ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.07.2013
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Suceava
ÎNSCRIS: 08.08.11
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
JUN-2013
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 2 ani, 4 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
49.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 7 MIN

Nu recomand!!!

TIPĂREȘTE

De la inceput doresc sa afirm ca nu mi s-a mai intamplat sa fiu in concediu si sa imi doresc sa ajung cat mai repede acasa asa cum am patit in acest sejur.

Am fost 4 familii cu copii, drumul a fost fara probleme, am plecat de la ora 0 din Suceava si am ajuns pe la 9.30 in fata hotelului. Imediat am fost preluati de dl care se ocupa cu parcarea, s-a dat un bacsis de 10 leva pentru cele 4 masini. Ulterior ni s-a comunicat ca exista parcare subterana si ca trebuie sa mai cotizam cu 5 eur de masina insa nu am avut nicio problema, chiar am fost multumiti avand in vedere ca in 2009 am platit 49 eur parcarea pentru un sejur tot de 7 nopti la alt hotel.

Dupa ce am rezolvat cu parcarea am mers la receptie unde ni s-au pus bratarile urmand sa revenim la ora 14 pentru cazare si am fost intrebati daca dorim sa luam pranzul in ziua sosirii sau a plecarii. La 12.30 am fost la masa, la 14 eram la receptie pentru a primi camerele. Pe la ora 14.15 a fost gata una din camere, la 14.30 a noastra si inca o camera si abia la ora 15 (!!!) ultima camera. Prietenii care au primit camera la ora 15, nu au primit niciun fel de raspuns, ei intrebau ce se intampla, de ce nu primesc camera insa au fost tratati cu maxima indiferenta, nu li s-a oferit niciun raspuns, de scuze nici nu poate fi vorba. Tin sa precizez ca aceasta familie si inca una aveau check in la ora 10 (!!!) insa cand am ajuns li s-a spus ca nu sunt camere disponibile si sa revina la ora 14!!!

Hotelul arata bine, de 4 stele, camerele mari, spatioase, frumoase, terasa arata ca o crasma ordinara de 2 stele. Lenjeria in camere a fost schimbata de 2 ori, prospoapele zilnic (unele gri de iti era scarba sa te atingi de ele, altele de un alb imaculat), curatenie facuta superficial, camera noastra nu a fost aspirata niciodata pe parcursul sejurului. Am avut vedere spre centrul statiunii si zgomotul in camera pana dupa ora 24 a fost de nedescris. Toate camerele au si vedere la mare.

Plaja - mizerabila, plina de capace de bere, mucuri de tigara, cioburi de sticla si ambalaje de la cornurile si briosele lor. Aici nu pot da vina doar pe turisti. Normal si firesc ar fi fost sa existe scrumiere in dreptul fiecarei umbrelute. Cosurile de gunoi in unele zone erau inexistente. Personal am strans tot langa sezlong si la plecare le-am luat si le-am aruncat la gunoi. La snack-barul de pe plaja se gaseau briose, cornuri cu vanilie sau cioco, pufuleti, caise, portocale, mere, sucuri la dozator, bere si apa. Cu exceptia fructelor absolut toate au fost ordinare.

Marea - relativ curata, intrarea se face destul de anevoios din cauza unui prag de scoici si pietre.

Masa - ORDINARA!!!

Supele/ciorbele super condimentate. Este prima data cand am vazut / mancat o ciorba cu pui sau legume pipereta si ticsita de delikat/vegeta sau ce o fi folosit ei. Este al patrulea sejur in Bulgaria insa mancare ca aici nu am avut nicaieri, nici cand am avut all inclusiv light.

Ca si peste s-a servit pangasius, au mai fost o data midii la conserva fara absolut niciun gust, ciorbele de care nu te puteai atinge, in ziua cand am ajuns a fost carne de vita, in rest pui la gratar sau cuptor si de vreo 2 ori porc.

Micul dejun - in fiecare dimineata a fost aceeasi mancare cu o singura exceptie, pe langa pateurile cu branza au aparut si cele cu spanac, 2 feluri de cascaval, branza feta, unt la pachet, margarina la calup, sunca, salam, bucati de pate, pateuri cu branza, pateuri su spanac in una din zile, pizza, oua fierte, ochiuri si omleta, carnati prajiti, cremwursti fierti, lapte, cereale, gemuri, miere, clatite. Personal tot sejurul la masa de dimineata am servit de 2 ori oua fierte, cascaval, branza feta, pateuri cu branza si lapte.

Una din familiile cu care am venit a facut imprudenta sa serveasca sunca, sunca care era stricata, cu miros si gust de acru. Omul fiind vorbitor de limba rusa si manager de restaurant acum cativa ani i-a amenintat cu controlul calitatii. Atunci a aparut seful de sala din cate mi-am dat seama care a luat in fuga platoul cu sunca cerandu-si scuze si spunand ca nu stie cum s-a intamplat asa ceva. Inutil sa va spun ca in acea seara am avut la cina salata berlineza cu sunca!!!

In una din zile erau sa-mi ramana dintii int-o chifla cu seminte care era pietroi. Nu m-am asteptat pentru ca de fiecare data chiflele erau calde, aburinde.

Pranzul si cina - tocanite cu pui, ciorbele/supele de care v-am zis, carne procesata, pui la tava sau gratar daca aveai norocul sa prinzi, lapte, iaurt, cereale, cartofi prajiti, legume gratinate, orez cu ciuperci, cu legume, pangasius, peste marinat deloc pe gustul nostru, salate deloc gustoase. Cel mai bine era sa ti-o prepari singur pentru ca aveai la dispozitie legume si fund pe care puteai sa le tai, fructe (felii de portocale, piersici si caise, de vreo 3 ori jumatati de banane, si de vreo 2 ori cirese).

In a doua seara din sejur erau pulpe intr-o tava, singura mnacare care parea cat de cat comestibila. Fara sa exagerez deloc, nu aveai cum sa-ti bagi dintii in ele, erau uscate (nu arse) de parca ar fi stat cateva zile afara. In alta zi am avut carne de porc uscata si afumata ca sa nu zic arsa.

Si nu pot sa nu impartasesc cu voi una din experientele care a avut loc la ultima cina din sejur.

Noi niciodata nu ajungeam la inceputul meselor fiind cu 2 copii trebuia sa-i spalam inainte de masa ca deh, veneam de la mare, eram plini de nisip si uite asa mancam ce gaseam sau mai bine zis ce mai prindeam.

Dupa cum va spuneam, in ultima seara am ajuns la masa la ora 20.30, cu o ora inainte de inchiderea restaurantului, respectiv a cinei. M-am uitat repede sa vad ce pot lua, am facut 3 ture fara sa gasesc nimic. Era pangasius, orez cu ciuperci, orez cu legume. Am vazut pe unul care se perinda pe acolo si m-am luat de el. L-am intrebat daca stie cumva cat este ceasul si l-am rugat sa-mi spuna pana la ce ora este masa, pana la 20.30 sau 21.30. L-am intrebat ce-mi recomanda sa dau la copii si mi-a spus ca pot sa le ofer peste, adica pangasius?!! Eram un munte de nervi, am luat telefonul si m-am dus sa fac foto la mancare pentru a putea face reclamatie la agentie. In acea seara ne-am multumit sa mancam iaurt gol. Am uitat sa va spun ca in momentul in care eu faceam foto o fatuca a alergat in spate sa-si anunte superiorii. Era ceasul vreo 21 si ceva cand una din fam cu care eram se prezinta la noi cu un platou plin cu carne, se vede ca chelnerul incurcase mesele. In platou erau pulpe la cuptor si piept de pui la gratar si tin sa precizez ca in acea seara nu s-a servit piept la gratar, doar pulpe la cuptor. Bineinteles ca n-am vrut sa ma apropii de acel platou insa baiatul nostru de 2 ani nu a fost de aceeasi parere cu noi si a mancat o pulpita. Am atasat foto cu toata mancarea care a fost la cina in ziua de 27.06.2013 si cu platoul cu carne primit.

Multumesc lui Dumnezeu ca nu am facut vreo indigestie (nici copiii, nici noi). O fetita de 4 ani a unei fam cu care am mers a facut o indigestie urata si a vomat vreo 2 zile si acelasi lucru s-a intamplat cu o fetita de 8 anisori inainte cu o zi de plecare.

Spunea cineva in comentariile anterioare ca romanii lasau mancare in farfurii. Si eu am lasat mancare in farfurii si nu-mi este rusine sa o spun, pai ca sa faci sarmalute din fulgi de orez (arata ca un terci), sarate si acre cu gust de sare de lamaie si atat, mi se pare mult prea mult. La un calcul simplu am luat 8 sarmalute, cate 2 pentru fiecare membru al familiei si bineinteles ca dupa ce le-am gustat au ramas in farfurie.

Si doresc sa mai adaug cateva "detalii" observate de mine

- cutitul cu care se taia painea a fost scapat pe jos de cineva de la bucatarie, a fost ridicat si pus la loc fara a fi sters/spalat

- bucatarul care facea clatite isi mai baga mainile si prin carnatii pe care-i facea la gratar, doar putin gust de carnati care aveau miros de urina nu strica si prin clatite.

- am vazut si cum se curata marginea blatului unde erau tavile cu mancare - cu un servetel se stergea blatul si se puneau resturile in tavile cu mancare.

Concluzie: Hotel de 4 stele, resturant de 2 stele cu indulgenta, respect 0 fata de turisti!

Feriti-va ca de naiba de acest hotel daca vreti sa aveti un concediu reusit!


[fb]
---
Trimis de almir in 01.07.13 11:42:52
Validat / Publicat: 01.07.13 14:27:23
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Albena si Nisipurile de Aur
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4847 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

19 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (almir); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Poftiti la UAI cu o ora inainte de terminarea mesei.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 9449 PMA (din 12 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    19 ecouri scrise, până acum

    aura13
    [01.07.13 22:25:44]
    »

    @almir: citind review-ul tau am sezatia ca nu am fost la acelasi hotel la o saptamana distanta... si totusi nu-mi vine sa cred ca s-au deteriorat atat de mult lucrurile intr-o saptamana;

    sigur ca au fost lucruri care ne-au nemultumit si pe noi, nu a fost totul perfect, insa per total noi am fost mai degraba multumiti de acest hotel si de raportul calitate/ pret

    de aici trag concluzia ca este foarte important sa ne setam corect asteptarile referitoare la vacantele noastre si sa incercam sa citim printre randurile reviews-urilor postate pentru ca nu tot ce-i bine/ rau pt unii este la fel de bine/ rau si pt noi

    gicanu82
    [02.07.13 12:06:50]
    »

    am citit pe un site ca sunt bauturi internationale. poti sa-mi zici si mie ce bauturi internationale sunt?

    almirAUTOR REVIEW
    [02.07.13 13:03:42]
    »

    aura, ma asteptam sa gasesec un restaurant de 4 stele, am mers la UAI cu 714 eur in extrasezon.

    Am fost 4 familii, cum e posibil ca niciuna din cele 4 fam sa nu fi fost multumita de mancare? Crede-ma ca mi-a fost f greu sa le dau ceva copiilor sa manance.

    Am fost in Albena cu 400 eur, 6 nopti in 2011, in 2012 in Albena cu vreo 700 si ceva de eur in sezon si crede-ma e diferenta de la cer la pamant in ceea ce priveste mancarea.

    Cand mi-au adus platoul ala cu carne toti de pe acolo radeau pe la colturi, umilitor, de-a dreptul umilitor!!

    Dar nu ma opresc aici, urmatorul pas e reclamatia la agentie, maine o fac si pe asta.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    almirAUTOR REVIEW
    [02.07.13 13:11:56]
    »

    @gicanu82: Nu stiu care erau toate bauturile, pot sa-ti spun cateva: Jim Beam, Stalinskaya, shoturi de tequila, Campari, Martini.

    Eu personal am servit Campari, Martini si un lichior de ciocolata de al lor Rio Colada.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    daniel_72
    [02.07.13 14:29:05]
    »

    Tin sa precizez ca aceasta familie si inca una aveau check in la ora 10 (!!!) insa cand am ajuns li s-a spus ca nu sunt camere disponibile si sa revina la ora 14!!!

    sincer nu am vazut pe nicaieri check-in la ora 10. De regula, hotelurile din Bulgaria au check-in-ul dupa ora 14, iar check-out-ul pana in 12. Cred ca mai degraba a fost o neintelegere sau, mai grav, au fost pacaliti de agentia de turism.

    almirAUTOR REVIEW
    [02.07.13 16:00:35]
    »

    @daniel_72: Au avut check in la ora 10 si check out la ora 18. Am vazut cu ochii mei.

    Biletele au fost luate de la o agentie din Suceava in luna ianuarie printr-o agentie din Bulgaria nu stiu cum care a oferit aceasta facilitate. In voucherele lor erau scrise absolut toate serviciile de care beneficiaza.

    La mine era scris AI si atat dar stiam ca hotelul are UAI.

    Eu mi-am facut rezervarea cu o sapt inainte de plecare de la o agentie de turism online.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    daniel_72
    [03.07.13 10:12:53]
    »

    @almir: check in la 10 si check out la 18 - cu siguranta este vorba de o greseala...

    ilcri
    [05.07.13 14:52:58]
    »

    @almir: Din cate se pare, am fost cam in aceeasi perioada la acest hotel.

    Spre deosebire de altii, eu am vizitat aproape toata europa, stand la hoteluri cu mult mai multe pretentii decat acesta, dar ale caror servicii erau mai slabe.

    Din ce am observat, fara sa se simta cineva lezat, erau foarte multi romani in acea perioada pentru care o limba straina era o adevarata provocare (personalul hotelului stie doar bulgara, rusa, engleza si germana, etichetele din dreptul mancarii si restul mesajelor fiind scrise in aceste limbi).

    La receptie este afisat un banner destul de mare (scris cu font 28-30) in care este anuntat check in 14, check out 12.

    Pe plaja scrumierele se luau de la bar (eu si sotia suntem fumatori) iar cosurile de gunoi erau la fiecare 2 randuri de sezlonguri (nu erau in dreptul fiecaruia, insa cativa pasi pentru a arunca gunoiul oricine poate face).

    Mesele "doar" cu peste pangasius de fapt se compuneau din cel putin 2 feluri de peste gatit + peste marinat si afumat, insa scria pe eticheta... (a fost si o zi in care s-au servit 5 feluri de peste gatit, pe langa traditionalul peste afumat si marinat).

    Felurile de mancare, cand se goleau tavile, se aduceau in maxim 5 min (am prins o zi cand am ajuns cu 15min inainte de terminarea orei de masa, dar era totul plin ca la inceput).

    Salatele, ca la orice restaurant, erau nepregatite... sarea, otetul, uleiul si-l pune fiecare dupa gust cum este si normal si civilizat.

    Nu sunt mare amator de mezeluri si ciorbe/supe (nu mananc ciorba deloc datorita unor probleme), insa la mezeluri eu unul nu am vazut sunca... era mortadella care e mult diferita, insa inca o data, scria pe eticheta...

    Ca incheiere, eu unul sunt de parere ca pentru a formula o serie de comparatii si critici, trebuie sa ai o baza de referinta, care in nici un caz nu se rezuma doar la 1-2 experiente.

    webmaster
    [05.07.13 16:03:26]
    »

    @ilcri: ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    Poţi folosi linkul "ADAUGĂ IMPRESII NOI"

    aly_by_yna
    [08.07.13 13:53:06]
    »

    sunt de acord cu comentariul scris de ilcri

    valeria2012
    [09.07.13 13:31:53]
    »

    Mare Ti-e gradina, Doamne!!!

    andreeaingrid
    [09.07.13 14:13:56]
    »

    Un review pur si simplu, cred eu, nefondat. Am stat la acest hotel tot in luna iunie si am fost foarte multumita. Si de mancare, si de servicii si de personal. Au fost atat de draguti incat la plecare ne-au lasat bratarile pana la ora 16:00 desi eliberasem camera.

    Referitor la mancare, pt ca vad ca doar despre asta se vorbeste din pacate, nu am avut ce reclamatii sa fac: mancarea proaspata si buna (au avut niste paste cu ciuperci... delicioase!), peste de mai multe feluri, etc. E drept si normal, la un moment dat se terminau tavile dar erau inlocuite repede.

    Check-in la ora 10:00? Cred ca e o gluma... Si pana la urma care este problema daca s-a dat camera la 15:00. Am inteles ca ati avut bratarile mult mai devreme.

    Oricum, parerea mea este ca Hotel Astera este un hotel foarte bun si il recomand.

    webmaster
    [09.07.13 14:31:03]
    »

    @andreeaingrid: ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    Poţi folosi linkul "ADAUGĂ IMPRESII NOI"

    almirAUTOR REVIEW
    [09.07.13 14:52:14]
    »

    @andreeaingrid: Nu pot decat sa ma bucur ca v-ati simtit bine. Din pacate nu pot spune acelasi lucru despre mine, noi ca familie si ca grup.

    Bratarile ni le-ar fi lasat si noua dar nu am vrut.

    De mancare nu cred ca mai are rost sa comentez ceva, am spus cam tot ce a fost si fara sa fabulez.

    Da, check-in la ora 10. Si mai repet o data, nu este cazul meu, este cazul a 2 fam cu care am fost si care trebuiau sa aiba check in la 10 si check out la 18.

    Biletele au fost luate de la o agentie din localitate printr-un operator bulgar si a fost specificata in voucher aceasta facilitate (de care nu au beneficiat).

    Avand in vedere ca din Suceava pana in Nisipuri sunt vreo 700 km, pentru unii poate reprezenta o problema, nu crezi?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    daniel_72
    [09.07.13 15:16:05]
    »

    @almir: ma simt nevoit sa reintru in aceasta discutie privind orele de check in si check out: presupunand ca este asa cum spui (intrare la 10 si iesire la 18) asta ar insemna ca in aceasta perioada de timp de 8 ore camera respectiva ar trebui sa fie dublu ocupata, atat de cel care urmeaza sa plece, cat si de cel care abia a venit. Mai mult, te plangi ca in ultima camera ati intrat abia la ora 15. Daca orele de intrare/iesire ar fi asa (10, respectiv 18), cand ar mai putea personalul sa faca curatenie in camera respectiva?

    Am verificat si pe site-urile catorva agentii de turism romanesti si straine si toate au afisat check in dupa 14 si check out inainte de 12

    almirAUTOR REVIEW
    [09.07.13 15:16:20]
    »

    @ilcri: Spune-mi te rog, comentariul tau imi este adresat ?

    Stii cumva ce si cat am colindat in ultimii 10 ani si ce?!

    Nu am sa incep sa fac analiza pe text pentru ca imi irosesc timpul aiurea.

    Din cate vad, daca un comentariu nu este pe placul tuturor, incep atacurile la persoana ceea ce nu mi se pare deloc laudabil si cred ca anumite persoane ar fi putut macar sa fie atentionate.

    Imi cer scuze ca nu sunt invatata sa mananc laturi in loc de mancare, mea culpa!

    Dragilor, din partea mea puteti merge cu bratele deschise la acest hotel, va doresc "succesuri"!

    almirAUTOR REVIEW
    [09.07.13 15:21:32]
    »

    @daniel_72: Daniel, ai dreptate, asa este! Si ce vina am eu in treaba asta?

    Si apropos la receptie era scris ca se poate intra la 10 si iesi la 18 insa se percepea un cost suplimentar.

    Presupun ca in costul sejurului amicilor nostri s-a regasit si acest cost din moment ce facilitatea era trecuta in voucher.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    bofil
    [12.07.13 22:05:22]
    »

    Buna ziua.

    Acesta este un ecou, nu un review, pentru ca fac parte din acelasi grup cu almir [autoarea reveiw-ului de față, notă webmaster].

    @ilcri si @daniel_72: Desi ati colindat prin Europa, va grabiti sa ne contraziceti in necunostinta de cauza si se pare ca va este total strain conceptul de "early check-in / check-out late". Permiteti-mi sa vi-l explic:

    Din cele 300 de camere ale hotelului se aleg sa spunem 10 la care se poate beneficia de aceasta facilitate. (ilcri nu a fost atent ca, desi era scris cu font mare in 14:00 out 12:00, in coltul receptiei dinspre toaleta / restaurant erau afisate tarife pentru parasirea mai tarziu a camerei, plecarea la ora 18:00 fiind cam 40 Euro extra). In programatorul hotelului se rezerva camera pentru inca o noapte, fiind pusa la dispozitia doar a urmatorului turist care vrea sa beneficieze de aceasta facilitate, bineinteles tot contra-cost. Deci turistul iese frumos la ora 18:00 iar celalalt intra la ora 10:00. In acest interval de timp se face curatenia si nici nu stau unii peste altii in camera.

    Facilitatea nu se taxeaza cu pretul intreg al unei nopti pentru ca turistul nu mai ajunge la cina, la MD, nu se mai atinge de bauturile internationale de la bar, nu mai consuma curent, apa etc.

    Si pentru lamurire: desi biletele celor doua familii cu 10:00 - 18:00 au fost luate in februarie cu toate discounturile de early-booking posibile, nu au fost cu mult mai ieftine decat ale noastre luate cu o saptamana inainte de sejur. Si nu, nu am avut vreo oferta last-minute.

    -

    @ilcri: Ca sa te scutesc de orice griji, afla ca in grup aveam vorbitori de limba engleza la nivel foarte avansat, germana mediu si rusa nativ sau matern, cum vrei sa-i spui. Si apoi, mai suntem si noi umblati, nu numai prin Europa. Mai avem si noi baze de referinta in materie de excursii, cazari si restaurante. Si "ham", l-am vazut in orice dictionar tradus doar ca sunca, niciodata mortadella. Si cea la care am facut referire era exact sunca presata acra si cleioasa. Adica exact ceea ce numeste OPC "modificari organoleptice".

    Cand prietenul nostru care stie rusa si care a fost manager de restaurant a vorbit cu seful de sala, cel costumat de la intrare, a carui unica grija era sa nu pleci cumva cu jumatate de banana pentru copil afara din restaurant, de ce crezi ca acesta a insfacat tava si a disparut racheta cu ea in bucatarie: de buna ce era?

    -

    @andreeaingrid. Care e problema daca au intrat la 15:00 daca aveau pe voucher 10:00? Absolut niciuna. Data viitoare cand mergi la coafor, sa vedem ce spui daca ai programare la 10:00, te primeste in sala dar incepe sa-ti puna bigudiuri pe la ora 15:00. Doar te-a primit in sala, nu?

    Trecand peste glume, daca stiam ca intram la ora 15:00 plecam tot grupul la 5-6 dimineata din Suceava, nu la 12:00 ca sa conducem toata Romania noaptea. Stii cum e sa treci prin Romania noaptea la volan, nu?

    -

    @all. Cei din grupul de 4 familii nu facem parte din categoria celor care merg la AI sau UAI sau AIAE ca sa bagam in noi ca spartii si sa ne betivanim pana cadem sub masa, pentru ca nu-i asa - e mocaaaa!!! Dar daca platesc ceva de 4* as vrea sa fie intr-adevar de 4*. Celelalte restaurante de 3* de la bulgari in care am mai fost erau mult-mult deasupra acestuia. Eu nu sunt deloc pretentios la mancare dar nici nu platesc 4* ca sa mananc shaorma fractionata: cartofi si salata la pranz si carne de pui uscata cu paine seara.

    Bauturile de la dozator au fost oribile comparativ cu celelalte AI-uri de la bulgari in care am mai calcat. Probabil ca erau diluate 1:5 cu apa. Plaja era la 50 de metri de hotel, daca ne gandim la plaja in general.

    Plaja proprie a hotelului era la 400 de metri dupa ce treceai prin bazar. La iesirea de pe plaja nu exista dus pentru picioare.

    Bauturile internationale erau OK, gaseai ce se gaseste in orice bar: whisky marci cunoscute - J&B, Jim Beam, lichioruri Martini, Campari etc., tequila - nefiind fan nu va pot spune nimic. In restaurante aerul conditionat era omniprezent, trebuia sa cautam cele mai bune locuri pentru copii ca sa nu-l primeasca direct in cap.

    Parcarea gratuita se poate face (cu o mica spaga de 5 euro la security guy de la intrare - lucru care ne-a convenit) in parcarea subterana a hotelului sau se poate face cu gura mare intr-adevar gratuit dar la circa 1 km mai departe asa cum au constat pe pielea lor niste conationali. Intre hotelurile Astera si Gladiola era aciuata o mica haita de caini care mai sarea aleator la turisti.

    Atentie mare la parcarea pe interzis in strada: ridicarea masinii dureaza sub 1 minut, zici ca e scamatorie curata: oprit langa masina, foto cu ilegalitatea comisa, bagat ghearele sub roti, ridicat, plecat. Uitati de treaba cu un pahar de cafea pe bord si nu o ridica. Oricum, cand te certi cu bulgarii brusc nu mai inteleg decat limba lor.

    In incheiere, tratati reviewurile ca pe simple pareri. Eu as putea sa dau nota mica unui hotel pentru ca nu are in holul de la intrare un elefant roz care sa faca sluj cand intru. Sau ca nu am putut manca icre negre cu polonicul. Sau ca nu curgea Dom Perignon la dozator. Dar bineinteles asta e doar parerea mea. Puteti tine cont de ea daca aveti astfel de asteptari sau nu.

    Cred ca sunt suficiente reviewuri ca sa va formati o parere, fara sa sariti neaparat la gatul cuiva.

    Si apropos, pe un alt celebru site de rezervari, minusurile de acest hotel se refera in principal la mancare: si anul acesta, si anul trecut, si acum doi ani.

    Va doresc numai bine si sa va bucurati de vacantele voastre la Hotel Astera sau in alta parte. Noi nu am putut sa o facem.

    kikiritzi
    [14.07.13 11:18:54]
    »

    @bofil: Bine zis! Eu n-am fost si nu cred ca voi merge la acest hotel pt ca nu mi-l permit, dar mi-a placut argumentarea la obiect, cu respect fata de toti cei care ar putea fi interesati, dar ferma in ceea ce sustineti. Imi pare rau ca nu sunteti membru AFA pt. ca este genul de informatie, comentariu si atitudine pe care mi-as dori sa-l regasesc la cat mai multe review-uri. Patima nu are ce cauta in astfel de dezbateri, cu atat mai putin atacurile la persoana.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    10 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    almir, aly_by_yna, andreeaingrid, aura13, bofil, daniel_72, gicanu82, ilcri, kikiritzi, valeria2012
    Alte impresii din această RUBRICĂAstera Hotel & Spa Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.074689149856567 sec
    ecranul dvs: 1 x 1