ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 10.05.2018
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 25.07.11
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
MAY-2018
DURATA: 3 nopți
colegi

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CADRUL NATURAL:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
39.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Decor demn de Casa Groazei

TIPĂREȘTE

Am ajuns la acest hotel intr-o seara de mai anul acesta - 3 nopti, delegație de serviciu. Văzusem deja pe net pozele si ma asteptam la un hotel de 3 stele nefericite, cu pretentii de 4. Eram optimista. M-a incantat doar locatia ultracentrala. Iar fațada cladirii este o bijuterie.

La receptie, personal amabil mereu - desi limba romana clar nu era nici limba materna, nici cea la care au fost premianti. Asta nu ar fi o problema, daca oamenii nu ar discuta constant intre ei in maghiara de fata cu clientii - ceea ce mi s-a parut pe alocari nu tocmai respectuos. Dar, repet, per total au fost amabili si draguti.

Ma cazez, ajung la lift... Liftul e ceva deosebit! Mai ca am ezitat cateva secunde si m-am gandit daca nu ar fi bine sa merg totusi la un hotel mai putin central, dar cu conditii mai bune (la aceiasi bani) - de ex Hotel Confort, cu un raport calitate-pret imbatabil si care nu a dezamagit niciodata.

In fine... ajung pe "hol" la etajul 2. Podelele nu au mai fost reconditionate demult... Camerele sunt grupate cate 3 in niste "separeuri", in care se intra din holul exterior. Ajung in fata usii, soc si groaza: intrarea se face pe o usa de termopan. Nu eram sigura daca sunt la toaleta publica sau la camera frigorifica de la o macelarie. Intru. Mirosul in camera e de vechi si stătut. Decorul e ceva intre casa bantuita, apartamentul de bloc de la inceputul anilor 90 si un sanatoriu.

Mobila de pal, pereti portocalii in 2 nuante intercalate, mocheta veche si mizerabila, cabapele de piele rupte pe la colturi. Mini-frigiderul nu poate fi numit mini-bar fiindca e gol. Perdelele au fost albe odata, acum sunt prafuite si obosite. Prizele sunt galben-gri si cred ca neschimbate din anii 80.2 tablori plictisite si niste lampi stralucitoare troneaza falnic pe pereti.

Baia: mult spatiu gol. Hartie igienica lipsa. Produse sanitare cvasiabsente.

Restaurantul: o contructie oribila care ocupa ceea ce a fost odata gradina interioara.

Aspecte pozitive (sau de normalitate, nici nu mai ştiu ce să cred): prosoape si asternut curate.

Am ramas la hotel 3 nopti fiindca fusese deja aranjat si platit de cei care m-au invitat. Altfel plecam pe loc.

Micul dejun a fost ok pentru un hotel de 2 stele.

Ma opresc aici desi ar mai fi multe de spus. Hotel Agape este insa o dezamagire cu atat mai mare, cu cat locatia privilegiata si cladirea istorica pe care o ocupa i-ar putea da avantaje incredibile daca ar fi valorificate asa cum trebuie. Altfel... e o capcana pt turisti.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de carolinam in 10.05.18 08:36:05
Validat / Publicat: 10.05.18 09:58:32
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în CLUJ.

VIZUALIZĂRI: 659 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (carolinam); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5700 PMA (din 6 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

webmaster
[10.05.18 10:05:58]
»

Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut

— (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă SAU (1A) ar fi meritat rubrică nouă, dar crearea ei nu a fost considerată oportună (în acel moment);

— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ impus unei astfel de selecții.

Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

webmaster
[10.05.18 11:21:25]
»

Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut

— (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă SAU (1A) ar fi meritat rubrică nouă, dar crearea ei nu a fost considerată oportună (în acel moment);

— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ impus unei astfel de selecții.

Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂAgape Hotel:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.039609909057617 sec
    ecranul dvs: 1 x 1