ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 31.03.2024
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Târgoviște
ÎNSCRIS: 02.05.10
STATUS: APOLLO
DATE SEJUR
JAN-2024
DURATA: 2 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
PREȚ SEJUR 184
FĂRĂ transport
CAZARE ÎN DblStd
REGIM MASĂ MD
Raport PREȚ/CALITATE:
BUN

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
100.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 11 MIN

B&B HOTEL Málaga Centro, cazarea ce ne-a picat mănuşă

Ilustrație video-muzicală
TIPĂREȘTE URM de aici

Cum am ales

   Pentru cazarea din Málaga, odată ce stabiliserăm că vom rămâne două nopţi în oraşul de la ţărmul Mediteranei, am luat în considerare mai multe hoteluri, ba mai mult, am şi rezervat ceva pe booking, ca mai apoi să anulez. Am început acţiunea de căutare destul de devreme, prin vara anului trecut.

   Nu înţelegeam de ce, pentru intervalul în care am fi vrut să stăm, preţurile erau cam mari pentru pretenţiile noastre deloc exagerate: mic-dejun inclus, anulare gratuită, plata la proprietar, poziţie aproape de centrul istoric. Şi, neapărat frigider/minibar, fără de care nu concep o şedere. Pe urmă, m-am luminat în sensul că zilele vizate erau în weekend şi, desigur, regula preţurilor mai mari la sfârşit de săptămână se pare că e aceeaşi peste tot.

    În fine, după diverse cercetări şi simulări pe booking, mă orientez la B&B Hotel Málaga Centro, un hotel modern, de 3*, care părea să îndeplinească ce-am fi dorit noi, notat cu 8,4, lăudat în comentarii de unii, de alţii aşa şi aşa.

   Cum nu prea mă împăcam cu preţul afişat de 105€/noapte, statutul meu bunicel pe booking neaducându-mi vreun avantaj de data aceasta, îmi zic că trebuie să încerc şi pe website-ul propriu al hotelului să văd care e treaba.

   Am rămas plăcut impresionată să constat că cele două nopţi ne costau 188€ în condiţiile dorite, deci mai avantajos. Pentru rezervare a fost necesar să -mi fac un cont pe website şi să garantez cu cardul pentru a-mi securiza  operaţiunea. Anularea gratuită era posibilă cu până la 48 ore de începerea şederii, rezonabil aş zice, cu 24 ore înainte se plătea contravaloarea unei nopţi, iar în caz de neprezentare se suporta toată suma.

 

Despre B&B HOTEL Málaga Centro

 

   După cum sugerează numele, hotelul face parte din lanţul B&B HOTELS prezent în mai multe ţări europene, dar şi în Brazilia, cu ambiţii mari în ceea ce priveşte numărul stabilimentelor ce se vor deschide în următorii ani.  

   Lanţul este adeptul unor spaţii moderne, dar destul de minimalist mobilate sau decorate, cu personal ospitalier, mic-dejun îmbelşugat şi care se declară prietenos cu mediul, mai ales prin prisma utilizării a cât mai puţin plastic. Desigur, interesant este că în acest context şi preţurile se vor a fi mai blânde. Aveam să mă conving că toate acestea sunt reale, nimic exagerat, cel puţin la cel din Málaga, ai cărui clienţi am fost.

 

Date de identificare:

Adresă: Avda. Fátima 7,8 y 9,29009 Málaga, Spain

Website: https://www.hotel-bb.com/en/hotel/malaga-centro

Tel. : +34 951 55 00 19

E-mail: hotel. malagacentro@hotelbb.com

 

 Hotelul dispune de o clădire colorată, de trei etaje şi parter, cu o arhitectură deloc complicată, mie părându-mi că seamănă cu un cub rubik cu feţele amestecate. Are camere de mai multe tipuri: single, duble, matrimoniale, twin, suite, duplex, care ocupă parterul şi etajele, demisolul fiind dedicat recepţiei, sălii de mese, camerei de bagaje. Niciuna dintre camere nu are balcon, ci un fel de fereastră prelungă ce imită un soi de balcon franţuzesc.

Pe mine personal, B&B HOTEL Málaga Centro m-a atras cu aspectul său futurist, dar destul de simplu, atât la exterior dar mai ales la interior, aşa cum văzusem din fotografii, conceptul său de cafenea 24/7, recepţie non-stop şi, bineînţeles, amplasare în apropierea centrului istoric. Bine, ar mai fi şi faptul că sunt permise animalele de companie, dovadă de un plus de prietenie faţă de alte fiinţe. Wi-fi-ul este prezentat ca fiind unul foarte bun, de mare viteză, iar persoanele cu dizabilităti sunt binevenite existând condiţiile necesare pentru a fi cazate aici.   

   Informaţiile regăsite pe website-ul hotelului sunt complete, corecte şi de mare ajutor, aşa încât eşti lămurit pe de-a întregul atunci când te hotărăşti să le devii client.  

     Fiind deja în posesia informaţiei cu privire la cafeneaua/ceainăria cu program permanent, de unde poţi consuma fără măsură, mi-am zis că nu are rost să rezerv o cameră care să fie dotată cu o cană electrică, ci una matrimonială, normală, desigur, un pic mai ieftină.

  

Experienţa proprie

 

  În ziua sosirii în Spania, ar fi trebuit să aterizăm pe la 10,30 ora locală, însă zborul a fost îngreunat de o vreme nu tocmai prietenoasă, cu multe turbulenţe. Avionul a aterizat cu dificultate pe aeroportul Costa del Sol, din cauza vântului care nu-l lăsa pe pilot să aşeze aeronava cum trebuie la sol, motiv pentru care a mai dat ture prin împrejurimi până ce rafalele s-au mai împuţinat. Desigur, asta s-a lăsat cu o întârziere de vreo oră, dar noi am  fost bucuroşi că zborul plin de zgâlţâieli luase sfârşit şi am păşit în siguranţă pe tărâm spaniol.

  Din aeroport, am trecut în grabă pe la punctul info de unde ne-am pricopsit cu o hartă bună şi informaţia şi mai bună privind mijlocul de transport în comun cu care ajungem degrabă în centru. Ni se indicase staţia de shuttle din faţa ieşirii din aeroport şi faptul că autobuzul va porni în câteva minute spre principala autogară din Málaga, până la care distanţa este de vreo opt kilometri. Citisem că aceasta este situată exact lângă gara oraşului, Maria Zambrano, fiind interesaţi pentru următoarea călătorie, cea spre Granada.

   Am avut noroc pentru că am fost ultimii pasageri primiţi în autobuzul care stătea să plece, iar pentru cumpărarea biletelor, şoferul văzându-mă cu cardul în mână mi-a făcut semn să-l trec de două ori prin faţa aparatului de taxat. Aşa am făcut, doar că biletele emise au fost de doar 0,01€/pers., ceea ce contravenea cu informaţia de la punctul info precum că ar fi 4€/sens/pers., aşa cum citisem şi eu. Un pic nelămurită, n-am mai avut timp de întrebări, fiindcă trebuia să ne găsim locuri, însă eram cam stresaţi la gândul vreunui control cum vom explica situaţia. După vreo două zile mi s-au anulat operaţiunile cu acele sume infime şi am fost taxaţi corespunzător, cu 8 €, însă nu prea am reuşit să-mi dau seama ce şi cum.

   După vreun sfert de oră coboram în staţia din faţa autogării şi de acolo am pornit pe jos spre hotel, ghidaţi de aplicaţia de pe telefon. Plouase uşor în acea dimineaţă fiind încă umed pe jos, dar vremea se îmbunase şi era călduţ, deşi vântul se mai supăra suflând din când în când.

   Cu toată întârzierea avionului şi cu uşoara noastră bâjbâială până la poarta hotelului, tot nu se făcuse de ora de check-in (14,00), însă nu ne-am dat în lături să intrăm, gândindu-ne că măcar să lăsăm rucsacurile şi am făcut o treabă bună.

   Dacă, în general, pentru a ajunge la o recepţie trebuie să urci câteva trepte, la B&B HOTEL Málaga Centro a trebuit să coborâm mai multe scări pentru a avea acces într-un larg openspace în care am distins imediat în dreapta recepţia care se continua cu automatele de ceai şi cafea, iar în faţă şi stânga aveam o ditamai sala de mese, acolo unde aveam să constatăm că se lua micul-dejun.

    După ce am intrat, am spus cine sunt şi ce aş vrea, iar doamna de serviciu n-a găsit niciun impediment în a ne caza mai devreme cu vreo două ore, dimpotrivă, a fost foarte drăguţă, dându-ne toate detaliile necesare, inclusiv o hartă detaliată cu toate punctele majore de interes marcate şi distanţa până la acestea.

     O informaţie importantă a fost aceea că, în spiritul principiului de prietenie cu mediul, clientul ce renunţă la serviciul de curăţenie şi schimbatul prosoapelor în timpul şederii, beneficiază de o reducere de 2€/zi, tocmai în ideea că se consumă mai puţine resurse de apă, produse de curăţenie, detergenţi, etc. ajutând la menţinerea unui mediu mai curat, mai puţin poluat.

  De cum am auzit, dat fiind că noi stăteam doar două nopţi, ne-am învoit imediat, considerând că am făcut bine atât pentru noi, cât şi pentru mediu. Aşadar, am achitat cu cardul 184€, am primit cartela camerei 301, situată la etajul al treilea, apoi ne-am îndreptat către cele două lifturi situate vis-á-vis de recepţie să ne luăm camera în primire.  

    Am găsit camera cu un sigiliu pe uşă, semn că fusese igienizată corespunzător şi de atunci necălcată de alte persoane, iar înăuntru exact aşa cum o ştiam din poze. Simplă, modestă, fără fiţe, mobilată şi decorată minimalist, dar cu o particularitate ciudată: chiuveta nu se afla în baie, ci în cameră.

   Aşadar, camera era compusă din două incinte separate de baie, prima în care se intra de pe palier şi în care aveam un birou cu scaun, loc unde telefonul fix era spânzurat de tăblie, iar pe peretele cu uşa de la intrare se găsea un cuier. În continuare, pe stânga urma baia, iar pe dreapta dulapul de haine de care era lipit minibarul (gol) şi apoi chiuveta cu oglindă, la care era ataşat şi uscătorul de păr.

   Dulapul de haine, perfect încăpător, avea o uşă placată cu oglindă de sus până jos, foarte utilă, iar chiuveta era încastrată într-un blat generos ce permitea să fie aşezate diverse lucruri pe acesta.

    În fine, în cea de-a doua incintă tronează patul matrimonial de dimensiuni rezonabile, încadrat la capete cu un soi de măsuţe rotunde, înalte, pe post de noptiere. Veiozele precum şi prizele, întrerupătoarele erau montate în tăblia patului şi pot spune că aveam suficiente, deşi totul părea cam sărăcăcios. Pe peretele de vis-á-vis de pat aveam televizorul cu diagonală foarte bună. Am avut vedere către râul secat Guadalmedina care nu ne oferea o privelişte foarte agreabilă, dar nu mă pot plânge, ştiam dinainte cam despre ce era vorba.

    Baia avea spaţiul principal dominat de vasul de toaletă, celălalt fiind ocupat de cabina de duş. Deasupra vasului de toaletă am găsit prosoapele mari, de corp, în cabina de duş era aşezat cel de picioare, iar la chiuvetă se găseau cele de faţă. Pardoseala era din gresie, lucru de înţeles într-o zonă cu un climat cald.

    Inutil să vă spun că totul strălucea de curăţenie, aspect pe care l-am remarcat în orice colţişor al hotelului. Evident, am menţinut şi noi curăţenia ca de fiecare dată pe unde am fost, nu neapărat că acum ştiam că nu ni se va efectua acest serviciu, ci pentru că aşa este corect.

    Consumabilele se găseau în recipiente mari, în cantităţi suficiente, de calitate foarte bună, iar hârtie igienică, de la început, fusese pusă în cantităţi excedentare de parcă veneau vremuri grele.

   Wi-fi-ul l-am testat şi a funcţionat perfect, nu a fost nevoie de parolă.  

    Micul-dejun, după cum am zis, ne era servit în fiecare dimineaţă în sala generoasă de la demisol, în stil bufet. Orele de servire sunt un pic diferite, dacă în timpul săptămânii poate fi luat între 06,00-10,00, în zilele de weekend acesta este servit oaspeţilor între 07,00-11,00. A fost unul foarte bogat, fiind puse la bătaie preparate şi produse de multe tipuri. Legume, mezeluri, brânzeturi, iaurturi, vestitul jamón, tortilla, ouă gătite în mai multe feluri: fierte, omletă, ochiuri, produse de patiserie, cereale fel de fel, pâine de diverse sortimente, dulceaţă şi gem în diverse variante home made, unt, minicârnăciori, kaiser prăjiţ, etc., dar pe lângă toate aceste căpăţâni de usturoi stăteau gata să le fie folosit vreun căţel. Fructele erau şi ele bine reprezentate: mere, banane, kiwi, portocale, fructe uscate, fructe oleaginoase.

   De băut ceai şi cafea/derivate de la automat la discreţie oricând, dimineaţa lapte, suc de portocale proaspăt stoarse, suc de grapefruit, de mere, etc.  

  Varietatea destul de mare nu punea pe nimeni în situaţia să spună că nu i-a plăcut nimic şi a rămas flămând.

  Personalul hotelului, în speţă cei de recepţie şi sala de mese cu care am interacţionat, merită numai cuvinte de laudă dovedindu-ne amabilitate, serviabilitate, promptitudine, potenţial.

Nu deţine parcare proprie, e drept că nici nu aveam nevoie, dar se poate parca fie pe stradă, pe cele mici perpendiculare unde am văzut că ar fi posibil, fie contra cost, în parcarea dedicată din apropiere.

 

Concluzie

 

Prima noastră cazare din circuitul andaluz, cea din Málaga, ne-a plăcut foarte mult, a fost locul în care am fost foarte bine trataţi şi în care ne-am simţit pe măsură, în pofida faptului că a fost cea mai costisitoare. În doar zece minute eram în centrul vechi, pe străduţele pietonale, iar de acolo Catedrala, Calle de Marques de Larios strada cu magazine de firme recunoscute, etc. erau la o aruncătură de băţ. Făceam turele acestea de mai multe ori pe zi fără nicio problemă.

Desigur că îl recomand cu mâna pe inimă, noi am fost mulţumiţi de B&B HOTEL Málaga Centro, un hotel liniştit, curat, relativ nou, confortabil, cu personal prietenos.  

 

 

Vă rog, ataşaţi urmărorul videoclip:

https://www.youtube.com/watch?v=2iMUXZYr3P8

Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de irinad in 31.03.24 14:08:32
Validat / Publicat: 31.03.24 15:00:11
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în SPANIA
  • Alte destinații turistice prin care a fost: Europa

VIZUALIZĂRI: 498 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (irinad); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P12 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 43500 PMA (din 33 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

5 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[31.03.24 15:00:49]
»

Ilustrația muzicală sau video-muzicală indicată a fost atașată articolului (vezi sus, imediat sub titlu).

webmaster
[31.03.24 18:07:45]
»

Review-ul a primit „Punctaj Adițional Actualizare RUBRICĂ

— (1) la momentul publicării, în rubrica curentă nu existau impresii din anul curent (2024) sau anul trecut (2023) ;
— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.

Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

irinadPHONEAUTOR REVIEW
[31.03.24 20:01:43]
»

@webmaster: Mulțumesc frumos!

k-lator
[01.04.24 21:40:55]
»

@irinad: Curățenia este primul și cel mai important lucru pe care îl apreciez într-un hotel, așa că trec alte neajunsuri cu vederea dacă am curățenie. Deși pe modelul minimalist (inclusiv prin recepție și lobby pare așa), hotelul ăsta are avantajele lui. Faptul că este aproape de centru este unul dintre ele.

Singura ciudățenie este chiuveta aceea în cameră, în loc să fie în baie, dar poate designerii or fi considerat că este mai sexy să te speli pe dinți în timp ce te uiți la TV. Doar că pentru asta puteau să facă și ei baia cu pereți de sticlă

irinadAUTOR REVIEW
[02.04.24 07:51:42]
»

@k-lator :Şi pentru mine curăţenia este o mare prioritate şi recunosc că aleg mereu locuri de cazare care să satisafacă acest criteriu mai înainte de multe altele. Am mai stat şi în alte hoteluri cu principii minimaliste şi n-a fost rău deloc, de altfel nici aici nu ni s-a părut că am fost vitregiţi de ceva anume.

Într-adevăr, chestia cu chiuveta amplasată în cameră e cam ciudată, ştiam de ea, dar ne-am învoit fiindcă nu avea de ce să ne deranjeze, nici măcar din punct de vedere estetic. În ceea ce priveşte raţiunea arhitectului/constructorului de a o poziţiona în cameră şi nu în baie, nu am habar, dar este un concept cel puţin bizar. L-am mai întâlnit, din ce îmi amintesc, în Ciclade (Mykonos şi Ios), dar la fel, nu i-am dat atenţie prea mult, nefiind ceva căruia să-i dăm prea mare atenţie.

Cert este că, aşa cum s-a prezentat această cazare, pentru noi a fost una reuşită în care ne-am simţit foarte bine.

O zi frumoasă!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
k-lator
INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.076886892318726 sec
    ecranul dvs: 1 x 1