ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 11.07.2018
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 02.01.17
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
JUL-2018
DURATA: 8 nopți
familie cu copii
1 AD. + 1 COPII -- v: 9

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
0.00%
Sub orice critică
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
46.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 5 MIN

Hotel 2D - o alegere neinspirată, corpul I (fost Hotel Dobrogea) nu e în niciun caz de trei stele

TIPĂREȘTE

La preţurile practicate de acest hotel, te-ai aştepta cel puţin la o cădiţă în baie şi nu la cabina de duş trântită în colţul încăperii, direct pe pardoseală, încât chiar şi copilul meu de 9 ani şi-a dat seama dintr-o privire că o să curgă apa în afara cabinei. Apa de la duş se scurge prin scurgerea de pardoseală a băii.

De ce să mai cheltuiască hotelierul cu cădiţa şi ţevile aferente, precum şi cu întreţinerea lor, când baia are oricum scurgere de pardoseală? Turiştii pot face duşul direct pe pardoseală şi toată lumea câştigă!

Logic, apa de la duş se scurge (şi) în afara cabinei de duş (în lipsa cădiţei e o utopie izolaţia perfectă, cu atât mai puţin cu 2-3 mm spaţiu între perete şi marginea cabinei de duş), prin spatele veceului, fiind menţinută în partea băii opusă intrării doar de înclinarea uşoară a pardoselii şi de forţa de gravitaţie.

Logic, după ce termini duşul, parte din apa scursă în afara cabinei de duş bălteşte, parte curge înapoi, spre scurgerea de pardoseală, după ce a clătit bine baza vasului WC, fundul coşului de gunoi şi suportul periei de veceu (noroc că ultimele două pot fi mutate la loc uscat).

Altă consecinţă logică a lipsei cădiţei: apa se infiltrează prin tavan de la vecinii de deasupra (puteţi vedea în poze) care beneficiază de aceleaşi condiţii ca şi noi. În lipsa cădiţei, apa scursă la fiecare duş patrunde prin orice fisură din plafon. Apa e parşivă, nu ascultă de hotelier şi gaseşte întotdeauna fisuri.

Baia nu e dotată cu uscător de păr (în camere standard).

În concluzie, cel puţin în corpul I (fost Hotel Dobrogea), băile sunt INSALUBRE, iar baia e un lux indispensabil îndeosebi la mare, aşa încât condiţiile din baie au atârnat foarte greu în modul în care am evaluat hotelul 2D.

Am înţeles că ar fi condiţii mai bune într-un corp modernizat (hotelul are trei corpuri) în care ar fi "camerele superioare". Dar şi corpul I e de fapt modernizat (nu are mobilier vechi), dar o modernizare de proastă calitate.

Personal, nu am întâlnit aşa ceva în niciun hotel indiferent de stele (am fost de la două stele în sus) nici înainte nici după revoluţie, mai jos de atât au fost doar cabane şi pensiuni montane fără baie în cameră.

Dar spiritul de economie al hotelierului nu se opreşte aici.

În cameră sunt doar două pahare de sticlă. În baie, izolate frumos în pungi de plastic, am găsit două pahare... tot de plastic!

În cameră am identificat o singură priză liberă (în afara celor pentru televizor şi frigider, evident). A trebuit să scot cardul de pe inelul de chei şi să las curentul electric deschis în lipsa noastră pentru a ne putea încărca bateriile (telefoane, aparat foto, tabletă). Nu există fotolii sau scaune - doar două taburete.

Uşile şifonierului încastrat în perete nu se închid (sunt glisante şi probabil suportul pe care glisează e în pantă, aşa că una dintre cele două uşi glisează singură în poziţia deschis).

Camerista este conştiincioasă, dar ce poate face când după fiecare duş apa se scurge în afara cabinei? A schimbat aşternuturile o dată în 8 zile, ceea ce consider suficient, ne-a adus zilnic consumabile (hârtie igienică, săpun), a spălat pe jos (nu ştiu dacă zilnic).

Am plătit un preţ ceva mai mare pentru cameră cu "acces gratuit la piscina interioară și în aer liber, precum și la saună, cada cu hidromasaj și zona de fitness", cum s-au exprimat în mesajul de rezervare, deşi camera fiind de fapt mai scumpă aşa, nu înteleg ce fel "acces gratuit" a fost.

La faţa locului, am aflat că de fapt toţi turiştii cazaţi au acces la piscine.

De fapt, nimeni nu păzea nimic, la recepţia zonei de spa nu era nimeni niciodată, aşa că simplul acces la piscine permitea implicit şi accesul la saune sau sala de fitness, iar simplul acces în hotel permitea accesul la piscină, aşa că nu ştiu pentru ce am plătit în plus.

Marea zona de spa "inclusă" se reduce la o singură saună finlandeză funcţională (au hamam şi saună cu sare dar nu le încălzesc). Iar acea saună e încălzită la maxim 65 de grade. Programul e până la ora 20.00, dar într-o zi (duminică, 08.07.2018) m-am dus câteva minute după ora 19.00 şi sauna deja se răcea, avea vreo 45 de grade - perioada de răcire a saunei probabil era inclusă în programul de funcţionare.

Au un singur jacuzzi.

Piscina interioară mi-a plăcut: e destul de spaţioasă, are şi porţiuni cu apă mică pentru copii şi cu apă mare în care se poate înota, apa mi s-a părut curată deşi cam rece. Nimeni nu supraveghează, se sare în voie, noroc că e destul de mare şi nu aglomerată din cale afară. Cea de afară avea apa prea rece şi nu am intrat. Există animator care se ocupă de copii la piscine.

Micul dejun a fost bogat şi variat. Minusul a fost reprezentat de curăţenia precară a farfuriilor.

Pentru prânz şi cină, preţurile restaurantului sunt SF pentru acest tip de local: sumă fixă 55 lei/persoană adultă, cu bufet suedez. Poţi să mănânci cât vrei de 55 lei, dar cum nu am decât o singură burtă, am considerat că preţul nu mă avantajează, aşa că prânzul şi cina le-am luat în altă parte. Dacă vrei să şi bei, trebuie să mai plăteşti 20 de lei peste cei 55.

Meniul pentru bufetul suedez de la prânz şi cină, afişat dimineaţa în restaurant, mi s-a părut sărăcăcios, cu doar 3-4 variante pentru fiecare fel.

Am plătit 2200 pentru 8 nopţi, dar asta cu rezervare din februarie, preţul curent de la recepţie era mult mai mare.

Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de cod_gabriel in 11.07.18 00:19:08
Validat / Publicat: 11.07.18 08:40:22
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în NEPTUN / OLIMP.

VIZUALIZĂRI: 1563 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (cod_gabriel); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 7650 PMA (din 9 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Zoazore
    Alte impresii din această RUBRICĂ2D Hotel [Neptun] (ex Dobrogea & Sulina):

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.060302019119263 sec
    ecranul dvs: 1 x 1