Solicitare CMR / CIRCUITE MULTI-ȚARĂ

Cum folosim Booking.com?

Trimisă în 20.09.11 15:21
autor TraianSSE [Radauti]
» VIZUALIZĂRI: 71169

Inainte de a-mi face cont pe Amfostacolo nu stiam de booking.com. Citind mai multe reviewuri am vazut ca foarte multi utilizatori folosesc acest site pentru a-si rezerva hotelul.

De curand mi-am facut si eu cont pe booking.com, dar nu stiu cum sa-l folosesc pentru a profita la maxim.

Cum folositi voi acest site? Asteptati pana in ultima clipa pentru a profita de "oferte fulger"? Faceti rezervari la mai multe hoteluri cu mult timp inainte, profitand apoi de "free cancelation" si alegand pana la urma cel mai potrivit? Orice sfaturi sau idei mi-ar fi de folos.

Ma pregatesc pentru o vacanta si incerc sa inteleg acest site mai bine. Cred ca orice contributii pe acest subiect ar fi foarte de folos si altor utilizatori.

Multumesc pentru eventualele raspunsuri.



Răspunsuri — pag 4 / 6

MichaellSR[07.07.15 19:40]

..... dar mai depinde și de la hotel la hotel.

Asa este. De cei de la hotel depinde aproape totul. Eu am avut un caz unde n-am putut onora rezervarea dar si pentru anulare a fost deja prea tirziu. Hotelul a trecut cu vederea si nu mi-a luat banii. Deci se poate.....

A fost vorba de un hotel din Romania.......

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

LusilucaJR[08.07.15 10:56]

@viviv - Multumesc.

Incerc astazi tot cu un card de debit (pentru ca, sa obtin un card de credit ar presupune analiza de dosar si durata de procesare). Sunt curioasa ce va fi...


mhcm15051979CH[14.08.15 15:11]

Ce se intampla daca anulez rezervarile de pe booking cu 9 zile inainte de plecare (din motive personale)? Mentionez ca am rezervat o camera cu plata la hotel. Cum pot cei de la hotel sa imi ia banii de pe card daca acesta nu e alimentat in acest moment?

Multumesc!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

MichaellSR[14.08.15 15:45]

@mhcm15051979 - Important nu este faptul ca trebuia sa platesti la hotel sau care au fost motivele pentru care nu poti sau nu vrei sa onorezi rezervarea ci CONDITIILE la care ai incheiat contractul.

1. Care a fost perioada in care avea-i voie sa anulezi rezervarea fara penalizare, deci fara retinerea sumei partial sau total. Asta este intrebarea.

2. Daca contul nu a fost acoperit (sau cardul cum spuneti voi) atunci propriuzis nici rezervarea, nu a fost ferma. Deci ei iti cer ca tu sa le dai datele contului pentru ca ei sa-ti poata preautoriza o suma anume iar tu nu acoperi contul cu suma corespunzatoare...sau retragi banii in prealabil. O metoda, scuza-mi expresia, balcanica. Daca te-am inteles bine - daca nu, scuze.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Dragoș_MDAU1r[14.08.15 18:19]

@mhcm15051979 -

Ce se intampla daca anulez rezervarile de pe booking cu 9 zile inainte de plecare

orice, între nimic și preluarea întregului preț al cazării integrale din cont. Dacă nu ai banii, posibil să scapi, dar la fel de bine e posibil să existe oarece urmări.

Dar totul e descris clar în mailul de confirmare a rezervării primit de la bookin.com.

Dacă e rezervare cu plata în momentul rezervării, întreaga sumă e virată din cont la rezervare; înțelegem că nu e cazul tău.

Dacă e rezervare cu avans, se reține un avans care poate fi sau nu rambursabil, în funcție de termenii și condițiile scrise tot în acel mail.

Dacă e rezervare fără avans, iar anularea e în „termenul de grație” - atunci totul e OK.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

LusilucaJR[17.08.15 10:56]

In cazul meu, cei unde rezervasem au luat imediat bani aferenti rezervarii din cont, imediat ce a fost activ cardul (povestea cu cardul de credit sau de debit nu s-a confirmat. Am folosit un card de debit -insa nu era activat de mine, ca proprietar, la momentul cind incercam sa fac plata catre booking. Imediat cum l-am activat, in sensul ca am retras o mica suma din cont - nu facusem pina atunci asta- cei unde rezervasem au acoperit rezervarea, cum spuneam)

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

zlatnaAU[25.08.15 07:50]

@tm67bru - Pana acuma nu am facut nici o rezervare pe booking si as dori sa fac una pentru cazare in Serbia. Am gasit hotelul, pe booking pretul este in lei, si vreau sa va intreb cum se procedeaza cu plata?

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 4200 PMA (6 voturi)

Dragoș_MDAU1r[25.08.15 09:03]

@zlatna - Modalitatea de plată este clar specificată pe pagina de rezervare a fiecărui hotel listat. Citește tot ce e scris acolo cu MARE atenție!!!

Dacă rezervarea se face cu plata pe loc (alea nerambursabile în general), da, se va plăti în lei ce ți se trag din contul cardului de credit cu care faci plata/garantarea.

Altfel, dacă e cu plata la destinație (hotel), vei plăti acolo în DINARI. Sârbii nu acceptă altă monedă. Sau cu un card, dacă se acceptă plata cu card. Contul atașat cardului poate fi în orice monedă (lei, euro, dolari etc.) - se face automat conversia prin bancă, la un curs foarte bun.

PS - poți selecta la afișarea paginii în ce monedă se afișează prețurile; eu setez mereu pe €.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2100 PMA (3 voturi)

marcvalGD[25.08.15 09:17]

Foarte corect ce a scris Dragos. (am dat click pe foarte bun)

Atentie la plata hotelului nerambursabila, din experienta scriu, daca ceva nu iti convine nu mai ai de ales - altfel pierzi banii dati; exista si o parte buna la conversia valutara cand se trag banii de pe card, nu mai sunt comisioane de schimb.

Am avut o situatie in care am ales un hotel cu plata nerambursabila, pentru ca era varianta cu pretul cel mai mic (evident), mi-a fost data o camera care nu imi placea, am sunat la booking si mi-au zis ca nu am de ales, banii nu ii pot lua inapoi iar hotelul nu mai are alte camere libere. Pe viitor o sa ma feresesc de aceasta optiune.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

Dragoș_MDAU1r[25.08.15 09:51]

@marcval -

am ales un hotel cu plata nerambursabila, pentru ca era varianta cu pretul cel mai mic (evident), mi-a fost data o camera care nu imi placea, am sunat la booking si mi-au zis ca nu am de ales, banii nu ii pot lua inapoi iar hotelul nu mai are alte camere libere.

Pe booking.com se scrie clar câte camere mai sunt disponibile (dacă sunt mai puțin de 6) - așadar cam știi din momentul rezervării aproximativ ce grad de ocupare va fi; evident, dacă faci rezervarea cu relativ puțin timp înaintea cazării.

În ceea ce privește prețul - e clar cea mai bună variantă; și e logic să fie mai mic, atât timp cât ei iau banii în avans și se folosesc de ei. Eu am luat o astfel de cameră acum vreo trei ani (în Bulgaria la Devin) și a fost totul OK (în măsura celor deja descrise de clienții anteriori - așadar am știut clar pe ce dau banii și în consecință am fost mulțumit de ceea ce am primit, la banii ăia). Deci nu e totul așa de negru precum ai pățit tu. Dar e drept - un dram în plus de atenție la astfel de rezervări nu strică. În plus, eu personal recomand să fie făcute cât mai „din scurt”, astfel încât (ne) șansa de a nu putea merge acolo din varii motive (și implicit să pierzi banii) să fie cât mai mică - spre nulă.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

MichaellSR[25.08.15 10:23]

@Dragos -

Pe booking.com se scrie clar câte camere mai sunt disponibile

Unitatea in cauza pune pe booking.com atitea camere cite vrea, deci ceea ce vezi tu pe acest site nu prea are de-aface aproape nimic cu numarul adevarat de camere pe care le ditine unitatea respectiva sau cu gradul de ocupare.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Dragoș_MDAU1r[25.08.15 10:50]

@Michaell - e relativ corect ceea ce spui tu, dar când pe booking.com scrie că mai sunt două camere disponibile (de exemplu) eu aș crede că totuși gradul de ocupare se apropie de 100%. Interesul hotelierului este să vândă camere, nu să le țină „ascunse”.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

monicutzaPM[25.08.15 11:01]

Apropo de discutia de mai sus... din proprie experienta spun ca Michaell are dreptate. Mi s-a intamplat ca pe booking sa nu mai gasesc camere disponibile la hotelul X, dar agentul de turism cu care lucrez a gasit camere la acelasi hotel, in perioada dorita de mine pe alt portal de rezervari (similar cu booking). Probabil ca fiecare hotel trimite cateva camere pe booking, cateva pe alt portal... cu siguranta booking a prins mult in Romania, dar in alte tari sunt la putere si alte portaluri, astfel incat cel ce vinde camerele e interesat sa dirijeze camerele spre mai multi revanzatori. Eu asa cred.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (2 voturi)

Dragoș_MDAU1r[25.08.15 11:08]

@monicutza - e corect și ce spui tu (fix ca-n snoava cu rabinul și evreii) dar concluzia mea de mai sus rămâne la fel de valabilă: „Interesul hotelierului este să vândă camere, nu să le țină „ascunse”. ” Din punctul meu de vedere, nu contează cum își aplică strategia de marketing, atât timp cât eu pot beneficia de cazare la ei.

Și ca să închei cu un exemplu concret: cazarea mea de la H. Belleville, Duni, de vara asta, se datorează tot celor de la booking.com (deși am făcut rezervarea prin altă agenție de la noi, care mi-a oferit un preț mai bun), care mi-au „dezvăluit” că în perioada dorită de mine mai sunt camere disponibile.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

marcvalGD[25.08.15 15:37]

Dragos nu cred ca se intelege ce ai scris mai sus cu rezervarea.

Da, intr-adevar am rezervat cu doua luni inainte camera.

Din experienta avuta va spun ca fiecare hotel aplica managementul propriu pe booking.

Hotelul de care aminteam punea cate 2 camere pe booking si le rezerva/vindea apoi iar 1-2 si scria last chance/ room si tot asa astfel incat nu puteai sti cate mai sunt de fapt.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

MichaellSR[25.08.15 18:01]

@marcval - Cu idea lui Dragos m-am fentat de citeva ori. Cu o seara sau doua inaintea sejurului planificat, ma uit pe booking si vad ca au doar o camera afisata. Eu, dornic de liniste si relaxare am tras concluzia gresita, si... fac rezervarea. Ajuns la fata locului, totul pare ok. Mai apoi, lasandu-se seara, eu cu familia la sauna... urc in camera, chiar vad cum parcheaza un autocar cu numar italian care aducea o armata de asiatici sau indieni din aeroportul din Milano...

Deci calculatia mea, asemenea vorbelor lui Dragos, se dovedise cu totul eronata.

Sunt sigur si chiar mi sa si intimplat, ca si daca suni si vorbesti personal cu cineva in cauza, nu iti vor da o informatie din care sa poti trage concluzii folositoare.

Unde mai pui ca era vorba de un hotel unde eram clienti de peste 20 de ani - in CH. Chiar ne cunosteam si stiau ca venim la relaxare. Ii durea in cot de asta - interesul lor era doar sa aiba incasari. Cu toate ca nu puteam sa le dau o vina concreta, le-am scris vre-o doua cuvinte de noroc. Avea-u obiceiul sa raspunda comentarilor pe booking - la al meu au tacut milc. Au inteles mesajul...

Continuam in a merge in acea statiune pentru ca avem amintiri prea frumoase ca s-o evitam - dar am trecut la alt hotel, din pacate foarte scump. Pe receptionera hotelului unde patisem cele povestite ma sus, o intilnisem din intimplare la ultima noastra vizita. Mai intii ne-a observat iar pe urma a plecat privirea. Stia ea de ce.....

In alt context si doar ca ideie - asemenea subiecte si importanta lor, mi-as dori sa fie abordate mai mult pe acest site. Cred ca ne-ar prinde bine la toti.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Constantin_JR[15.12.15 21:10]

Salutare tuturor

Sint la prima mea experienta cu booking.com si teoretic totul este ok. Am rezervat o camera cu posibilitatea anularii gratuite cu cel mult 7 zile inaintea sosirii, am primit o confirmare a rezervarii si un email din partea hotelului respectiv. Am folosit datele de pe un card de debit VISA personal pe care aveam o suma modica de cca 15 Eu si nu au fost probleme. Hotelul este ok, alegerea si pretul teoretic sint bune, putine sanse din partea mea sa imi schimb optiunea, numai daca nu apare ceva foarte deosebit. Intrebarea mea este: ca sa nu am surpriza anularii rezervarii mele, ce suma de bani trebuie sa existe in contul meu de card? Nu tin sume mari pe card, nici n-am de unde , deoarece il folosesc ocazional pe internet si nu sint prea am incredere in aceasta. Am vorbit cu un prieten care m-a sfatuit sa am in cont contravaloarea primei nopti, deoarece cu citeva zile inainte de a ajunge la hotel, acesta s-a pomenit cu anularea rezervarii pe motivul inexistentei de fonduri proprii. Acesta a fost nevoit sa faca o noua rezervare la un alt hotel, la un alt pret, etc si alte dezavantaje. Posibil sa fie si politica lui booking.com, astfel de nevoie sa rezervi poate chiar la un pret mult mai mare decit cel ales, astfel un cistig si pentru ei.

Ce credeti despre aceasta si ce ma sfatuiti?

Constantin

An uitat sa precizez, in momentul rezervarii am ales modul de plata cash la hotel.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Dragoș_MDAU1r[15.12.15 21:58]

@Constantin_ - nu există motive de anulare a rezervării tale, cu excepția cazului în care ți s-a spus clar în pagina rezervării, sau în mail-ul primit că trebuie să ai pe card suma respectivă, sau că trebuie plătit ceva în avans.

Altfel, dacă ți s-a spus că plata se face la cazare - totul e OK.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

edymaxJR[15.12.15 23:40]

@Constantin_: Cel mai bine e sa ai banii pentru prima noapte de cazare. Majoritatea hotelurilor blocheaza acei bani cu o zi inaintea sosirii iar daca platesti cash, neaparat sa le soliciti factura si si sa le soliciti deblocarea banilor. Eu am patit-o de multe ori sa mi se blocheze suma respectiva, am platit cash si am solicitat telefonic la banca dupa ce le-am trimis dovada platii sa imi deblocheze banii. Altfel e posibil sa dureze si 1 luna pana deblocheaza ei banii, chiar daca ai platit cash.

La un singur hotel, la Ibis, in Franta, au vrut sa imi blocheze banii in ziua sosirii dar nu mai aveam suficienti in cont insa am ajuns chiar la ora limita de anulare si m-au avertizat ca daca nu ajungeam la acea ora imi anulau programarea.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Constantin_JR[16.12.15 10:57]

Salutare tuturor si multumesc pentru raspunsuri. Am fost ieri la banca si am transferat niste bani astfel incit sa creez un mic depozit garantie pentru prima noapte rezervata. Nu cunosteam acest aspect si grazie prietenului meu si ajutorului dvs am incercat si incerc sa evit situatii neplacute. In emailul de confirmare nu scrie decit atit:

Price € xxx

Best Price Guaranteed

You'll pay when you stay at Hotel xxx

€ 3 City tax per person per night is excluded.

Please note: additional supplements (e. g. extra bed) are not added to this total.

The price above excludes property-specific charges, such as tax and service charges. These will be paid directly to the property at the time of your stay. Booking.com does not charge any reservation, administration or other fees.

si

Payment

You have now confirmed and guaranteed your reservation by credit card.

All payments are to be made at the property during your stay, unless otherwise stated in the policies.

The hotel reserves the right to pre-authorize credit cards prior to arrival.

In final nu cred ca o sa fie probleme.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Sir_AdyJR[16.12.15 11:25]

Da este ok asa. La mine hotelul debitase de pe card prima noapte si la receptie am platit cash restul de nopti ramase din rezervare. E foarte bine sa ai contravaloarea unei nopti pe card ca sa nu existe probleme.

Have fun!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

LusilucaJR[17.12.15 14:09]

@Michaell - da, mi s-a intimplat la fel, pentru o rezervare la Balcic. A fost o surpriza placuta din partea Booking. Nu ma asteptam...


catalina90CH[05.04.16 09:24]

hei, poate ma ajuta si pe mine cineva care a fost in situatia asta...

am facut o rezervare nerambursabila pe booking si nu ma asteptam sa imi ceara sa fac plata in 24 h (am primit pe mail proforma si mi s-a mentionat data limita a platii), motiv pentru care as vrea sa anulez rezervarea...

nu mi-au solicitat card de credit insa pe site cand vreau sa anulez se precizeaza ca taxa de anulare este valoarea totala a rezervarii...

Cum ar trebui sa procedez cu anularea?

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Dragoș_MDAU1r[05.04.16 10:49]

@catalina90 - rezervarea NERAMBURSABILĂ înseamnă că nu poți recupera banii. Dacă nu ai plătit (nefiind rezervare cu garantare prin card), e posibil să scapi, dar cu o mare pată pe obraz. Oricum, hotelul / pensiunea va fi nevoită să plătească saitului booking.com taxa de comisionare pentru rezervarea ta (neachitată). Dacă e vorba despre vreo sumă mai mare, se pot eventual întoarce împotriva ta pe cale juridică.

Și sincer, nu înțeleg de ce faceți rezervări la care se spune clar că nu puteți renunța fără a pierde banii, dacă nu le vreți, sau nu puteți plăti imediat?

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

catalina90CH[05.04.16 11:00]

@Dragos - Multumesc pentru raspuns. Cand am facut rezervarea nerambursabila a fost in ideea ca nu voi renunta la ea, insa nu am stiut ca plata se poate face in intregime in mometul rezervarii, prin virament bancar, cu foarte multe comisioane de platit. Am mai facut rezervari prin booking insa aceasta a fost prima care a solicitat plata in 24 h.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

MichaellSR[05.04.16 12:05]

@catalina90 - Daca respectiva unitate cere intradevar o plata in timp de 24 h, acest lucru nu ti se ascunde ci este afisat clar vizibil.

@Dragos, astepti intradevar, la fel ca si Cornel (pe firul altei discutii) un raspuns sincer la intrebarea ta de mai sus? Pentru ca respectiva / respectivul sa-ti raspunda sincer, ar trebui sa RECUNOASCA ca, aceste oferte (cu bube, ca sa le numesc asa) deobicei ofera avantaje (locatie faina la preturi acceptabile, etc) cu care clientul este ademenit. Deci in realitate, dorinta de a beneficia de unul sau mai multe avantaje l-a facut sa inchida ochii in privinta conditiilor - dar cum sa ti-o spuna pe asta ? Ar trebui sa recunoasca ceva....-)

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + -1 PMA (1 voturi)

giulianiSR[05.04.16 12:44]

Eu folosesc de ceva vreme site-ul booking.com, si recunosc ca nu am vazut asemenea modalitate de plata, adica in 24h de la realizarea rezervarii. Totusi, in mailul de confirmare al rezervarii trebuie sa scrie ca plata va fi facuta in modul asta si poate nu ai vazut... nu stiu ce presupune acum anularea rezervarii, insa cel mai bine ar fi sa suni la booking si sa te informezi direct la ei.

Au numere de contact si poti vorbi in engleza cu ei

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

MichaellSR[05.04.16 13:07]

@giuliani - Ba da, exista oferte cu asemenea modalitati de plata - doar ca nu se vorbeste de plata in termen de 24 h ci formularea este alta - dar cu acelasi inteles.


giulianiSR[05.04.16 13:13]

@Michaell - cu atat mai mult, inseamna ca in mailul de confirmare exista si treaba asta specificata. Adica persoana in cauza nu stiu daca are sanse sa scape fara sa plateasca. E riscant, mai ales ca a bifat casuta cu acceptul termenelor si conditiilor, si risti sa incerce sa isi recupereze suma cu ajutorul avocatilor.

Eu recomand oricum sa sune la serviciul de relatii cu clientii, daca exista vreo posibilitate de a amana macar plata atunci acolo e cel mai sigur de aflat.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

ClotildeGD[10.07.16 20:35]

As vrea sa fac o rezervare pe booking la Istanbul. Am aplicat niste filtre printre care transfer de la/la aeroport. A mai folosit cineva acest serviciu oferit de hotel? Este sigur? Preturile par a fi Ok, dar avand in vedere ca nu am folosit niciodata acest site pentru rezervări, doza mea de îndoială ramane totuși. As alege Hotelul Erboy care e si intr-o zona draga mie. Agențiile mi-au cerut in jur de 2500 lei pentru 2 persoane, 4 nopti, mic dejun, avion si transferuri, iar cu rezervare pe booking si bilete de avion căutare de mine pe site-urile de profil ajung la 1600 lei pentru 5 nopti in aceleasi condiții. Multumesc!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

  • AFIȘATE rsp [91-120] — din total 162 răspunsuri la această solicitare
  • SCRIE UN RĂSPUNS

    Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU

    Abonament

  • NU sunteți abonat/ă la acest fir de discutie - [NU primiți înștiințări când se scrie un răspuns] -- vă puteți însă abona mai jos
  • #G#9
      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.075744152069092 sec
    ecranul dvs: 1 x 1