ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 04.01.2020
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 03.08.09
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JAN-2020
DURATA: 3 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
60.00%
Către satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
72.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 3 MIN

De Revelion 5 stele cazatoare

TIPĂREȘTE

La multi ani!

Cateva impresii bine de stiut pentru potentialii doritori de Astor Garden pentru diferite ocazii.

Sa incepem: parcare gratis si locuri suficiente. La intrare, cartela de la bariera la receptie se uita a fi scanata asa ca veti face mai multe tururi daca vreti sa mai iesiti cu masina.

La sosire nimeni sa te intampine, nu mai zic bell boy pentru bagaje. Am vazut un ins care se invartea prin lobby asa zis personal concierge.

In fine camerele erau deja alocate, amplasarea a fost la etajul 4 pe latura vis a vis de Estreya Residence, ca si peisaj vedere parc. Intr-una din camere se fumase anterior, miros care si dupa 4 zile si 3 nopti tot se sesiza. In cealalta camera pereti dungati cu linii negre in conditiile in care hotelul ar avea nici 2 ani de la darea in functiune. Temperatura in camere oarecum reglabila numai ca a necesitat si interventia tehnicului pentru ca nu erau reglate aparatele de AC pe cald. Curatenie in camere, consumabile la baie inlocuite zilnic dar prosoape si halate cu grad apreciabil de uzura, doar eram la 5 stele.

Restauratie cu demipensiune sa zicem acceptabile, preparatele mic dejun si cina si chiar si bauturile alcoolice si nealcoolice. Barul in camera contra cost, bauturile extra mese la fel, aspect cunoscut de la inceput. Ca si pret/calitate scump si prost cel putin gama coffee.

Pentru gala de Revelion diletanti sa nu zic habarnisti in ale organizarii. Royal si Elena din Nisipuri ii iau cu usurinta desi au 4 stele. N-au facut decat sa uneasca mesele ca la nunta fara nici un aranjanent de gala, in ambele saloane. Am cerut o masa de 4 persoane si s-au conformat. Romani putini, cam vreo 20, restul bulgari si rusi. Masa de Revelion cu fitze de preparate culinare ciudate ca denumire si pe alocuri ca si gust incat daca iti era foame apelai sigur la ce aveai din porc prin portabagaj, bautura bunicica dar nicidecum servita la temperaturile corespunzatoare, noroc cu gheata la greu.

Divertisment si de la ei si de la noi cu un fel de Bregovici fanfara si un Vocea Bulgariei, niste artificii cam obosite si cam atat. Pe 1,2 ianuarie seara s-a dat stingerea, program-pauza la artisti. La Elena, Royal, Berlin, Arena Mar in cele 3 seri petrecute in fiecare an era dans si program, dar ce program...

Sa ajungem la Therme care au fost incluse in pret. Personal n-am fost dar de la cei care le-au incercat apa nu era tocmai termala...

In hotel personalul slab pregatit si obraznic. In dressing era un pachet pentru SPA: papuci, prosop, sacosa ca nu te duceai in bocanci. SPA Aqua House fiind inclus in pretul sejurului normal era sa fie si acest kit numai ca nu era mentionat la vedere ca e cu plata ci pe undeva prin sifonier, acesta costa 40 leva. Am folosit papucii si uite asa sefa de receptie si a dat arama pe fata irland ca sunt desfacuti papucii, imi pare rau ca nu am filmat, profesionalismul, de 5 stele. Nu e problema, am consumat, am platit. Dar, pe mine cel putin m au pierdut de client.

Nu este un hotel cu servicii de 5 stele. Nu m-a surprins cu nimic nici macar lobby cu vitralii unde florile din hartie s au decolorat.

Curatenie: 9, Confort: 8, Amplasare: 8, Servicii: 5, Personal: 4, Mancare: 8, Pret: 7

Impresie despre Sf. Constantin Si Elena:

Promite ca si aspect urbanistic/turistic


[fb]
---
Trimis de HYUNDA-I in 04.01.20 16:53:35
Validat / Publicat: 04.01.20 17:25:21
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Mare Munte

VIZUALIZĂRI: 2419 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

16 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (HYUNDA-I); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P02 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 19100 PMA (din 22 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

16 ecouri scrise, până acum

webmaster45
[04.01.20 17:17:31]
»

Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 67&ridAnt=98295

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
[04.01.20 17:47:06]
»

@HYUNDA-I:

Restauratie cu demipensiune sa zicem acceptabile, preparatele mic dejun si cina si chiar si bauturile alcoolice si nealcoolice.

În caseta tehnică ai declarat că ai beneficiat doar de cazare cu mic dejun. Cum a fost? Mic dejun sau demipensiune?

Nu eşti singurul care nu a fost încântat de cele oferite de acest hotel de cinci stele, meritate doar pentru condiţiile de cazare, în opinia mea, un hotel foarte nou care ar fi trebuit să strălucească în toată staţiunea, mai ales având în vedere preţurile deloc mici practicate.

Barul in camera contra cost,

Şi eu am avut aceeaşi surpriză neplăcută în anul ce abia a trecut. Ştiam dinainte, dar tot mi s-a părut extrem de aiurea ca la ultra all inclusive să beneficiez gratuit doar de o amărâtă de sticlă de apă plată tot sejurul.

Impresie despre Sf. Constantin Si Elena: Promite ca si aspect urbanistic/turistic

Să înţeleg că s-a terminat cu tot şantierul, praful şi zgomotul din jurul lui Astor Garden? Asta chiar ar fi o veste bună!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
HYUNDA-IAUTOR REVIEW
[04.01.20 17:56:56]
»

@nicole33: La multi ani! Din viteza am selectat cazare si mic dejun. Rog web master sa selecteze cazare si demipensiune.

A terminat hotel Primorski vis a vis de Astor si parca au mai progresat ceva cu constructiile de la Paste.

webmasterX
[04.01.20 18:26:22]
»

@HYUNDA-I:

Din viteza am selectat cazare si mic dejun. Rog web master sa selecteze cazare si demipensiune.

S-a rezolvat.

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
[04.01.20 19:03:10]
»

@HYUNDA-I:

A terminat hotel Primorski vis a vis de Astor si parca au mai progresat ceva cu constructiile de la Paste.

Tot e bine că l-au terminat. Din pozele şi filmuleţele de prezentare care rulau peste tot în hotel la Astor, cred că arată într-un mare fel, dar tare mi-e teamă că la servicii va fi la fel de dezamăgitor ca Astor, în ultimii doi trei ani A-Hotels scăzând vizibil nivelul serviciilor oferite în cadrul unui prea pompos ultra all inclusive, contrazis însă de realitate, vezi Azalia din aceeaşi staţiune sau Astera din Nisipuri.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
HYUNDA-IAUTOR REVIEW
[04.01.20 22:40:10]
»

@nicole33: A -Hotels este un lant hotelier voluntar made in Bg.

Puteau cel putin sa foloseasca echipa de la Azalia care a fost apreciata in anii anteriori si de noi de alti turisti in arta organizarii evenimentelor de circumstanta gen Revelion.

Dar tot patitu' e invatat. Daca de Paste vom fi in zona si vom alege tot Bg., pentru ca ne place, vom alege un hotel dintr un lant hotelier integrat international: Riu, Griffid, Sol etc. care nu si permit sa dea kix la standardele de calitate.

Pe mine ca turist nu ma intereseza teapa de pe vara de la Thomas Cook pe care vor sa o recupereze unii hotelieri cu tarife mari si servicii slabe calitativ. Nu i vad bine pe vara care vine daca o sa continue cu politica asta.

Turistii sunt din ce in ce mai experimentati, stiu ce ar trebui sa primeasca la banii dati iar destinatiile turistice sunt fara numar.

Saptamana care vine voi avea o discutie cu touroperatorul bulgar asa de... punere in tema.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
paulcta
[09.01.20 19:03:00]
»

Luni si marti saptamana aceasta am fost cazati la Astor. Micul dejun a fost ok, diversificat. Personalul foarte de treaba, mai ales cei de la receptie. Caldura in camera puteai sa o dai pana la 30 de grade. Am folosit halatele si papucii dar nu ne-a spus nimeni nimic de plata. Prosoapele aratau foarte bine. Am avut apa si cafea la capsule nescafe dolce gusto gratis, in fiecare zi. Conteaza mult cred sa nu fie prea aglomerat. In perioada aceasta erau cativa turisti cazati. Ce este deranjant, ca trebuie sa mergi cu cartela de la parcare sa o validezi de fiecare data cand vrei sa pleci cu masina. Dar acum nefiind aglomerat nu a fost nici o problema. Noua ne-a placut . P. S. Erau cateva pete de cafea pe mocheta din cauza aparatului de facut cafea care trebuie oprit inainte sa dea pe afara din ceasca.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
[09.01.20 23:50:24]
»

@paulcta:

Am avut apa si cafea la capsule nescafe dolce gusto gratis, in fiecare zi.

Nu te contrazic, dar am serioase îndoieli cu privire la cafeaua gratuită din minibar. Puţin probabil să fi schimbat conceptul de anul trecut până anul acesta.

În ofertele pentru acest an apare în continuare minibarul ca fiind contra cost, fără vreo precizare legată de ceai sau cafea.

Povestea cu minibarul contra cost pe mine m-a deranjat, deoarece nu mi se pare deloc normal să plătesc până şi pentru un amărât de pliculeţ de ceai sau pentru o capsulă de cafea în condiţiile în care am plătit deja suficient de mult pentru acest hotel de cinci stele, foarte ok pe partea de cazare, dar cu un ultra all inclusive dezamăgitor.

Dacă acele capsule de Dolce Gusto ar fi fost gratuite cum pretinzi, care ar mai fi logica menţionării acestora pe lista de preţuri ataşată minibarului???

Am fotografiat acea listă penibilă cu cafea contra cost, cu ceai contra cost şi cu multe alte chestii pe bani.

Singurul produs care nu era menţionat pe listă era sticla de apă plată, una singură pe sejur.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
paulcta
[10.01.20 00:11:45]
»

@nicole33: Cafeaua si ceaiul nu erau trecute pe lista .

Am intrebat la receptie despre produsele din minibar. Ne-au spus ca apa din sticla mare si cafeaua sunt gratuite. Am folosit in prima zi 2 capsule si sticla de apa. A doua zi cand am venit din oras era completat minibarul cu apa si capsule.

Nici alunele si pringles nu erau trecute pe lista dar erau contra cost. Nu am platit nimic in plus la plecare.

Am pus doua poze cu minibarul, se vad si preturile. Sticla aia la 129 de leva nu era in minibar .

Noi am avut doar cazare cu mic dejun. La UAI ar fi normal sa fie gratis minibarul.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
webmasterX
[10.01.20 00:19:44]
»

@paulcta:

Luni si marti saptamana aceasta am fost cazati la Astor.

Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
[10.01.20 00:36:07]
»

@paulcta:

Am intrebat la receptie despre produsele din minibar. Ne-au spus ca apa din sticla mare si cafeaua sunt gratuite..... Noi am avut doar cazare cu mic dejun. La UAI ar fi normal sa fie gratis minibarul.

Eu am plătit UAI, o glumă la acest hotel.

Am văzut minibarul ăla mare cât un dulap, am văzut produsele oferite, cele mai multe oricum nu mă interesau, am văzut şi lista de preţuri.

Şi eu am întrebat la recepţie despre minibar şi am fost trimisă în cameră să studiez lista de preţuri . Deja era penibil şi nu aveam chef să mă enervez. Veneam de la un hotel excelent, de doar patru stele, dar la care îmi completau zilnic gratuit minibarul cu apă, suc şi bere la doză. Aici, la cinci stele, nu puteam bea nici măcar un ceai fără să-l plătesc.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
HYUNDA-IAUTOR REVIEW
[16.01.20 10:57:59]
»

@paulcta: Buna ziua. Daca citeati cu atentie eu nu m am referit la papucii de folosinta individuala, cele 2 perechi. Nu fac afirmatii gratuite sau inventate.

De Revelion serviciile aqua de la Aqua House au fost incluse in tariful pachetului.

In garderoba era un kit cu papuci din plastic, prosop si sacosa textila personalizate cu sigla Aqua House, care ar fi fost mentionat undeva ca se plateste, ceea ce eu nu am depistat. Probabil trebuia sa se mearga cu bocanci daca nu l plateai.

Sunt strict opiniile mea impresiile despre acest sejur si de pe acest site, nu ma intereseaza sa le impun cuiva si nici sa mi se puna la indoiala ceea ce am scris. Nu mi am permis si nu mi permit sa fac analiza pe text, poate uneori mi am spus parerea si atat.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
paulcta
[16.01.20 13:20:54]
»

@HYUNDA-I: Buna ziua. Acum am inteles despre ce papuci era vorba.

Noi am avut papuci de unica folosinta si halate in camera.

Nu am avut kit pentru aqua house in camera desi aveam intrare gratuita la aqua house.

De aici a fost confuzia.

Nu am pus nimic la indoiala. Era normal sa fie gratuit acel kit daca era pus in camera si erati cu AI.

Scuze daca v-am deranjat cu ceva. Multumesc. O zi buna.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
ceasornicarul
[17.01.20 20:26:35]
»

Salut, am fost cazat o noapte la acest hotel anul trecut in martie si am fost foarte multumit.

Anul acesta am decis sa rezerv pentru luna iunie un sejur la acest hotel.

N-am inteles rolul cartelei pentru parcare cand am fost eu se intra in garaj fara nici o cartela iti deschidea paznicul, parcarea din fata era libera (fara bariera).

Daca nu ma insel exista parcare cu bariera la Aqua House.

Despre aceasta este vorba?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
paulcta
[18.01.20 11:37:52]
»

@ceasornicarul: Salut. Acum este o bariera automata cu cartela inainte de parcarea din fata hotelului si aia subterana. Ca sa poti iesi din parcare gratis, trebuie sa validezi cartela la receptie de fiecare data cand vrei sa pleci.

La Aqua house cred ca este aceeasi bariera.

Daca spuneti ca parcarea din fata hotelului era gratis inainte este posibil sa fi mutat bariera mai inapoi.

O zi buna.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
ceasornicarul
[18.01.20 19:09:27]
»

@paulcta: Ok multumesc mult.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
ceasornicarul, HYUNDA-I, paulcta
Alte impresii din această RUBRICĂAstor Garden Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.046592950820923 sec
    ecranul dvs: 1 x 1