ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 12.08.2014
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Galați
ÎNSCRIS: 19.08.12
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2014
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 13

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CADRUL NATURAL:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
69.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 40 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

Un hotel frumos cu un spa de nota 10

TIPĂREȘTE

Am fost placut impresionata de conditiile de cazare, de tot centrul spa, de sauna, piscina si tot ce inseamna tratament si relaxare toate la superlativ, fiind intr-un contrast cu restul statiunii care sa zicem este in renovare (ma refer la complexele balneare cele vechi).

Camerele frumos mobilate dar cu un deficit la capitolul schimbat prosoape si facut curatenie. Nu se facea curatenie decat daca vedeai femeia de seviciu si o rugai sa faca sau sa-ti schimbe prosoapele.

De asemenea la spa sau piscina ti se schimba prosopul sau halatul daca il udai doar odata la 3 zile asta in contextul in care nu aveai un uscator in balcon sa poti usca prosoapele sau halatul si trebuia sa te descurci cum puteai.

Micul dejun era destul de variat si suficient, dar la capitolul pranz sau cina un dezastru. Chelnerii au venit dupa jumatate de ora sa ia comanda am comandat doua ciorbe una de burta una de pasare o portie de ceafa cu cartofi natur si un gordon bleu cu legume iar fetita a dorit paste milaneze. Din toata comanda a venit dupa foarte mult timp ciorba de burta cea de pasare nu a venit decat pe bonul fiscal celelalte doua feluri de mancare iarasi dupa foarte mult timp iar pastele milaneze erau atat de reci si de foarte multe ori incalzite ca erau terci si foatre sarate de nu le puteai manca. Asta in ideea ca nu erau decat trei mese ocupate o armata de chelneri care se hlizeau intre ei si nu aveau nici o treaba cu clientii.

Pacat de hotel si de tot ce este frumos in el il recomand cu toata increderea pentru cazare si relaxare dar nu pentru masa.

Restul sejurului am mancat la pensiunea "Lorabela'' - treceai podul peste raul Cerna si terasa pensiunii era pe malul raului, mancare excelenta ambianta extraordinara servire ireprosabila.


[fb]
---
Trimis de O.mariana in 12.08.14 18:30:50
Validat / Publicat: 12.08.14 20:12:37
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2063 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (O.mariana); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1350 PMA (din 3 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 40.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    webmaster33
    [12.08.14 20:11:39]
    »

    @O.mariana: Te-am ruga să (re)verifici coordonatele GPS, mai precis localizarea acestei unități pe harta interactivă AFA. Ne poți spune dacă-i ok? (mărește zoom-ul cât e necesar, până la afișarea la nivel de stradă - dacă-i posibil)

    Mulțumesc.

    dianavladut*
    [23.05.18 11:42:44]
    »

    @O.mariana:

    Bună ziua!

    Vă mulțumim că ați ales hotelul nostru pentru a vă petrece sejurul și pentru timpul pe care ni l-ați acordat pentru a ne scrie care a fost experiența dumneavoastră.

    Fiecare opinie venită din partea dumneavoastră este benefică deoarece ne ajută să lucrăm în vederea îmbunătățirii anumitor aspecte pentru a vă asigura pe viitor un sejur mai plăcut.

    Ne bucurăm că aspectul hotelului nostru a fost pe placul dumneavoastră.

    De asemenea, ne pare rău să aflăm că ați fost dezamăgită de frecvența curățeniei și a schimbului de prosoape.

    Atât această situație, cât și cea din restaurant, sunt regretabile și dorim să vă asigurăm că nu sunt în conformitate cu standardul operațional al serviciilor pe care noi dorim să le oferim către dumneavoastră.

    În ceea ce privește acest tip de comportament s-au luat măsuri pentru a avea posibilitatea de a vă oferi cea mai bună experiență în hotelul nostru.

    Sperăm ca, în viitor, să avem din nou oportunitatea de a vă găzdui în hotelul nostru pentru a înlocui experiența anterioară cu una nouă, îmbunătățită.

    Cu stimă,

    Diana V., Guest Relations Manager


    NB dianavladut* este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    dianavladut*
    Alte impresii din această RUBRICĂAfrodita Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.044320106506348 sec
    ecranul dvs: 1 x 1