GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Întâi si întâi, am făcut rezervarea cu o luna înainte, mentionand ca vrem camera cu balcon. Am sunat duminica si mi s-a spus ca au camera in perioada dorita, dar dacă vreau balcon trebuie plătit avans luni, adică a doua zi. Așa am făcut, am trimis confirmarea plătii pe mail si dupa primirea ei mi s-a spus ca nu mai au camera cu balcon ca aveau o agenție care solicita aceeași camera. Deci prima bila neagra.
Am acceptat totuși sa mergem la ei pt ca nu mai gasisem cazare la un alt hotel in aceeași perioada.
Când am ajuns era ora 11, am așteptat pana la ora 14 sa se facă in camera curat, la ei cazarea începe de la 16!!! Si eliberarea camerei la 11!!!
In camera totul era ok, la prima vedere. Dar surpriza. In baie chiuveta era infundata. Perdele cat fosta de țigări si miroseau groaznic. Degeaba asternuturile erau apretate, când te culcai miroseau perdele groaznic.
Curatenia se face zilnic, adică se ia gunoiul, ca lenjeria nu s-a schimbat niciodată, iar prosoapele se schimba la 3 zile.
Mie nu mi-a plăcut si nu mai vin niciodată la acest hotel.
Trimis de Ema in 27.08.12 08:42:39
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Ema); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 44.06166300 N, 28.63360000 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Ema: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo.
Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare - speram mai bogate in detalii pe viitor. Despre bucatarie si masa, de exemplu, nu ne-ai scris nimic mai sus. Plaja - de asemenea - nota foarte mica acordata la acest capitol nu este argumentata/sustinuta deloc.
Buna seara,
Avand in vedere cele reclamate de dumneavoastra conducerea hotelului Allegro a verificat rezervarea dumneavoastra rezultand urmatoarele:
In data de 08.07.2012 (duminica) s-a realizat rezervarea telefonica pentru o camera dubla cu balcon. In data de 09.07.2012 am fost instiintati de o agentie de turism cu care avem contract de colaborare ca aceasta camera a fost rezervata, fapt care v-a fost comunicat de indata ce am primit notificarea de rezervare. Avem confirmarea dumneavoastra scrisa prin care confirmati ca doriti o camera fara balcon, rezervarea fiind ferma in continuare. De asemenea noi ne-am oferim disponibilitatea in returnarea avansului. Dupa cum se poate verifica pe site-ul hotelului cazarea in cadrul unitatii noastre se realizeaza in intervalul orar 16 -18. Prin urmare clientul in momentul rezervarii cunoaste ora de check-in. Faptul ca dumneavoastra v-ati cazat mai devreme a fost un efort din partea hotelului.
Legat de curatenie mentionam ca in fiecare zi se aspira in fiecare camera, se sterge praful, se curata baia si se colecteaza gunoiul.
Probabil chiuveta a fost infundata, dar cu siguranta s-a remediat in timp util. De cele mai multe ori chiuveta se infunda datorita turistilor care vin cu foarte mult nisip de la plaja. Nu stim la ce perdele va referiti. Tot hotelul este dotat cu jaluzele. Schimbarea lenjeriei, conform regulamentului hotelier, atat prosoapele cat si lenjeria se schimba la 3 zile, avand in vedere clasificarea de 3 stele. Daca dumneavoastra solicitati schimbarea acestora, cu siguranta camerista le schimba ori de cate ori era nevoie, fara costuri suplimentare. Avand in vedere pretul redus pe care dumneavoastra l-ati platit in plin sezon, va rog sa raportati pretul la conditiile de cazare.
NB Roxana D este (sau a fost) reprezentant al unității
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2018 Frumos! — scris în 16.07.18 de buciumeanu din GALAţI - RECOMANDĂ
- Sep.2014 Foarte multumita — scris în 09.09.14 de mella din PUCIOASA-DAMBOVITA - RECOMANDĂ
- Aug.2014 Hotel Ok, recomand — scris în 05.11.14 de Djbobo* din PLOIESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2013 Deosebit de frumos — scris în 01.09.13 de daya din BAIA MARE - RECOMANDĂ
- Aug.2013 Superb — scris în 14.08.13 de Edy09 din CAMPULUNG - RECOMANDĂ
- Aug.2012 Oribil — scris în 25.08.12 de elenaG din BUCURESSTI - nu recomandă
- Jun.2012 Bunicel — scris în 31.10.12 de afgp din BUCURESTI - RECOMANDĂ