Ecouri — scrise de Fania;

Fania, 06.09.18 23:52»Ce sa spun decat un amarat de Multumesc!

Venim de multi ani in Lefkada pentru windsurf si mereu cautam locuri noi.

Drumul din Vasiliki pana in Karya a fost o aventura tinand cont ca avem o masina mare 🤦‍♀️ dar a meritat.

Mancarea foarte buna, ospatarii vorbesc engleza foarte bine, fac recomandari excelente, totul a fost perfect pentru noi, am ales drumul de intoarcere prin Lefkada pentru ca era deja intuneric bezna. Datorita review-ul tau am vazut un loc nou si minunat.

LA REVIEW O seară la Pardalo Katsiki [Karya, „centrul” insulei] - scris de ? în rubrica Unde mâncăm? [Alte] Taverne în Lefkada
Fania, 26.12.15 20:00»@webmaster39: e ok
LA REVIEW Un hotel ok aproape de aeroport - scris de ? în rubrica Avalon Hotel
Fania, 18.08.14 18:55»@webmaster: Da este ok.
LA REVIEW Un loc superb descoperit din intamplare - scris de ? în rubrica Popas Cucorăni
Fania, 10.08.12 15:13»@urzeala: N-ai avut incredere in review-ul meu? eu am stat anul trecut
LA REVIEW Jakuzzi fara jacuzzi si cu dusul infundat - scris de ? în rubrica Jakuzzi Hotel [Vama Veche]
Fania, 01.10.11 21:03»Prioritar este sa respecti in primul rand parerea altora, este un principiu destul de simplu ce-mi place mie poate tie nu-ti place, poate ai alte standarde, alte cerinte, poate pe tine te bucura alcoolicele care se pot consuma in ai, pe mine ma deprima daca animatia este slaba si de prost gust pentru ca am un copil care pune accent pe acest aspect sau daca stau 1/2 h sa astept o cafea care nu vine din alt oras, eu am incercat intotdeauna sa fiu cat mai obiectiva chiar daca mi-a placut un hotel, lucrez in aceasta industrie intr-un lant international si crede-ma stiu ce inseamna standardele hoteliere impuse de lant si "hospitality industry".

Incearca sa nu mai ironizezi userii acestui site, nici eu nu am gasit Rixos-ul fara cusur si poate un sfert dintre vizitatorii acestui site au pretentiile mele, daca tie ti-a placut Rixos nu inseamna sa incerci sa ne impui tuturor parerea ta. Respecta si vei fi respectat.

LA REVIEW Rixos Sungate, Kemer - Slab, comparativ cu alte hoteluri - scris de ? în rubrica Rixos Sungate Resort [Beldibi]
Fania, 20.07.11 09:54»Eu am fost in 2008 si este posibil ca pana in 2010 cand ai fost tu sa existe diferente. Este laudabil daca acestea sunt in bine.

Din pacate eu l-am judecat la valoarea unui resort de 5 stele si nu se incadra acolo.

Are o pozitionarea de exceptie insa personalul in 2008 lasa mult de dorit iar curatenia la fel. Iti dau un singur exemplu: un pahar de frappe varsat accidental de cineva pe marginea piscinei nu a fost spalat 4 zile, lucru inacceptabil in opinia mea la pretentii de 5 stele si chiar 4.

Sunt detalii care fac uneori diferenta.

LA REVIEW Porto Caras perla peninsulei - scris de ? în rubrica Meliton Deluxe [Porto Carras Resort]
Fania, 01.07.11 17:04»Eu in mare parte sunt de acord cu nemultumirile tale. Si eu am fost tot in 2009, insa alegand hotelul in ultimul moment nu am avut asteptari prea mari si poate din acest motiv am fost mai ingaduitoare.

Referitor la restaurantul care deserveste mesele de all in. aici iti dau dreptate, arata din punctul meu de vedere a cantina, nu exceleaza in servicii de hospitality, spectacolele sunt slabe iar curatenia lasa de dorit (deh, unii suntem mai exigenti).

Cat priveste faptul ca e plin de rusi, hotelul din ce am inteles este patronat de rusi si manageriat de turci deci e normal ca rusii sa fie prezenti in numar mare, beneficiind probabil si de tarife avantajoase.

Papillon e o alegere buna, noi am fost in Belvil insa acum 7 ani deci se pot schimba multe de atunci.

Nostalgia mea pe Turcia ramane Gloria Golf & Gloria Verde unde nu prea am avut ce carcoti!

LA REVIEW Rixos Sungate, Kemer - Slab, comparativ cu alte hoteluri - scris de ? în rubrica Rixos Sungate Resort [Beldibi]
Fania, 29.08.10 13:15»Cred ca ar trebui sa intelegem un fapt simplu de tot, daca nu a fost decat pe litoralul romanesc termenul de comparatie este vs. litoralul romanesc si atunci review-ul este de inteles.

La chestia cu apa Marii Negre m-am cutremurat, copilul meu a pasit prima oara pe litoralul nostru la varsta de 8 ani, intr-un weekend dupa ce ne intorceam din Porto Carras. In afara de faptul ca a fost profund dezamagit de faptul ca era mizerie pe plaja, ca in apa marii inotau alaturi de el sticle de plastic si chiar tampoane, a trebuit sa ma rog de niste barmani pe plaja din Mamaia sa-mi dea cheile unei toalete folosite de ei. Stiti ce raspuns am primit? De ce nu face doamna in apa ca e copil?

Da, ai dreptate, tine si de noi ca turisti, insa eu nu fac parte din cei care arunca gunoaiele pe plaja si nu gasesc atunci nici motivul de a ma complace intre ele.

Cat priveste micul dejun da-mi voie sa-ti explic un calcul matematic simplu: costul lui este o suma fixa din valoarea camerei, suma in care te poti incadra cu o varietate mare de produse chiar de calitate daca esti un manager bun si urmaresti satisfactia clientului nu castigul exagerat al locatiei.

LA REVIEW Am sa aleg doar acest hotel de acuma inainte - scris de ? în rubrica Modern Hotel
Fania, 29.08.10 12:53»Ce am vazut eu este postat chiar pe site-ul hotelului intr-o oferta speciala: click aici, la care exista si un review partial pe TripAdvisor. Multumesc pentru sfaturi!
LA REVIEW Parcul zoo si delfinariul Friguia - Relaxare la temperaturi ridicate - scris de ? în rubrica Descopera Friguia
Fania, 29.08.10 00:08»Stai linistita si eu gandesc la fel, am prea putin timp liber disponibil si cand aleg un hotel imi doresc sa fie cel mai bun, chiar daca implicit datorita sistemului AI uneori pierzi bani consider ca merita, decat experiente nefericite cu gandaci sau mucegai in camera. Daca traversam vremuri gele exista solutii relativ ok precum Bulgaria sau cazanele Dunarii cu pensiuni la preturi de criza. Felicitari pentru review!
LA REVIEW Unic! - scris de ? în rubrica Movenpick Resort & Marine Spa Sousse
Fania, 28.08.10 23:43»Intr-adevar foarte, foarte bun si util. Mai ales pentru mine care exact pe acest hotel ma axasem. Sincere felicitari! Desi surprinzator ma asteptam pe Tripadvisor sa fie cotat mai bine dar, probabil datorita faptului ca nu beneficiaza de foarte multe review-uri fiind deschis mai recent, oricum ma bazez de data asta pe parerea ta in defavoarea site-urilor de specialitate.
LA REVIEW Excelent!!! - scris de ? în rubrica Movenpick Resort & Marine Spa Sousse
Fania, 28.08.10 23:27»Noi oscilam intre a alege pe ultima suta Tunisia sau Creta si exact pentru acest parc balanta inclina catre Tunisia. Am inteles ca au un program de inot alaturi de delfini ceea ce pentru fi-miu la 10 ani era o realizare. Din review nu am dedus ca ai fost prea incantat de aceasta vizita, oricum super folositoare observatiile tale.
LA REVIEW Parcul zoo si delfinariul Friguia - Relaxare la temperaturi ridicate - scris de ? în rubrica Descopera Friguia
Fania, 21.07.10 17:49»Pentru fiecare hotel exista opinii diferite si e firesc pentru ca asteptarile noastre sunt diferite. In general cand scriu un review incerc sa ma detasez de asteptarile mele personale si sa judec Hotel Value - Value for Price Paid pentru ca in final la asta se rezuma un sejur.

Ceea ce a facut cu succes a_vlad2009, o postare care personal o consider perfect obiectiva si foarte buna.

Este normal ca asteptarile clientilor sa fie mari atunci cand vorbim de 4* si mai sus. Nu comparam Turcia cu Romania cum nu putem compara Grecia cu Turcia, nu exista puncte comune pentru astfel de comparatii.

Incerc ca si anul trecut sa recomand tuturor: invatati sa acceptati si opinii diferite de ale voastre chiar suntem persoane diferite.

LA REVIEW Sub asteptari! - scris de ? în rubrica Delphin BE Grand Resort (ex Botanik Exclusive)
Fania, 23.02.10 11:24»Mda, nici eu nu inteleg asemenea atitudini. Fiecare isi planifica vacanta cred, unde si cum doreste si pe ce buget poate.

O calatorie spre Caraibe pentru un copil nu este usoara, credeti-ma, sotul meu a stat 2 ani in Caraibe si am fost tot in Turcia vara 2009.

Sigur, depinde si de copil, iar Turcia a dezvoltat foarte mult posibilitatile de distractie destinate copiilor.

Asa cum am mai spus si mie mi-a lasat o impresie foarte buna Gloria Golf.

Sa tinem cont: fiecare are criteriile proprii de evaluare.

LA REVIEW Merita sa traiesti o vacanta de vis - scris de ? în rubrica Gloria Golf Resort [Karadayi]
Fania, 16.02.10 19:14»Hotelul este situat dupa piata pe partea stanga, sunt indicatoare catre el, mi-e destul de greu sa explic ca locatie, mai ales ca nu este in zona Lux Garden-Nu ma uita, deci zona partiei.

Transportul poate fi insa asigurat de ei si exista o camera de depozitare pentru echipament.

Accesul la Spa este gratuit si nelimitat pentru clientii hotelului.

Preturile variaza functie de ofertele care le au dar recomand site-urile specializate de rezervari unde obtineti preturi evident mai bune in afara perioadelor de oferta.

LA REVIEW Uneori se poate si la noi - scris de ? în rubrica Cautis Hotel
Fania, 15.02.10 11:33»jimmybitza - ma bucur ca nu doar eu am fost incantata de Gloria Golf, asta e si impresia mea, un hotel foarte bun din toate punctele de vedere. Am regretat putin ca in 2009 am ales Rixos Sungate in loc de Gloria dar....nici eu nu eram de acord cu ideea de a petrece un sejur in aceeasi locatie. Se pare insa ca Gloria Golf chiar merita.
LA REVIEW Merita sa traiesti o vacanta de vis - scris de ? în rubrica Gloria Golf Resort [Karadayi]
Fania, 15.09.09 01:24»Maybe because I am working in hotel industry in Bucharest and maybe due to this site where I readied positive comments about these hotel chain my expectation regarding Rixos were too high. I am a little disappointed about Rixos Sungate. I am now in the hotel and I will post my comment when I'll be back home.

I am writing for Mr. Tumay because there are a lot of things which can be improved in Rixos Sungate just to be as good as the agency told to all your guests.

LA REVIEW Rixos Hotels - scris de ? în rubrica Rixos Premium Hotel
Fania, 13.08.09 18:03»Am stat la Sol Nessebar Palace acum 3 ani cand hotelul facea parte din reteaua RIU. Mi-a placut acest hotel desi dupa cativa ani de Turcia esti tentat sa faci o paralela intre ele. Observ insa ca unele lucruri s-au schimbat in bine altele din contra.

Personalul vorbea exclusiv limba germana la acea data, minibarul era contra cost si intotdeauna se incurcau in calcule asa incat a fost un noroc ca pastram bonurile, sezlongurile si parcarea pazita nu erau contra cost.

Personal ma omorau scarile mai ales la intoarcerea de la plaja si ma consider o fire sportiva dar daca mai trebuia sa car si un copil nu mai era chiar ok.

Ma bucur ca hotelul este acum mai vizitat de romani (cu toate observatiile negative la adresa educatiei), iar Nessebarul este un mic orasel superb care imi amintea de Grecia si micile lor porturi.

Oricum cred eu fata de Nisipuri si Albena merita .....

LA REVIEW Absolut superb - scris de ? în rubrica Sol Nessebar Mare Resort & Aquapark
Fania, 28.07.09 23:43»Ideea este sa respectam fiecare opinie, nu sa incercam sa o desfiintam chiar daca nu este in concordanta cu opinia noastra.

Repet, lucrez in acest domeniu si lunar se primesc review-uri ale turistilor dupa care se intocmeste un punctaj al hotelului in lantul de care apartine.

Exista opinii total diferite pe aceeasi tema, dar ele sunt evaluate si intotdeauna observatiile turistilor mai "pretentiosi" te ajuta sa ai servicii mai bune si un plus pe piata hoteliera.

Exista turisti care reclama lucruri mult mai marunte decat a facut fashionista, si da, este de bun simt sa spui clientului "Bine ati venit in locatia noastra si va dorim... ... ... ", nu mai vorbesc de standarde unde ai zeci de obligatii in formula de adresare sau de a raspunde la telefon. Dar, noi asta am ales, si asta e job-ul, sa faci turistul sa revina in locatia unde muncesti.

Mentalitatea lasa ca merge si asa, (gandind ca la noi pe litoral e mai rau), nu ajuta nimanui si nici nu e nimic rau in a fi exigenti, platim niste servicii, diferenta e ca turistii straini stiu sa aprecieze foarte corect, la fiecare euro, acel "Value for Price Paid".

LA REVIEW 3 stele cu mare indulgenta! - scris de ? în rubrica Crystal Family Resort [Bogazkent]
Fania, 28.07.09 11:18»Mai oameni buni, eu chiar nu va inteleg inversunarea.

Femeii nu i-a placut.

Ce e atat de tragic in asta? Chiar trebuie sa ne placa tuturor toate resorturile din Turcia? Eu clar voi ocoli acest hotel si pentru aceasta postare si pentru faptul ca pe tripadvisor este cotat ca al 36-lea hotel din 60 in Belek, de regula eu merg pe recomandarea agentiei si nu am gresit niciodata.

In ceea ce priveste personalul aici nu sunt de acord cu if. Si eu lucrez tot in domeniu, este o industrie a ospitalitatii unde daca nu intelegi acest lucru nu ai ce cauta.

Putin il intereseaza pe turist cate ore lucrezi tu pe zi, pe ce bani, daca te strang pantofii sau daca ti-a murit pisica. E o industrie in care pentru asta muncesti, pentru turist, el te plateste nu patronul. Deci atitudinea personalului pentru mine nu are nici o scuza, dovedeste doar o lipsa de management eficient.

LA REVIEW 3 stele cu mare indulgenta! - scris de ? în rubrica Crystal Family Resort [Bogazkent]
pagină generată în 0.0179300308228 sec
[C] Copyright 2008-2020 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată