ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.07.2011
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
    DIN: buzau
    ÎNSCRIS: 01.07.11
    STATUS: JUNIOR
    DATE SEJUR
    AUG-2010
    DURATA: 6 nopți
    familie cu copii
    2 AD. + 2 COPII -- v: 1 & 5 [ani]

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    0.00%
    Sub orice critică
    CAZARE [camere etc]:
    37.50%
    Mai degraba nemulțumit
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    0.00%
    Sub orice critică
    PLAJA şi MAREA:
    37.50%
    Mai degraba nemulțumit
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    25.00%
    Foarte nemulțumit

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    20.00%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    la PMM* = 22 EUR
    *PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

    TIMP CITIRE: 2 MIN

    Acest hotel nu merita – ocoliti acest hotel

    TIPĂREȘTE

    Serviciile hoteliere sunt de toata jena,

    - in primul rind cazarea se face foarte foarte greu si dupa mult scandal - am ajuns la ora 9 si am fost cazat la ora 18 - cu toata spaga data la receptie si cu toate plinsetele copiilor- nu eram singurul in aceasta situatie holul hotelului era plin cu turisti care asteptau cazarea.

    Dupa ce m-am cazat am vrut sa maincam - doar astepasem in hol cu copii 9 ore- dar nu am putut lua bonurile valorice pentru masa pe motiv ca ''intram in portie'' abia a 2a zii - pe banii mei ei imi dicatau cind sa maninc foarte tare dupa o zii de stat la coada la cazare ORICUM RECEPTIONERA E DE TOATA JENA

    - micul dejun '' bufet suedez'' daca nu erai acolo la prima ora nu mai prindeai mare lucru coada la masa incepea din holul receptiei+ ca personalul ce deserveste restaurantul comenteaza mai mult decit e cazul: daca ar face toata lumea ca dvs... etc, daca va umpleti la refuz farfuria (care era pt. 4 pers)... + ca: ba nu aveau farfurii, ba nu aveau tacimuri, ba se termina mancarea, ba ceaiul ori cafeaua, ... oricum te simti ca pe vremea lu ceasca la coada la carne si speri sa mai prinzi si tu ceva

    - la prinz si cina chelnerul: '' pe terasa nu pot servii masa decit cei care platesc cash nu si cei cu bonuri valorice'' de parca eu nu platisem bonurile cu 2 sapt innainte cash...

    - pina si liftierele comentau: da mai urcati si pe jos ce mama d...

    - ca sa nu mai vorbim de camera care este ff mica are AC montat fix deasupra patului iar lenjeria o schimba doar cind te cazezi si cind pleci iar curatenia in camera se face cu matura si mopul, in afara de asta mirosul de mucegai este pregnant si fff deranjant

    - ''baia'' daca putem sa-i spunem asa are cca 1,5 mp (cu tot cu dus ghiuveta si wc) daca esti mai mare din constructie risti sa ramai intepenit intre tronul wc si perete sau sa te acidentezi

    in concluzie: am ramas cu un gust amar PE BANII MEI dupa aceasta vacanta unde dupa un an de munca te astepti sa te simti si tu macar bine sau ca un turist si nu muls si escrocat si batjocorit de tot personalul, tipic turismului romanesc - ACEST HOTEL NU MERITA –


    [fb]
    ---
    Trimis de dragospaslaru* in 01.07.11 09:43:12
    Validat / Publicat: 01.07.11 11:29:19
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA. A mai fost în/la: mamaia, jupiter, neptun, eforie n, costinesti
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 2191 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    11 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (dragospaslaru*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4049 PMA (din 7 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 22.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    11 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [01.07.11 13:58:48]
    »

    @dragospaslaru: Bun venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo; consultand lista destinatiilor mentionate la finalul review-ului constat ca ai o experienta turistica considerabila si un terme de referinta solid in acest domeniu. Sunt curios, cum ai ales totusi chiar acest hotel, a fost recomandarea vreunei agentii? ori poate alegerea unei alte familii cu care ati fost impreuna in vacanta?

    Si apropo de lista acelor destinatii - te mai asteptam cu alte recomandari, din vacantele din anii trecuti si. bineinteles, din cele viitoare

    pepsi70ro CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [01.07.11 14:40:03]
    »

    @dragospaslaru, bine ai venit pe site iti spun si eu; referitor la nemultumirile si in cele din urma la notele tale, ca unul care cunoaste cat de cat hotelul, trebuie sa clarific cateva probleme ridicate de tine, pentru informarea tuturor care doresc sa ajunga la acest hotel.

    In primul rand, cam la 90% dintre hotelurile de pe litoral check in-ul se face la ora 18.00 iar check-out-ul la 12.00. Este o regula stabilita de patronate. Este de inteles de ce nu se permite accesul la masa de pranz. Oricum acest lucru ar fi trebuit sa-l stiti in momentul cand ati facut rezervarea pentru a va putea corela sosirea la hotel cu check-in-ul.

    Deci nu vad de ce acuzati receptionera care doar si-a facut treaba, altfel riscand sa fie data afara.

    Despre serviciile de masa nu pot comenta nimic, totul tine de bun simt si educatia fiecaruia, insa sa oferi 0% pentru masa mi se pare extrem de subiectiv. Asta inseamna ca pe timpul sejurului n-ati servit nimic, corect?

    Ar mai fi cateva lucruri de comentat, insa ma opresc aici cu regretul ca de multe ori avem asteptari mult prea mari care pot transforma o vacanta dorita intr-una de cosmar... si probabil principalii vinovati suntem chiar noi.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    zsolt_tusnad
    [01.07.11 14:48:38]
    »

    si cand te gandesti ca, la aceasi bani la 150 km mai la sud gasesti conditii de 4*...

    pepsi70ro CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [01.07.11 14:51:46]
    »

    @zsolt_tusnad

    si cand te gandesti ca, la aceasi bani la 150 km mai la sud gasesti conditii de 4*...

    In luna august nu cred sa gasesti la fel, probabil mai scump

    zsolt_tusnad
    [01.07.11 15:00:57]
    »

    in 2010 am fost la Golden Yavor cu 450 euro in august si in 2009 am fost la Astera in iulie tot cu 450 euro, dar numai 5 nopti.

    roxxie
    [01.07.11 15:16:33]
    »

    Pai bonurile valorice erau platite dinainte, asta inseamna ca turistul le poate folosi cand vrea, nu? (nu am luat niciodata masa in acest sistem, intreb si eu) De ce nu le putea folosi si la pranzul din prima zi? Iar faza ca pe terasa pot fi serviti doar cei ce nu au bonuri chiar este de un total dezgust.

    Parerea mea este ca hotelurile construite inainte de '89 nu au cum sa se schimbe prea mult. Unele au fost doar putin cosmetizate dar si acest lucru s-a facut tot de mantuiala. Numai "marimea" camerelor si a bailor din aceste hoteluri pe mine ma infioara. Nu vin la mare sa stau 24 din 24 in camera dar nici intr-o cutie de chibrituri. Ce s-ar putea schimba ar fi atitudinea si grija fata de turisti, care de bine de rau inca mai sustin turismul acesta romanesc. Cu intrebari de genul "Iti mai pui mult in farfurie? " nu vor reusi decat sa-i sperie si mai rau.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    pepsi70ro CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [01.07.11 15:20:22]
    »

    Ma indoiesc ca la Astera in plin sezon ai platit doar 450 euro 2 adulti, stiu cu siguranta ca anut trecut in prioada de varf iulie-august la Astera pachetul de 7 nopti era undeva in jur la 480 euro de persoana.

    Oricum chiar tu ai recunoscut intr-o impresie ca preturile din statiune sunt mai mari decat in Mamaia.

    Si cu asta pun punct, scuze de off-topic, daca mai este ceva de comentat astept pe privat.

    zsolt_tusnad
    [02.07.11 07:58:33]
    »

    Am stat la Astera 5 nopti in perioada 8 iulie - 13 iulie demipensiune cu max 450 euro. (doua zile extra sezon si 3 zile sezon). Nu aveau all inclusive. Am plecat printr-o agentie bulgareasca, care avea birou in Berceni. Anul trecut am vrut sa mergem tot acolo, dar au introdus sistemul ultra all inclusive si era mai scump, in august ne ajungea 700 euro. De aceea am ales Golden Yavor. Am postat impresii pentru ambele hoteluri.

    dragospaslaru*AUTOR REVIEW
    [04.07.11 07:49:59]
    »

    a fost recomandarea unei agentii de turism din buzau: ''mergeti acolo e ok hotelul''

    dragospaslaru*AUTOR REVIEW
    [04.07.11 07:56:32]
    »

    este f adevarat ca la majoritatea hotelurilor cazarea se face la ora 18 si plecarea la 12, dar totusi nicaieri nu am intilnit situatia mentionata - in majoritatea cazurilor se rezolva cu cazarea pina in ora 12 - mai ales ca sunasem la hotel cu 2 zile innainte de inceperea sejurului si le explicasem ca vin cu doi copii mici si daca se poate sa ma cazez mai devreme - fara probleme au zis ei... si daca te gindesti un pic eu platisem ziua aia din sejur

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    smitten
    [01.08.12 16:59:35]
    »

    @dragospaslaru:

    Tin sa mentionez in primul rand ca lucrez in acest hotel, in receptie. As vrea macar pentru o clipa sa va ganditi ce inseamna un hotel cu 330 de camere si 9 apartamente, in luna iulie-august cand in mod normal este nu foarte aglomerat ci extra aglomerat, o zi de cheak-out cu 100 de camere si alte 100 de cheak-in-uri. La telefon cand sunati inainte, vi se spune ca in mod normal cazarea se face la ora 18:00, dar in limita disponibilitatii si a camerelor curate, bune de cazat in momentul in care ajungeti vi se va oferi o camera. Dar cum romanul are tupeu doar la el in tara, vine de la 5 dimineata si cere camera la ora la care ajunge. Nu poate sa inteleaga faptul ca dupa ce se elibereaza o camera se mai face si curatenie, ceea ce inseamna timp in plus de asteptare. Turistul roman vine la receptie si incepe sa urle, nu sa tipe sau sa vorbeasca frumos cu receptionera, pentru ca el a platit domnule pentru vacanta lui. Asa ca drag turist roman, invata sa respecti reguli si sa-i respecti pe cei care tu consideri ca trebuie sa faca ce spui tu, cand spui tu si cum vrei tu, ca asa vrei tu! Iar in legatura cu masa, la agentii vi se spune foarte clar ca masa platita la ei este aceeasi ca si valoare in momentul in care ajungi la hotel sa-ti consumi masa. Si inca ceva, ca tot ai stat nemancat ziua in care ai venit si te-ai cazat, prima masa pe care tu ca si turist o servesti in ziua in care te cazezi este cina, masa care se servaste la ora 19:00, nu la ora 15:00!

    Si inca ceva, pentru cazare se plateste noaptea in care stai nu ziua!


    NB smitten este (sau a fost) reprezentant al unității
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    dragospaslaru*, roxxie, smitten, zsolt_tusnad
    Alte impresii din această RUBRICĂVictoria Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.04938006401062 sec
    ecranul dvs: 1 x 1