ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 21.08.2017
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Caras Severin
ÎNSCRIS: 22.07.17
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2017
DURATA: 0 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

TIMP CITIRE: 3 MIN

Lipsă de profesionalism la Hotel Angy 2*

TIPĂREȘTE

Am hotarat sa scriu acest articol / recenzie ca urmare a surprizei neplacute de la acest Hotel Angy 2* de la Nisipurile de aur din Bulgaria. Am facut rezervarea prin booking.com inca de pe aproximativ 15 iulie 2017.

Politica hotelului presupune achitarea primei nopti de cazare inainte cu aproximativ 1 saptamana. Am alimentat cardul cu suma necesara si am avut un schimb de mail-uri cu proprietatea referitoare la cardul meu deoarece am intampinat niste probleme, pe care ulterior le-am rezolvat (probleme din partea mea).

Prin mail-uri am cerut niste detalii referitoare la parcarea hotelului deoarece citind numeroase plangeri referitoare la faptul ca se ridica masinile, raspunsul lor la mail-uri erau foarte scurte, uneori aveam impresia ca nici nu erau citite intrebarile mele, raspunsurile erau ceva de genul - Ok. si cam atat.

Inca inainte de plecare mi s-a parut putin dubios modul in care proprietatea a comunicat cu noi, în calitate de clienti. Mentionez ca domiciliul il am in jud. Caras Severin deci am avut de strabatut aproximativ 600-650 km, care a durat aproximativ 12-13 ore cu asteptari la vama, probleme la vigneta (am sa las un alt text referitor la recomandari).

Dupa atatea ore de condus, abia am gasit acest hotel deoarece nu exista nici un mic indicator, nimic, iar stradutele sunt inguste, aglomerate, hotelul fiind undeva ascuns pe dupa un altul. Am cautat aproximativ 20 minute hotelul, intreband in stanga si in dreapta, moment in care am incercat si sa sunam la proprietate ca sa fim cat de cat ghidati, mentionez ca GPS-ul nu gasea nici macar strada, la hotel nu raspundea nimeni, suna ocupat, nu am reusit sa luam legatura cu ei.

Pana la urma, am gasit din greseala mai bine zis, hotelul, ca sa avem parte de primul nostru soc, deoarece efectiv am ramas socata de mai multe aspecte al hotelului, al celuilalt hotel - ajung si aici, al statiunii in general, al bulgarilor, etc. Am lasat masina pe strada, deoarece parcarea era undeva si ea ascunsa, dorind sa ne cazam cat mai repede ca sa scapam de griji, ca sa intru in hotel iar la receptie sa ma astepte proprietarul hotelului, si inca un stimabil la receptie, in momentul in care am intrat, mi s-au adresat urmatoarele cuvinte Dvs, sunteti ^^^^ ^^^^?

La care eu am raspuns evident cu da, si fara nici o jena, fara nimic, stimabilul respectabil ma anunta referitorul la faptul ca o sa fim cazati in alta parte deoarece camera noastra pe care am platit-o a fost data unei alte persoane si ca noi vom sta la hotelul de langa.

M-am enervat cumplit pe moment deoarece oboseala isi spunea deja cuvantul, si i-am comunicat acestui proprietar foarte profesionist ca macar sa vina sa ne arate unde si cum deoarece inclusiv hotelul lui l-am cautat 20 de minute, dupa 15 ore de drum nu mai aveam nici un chef sa ma cert cu acesta, am vrut doar sa ne cazam, sa lasam bagajele si sa parcam masina intr-un loc cat de cat in siguranta.

Atitudinea acestui proprietar a fost revoltatoare deoarece acesta vorbea de parca mi-ar face mie vreo favoare ca ma cazeaza la hotelul de vizavi, hotel care m-a facut sa regret amarnic acest concediu la Nisipurile de aur care a fost extrem de stresant, enervant, si jignitor.

Proprietarul a incercat sa se revanseze si spunea ca o sa avem acelasi facilitati ca la hotelul lor si ca vom avea mic de jun inclus pe toata durata sederii adica mai exact 14-18 august.

Personal nu mi se pare normal sa ne strecoare la un alt hotel, indiferent cat de luxos este, daca am platit pt camera aceea, pai cand ajung vreau sa stau in acea camera, iar atitudinea proprietarului lasa mult de dorit. Iar cand i-am spus ca sper ca pretul ramane acelasi, a zis ca da, iar explicatia lui la toata problema asta a fost ca Asa se procedeaza pe booking.

Asa ca, stati departe de hotel Angy daca nu vreti sa va treziti dormind, pe plaja, sau mai rau.

Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de Andreea1205 in 21.08.17 09:53:46
Validat / Publicat: 21.08.17 11:52:55
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 741 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Andreea1205); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 900 PMA (din 2 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [21.08.17 11:52:40]
    »

    @Andreea1205: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    -

    Articolul va fi publicat FĂRĂ NOTE, cf. Regulamentului - nu aţi fost cazați efectiv la această unitate.

    --

    Ați contactat booking, semnalându-le problema?

    webmaster26
    [21.08.17 13:31:12]
    »

    @Andreea1205: Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [21.08.17 22:59:54]
    »

    @Andreea1205:

    O situaţie neplăcută şi destul de ciudată.

    La prima vedere, schimbarea părea suficient de avantajoasă: plăteşti pentru două stele fără masă şi primeşti trei stele plus mic dejun peste drum.

    Nu ştiu dacă poate fi o consolare, dar o cameră la Strandja cu mic dejun costă dublu faţă de Angy .

    Dar Angy are o notă mare pe booking de 8,6, în timp ce Strandja are doar 6,5, iar diferenţele s-au văzut.

    stimabilul respectabil ma anunta referitorul la faptul ca o sa fim cazati in alta parte deoarece camera noastra pe care am platit-o a fost data unei alte persoane si ca noi vom sta la hotelul de langa.

    Nu am înţeles de ce în secunda următoare nu ai ameninţat că vei face reclamaţie la booking referitor la situaţia apărută şi chiar să suni să-ţi exprimi nemulţumirea.

    Oricât de obosită aş fi fost, eu nu aş fi acceptat pur şi simplu relocarea. Erau mari şanse ca booking să-ţi ofere o alternativă mai bună. Trebuia încercat.

    Nu am avut niciodată asemenea surprize, dar, în cazul unor nemulţumiri mult mai puţin importante, am constatat că simpla ameninţare cu o reclamaţie la booking mi-a rezolvat în timp record problema.

    Politica hotelului presupune achitarea primei nopti de cazare inainte cu aproximativ 1 saptamana. Am alimentat cardul cu suma necesara si am avut un schimb de mail-uri cu proprietatea referitoare la cardul meu deoarece am intampinat niste probleme, pe care ulterior le-am rezolvat (probleme din partea mea).

    Mulţi folosesc această stratagemă rezervând cu un card gol goluţ, chiar dacă sunt avertizaţi că acesta va fi preautorizat de către hotel, urmând să alimenteze contul în ultimul ceas. Poate că şi acest aspect deranjează şi creează o anumită impresie, nu tocmai bună, despre seriozitatea viitorului turist.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂAngy Hotel:
    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.036339044570923 sec
    ecranul dvs: 1 x 1