ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 23.09.2024
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: > 60 ani
DIN: Braşov
ÎNSCRIS: 23.09.24
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
SEP-2024
DURATA: 7 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
PREȚ SEJUR 1200
cu AVIONUL (toate taxele incluse)
CAZARE ÎN DblStd
REGIM MASĂ UAI
Raport PREȚ/CALITATE:
RĂU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
53.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 1 MIN

5 stele reprezintă o înșelătorie. Chiar și în Turcia au primit 4 stele la acreditare

TIPĂREȘTE

Am fost acolo din 14-21 septembrie 2024. Ne-au cazat doar la ora 15 și nu la 14, motivând că nu este gata camera.

Masa sub orice standard de calitate, repetitivă, tip Cantină. 50+% din feluri recondiționate și reservite la următoarea masă. Pui gătit din aripi și pulpa inferioara. Peștele prăjit și gătit de slabă calitate, mic și cu oase multe, de nemâncat. Vita lipsă aproape cu desăvârșire. 3 zile din 7 nu au avut pepeni la prânz. O singură zi portocale, piersici puține dar fără gust. Pui la grătar numai lângă piscină, nu in restaurant. Toate felurile de ouă reci.

Lipsa restaurante a la carte.

Gozleme numai coca, f putina umplutura. Programul la gozleme se întrerupea uneori pentru turiști 1/2 până la o ora că să se facă porții pt angajații hotelului.

Plaja f mică, înghesuită, șezlonguri murdare. Ne-au cerut 10 euro pe oră că să rămânem în camera maxim 3 ore după 12, când aveam transferul la ora 17:30. Am avut noroc de o cameristă care și-a făcut treabă conștiincios in fiecare zi.

Prețul enorm pt serviciile oferite.

Partea de SPA, care nu este a hotelului are câteva persoane profesioniste care își fac meseria cu seriozitate.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de Grig in 23.09.24 09:09:43
Validat / Publicat: 23.09.24 11:42:17
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Lara-Sherwood, Venetia, Grand, wind of lara, etc, side - 3 hoteluri diferite,
  • Alte destinații turistice prin care a fost: Spania, grecia, Austria, Germania, Dubai...

VIZUALIZĂRI: 603 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

15 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Grig ); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6750 PMA (din 9 voturi)

ECOURI la acest review

15 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[23.09.24 11:38:30]
»

@ux135894: bun-venit pe AmFostAcolo.ro.

Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

-

Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 115605&hid=3902.

Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat ceva, ar fi chiar util — link încărcare video.

--

„Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux135894 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020”) - folosind butonul schimbă username de aici

webmasterX
[23.09.24 13:16:36]
»

@Grig : Mulțumiri pentru schimbarea username.

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
[24.09.24 18:03:58]
»

5 stele reprezintă o înșelătorie. Chiar și în Turcia au primit 4 stele la acreditare

Hotelul are doar patru stele, iar preţul îmi pare pe măsură.

Nu ştiu cine te-a amăgit că vei merge la cinci stele, însă puteai şi tu să te mai informezi înainte de a-l alege.

Ne-au cerut 10 euro pe oră că să rămânem în camera maxim 3 ore după 12, când aveam transferul la ora 17:30.  

Late check out-ul se plăteşte peste tot. Aici mi se pare chiar ieftin.

În plus, este opţional. Dacă nu vrei să plăteşti, predai camera la ora 12.00, depozitezi valizele în camera specială pentru bagaje şi te bucuri în continuare de toate celelalte facilităţi ale resortului până la ora transferului.

Prețul enorm pt serviciile oferite.

Hai să nu exagerăm!

Despre ce preţ "enorm" vorbim aici? Circa 43 euro de persoană pe noapte este un preţ modest chiar pentru cele oferite, aşa cum au fost.

Yoda
[24.09.24 22:36:01]
»

@nicole33:

Hotelul are doar patru stele, iar preţul îmi pare pe măsură. Nu ştiu cine te-a amăgit că vei merge la cinci stele, însă puteai şi tu să te mai informezi înainte de a-l alege.

Asta voiam sa intreb si eu. Peste tot am gasit ca hotelul are patru stele, nu am gasit nicaieri ca ar avea cinci. Acuma, asta cu stelele e o chestie relativa. Eu am stat o noapte la un hotel Hyatt de 4 stele la Gebze care depaseste multe hoteluri de 5 stele cu pretentii. O sa scriu un review in curand despre hotelul asta.

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
[25.09.24 00:10:54]
»

@Yoda:

Asta voiam sa intreb si eu. Peste tot am gasit ca hotelul are patru stele, nu am gasit nicaieri ca ar avea cinci.

Unele agenţii este posibil să-l vândă ca fiind, chipurile , de cinci stele, astfel satisfăcând ambiţiile românilor mândri că au fost în Turcia la cinci stele cu mai puţini bani decât ar fi plătit la Mamaia pentru un hotel de doar trei stele . Am găsit pe net ambele variante şi cu patru, dar şi cu cinci.

Acuma, asta cu stelele e o chestie relativa.

Mie-mi spui?

Eu am stat o noapte la un hotel Hyatt de 4 stele la Gebze care depaseste multe hoteluri de 5 stele cu pretentii. O sa scriu un review in curand despre hotelul asta.

Probabil genul business. Abia aştept să povesteşti ce ai ales anul acesta şi cum ţi-a plăcut Cred că ai acumulat ceva restanţe şi de anul trecut, aşa-i?

webmasterX
[25.09.24 09:41:10]
»

@Grig: ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE

Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

GrigPHONEAUTOR REVIEW
[25.09.24 09:54:04]
»

@nicole33: Părtinirea este trăsătura ce caracterizează răspunsul dvs. Incercati să minimalizați lucrurile negative ale acestui hotel cât și faptul că Ag de turism îl vând că fiind de 5 stele, in hotel de 4,5 stele schimbă așternutul zilnic, nu la 3 zile. Nici un comentariu despre plaja, recondiționarea mâncării...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
GrigPHONEAUTOR REVIEW
[25.09.24 10:10:29]
»

@nicole33: Nu am acumulat restante. Mergem în Turcia de pe vremea când 2 săptămâni costau 750 de euro pt 2 persoane cu avion cu tot, iar serviciile erau impecabile. Pot evalua decăderea majoră a acestor servicii, cât și încercările de a le ridica la rang de normalitate de un "consilier Onorific" direct interesat să perpetueze această stare de confuzie în detrimentul Românilor.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Pușcașu Marin
[25.09.24 10:44:11]
»

@Grig: Eu îți respect opinia, sunt de acord c-ai fost nemulțumit de acest hotel. Așteptările ți-au fost înșelate vis-a-vis de cum ți le-ai” setat” la momentul alegerii hotelului și-apoi e dreptul tău să fii nemulțumit dacă tu consideri că la prețul plătit trebuia să primești altceva.

Eu aș avea două întrebări. Unu... Acasă schimbi așternuturile în fiecare zi? Bănuiesc c-o să-mi spui că acasă nu te costă 600 de euro pentru două persoane pentru o săptămână, în fine... chestii de-astea.

Și doi... În vacanțele alea de care zici mai sus, n-ai găsit niciodată un hotel pe care să-l poți recomanda ca fiind bun? Nu vrei să scrii un review și despre ceea ce ți-a plăcut?

Yoda
[25.09.24 13:08:44]
»

@Grig:

Un hotel de 4,5 stele schimbă așternutul zilnic, nu la 3 zile.

Nu este deloc adevarat. Numai unele hoteluri de top - si foarte scumpe - schimba asternuturile zilnic. De obicei asternuturile sunt schimbate la trei zile.

Sincer, eu cred ca ai asteptari prea mari de la un hotel la care ai platit maximum 100 EUR/noapte. Hotelul este de nivel mediu, nu e grozav, dar nu e nici dezastru. Vremurile alea cand plateai 750 EUR pe doua saptamani au trecut si nu vor reveni niciodata.

GrigPHONEAUTOR REVIEW
[25.09.24 13:11:42]
»

@Pușcașu Marin: am uitat. Verifica oferta […] și o să găsești unde este cotat la 5 stele, pentru a nu mai face afirmații neadevărate.

MirindaPHONE
[25.09.24 13:42:59]
»

@Grig : Realitatea este ca s au scumpit pachetele peste tot. Ce a fost odată nu mai este nici la turci și nici la greci. Depinde de noi sa facem un research atent, insa contează și așteptările noastre și experientele. Eu am fost 2 zile la Brașov și am cheltuit 400 eur și am stat la o mansarda unde am leșinat de căldură și abia am respirat.

Eu m am învățat sa nu mai am așteptări la curățenie zilnica, prosoape schimbate și nici la consumabile. Găsesc soluții la fata locului atata timp cât sunt chestii care nu pun în pericol sănătatea și viata.

Foarte multe hoteluri merg pe servicii minime și tot mai mult se promovează ideea de eco friendly, adică mai puțin consumabile, mai puține servicii și mai puțin pierderi.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
nicole33PHONE CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
[25.09.24 21:46:51]
»

@Grig:

Nu am acumulat restante.

Nu vorbeam cu tine! Ecoul meu ii era adresat colegului Yoda de ale cărui impresii după vacanța din Turcia chiar sunt interesată, nu ca in cazul tău

Mergem în Turcia de pe vremea când 2 săptămâni costau 750 de euro pt 2 persoane cu avion cu tot, iar serviciile erau impecabile.

Nu cred ca mai interesează pe cineva povesti de pe când era bunica fata.

Pot evalua decăderea majoră a acestor servicii, cât și încercările de a le ridica la rang de normalitate de un "consilier Onorific" direct interesat să perpetueze această stare de confuzie în detrimentul Românilor.

Nu poti evalua NIMIC!

Credibilitatea ta este sub nivelul marii cât timp nu ai postat pe sait decât aceasta reclamație trecând sub tăcere vacantele reușite din trecut.

In plus, pretențiile absurde emise aici pe mine m-au cam convins și in legătura cu experiențele tale anterioare

Confuzie este doar in mintea ta și a altora ca tine care habar nu au unde merg și de ce, merg orbește pe mâna unei agenții suficient de dubioase, fără sa se informeze câtuși de puțin și apoi pac cu reclamația ca doar trebuie sa-și verse năduful undeva

Ce interes as putea avea eu in legătura cu acest hotel foarte modest? Nu am fost niciodată acolo și nici nu intenționez

Lasa încrâncenarea, asuma-ti vina de a nu te fi informat chiar deloc și schimba agentia care te-a păcălit in legătura cu clasificarea hotelului

Doar de curiozitate: dacă ti se spunea de la început ca hotelul asta are doar patru stele îl mai alegeai?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
nicole33PHONE CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
[25.09.24 22:08:00]
»

@Mirinda:

Realitatea este ca s au scumpit pachetele peste tot. Ce a fost odată nu mai este nici la turci și nici la greci.  

Intr-adevar, prețurile au crescut mult peste tot și deseori constatam și o scădere a nivelului serviciilor oferite.

Eu m am învățat sa nu mai am așteptări la curățenie zilnica, prosoape schimbate și nici la consumabile.  

Asteptarile trebuie sa fie in concordanța cu oferta, adică trebuie sa primesti exact ce ti s-a promis. Au zis ca fac curat zilnic, atunci sa facă. Sa schimbe și prosoapele și lenjeria cu frecventa promisa.

La mare din cauza umidității prosoapele nu se usucă și atunci schimbarea acestora zilnică nu este un moft ci o necesitate.

Foarte multe hoteluri merg pe servicii minime și tot mai mult se promovează ideea de eco friendly, adică mai puțin consumabile, mai puține servicii și mai puțin pierderi.

Conceptul ECO friendly intr-adevăr aduce economii importante hotelierilor, însă acesta este Opțional, in sensul ca se lasa la latitudinea turistului decizia schimbării prosoapelor sau a lenjeriei. Eu nu sunt prea ecologista de felul meu și pentru mine confortul propriu este mai important.

MirindaPHONE
[26.09.24 08:31:53]
»

@nicole33: Legat de curățenie, consumabile și schimbat așternuturi sincer eu nu am văzut astfel de informații furnizate de agenții și nici în oferta asa ca uneori mergi la risc. De exemplu, am întâlnit hoteluri care ofereau doar un produs cosmetic pentru toate nevoile și altele o diversitate de produse de la pasta de dinți la pila de unghii sau burete de pantofi. Cu siguranta când plătești pentru un pachet turistic mai mult te aștepți sa ai și servicii pe masura, doar ca de multe ori pretul nu este corelat intotdeauna cu serviciile ci este doar influențat de locație, zona, de sezon sau perioada, nimic mai mult și nu neapărat de servicii.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Mirinda, Pușcașu Marin, Yoda
Alte impresii din această RUBRICĂArmas Bella Sun (ex Club Bella) [Kumkoy]:
INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.039691925048828 sec
    ecranul dvs: 1 x 1