ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.08.2017
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 24.01.10
STATUS: SENIOR
DATE SEJUR
AUG-2017
DURATA: 7 nopți
prieteni
11 AD. + 7 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
58.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 7 MIN

Cum sa-ti bati joc de o locatie minunata

TIPĂREȘTE

Cine a citit pana acum din postarile mele a putut observa ca la fiecare am incercat sa prezint intr-o nota cat mai pozitiva unitatea de cazare, sa minimalizez minusurile insa...

Nici nu stiu cu ce sa incep…

Colegul @smuki dog scria in impresiile dlui despre aceasta pensiune ca spera ca proprietarii sa nu coboare standardele, ca banii vin de la turisti multumiti. Din pacate…...

Sunt aspecte pozitive si aspecte negative, mai multe, asa ca o sa incerc sa fac expun evenimentele in ordine cronologica.

Astfel, fiind un grup mai mare cu copii am avut nevoie de camere ata in regim de apartament, triple, duble dar si single.

Cautand pe internet in zona Arieseni am gasit aceasta pensiune prezentata frumos, cu camere suficiente pentru noi, cu 2 comentarii pozitive pe AFA dar si cu cateva commenturi negative pe pagina de facebook a pensiunii in special legate de apa calda si caldura.

Cantarind comentariile am facut abstractie de cele 2-3 comentarii negative legate de apa calda si am purces, in luna mai la rezervarea a 2 camere triple, 3 duble, 1 ap. si o camera dbl in regim sgl. la pretul de 80 lei / pers. cu MD pentru adult si 40 lei pentru copil. In total 11 adulti si 7 copii. Ulterior am rezervat inca o camera sgl pe care am anulat-o.

Pe masura ce vremea sejurului se apropia citeam pe pagina de Facebook cum comentariile negative legate de apa calda dar si alte aspecte legate de masa, de atitudine, de usa incuiata noaptea, de turisti ramasi pe afara se inmulteau.

Prima problema a aparut in dimineata sosirii cand proprietarul pensiunii a sunat pentru a ne intreba la cat ajungem si daca sunt in grup complet, daca a intervenit vreo modificare in componenta grupului si imi face rapid o expunere a numarului de camere, sperand probabil ca o sa-i confirm cele spuse mizand si pe faptul ca probabil sunt la volan si nu pot fi atent. Calculez si eu repede in gand si ii spun ca din expunerea dlui lipseste camera in regim sgl. Ma linisteste si spune ca o sa verifice si ca nu sunt probleme.

Doar ca 2 ore mai tarziu revine cu telefonul si imi spune ca este o greseala din partea dlui, ca nu are camera sgl si eventual sa gasim NOI o solutie pentru 2 nopti cand i se va rezerva o camera.

Raul era facut, nu aveam ce face, mai ales ca persoana respectiva mai avea 30 km pana ajungea, ba mai depimdea si de masina altcuiva deci renuntarea la cazare era imposibil de efectuat.

Ajunsi acolo au intalnit o dra la receptie care nu stia despre aceasta problema, l-a sunat pe proprietar care i-a spus - redau ce ne-a relatat dra – „nu-l intereseaza, nu are camera, nu are ce face, sa faca ce vrea si GATA”. Doar ca dra respectiva a gasit singura o solutie si anume l-a data afara pe bucatar din camera dansului si a cazat-o acolo pentru 2 nopti.

La ora 18.00 – 18.30 camerele nu erau pregatite asa ca a trebuit sa asteptam si sa acceptam scuza ca cei de dinainte au plecat mai tarziu si nu au avut timp sa pregateasca camerele pentru cazare. Asta dupa un drum infernal de 8-9 ore.

Pensiunea este situata pe drumul catre Cascada Patrahaitesti sau Vf. Bihorul pe partea dreapta la aproximativ 1200 m de soseaua Arieseni intr-un cadru natural foarte frumos, acesta fiind marele avantaj al pensiunii.

Curtea pensiunii este pavata cu piatra si are locuri de parcare suficiente. Desi in discutia initiala proprietarul sustinea ca in luna mai va avea si un loc de joaca, ca are deja materialele cumparate, acesta lipsea. Era doar o bucata de deal in spate ingradita si pe care scria, intr-adevar, Gard Electric.

Camerele sunt mari, frumos decorate, unele cu balcon, altele fara poate doar pentru ca sunt noi. Unele balcoane sunt comune cu ale altor camere si nu exista vreo delimitare a spatiului asa ca nu poti tine usa deschisa pentru aerisire si va trebui sa fii atent sa tragi draperiile cand te schimbi.

Avand in vedere interesul acordat acestei unitati de catre proprietar am convingerea ca in 2-3 ani si camerele vor fi un dezastru.

Am impresia ca apa in pensiune este captata direct din rau, in primele zile fiind ploaie apa la robinet si la toaleta fiind murdara. Urmarea acestui fapt se vedea la unul din bazinele de toaleta care probabil s-a imbacsit si pentru umplere era nevoie de un timp de asteptare de 4-5 minute :(.

Dupa 2 zile am intalnit doamna de la curatenie (care reprezinta 50% din personalul pensiunii, cealalta persoana fiind la receptie si la bucatarie si la incasare si la aranjatul mesei si la bar si ghid turistic) si mi-a spus ca a intrat in camera, a schimbat un prosop, a luat cosurile si ma intreaba daca vreau sa dea si cu aspiratorul. Poi sa-i spun eu ce sa faca? Desi pe masa erau 3 cesti murdare de cafea, 2 pahare de suc si niste ambalaje acestea nu au fost ridicate. Adica curatenia consta DOAR in schimbatul a 2-3 prosoape, completarea bailor doar cu hartie igienica nu si a produselor de toaleta si ridicarea cosului.

Lenjeria nu a fost schimbata in cele 7 nopti de cazare (Nu ca acasa as schimba lenjeria la 2 zile dar e vorba de un principiu, nu?)

Principala problema a fost legata de apa calda. Prima data am crezut ca e o intamplare, a doua oara la fel, a treia oara era deja prea mult. Asta dupa o zi in care fusesem plecati intr-o drumetie si ne-am intors murdari, transpirati si obositi.

Domnisoara de la receptie a dat din umeri, ca nu stie ce se intampla, ca centrala merge, sa-i spunem proprietarului ca ea nu stie. Proprietarul a sustinut ca a fost o problema tehnica, ca a venit instalatorul, ca totul se rezolva.

Cand i s-a semnalat faptul ca aceste aspecte au fost constatate si de alti turisti si ca e plina pagina de FB a pensiunii despre aceasta problema, acesta a gasit solutia: A STERS TOATE COMENTARIILE NEGATIVE DE PE PAGINA DE FACEBOOK.

Ba chiar a incercat sa devieze discutia intreband: „Dar peisajul nu va place?” Ba da, ne place dar nu este meritul dlui si nici dus nu am putut face cu peisajul.

In timp ce erau discutiile legate de apa calda chiar a venit un turist cautand cazare dar asistand la nemultumirile noatre a facut stanga-mprejur si a remarcat „Cred ca nu vreau sa ma cazez aici! ”

Desi erau camere goale si veneau alti turisti in cautare de cazare li se raspundea ca totul este plin pentru ca asta ar fi insemnat inca o sarcina in plus pentru dra de la receptie.

La masa alte probleme: micul dejun saracacios, nu se completa la timp cu produse (deh, domnisoara trebuia sa fuga si in alta parte), am regasit untul din prima zi si in a 2-a si in a 3-a si seara in piure. Cu mirosul specific cu tot.

Am mancat si cel mai mic pastrav vazut vreodata. Ba parca am mai vazut peste asa mic in acvariul meu.

Cand am semnalat si acest aspect, ca pestele nu are nici macar 100 gr desi este vandut ca 200 gr. ni s-a raspuns ca au luat mai multi pesti si ca media este de 200. Da ce, noi mancam Media sau ce ni se pune in farfurie?

Ciorbele erau in diverse combinatii: Ciorba de fasole cu cartofi, ciorba de vita cu conopida. Papanasii veneau ca niste gogosi iar separat primeai smantana si dulceata de afine.

Cand a venit ziua plecarii si a platii proprietarul a incercat din nou sa-mi vanda o gogoasa cu numarul de camere rezervate desi teoretic ar fi trebuit sa stie cine se cazeaza aici si cine nu.

Este adevarat ca la momentul in care am cerut o oferta de pret am facut o solicitare de 7 camere insa la momentul rezervarii ferme si a platii avansului au fost confirmate 6 camere, cu nume si prenume pe camera. Asta numai datorita faptului ca am invatat ca tot ce se discuta trebuie scris pe mail. A trebuit asadar sa caut in mail si sa-i spun data si ora in care am confirmat 6 camere.

Si toate astea din cauza dezinteresului proprietarului care nu a venit nici macar o zi sa vada problemele reale ale turistilor sau macar sa delege o persoana de incredere care sa se ocupe de administrarea pensiunii.

Ba a venit intr-o zi socrul acestuia cu un aer de „Boss” care nu a intrebat pe nimeni cum se simte, daca totul este ok, ci a inceput sa se laude cum va arata locul cu piscina, cu OZN-uri si alte briz-brizuri.

Si ca sa inchei si cu un plus: Am primit bon fiscal la tot ce am consumat dar si la cazare.


[fb]
---
Trimis de dalumian in 17.08.17 09:40:17
Validat / Publicat: 17.08.17 10:28:55
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în ARIEȘENI [AB].
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2248 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (dalumian); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 20000 PMA (din 20 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

7 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[17.08.17 10:28:43]
»

Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 93&ridAnt=80795

ovidiuyepi
[17.08.17 13:59:34]
»

Partea negativă a turismului românesc și din păcate este in procentaje ascendente. Înțeleg pe cei care merg in vacante numai pe alte meleaguri. Îmi pare rau că ați trecut prin asemenea calvar. Poate că în urma unor articole critice se mai schimba câte ceva.

Până atunci numai bine și parte doar de vacante frumoase să aveți!

dalumianAUTOR REVIEW
[17.08.17 14:04:22]
»

@ovidiuyepi: E mult spus un calvar dar sunt aspecte minore care pot fi remediate usor zic eu dar care fac diferența.

Cea mai mare nemultumire este legata de indiferenta si atitudine.

Dincolo de asta, vacante frumoase tutoror!

Dan&Ema
[19.08.17 16:49:04]
»

@dalumian:

Este bine ca ai postat aceste fapte. Sa stie si altii cand vorbsa aleaga o cazare in zona.

Un exemplu de adminstratie proasta!

mishu
[28.08.17 22:00:36]
»

@dalumian: E trist cand se intampla asta si cred ca nu lipseste mult ca totul sa revina la normal, doar o schimbare radicala de atitudine. E greu sau e usor? depinde de ce-si doreste proprietarul.

Asta nu ma impiedica insa sa spun: Felicitari, votat cu mare placere.

dalumianAUTOR REVIEW
[30.08.17 08:41:35]
»

@mishu: Fiecare doarme cum isi asterne pana la urma, nu?

Multumesc pentru vot

black_mamba
[08.12.18 21:34:32]
»

Review-ul dvs. m-a facut sa ma mai gandesc daca o sa rezerv serviciile acestei pensiuni pentru Revelion. Pana acum, din ce am citit, clar nu.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
black_mamba, dalumian, Dan&Ema, mishu, ovidiuyepi
Alte impresii din această RUBRICĂPensiunea Zâna Văii:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.040991067886353 sec
    ecranul dvs: 1 x 1