DEZASTRU
GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Astris Sun Hotel(încă) NECLASIFICATĂ / MENIU
Oribil
O mare dezamagire!!! Dar nu cei de la Astris Sun sunt responsabili ci agentiile de turism, aici vorbim de [... ] si agentiile subcontractate ([... ]).
Camerele vândute prin agentii sunt oribile, cu mobilier din anii 80 cred... Un fel de cămin de bătrâni as zice.
Hotelul are si camere renovate însă acestea se vând prin Booking.com.
Super insula dar cazarea la Astris este de groază, la fel si mâncarea.
Nu recomand!
Daca ar fi sa recomand ceva, Royal Paradise resort.
despre CAMERE & COND. CAZARE
Camere din anii 80, mobilier vechi, miros îngrozitor, baia infecta
GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)
Cămin de batrani, mancare de cantină
PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI
Plaja cu pietre
Trimis de Mai Mariana in 27.08.22 11:32:44
17 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Mai Mariana); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 40.58322180 N, 24.64200520 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
17 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Mai Mariana: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare - sperăm mai generoase în ce priveşte nivelul de detaliere oferit, pe viitor.
Pentru eventuale completări, adăugiri, corecturi poţi folosi linkul EDIT IMPRESII, afişat sub textul trimis - permanent până la publicarea articolului (şi timp de 30 de minute după publicare). Completări se pot aduce şi ulterior — prin rubrica ECOURI (cea de faţă); eventualele erori se pot corecta prin folosirea funcţiei "Sesizează... ", afişată (cu roşu) dedesubtul textelor sau fotografiilor încărcate.
- completările pot detalia condițiile de cazare întâlnite; gradul de mulțumire referitor la servicii, amabilitatea personalului; detalii referitoare la masă (dacă e cazul); cadrul natural; posibilități de acces în zonă șamd.
- pentru a încărca foto din sejur ori minisejur: click aici.
Sau... poate ceva video de pe acolo? — link încărcare video.
@Mai Mariana: ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE
Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.
@Mai Mariana:
”Daca ar fi sa recomand ceva, Royal Paradise resort.
Royal Paradise din care stațiune?
@Mai Mariana:
”
O mare dezamagire!!! Dar nu cei de la Astris Sun sunt responsabili ci agentiile de turism, aici vorbim de [... ] si agentiile subcontractate ([... ]).
Camerele vândute prin agentii sunt oribile, cu mobilier din anii 80 cred... Un fel de cămin de bătrâni as zice.
Anul 2022... internet gratis gasesti si in mijloacele de transport in comun si tu te lasi pe mana agentiei de turism pt. concediul tau, cand cu un simplu clik de domnul google afli totul despre hotel, servicii etc
fara suparare, va meritati soarta.
ps. astept injuriile in privat, ca-s obisnuit.
@resita2009: Salut! Bag de seama ca nu ti-a ajuns pizza. ????????????
@resita2009: In anul 2022 cum spuneti dvs unii apelează la profesioniști, dvs daca aveti timp puteți sa navigati pe internet cât doriti si cum doriți. Zi frumoasă sa aveți!
@Mai Mariana:
”In anul 2022 cum spuneti dvs unii apelează la profesioniști
Am vazut unde te-au trimis "profesionistii"... si pe viitor sa te lasi pe mana lor, dupa aia sa intri pe Am Fost Acolo si sa te plangi, din nou ca, "profesionistii" si-au batut joc de tine, ti-au luat banii si te-au trimis intr-o vacanta de groaza.
ps. daca tu, in 2022 n-ai timp 2 ore sa vezi unde te trimit "profesionistii" in concediu inseamna c-ati meriti soarta... la cat mai multe concedii/vacante achizitionate prin "profesionisti"... tu cu dezamagirea ei cu banii luati de pe tine.
ps2. ne recitim in 2023 sa te plangi pe Am Fost Acolo, unde te-au trimis "profesionistii. "
@resita2009: Mulțumesc pentru sugestii!
Ceea ce am scris aici nu este pentru a mă plânge cuiva, intenția mea a fost de a nu recomanda această locație în urma serviciilor primite și altor români care văd această locație pe site uri de promovare.
Aceasta este scopul acestor recenzii din ce am înțeles eu, nu pentru a ne jigni unii pe alții dragă domule/doamna care vă ascundeti sub pseudonim resita2009!
@Mai Mariana:
”Daca ar fi sa recomand ceva, Royal Paradise resort.
Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.
Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.
Daca doreşti, copiază textul de mai sus şi reincarcă-l - cu eventuale ajustări, completări etc - folosind linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
@Mai Mariana:
”O mare dezamagire!!! Dar nu cei de la Astris Sun sunt responsabili ci agentiile de turism, aici vorbim de [... ] si agentiile subcontractate ([... ]).
Mi se pare incredibil cât de uşor găseşti (alţi) vinovaţi. Agenţiile sunt de vină, iar tu eşti doar o victimă inocentă a acestora.
”Camerele vândute prin agentii sunt oribile, cu mobilier din anii 80 cred... Un fel de cămin de bătrâni as zice.
Hotelul are si camere renovate însă acestea se vând prin Booking.com.
Pe saitul propriu al hotelului încă există fotografii foarte vechi (2010) cu camerele dotate cu televizoare cu tub. Mie chestia asta mi-ar fi ridicat nişte semne de întrebare.
Întrebarea firească ar fi: tu de ce nu ai rezervat de la booking?
Cumva pentru că agenţiile blamate mai sus ţi-au oferit un preţ mult mai avantajos, cazare cu demipensiune la mai puţini bani decât plăteai pe booking doar cu mic dejun?
Pe booking hotelul acesta are o notă de 8.8 şi multe recenzii pozitive, chiar de la români, care, se ştie, sunt turişti mai exigenţi decât alte naţii.
”Plaja cu pietre
Ai întrebat la agenţie cum este plaja cea mai apropiată de hotelul ales?
Te-ai uitat pe hartă să vezi măcar unde este şi cum arată plaja?
Bănuiesc că nu, deoarece pietrele se văd şi din satelit
@Mai Mariana:
”In anul 2022 cum spuneti dvs unii apelează la profesioniști, dvs daca aveti timp puteți sa navigati pe internet cât doriti si cum doriți.
Cât de "profesionişti" s-au dovedit a fi cei la care ai apelat tu, este evident pentru oricine citeşte cele de mai sus.
Nu am nimic împotriva agenţiilor şi apelez de cele mai multe ori la serviciile acestora, însă numai după o foarte temeinică documentare personală prealabilă, ceea ce m-a scutit mai mereu de surprize neplăcute.
Da, ştiu, pierd foarte mult timp căutându-mi pe net cele mai potrivite locaţii de vacanţă, cele mai pe gustul meu, însă fac acest lucru pentru mine, este vacanţa mea, sunt banii mei şi vreau să mă întorc mereu relaxată şi încântată.
=
În altă ordine de idei, nu am înţeles nimic din cele declarate de tine în caseta tehnică:
”
DURATA: 7 nopți
Familie
2 ADULȚI
PREȚ SEJUR 500 €
FĂRĂ transport
CAM: 2 x Family
REGIM MASĂ DP
Greu de crezut ca doi adulţi să-şi fi luat cameră family şi imposibil să-şi fi luat chiar două camere family. Oricum nu la acest preţ foarte modest.
@nicole33: Este posibil sa fi gresit eu cand am bifat 2 camere! Noi am fost 4 familii deci am avut 4 camere oribile nu doar una.
Îmi cer scuze dar eu nu am vazut fotografii din acele camere pe site ul hotelului (clar daca le vedeam nu cumpăram). Asta cu a căuta vinovați nu sr aplică în cazul meu, eu doar am dat un NU RECOMAND pentru cei interesați de această locație.
În altă ordine de idei sunteți liberă sa vă petreceți vacanta cum si unde doriți, sa va documentați cât doriti dvs... Eu mi am exprimat o părere! Zi frumoasă!
@Mai Mariana:
”Este posibil sa fi gresit eu cand am bifat 2 camere! Noi am fost 4 familii deci am avut 4 camere oribile nu doar una.
Adică aţi avut 4 camere standard oribile, nu?
”Îmi cer scuze dar eu nu am vazut fotografii din acele camere pe site ul hotelului (clar daca le vedeam nu cumpăram).
gallery
”În altă ordine de idei sunteți liberă sa vă petreceți vacanta cum si unde doriți, sa va documentați cât doriti dvs... Eu mi am exprimat o părere!
Categoric, la fel voi proceda şi de acum înainte
Pentru tine era doar o sugestie menită să evite şi alte vacanţe viitoare la fel de dezamăgitoare precum acestea. Desigur, eşti liberă să ţii sau nu cont de sugestia mea
Și noi am avut cazare in iulie la acest hotel. Prețul sejurului cu transport din Brașov, cazare și masă DP a fost mai mult decât decent 548 euro. Camera a fost standard (cele superior erau la 850 euro). Ne -am asumat când am făcut rezervarea și le-am scris celor de la hotel că dorim dacă este posibil o camera la etaj. Condițiile au fost decente și consider că nu puteam avea alte pretenții la prețul plătit. Curățenia se făcea zilnic, fara atenții date personalului. Mâncarea a fost bună, nu erau porții foarte mari la cină, dar pentru prima dată în concediu am mâncat corect. Plaja era destul de aproape, erau terase unde puteai rezerva șezlonguri doar cu consumație. Nu era o limită, puteți lua doar o cafea sau o apă. Pentru tot primeai bon de casă. Nouă ne-a plăcut locația și plaja. Personalul era amabil, piscina curată și gradina îngrijită. Față de alte hoteluri aici era aerisit totul.
A fost o vacanță liniștită și potrivită pentru odihnă.
@gdica67: Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.
Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.
Daca doreşti, copiază textul de mai sus şi reincarcă-l - cu eventuale ajustări, completări etc - folosind linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2022 O vacanță liniștită — scris în 23.12.22 de gabi-67 din SIGHISOARA - RECOMANDĂ
- Aug.2019 Superb — scris în 17.07.21 de Raly82 din TIMIșOARA - RECOMANDĂ
- Aug.2018 Astris Sun — scris în 06.08.18 de Raluka34 din MIOVENI [AG] - nu recomandă
- Jul.2018 Sejur... in the middle of nowhere — scris în 04.08.18 de aldebaran din BUCUREşTI - nu recomandă
- Jun.2018 Sejur la Astris Sun Hotel — scris în 19.07.18 de Viorelfoto din GALAţI - RECOMANDĂ
- Jul.2017 Cazare Astris Sun — scris în 21.07.17 de DANIELIONEL din PLOIESTI - nu recomandă
- Aug.2016 Satisfăcător — scris în 31.08.16 de edu123 din BUCURESTI - RECOMANDĂ