ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 15.08.2014
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 20.07.13
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
AUG-2014
DURATA: 3 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 11

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
41.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 4 MIN

O experienta dezamagitoare

TIPĂREȘTE

Am ajuns la Neptun pentru ca imi doream de mult sa mai merg la mare si in tara mea, eram convinsa ca lucrurile merg spre bine. Incurajata de pretul bun si de review-urile cu note MARI de pe AFA, am decis sa mergem cateva zile la hotel Apollo, in Neptun.

Tin sa precizez ca review-urile celorlalti membri AFA sunt corecte, in mare parte, dar nu inteleg de unde au aparut acele note mari (9.8??) care, pe mine, mare consumator de AFA inainte de calatorii, recunosc ca m-au indus in eroare. Adica, sa fim seriosi, hoteluri exceptionale din alte parti nu iau cu asa mare usurinta astfel de note...

Sa revin la hotel: pe langa usi "inflorite", paturi scartaietoare, miros de umezeala (cred ca datorat mochetei, pentru ca te lovea de la intrarea pe palier), si altele, de care eram pusa in garda si pe care le-am acceptat, as mai avea si alte nemultumiri care merita mentionate.

Sa incep cu camera. Cea mai mare nemultumire: baia. O faianta veche, de un maro neplacut, cu rosturi mucegaite si da, nespalate. Apoi chiuveta, plina de piatra si mizerie. In cele 4 zile de stat acolo, camerista ne-a vizitat zilnic dar cred ca doar pentru a lua gunoiul. In a doua zi a adus un sul de hartie igienica. In rest nu a spalat chiuveta, nu a intins paturile (desi aici sunt de vina, le faceam noi, chiar daca nu foarte bine), nu a dat cu aspiratorul, nu a dat cu mopul in baie.

Inteleg ca schimbarea faiantei implica costuri mari dar renovarea rosturilor si spalarea ei nu sunt asa costisitoare. Prosoapele: jale!! De un alb murdar, subtiate de atatia ani de utilizare. Sincer, le-am pus in cuier si acolo le-am lasat pana la final pentru ca mi-a fost sila sa le folosesc. Decat asa, mai bine lipsa. M-a amuzat insa grija cu care le-a numarat camerista la plecare, de parca ar putea fi tentat cineva sa le ia acasa.

Micul dejun: tip bufet, cu toate felurile pe o masa centrala, fara vitrine frigorifice. Tin sa subliniez asta, pentru ca la felurile pe care le ofereau cu obstinatie, vitrinele frigorifice ar fi fost mai mult decat necesare. Oua fierte cu sos remoulade (adica o maioneza acrisoara, cu castraveti murati), salata de cartofi cu maioneza, salata de cruditati cu maioneza, ce mai, cam multa maioneza pentru zile fierbinti de august, mai ales daca stau trei ore, fie ele si dimineata, pe o masa... Pe langa aceste salate, mai exista o omleta subtire si uscata, carnaciori sau crenvursti, unt, un fel de gem, branza si cascaval, doua feluri de mezel, kaizer, branza cu smantana, lapte batut, lapte cald, cereale, ceai, cafea, paine, rosii, castraveti, pepene. Nimic iesit din comun dar, pana la urma, puteai manca un sandvis si un ceai/cafea. As recomanda calduros hotelului sa serveasca si oua fierte, in coaja (sunt mai sanatoase asa) si sa ofere si variante de chec/biscuiti, mai sigure, mai ales pentru copii.

La micul dejun ar mai fi de subliniat lehamitea unuia dintre angajati care arunca, efectiv, pe masa platourile cu mezel.

Despre personal nu as putea spune mai nimic, interactiunile au fost minime dar judecand serviciile...

La urma vreau sa spun cateva cuvinte despre statiune, in general. Sunt dezamagita (ce e nou?) despre senzatia de "las'o ba ca merge si-asa" pe care o emana tot litoralul. Parca totul se face fara interes, din inertie, din obligatie, nici nu stiu cum sa explic ca sa ma fac inteleasa. Nu e atat mizeria ci paragina in care sunt lasate multe hoteluri, lipsa de grija pentru spatiul verde, iarba crescuta peste tot, si pe unde trebuie si pe unde nu. Preturile mari, nejustificate, modul in care esti tratat... La o terasa goala (terasa Mamma Leone, Olimp), la o ora care nu era de masa (17), am fost refuzati pentru ca nu serveau doar bautura. E de preferat sa nu vinzi nimic decat sa vinzi o bere, un ceai si un suc, la care nu faci mare lucru si iei adaos zdravan?? Nu pot sa inteleg, suntem destul de umblati dar asta nu ni s-a intamplat niciodata. Vedeti, nu e vorba atat despre conditii, pe care, pana la urma le accepti ci, mai ales, de atitudinea oamenilor, de modul in care arata ca le pasa, ca le place sa faca turism.

Ultima mentiune: plajele. Sunt frumoase, amenajate cu sezlonguri (intre 15 si 30 de lei sezlongul). Toata lume stie sa puna sezlonguri si umbrele. WC-uri si dusuri? mai la sud, la bulgari. Daca vrei acces la WC, trebuie sa cauti o terasa, un bar, cu taxa 1 sau 2 lei, dupa caz.


[fb]
---
Trimis de chilli_pepper in 15.08.14 10:45:49
Validat / Publicat: 15.08.14 13:58:12
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în NEPTUN / OLIMP. A mai fost în/la: Mamaia, Hotel Lido
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1566 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (chilli_pepper); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3150 PMA (din 5 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    5 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [15.08.14 11:52:44]
    »

    @chilli_pepper, pe viitor n-ar fi rău să desparţi recomandările despre cazare de cele referitoare la zona vizitată - în două articole distincte, unul de tip "de cazare" şi unul de tip "de călătorie".

    S-ar obţine astfel o structurare mai bună a informaţiei utile - despre cazare, respectiv despre zonă sau împrejurimi (vezi mai jos) şi, deloc în ultimul rând, notele acordate ar reflecta mai bine gradul de recomandare al celor două "obiective" distincte (se întâmplă câteodată să stai într-un hotel pe care nu doreşti să-l recomanzi, dar zona sau localitatea ar merita cu totul altă medie - sau viceversa).

    În plus, cine încearcă să aleagă o cazare în zonă - o gaseşte mai uşor, parcurgând doar lista rubricilor de cazare (fără a mai fi nevoit să citească - în acel moment - informaţii despre zonă); cine se documentează despre zonă - va găsi toate informaţiile căutate într-o singură rubrică (cea dedicată impresiilor "de călătorie"), fără a mai fi nevoit să "baleieze" toate rubricile de cazare (unele poate nu-l interesează, sau poate nu doreşte deloc cazare în zonă).

    chilli_pepperAUTOR REVIEW
    [15.08.14 12:14:15]
    »

    @webmasterX: Am inteles, este logic!

    carmen_22_09
    [15.08.14 14:32:51]
    »

    Mi-a placut revie-ul tau.

    Ce pacat ca nimic nu se schimba din metehnele astea post comuniste.

    Eu sunt convinsa ca nu vor, ca asa se castiga mai mult pana in ziua in care nu-si vor mai gasi "prostii".

    Azi maine sunt 25 de ani de la "revolutie" si ei continuua sa le rada in nas turistilor, facandu-se ca nu observa ca sunt la un pas de faliment cu intregul litoral, exceptand fireste Mamaia.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    ariella
    [18.08.14 12:29:09]
    »

    Eu zic ca tebuie facuta o comparatie intre hoteluri din aceiasi categorie, nu poti sa faci comparatie intre 2 stele si 5 stele. Iar hotelul Apollo pentru 2*+ eu zic ca este castigator. Trebuie apreciat ca este curat, zugravit, mobilier lacuit, miros placut in camera, iar micul dejun a fost de-a dreptul bun. Concluzia este ca aici chiar s-a schimbat ceva in bine.

    Ca au trecut atatia ani de la revolutie si nu s-a facut mai nimic, ar trebui sa ne puna pe ganduri poate nu ca nu s-a facut ci cine nu a vrut si nici nu vrea in continuare sa se faca si pune bete in roate tuturor celor care ar vrea sa faca ceva. Cand pentru orice vrei sa faci ti se cer zeci de taxe si impozite iti cam bagi picioarele in dorinta de a face ceva.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    chilli_pepperAUTOR REVIEW
    [18.08.14 14:49:27]
    »

    @ariella:

    Nu pot spune ca s-a schimbat ceva in bine pentru ca nu stiu cum era "inainte". Zugravit era, curat mi s-a parut doar la intrare, in aripa unde am fost noi nu parea. Dar poate am eu alte standarde. De fapt, faianta cu rosturi murdare din baie si chiuveta plina de piatra (neglijata 3 zile de camerista) nu cred ca se incadreaza in niciun standard la "curat". Despre miros, ma abtin, pot doar sa recunosc ca in camera nu mirosea, dar pana sa ajungem in camera ne delectam cu mirosul de umezeala de pe hol. Placut? in niciun caz.

    Despre micul dejun am spus ca "puteai gasi ce sa mananci" dar "de-a dreptul bun? " Ce era asa de nemaipomenit? Castravetii curatati de cel putin 24 de ore (doar asa se usuca pulpa legumei), ouale fierte in sos remoulade si salatele despre care nu puteai sti cat sunt de proaspete, fiind aceleasi in fiecare zi? Evident, un ceai si o felie de unt cu gem sau branza erau alegerile cele mai "safe"

    P. S. Am uitat sa scriu in review despre pledurile puse intre saltea si cearceaf. Al meu era plin de par, ceea ce ma face sa ma intreb daca se schimba si pledurile o data cu lenjeria...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    ariella, carmen_22_09, chilli_pepper
    Alte impresii din această RUBRICĂApollo Hotel [Neptun]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.043498992919922 sec
    ecranul dvs: 1 x 1