ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 04.06.2015
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 25.02.09
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
NOV-2014
DURATA: 6 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 7 si 10

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
CADRUL NATURAL:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
70.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 40 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 3 MIN

Dragut, dar scump!

TIPĂREȘTE

Buna ziua!

In primul rand, tin sa subliniez faptul că din şosea, fără a folosi autoturismul, adică pe scurtătură se urcă 100 trepte până la hotel. Magazine (alimentare) nu există în zonă, doar cele din şosea.

Camera Premium cu pat matrimonial şi canapea extensibilă este mică (3*4 m. p.). Există un calorifer poziţionat pe perete cu 6 elemenţi, dar în primele două zile nu a funcţionat, apoi am anunţat la recepţie că nu avem căldură, iar a treia seară a început să se încălzească caloriferul, dar scotea un zgomot infernal când intra apa în elemenţi. Groaznic!

A. C. l-am ţinut pornit pe 32 grade, iar caloriferul închis. În prima seară, chiar dacă am plătit pentru cei 2 copii supliment de cameră, a trebuit să anunţăm la recepţie că nu existau decât prosoape pentru 2 adulţi, o lenjerie şi o pilotă, deci pt. canapea nu aveam nimic.

În cameră există un minibar dar totul era contracost, iar preturile la suprapret.

Pe balcon nu se află niciun mobilier sau vreun uscător pentru prosoape sau halatele cu care veneai de la tratament sau piscină.

În baie, spaţiul extrem de mic, cabina de duş spaţioasă dar, panoul de comandă pentru masaj nu funcţiona; era dotată cu două săpunele mici, iar prosop de picioare nu exista. Vasul de toaletă se bloca, era defect, iar soţul trebuia după fiecare utilizare să demonteze capacul şi să aranjeze flotorul... La un moment dat, din spatele vasului de toaletă a început să curgă apa în jet... iar dacă nu eram în cameră să anunţăm recepţia, nu vreau să mă gândesc ce s-ar fi întâmplat cu hainele care se aflau în geamantanele ţinute pe jos din lipsă de spaţiu... Un şifonier foarte îngust cu două poliţe şi 5 umeraşe pt. 4 persoane... Accesul în cameră se făcea cu ceia, iar pe timpul zilei, se montau aparate de citit cartele, iar găurile date cu bormaşina scoteau un zgomot infernal, numai bază de tratament nu era... să te odihneşti că doar venisei în concediu la proceduri.

La baza de tratament era foarte frig, 19 grade apa la băile galvanice, NU 37 grade cum era prescris de medic în fişa balneară... nu puteai efectua toate procedurile... pt. că în unele zile nu a fost apă pentru băile de sulf...

La baza de tratament trebuia să cobori în halat de baie, dar era foarte frig pe holuri, iar vestiare unde să te schimbi nu existau.

Micul dejun era variat, dar am nimerit intr-o perioada în care se organizase un simpozion medical de joi pana duminica si nu a avut loc în sala de mese, asteptând câteva minute bune să se elibereze de către cei care stăteau la taclale la o cafeluţă, apoi să se aducă alte platouri cu mâncare, cafeaua care se terminase, deci o organizare care lăsa de dorit... un management defectuos... În timpul zilei, la restaurant găseai doar 30-40 % din felurile prezentate în meniu... ciorbiţele gustoase, dar... când am comandat-o pe cea în pâine... au adus-o la masă când deja zeama u mai exista, fiind absorbită de pâine... PĂCAT!

Vesela era cam veche, castroanele de ciorbă ciobite..., aparatul de gheaţă nu funcţiona, frigiderele cu băuturi erau scoase din priză... din lista de desert... nu existau decât două...

La piscină era foarte frig, apa rece, nu este renovată iar ambii copii s-au julit în genunchi, deoarece pereţilor interiori ai piscinei.

Asta e! O experienţa în România! Bani mulţi, servicii deplorabile!


[fb]
---
Trimis de loreda in 04.06.15 12:48:28
Validat / Publicat: 04.06.15 13:22:38
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1594 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (loreda); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 9000 PMA (din 13 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 40.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    Lyssys
    [05.06.15 13:19:30]
    »

    @loreda - Ce dezamăgitor și regretabil că la noi încă nu au învățat să facă lucrurile așa cum trebuie cei care se ocupă de turism! (Și fie vorba între noi, de aproape toate!)

    Eu una, încep să am convingerea că dacă până acum nu am schimbat, nici nu se va mai întâmpla asta de acum încolo!

    Cine, cui și de ce, mai ales, să ceară să fie patrioți, să folosească produse românești, să meargă în vacanțe în România, ca să susțină ce?!?

    Unii dintre noi nu mai avem timp, nu mai avem răbdare, nu mai vrem să fim înșelați pe banii noștri!

    Iar eu, nu mai vreau!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    dianavladut*
    [23.05.18 14:53:29]
    »

    @loreda:

    Bună ziua,

    Dorim să vă mulțumim pentru că ați ales Afrodita Resort & Spa pentru a vă petrece sejurul împreună cu familia, dar mai ales pentru timpul pe care l-ați dedicat către noi pentru a ne scrie despre experiența avută în hotelul nostru.

    Fiecare feedback primit este atent studiat pentru a identifica aspectele ce necesită îmbunătățire, încercând să vă oferim un sejur optimizat în viitor.

    Ne pare rău să aflăm că au existat anumite aspecte care nu au fost pe placul dumneavoastră pe durata șederii la noi.

    Colegii noștri sunt receptivi la ceea ce li se semnalează de către dumneavoastră pentru a vă ajuta cu privire la orice situație neprevăzută poate apărea.

    În prezent, în ceea ce privește spațiul neutilizat din balconul fiecărei camere, există atât uscător pentru rufe, cât și scaune pe care vă puteți relaxa, bucurându-vă de priveliște.

    De asemenea, ne pare rău să aflăm că ați avut parte de discomfort în momentul în care au fost instalate sistemele de identificare a cardurilor de acces în camere.

    Din dorința de a ține constant pasul cu tendințele și pentru a facilita șederea dumneavoastră în hotel, am decis la acel moment să implementăm proiectul acesta, neavând intenția de a crea neplăceri în rândul oaspeților noștri.

    Într-adevăr, sunt perioade în care găzduim și grupuri mai mari, fapt ce solicită un plus de resurse, dar acestea sunt asigurate inclusiv prin suplimentarea personalului, în încercarea de a vă oferi dumneavoastră, oaspeților individuali, aceeași experiență plăcută.

    Regretăm să aflăm că nu am reușit de această dată și vă mulțumim pentru aprecierea preparatelor culinare.

    Am fi onorați dacă în viitor vom reuși să vă revedem pentru a vă asigura o experiență și o ședere mult mai plăcute.

    Cu stimă,

    Diana V., Guest Relations Manager


    NB dianavladut* este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    loredaAUTOR REVIEW
    [06.06.18 17:56:48]
    »

    @dianavladut: Dacă cele semnalate au fost remediate, cu drag vom reveni! Poate cu voucherul de vacanța!?

    Zi frumoasa!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    dianavladut*, loreda, Lyssys
    Alte impresii din această RUBRICĂAfrodita Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.038814067840576 sec
    ecranul dvs: 1 x 1