsanna@hotelatlantis. hu), amelyre válaszolok.
Zárom levelemet, bízva abban, hogy Ön és kedves családja ismét a Hotel Atlantis vendége lesz!
Varga Zsuzsanna
Szállodaigazgató
NB Hotel Atlantis* este (sau a fost) reprezentant al unității
@Hotel Atlantis:
Am sters adresa dumneavoastra de email. Publicarea adresei de email pe site nu este incurajata. E bine ca aceste informatii sa fie trimise prin mesaj privat. Multumesc.
@Hotel Atlantis: Buna ziua.
Adresa de email este: remus[...]@yahoo.com
Multumesc.
@voxman1978: adresa de mail si alte date personale se pot trimite doar prin mesaje personale!
@webmaster: buna seara.
Cum trimit un mesaj personal?
Multumesc.
@voxman1978: click pe numele userului caruia vrei sa-i scrii, apoi pe Trimite mesaj pers (e un link afisat cu rosu, in acea pagina).
In cazul de fata amfostacolo.ro/user-send- ... j.php?uid=28106
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2018 Dezamagitor — scris în 11.09.18 de rodi avram din CRAIOVA - nu recomandă
- Nov.2017 Superb — scris în 25.11.17 de luta din PETROşANI [HD] - RECOMANDĂ
- Dec.2015 Lipsa de respect pentru turistii romani!!! — scris în 28.01.16 de Mae din BRAşOV - nu recomandă
- Apr.2015 Disprețul lor pe banii tăi — scris în 17.04.15 de myrtie din PLOIESTI - nu recomandă
- Jan.2012 De retinut — scris în 02.09.12 de mariusr* din BACAU - RECOMANDĂ
- Dec.2011 Revelion 2012 - un pic ciudat — scris în 01.10.12 de carmen_22_09 din DEVA - RECOMANDĂ
- Oct.2011 Un hotel cu adevărat Superior! — scris în 01.11.11 de creivean din ORADEA - RECOMANDĂ