GRAD SATISFACȚIE
Am hotarat sa scriu acest articol / recenzie ca urmare a surprizei neplacute de la acest Hotel Angy 2* de la Nisipurile de aur din Bulgaria. Am facut rezervarea prin booking.com inca de pe aproximativ 15 iulie 2017.
Politica hotelului presupune achitarea primei nopti de cazare inainte cu aproximativ 1 saptamana. Am alimentat cardul cu suma necesara si am avut un schimb de mail-uri cu proprietatea referitoare la cardul meu deoarece am intampinat niste probleme, pe care ulterior le-am rezolvat (probleme din partea mea).
Prin mail-uri am cerut niste detalii referitoare la parcarea hotelului deoarece citind numeroase plangeri referitoare la faptul ca se ridica masinile, raspunsul lor la mail-uri erau foarte scurte, uneori aveam impresia ca nici nu erau citite intrebarile mele, raspunsurile erau ceva de genul - Ok. si cam atat.
Inca inainte de plecare mi s-a parut putin dubios modul in care proprietatea a comunicat cu noi, în calitate de clienti. Mentionez ca domiciliul il am in jud. Caras Severin deci am avut de strabatut aproximativ 600-650 km, care a durat aproximativ 12-13 ore cu asteptari la vama, probleme la vigneta (am sa las un alt text referitor la recomandari).
Dupa atatea ore de condus, abia am gasit acest hotel deoarece nu exista nici un mic indicator, nimic, iar stradutele sunt inguste, aglomerate, hotelul fiind undeva ascuns pe dupa un altul. Am cautat aproximativ 20 minute hotelul, intreband in stanga si in dreapta, moment in care am incercat si sa sunam la proprietate ca sa fim cat de cat ghidati, mentionez ca GPS-ul nu gasea nici macar strada, la hotel nu raspundea nimeni, suna ocupat, nu am reusit sa luam legatura cu ei.
Pana la urma, am gasit din greseala mai bine zis, hotelul, ca sa avem parte de primul nostru soc, deoarece efectiv am ramas socata de mai multe aspecte al hotelului, al celuilalt hotel - ajung si aici, al statiunii in general, al bulgarilor, etc. Am lasat masina pe strada, deoarece parcarea era undeva si ea ascunsa, dorind sa ne cazam cat mai repede ca sa scapam de griji, ca sa intru in hotel iar la receptie sa ma astepte proprietarul hotelului, si inca un stimabil la receptie, in momentul in care am intrat, mi s-au adresat urmatoarele cuvinte Dvs, sunteti ^^^^ ^^^^?
La care eu am raspuns evident cu da, si fara nici o jena, fara nimic, stimabilul respectabil ma anunta referitorul la faptul ca o sa fim cazati in alta parte deoarece camera noastra pe care am platit-o a fost data unei alte persoane si ca noi vom sta la hotelul de langa.
M-am enervat cumplit pe moment deoarece oboseala isi spunea deja cuvantul, si i-am comunicat acestui proprietar foarte profesionist ca macar sa vina sa ne arate unde si cum deoarece inclusiv hotelul lui l-am cautat 20 de minute, dupa 15 ore de drum nu mai aveam nici un chef sa ma cert cu acesta, am vrut doar sa ne cazam, sa lasam bagajele si sa parcam masina intr-un loc cat de cat in siguranta.
Atitudinea acestui proprietar a fost revoltatoare deoarece acesta vorbea de parca mi-ar face mie vreo favoare ca ma cazeaza la hotelul de vizavi, hotel care m-a facut sa regret amarnic acest concediu la Nisipurile de aur care a fost extrem de stresant, enervant, si jignitor.
Proprietarul a incercat sa se revanseze si spunea ca o sa avem acelasi facilitati ca la hotelul lor si ca vom avea mic de jun inclus pe toata durata sederii adica mai exact 14-18 august.
Personal nu mi se pare normal sa ne strecoare la un alt hotel, indiferent cat de luxos este, daca am platit pt camera aceea, pai cand ajung vreau sa stau in acea camera, iar atitudinea proprietarului lasa mult de dorit. Iar cand i-am spus ca sper ca pretul ramane acelasi, a zis ca da, iar explicatia lui la toata problema asta a fost ca Asa se procedeaza pe booking.
Asa ca, stati departe de hotel Angy daca nu vreti sa va treziti dormind, pe plaja, sau mai rau.
Trimis de Andreea1205 in 21.08.17 09:53:46
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA.
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Andreea1205); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- Coordonate GPS: 43.26591880 N, 28.03460580 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Andreea1205: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
-
Articolul va fi publicat FĂRĂ NOTE, cf. Regulamentului - nu aţi fost cazați efectiv la această unitate.
--
Ați contactat booking, semnalându-le problema?
@Andreea1205: Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)@Andreea1205:
O situaţie neplăcută şi destul de ciudată.
La prima vedere, schimbarea părea suficient de avantajoasă: plăteşti pentru două stele fără masă şi primeşti trei stele plus mic dejun peste drum.
Nu ştiu dacă poate fi o consolare, dar o cameră la Strandja cu mic dejun costă dublu faţă de Angy .
Dar Angy are o notă mare pe booking de 8,6, în timp ce Strandja are doar 6,5, iar diferenţele s-au văzut.
”stimabilul respectabil ma anunta referitorul la faptul ca o sa fim cazati in alta parte deoarece camera noastra pe care am platit-o a fost data unei alte persoane si ca noi vom sta la hotelul de langa.
Nu am înţeles de ce în secunda următoare nu ai ameninţat că vei face reclamaţie la booking referitor la situaţia apărută şi chiar să suni să-ţi exprimi nemulţumirea.
Oricât de obosită aş fi fost, eu nu aş fi acceptat pur şi simplu relocarea. Erau mari şanse ca booking să-ţi ofere o alternativă mai bună. Trebuia încercat.
Nu am avut niciodată asemenea surprize, dar, în cazul unor nemulţumiri mult mai puţin importante, am constatat că simpla ameninţare cu o reclamaţie la booking mi-a rezolvat în timp record problema.
”Politica hotelului presupune achitarea primei nopti de cazare inainte cu aproximativ 1 saptamana. Am alimentat cardul cu suma necesara si am avut un schimb de mail-uri cu proprietatea referitoare la cardul meu deoarece am intampinat niste probleme, pe care ulterior le-am rezolvat (probleme din partea mea).
Mulţi folosesc această stratagemă rezervând cu un card gol goluţ, chiar dacă sunt avertizaţi că acesta va fi preautorizat de către hotel, urmând să alimenteze contul în ultimul ceas. Poate că şi acest aspect deranjează şi creează o anumită impresie, nu tocmai bună, despre seriozitatea viitorului turist.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2018 Un loc unde aș reveni cu plăcere — scris în 23.07.18 de Ambré din PAşCANI [IS] - RECOMANDĂ