GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Incerc sa redau cat mai exact ce am patit la sfarsitul anului 2010 si inceputul lui 2011.
Am cumparat de la o agentie din Bucuresti, pe sistemul "last minute" un sejur de 7 nopti in localitatea Bad Gastein, pe care o vizitasem cu un an in urma, cand am fost la Zell am See, si unde doream sa ajungem de Revelion in 2010-2011. Am optat pentru Apparamenthaus Del Europe deoarece oferta acelei agentii de turism era ce mai buna. Ni s-a eliberat un voucher pentru hotel de 4 stele.
Am sunat la agentie pentru a afla ce conditii sunt in hotel, deoarece am optat pentru varianta cu bucatarie in apartament. Nimeni nu stia absolut nimic, dar am fost asigurati ca e totul de 4 stele.
Ajunsi la fata locului ne-am invartit 1 ora pentru a afla cum putem intra in hotelul care, de fapt, s-a dovedit a fi fostul cazinou din Bad Gastein, acum o ruina. In cele din urma am ajuns la un hotel "Weismayr" care se ocupa de administrarea acestui fost cazinou si unde, spre surprinderea noastra am aflat ca atat Weismayr cat si Del Europe sunt declasificate deorece nu intrunesc niciun fel de conditii si vor intra, candva, in reparatii.
Am primit cheia si am intrat in Del Europe. Camera, nu apartamentul pe care speram sa-l primim, era o camera in cazinou, cu un pat dublu, cu asternut rupt (am facut poze). Bucataria s-a dovedit a fi un dulap, cand deschideai usa dulapului gaseai o plita electrica, un frigider mic, un instant de incalzit apa menajera si o chiuveta, fara hota.
Balconul era din fier forjat, ruginit si smuls din perete. Ni s-a recomandat de la Weismayr sa nu iesim in balcon.
Televizorul era unul mic, gen fostul "Sport" romanesc, cu butoane, fara telecomaanda si un singur canal, ORF.
Unul dintre fotolii era patat, la fel de patata era si lampa cu picior care tinea loc de lustra, in tavan nefiind niciuna.
Nu s-a facut curat toata perioada, ne-am dus singuri gunoiul, dupa ce l-am sortat (ca asa este civilizat, intr-o lume civilizata!), prosoapele nu au fost schimbate timp de 7 zile.
Am reclamat aceste lucruri agentiei din Austria, partenera cu agentia din Bucuresti si am aflat, spre stupoarea noastra ca acest hotel este declasificat, respectiv nu are nicio stea si ni s-a trimis pe e-mail-ul hotelului Weismayr copia mesajului trimis agentiei din Bucuresti. Am sunat la agentia din Bucuresti si ni s-a spus ca nu se poate face nimic, patronul nedorind sa stea de vorba cu noi. Ni s-a mai spus ca, daca dorim sa schimbam hotelul (in varf de sezon? !), va trebui sa achitam o diferenta, in conditiiile in care noi contractaseram un hotel de 4 stele.
Am reclamat sii faptul ca agentia din Bucuresti nu ne-a spus cui trebuie sa ne adresam pentru a primi cheia si am umblat ca bezmetici prin oras la o ora cand majoritatea turistilor erau pe partie si n-aveam cu cine sta de vorba. Doar intamplarea m-a dus la hotel Weismayr... Ne-am intors in tara, am incercat de nenumarate ori sa iau legatura cu patronul firmei de la care am cumparat voucher-ul, am fost personal la firma si, cu toate ca masina acestuia era in fata firmei, am fost mintita ca a plecat cu un autocar la Predeal.
Am reclamat la OPC, la ANAT si la Ministerul Turismului si astept acum rezolutiile acestor 3 institutii deoarece firma de turism refuza sa stea la discutii. Mi-am rezervat dreptul de a actiona in instanta aceasta firma de turism!
Deci, notati aceste 2 hoteluri: Weismayr si Del Europe ca fiind declasate, fara nici o stea, oribile si vechituri.
Trimis de abth2* in 25.01.11 14:21:48
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în AUSTRIA. A mai fost în/la: Zell am See, hotelurile Fischerwirt, Latini, Lebzelter, Victoria, Alpenblick si vila dnei. Roswitha Eckhart.
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (abth2*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
ECOURI la acest review
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
cu adevarat un concediu ratat din toate punctele de vedere!!!
Pe viitor un sfat din partea mea!!! Intrati pe site-urile lor ex: zillertal.at si acolo gasiti pensiuni, vb cu ei personal, faceti rezervarea si totul este cat se poate de corect.
Nu pot spune ca nu avem agentii de turism serioase, dar la capitolul vacante la ski, eu personal de 4 ani merg pe cont propriu.
Exemplu in acest an ne-a costat 550 euro / 2 adulti, 10 nopti cazare apartament + masa (pregatita de noi), 400 euro cazare + 150 mancare (mic dejun+cina), pranzul pe partii. Lenjeria si prosoapele schimbate de doua ori.
Mult succes data viitoare!!!
Buna ziua!
Multumesc pentru sfaturi.
In mod norma lne hotaram din timp si alegem din multitudinea de oferte. De aceasta data, am fost incurcati de niste prieteni nehotarati.
Problema mea este, de fapt, ca agentia nu da nici un semn de viata si eu imi vreau o parte de bani inapoi. Daca ar fi fost prompti, ar fi incercat sa faca ceva pentru noi cat am fost in Bad Gastein, as fi fost mult mai intelegatoare. In clipa in care s-a eschivat, pentru mine a fost un mare semn de intrebare. Incontinuare, nu raspunde la reclamatie, refuza sa stea de vorba cu mine. Deci, stiee ca exista un dram de adevar in ce spun si incearca sa scape prin eschivare.
Urat, mai ales ca noi am decartat banii pe loc, fara discutii.
Inca o data, multumesc pentru sfat, dar mergem in Austria de aproape 18 ani prin agentii de turism si nicodata nu ni s-a intimplat asa ceva.
O zi buna!
@abth2*: Desi e foarte tarziu de la intamplarea nefericita prin care ai trecut, as vrea sa stiu numele agentiei romane (prin mesaj privat!) si eventual, cum ai rezolvat cazul. Multumesc,
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)